Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51382 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Herbina
« Vastaus #165 : 04.04.10 - klo:12:36 »
Onko siinä Sensitive silmänympärysvoiteessa aurinkosuojaa?
Ei oo, aika harvinainen herkku noissa sy-tuotteissa muutenkin. Mun henk.koht mielipide on että kaikki kokeilemani aurinkosuojalliset sy-voiteet tuppaa rullautumaan, varisemaan tms. joten olen suosiolla luopunut toivosta löytää miellyttävä moinen.

Mä sain myös näytteen tosta Sensitive-silmänympärysvoiteesta ja olen sitä nyt reilun viikon käytellyt. 2ml näyte oli niin runsas että kestää varmaan kuukauden päiväkäytössä! Voide on mielestäni tosi tuhtia koostumukseltaan, ja aika rasvaista/tahmaista. Tooosi pieni määrä riittää koska tää kuitenkin liukuu hyvin iholle. Yllätyin siitä kuinka hyvin se sopii meikin alle, ollakseen niin tuhdin oloinen. Kuitenkin aika mitäänsanomaton, itse kaipaisin sy-voiteelta myös jotain pientä virkistävää vaikutusta ja tää Sensitive tosiaan vain kosteuttaa. Kyllähän tätä käyttelee mutta se jokin puuttuu että ostaisin tätä näytteen loppumisen jälkeen.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #166 : 17.04.10 - klo:08:21 »
Mun oli pakko sortua ostamaan marja spa puhdistusemulsio+kasvovesi kun sokkarin poistoissa oli (ilmeisesti joulusta jääneitä?) lahjapakkauksia, joihin kuului nuo herbinan putsari+kasvovesi sekä lisäksi Rimmelin etra super lash -ripsari, hintaan 10,90e -30% eli kolmelle tuotteelle, joita olen kaikkia halunnut ottaa kokeiluun jäi hintaa yhteensä 7,63e!

Nykyistä putsaria on kuitenkin jäljellä vielä melkoinen tonkka ja kasvovettäkin puoli pulloa, joten nuo saavat vielä hetken odotella vuoroaan kaapissa vaikka syyhyttäisi päästä jo kokeilemaan.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 22.04.10 - klo:11:27 »
Hamstrasin Tarjoustalosta muutaman tuubin marja spa naamioita kun olivat euron kappale. Luulin ettei ole kummoinen tuote, mutta osoittautuikin ihan hyväksi. Olen nyt käyttänyt naamiota esipuhdistajana (eli ensin tätä ja sitten puhdistusainetta) ja toimii hyvin. Käytin tätä ennen oliiviöljyä puhdistuksessa että saa aurinkosuojan pois, mutta tämä on paljon siistimpi ja varmaan ajaa saman asian kun sisältää jonkin verran öljyäkin. Tuoksu on ihan ok ja muistuttaa lähinnä mansikkapurkkaa. Naamioina toimii myös hyvin ja tulee pehmeää jälkeä ilman silikonia. Nykyisessä asunnossa ilmanvaihto toimii hieman liian tehokkaasti, joten kasvojen ihosta on tullut tosi pintakuiva mutta tällä saa tasapainotettua ihoa. Onkohan naamio lopetuksen alla kun olivat alessa? Harmi, sillä tätä olisin voinut jatkossakin ostaa, mutta onneksi on muutama nyt varastossa.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 27.04.10 - klo:13:59 »
Ostin RockQueenin kuvailun ja näytepussukan perusteella Herbinan uuden silmänympärysvoiteen, kun kaipailin jotain perustuotetta. Oikein on mainio sellaiseksi! Allekirjoitan RQ:n kokemukset täysin, mutta taidan silti tykätä tuotteesta enemmän kuin RQ. :D

Ostin samalla myös MarjaSpa Fresh -puhdistusgeelin, joka osoittautui mielenkiintoiseksi. Pullossa sanotaan sen vaahtoavan kevyesti, mutta ei se mulla ainakaan vaahtoa. Toisaalta ei se kyllä haittaa yhtään! Mulla tämä geeli toimii ihan kuin puhdistusemulsio, mutta sattuu vain olemaan koostumukseltaan geeliä ja jättää ihon raikkaammaksi ja puhdistetummaksi. Ei ole kuivattanut ihoa edes aamuin illoin -käytössä. Epäilen, että lorautan tätä aina liikaa, kun pullo rupesi kulumaan aika vauhdikkaasti...

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 27.04.10 - klo:14:21 »
Ostin RockQueenin kuvailun ja näytepussukan perusteella Herbinan uuden silmänympärysvoiteen, kun kaipailin jotain perustuotetta. Oikein on mainio sellaiseksi! Allekirjoitan RQ:n kokemukset täysin, mutta taidan silti tykätä tuotteesta enemmän kuin RQ. :D
Oon tota samaa 2ml näytepussukkaa käytellyt joka aamu tässä parin viikon ajan ja reilusti on vielä jäljellä. Juu että onko riittoisaa! Pursotin ton siis vanhaan pieneen purkkiin ja olen sormella ottanut siitä. Mieli ei ole kyllä muuttunut, tylsä mutta ihan toimiva ;)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #170 : 27.04.10 - klo:15:13 »
Mä olen tosi tykästynyt MarjaSpa-kuorintaan. :) Rakeet ovat aika isoja, mutta eivät ärsytä naamaani. Rakeita ei ole ihan hirveästi, mutta riittävästi. Kuorintateho on aika mieto, mutta minun mieleeni. Tätä voi käyttää surutta pari kertaa viikossa. Usein tämä on minulle sellainen "keskiviikkokuorinta", viikonloppuna käytän sitten tehokkaampia aineita. On niitä parempiakin, mutta hinta-laatusuhde on vakuuttava - ei tarvi pihistellä.
Kyllä naama näyttää aina paremmalta seuraavana aamuna.  :)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 02.05.10 - klo:23:02 »
^ Yhden käyttökerran jälkeen komppaan täysin. Kevyesti kuoriva, hyvän tuoksuinen ( ja hyvän näköistäkin tuo kuorintavoide on, tulee mieleen joku marjarahka  :D ) ja iho tuntuu tosi puhtaalta. Tykkäsin aivan mielettömästi ja jos käyttökokemukset jatkuu samana niin ostan varmasti tätä lisää. Hinta-laatu suhde vaikuttaa olevan oikein kohdillaan  :ts
Marja spa tuotteet, ja herbinan tuotteet yleensäkin on mun mielestä tosi hyviä. Tällä hetkellä on käytössä kasvojenpuhdistusmaito, kasvovesi, kropparasva ja tuo kuorinta. Tuoksu on aivan ihana näissä marjaspa tuotteissa ja hinnat kohdallaan.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 03.05.10 - klo:22:31 »
Mä oon kans ihastunut marja spa-kuorintaan. Iho jää hyvän tuntuiseksi & näköiseksi ja kukkaro tykkää.
Tuoksuu niin ihanalta, että tekis mieli syödä sitä.  :P

Mulla on ollut aiemmin sarjan vaaleanpunainen herkän ihon kasvovesi ja nyt on käytössä vaaleanvihreä seka- ja rasvoittuvan ihon kasvovesi. Mun ihon tarpeisiin sopii paremmin tämä vihreä, mutta ei se vaaleanpunainenkaan huono ollut.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #173 : 04.05.10 - klo:10:27 »
Mä oon tykännyt Marja Spa soft kasvovedestä todella paljon, se vadelman tuoksu on vaan niin ihana. Ostin kokeiluun myös vartalovoiteen, mutta sen tuoksu ei ollut lainkaan yhtä hyvä ja koostumukseltaan oli jotenkin todella ohkaista, ihan OK, mutta olisi voinut kosteuttaa paremminkin.

Varmaan käyn kaupasta lähipäivinä noukkimassa tuon kuorintavoiteen kun sitä on niin monessa paikassa ylistetty ja kuorinta alkaa olla jo hiljalleen lopuillaan muutenkin ;)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 29.05.10 - klo:15:56 »
Oon testaillut Herbinan Sensitive-kasvovoidetta. Ajatuksena oli saada siitä hyvä 24 tunnin voide kesäreissulle (eli yksi purkki riittää) ja toivoin hajusteettomuutta tai ainakin mietoa tuoksua. Hajusteetonhan tuo on ja pullon kyljessä lukee 24 h eli purkki päätyi ostoskoriin.

Muuta hyvää en ole vielä keksinytkään... Voide on tosi paksua ja rasvaista. Pumppuannostelijasta tulee kerralla liikaa varsinkin, kun voidetta ilmeisesti riittäis tosi pieni määrä. Tähän asti olen aina yliannostellut eli iho on pitkään tahmea ja öljyinen. Voide levittyykin aika hitaasti. Yövoiteena saatan saada käytettyä, mutta päivävoiteena näyttää kyllä hieman heikolta...

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 30.05.10 - klo:17:37 »
Minä olen myös testaillut myös tuota Herbinan Sensitive 24h-kasvovoidetta, ja minun ja Tuikkulin kokemukset eivät voisi olla erilaisemmat  ;D Minun pintakuivalle rasvoittuvalle iholleni tuo on juuri sopivan paksuista, ei liian paksua jankkia, mutta ei liian ohuttakaan. Imeytyy hyvin ja nopeasti, ja jättää iholle mukavantuntuisen pinnan, joka ei ole aivan täysin matta, mutta melkein kuitenkin. Pienen herneen kokoinen määrä riittää hyvin, ja tuosta pumppupullosta on helppo saada haluamansa määrä tuotetta. Tuo tuntuu vaikuttaneen todella positiivisesti ihooni, sillä tässä viimeaikoina vaivanneet näppylät ovat hävinneet, ja iho on täysin näpytön  :o Joten jos tämä toimii jatkossakin näin hyvin, niin todellakin ostan lisää, ja tämä voi hyvinkin todennäköisesti syrjäyttää rainbowin vauvavoiteen, jota käytin, ennen kuin löysin tämän ihanuuden  <3
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 30.05.10 - klo:21:44 »
^ & ^^ Täytyy ehkä siis kuitenkin ostaa tuo itselle kokeiluun, kun teillä on noin päinvastaiset kokemukset.

Ostin tänään Herbinan Hellävaraisen puhdistusvaahdon. Tuntui ihan hyvältä, mutta koska tänään meikkinä oli vain ripsiväri, meikinpoistokyvystä  en oikein osaa vielä sanoa. Ihoa ei kiristellyt pesun jälkeen, mistä plussaa. Tuoksu oli myös miellyttävä.

http://www.herbina.fi/tuotteet/ihonhoito/ihonhoito_sensitive_puhdistusvaahto.html

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 31.05.10 - klo:10:17 »
Minä olen myös testaillut myös tuota Herbinan Sensitive 24h-kasvovoidetta, ja minun ja Tuikkulin kokemukset eivät voisi olla erilaisemmat  ;D Minun pintakuivalle rasvoittuvalle iholleni tuo on juuri sopivan paksuista, ei liian paksua jankkia, mutta ei liian ohuttakaan. Imeytyy hyvin ja nopeasti, ja jättää iholle mukavantuntuisen pinnan, joka ei ole aivan täysin matta, mutta melkein kuitenkin.

Minulla on myös samanlaiset kokemukset tuosta voiteesta, imeytyy tosiaan hyvin, on riittoisaa, toimii meikin alla ja annostelu on helppoa. Ehdottomasti yksi tämän hetken kosteusvoidesuosikeistani ja ostan varmasti toistekin.  :)
2aMii

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 31.05.10 - klo:16:57 »
Mä oon kans käyttänyt nyt jonkin aikaa Herbinan Sensitive- sarjaa ja sama kokemus on voiteesta kuin Mindiellä ja Winniellä. Kaikin puolin kiva voide, eli tykkään.  :) Puhdistusvaahto ja kasvovesi ovat kans ihan kivat, tykkään tuoksusta, vaikka yllätyinkin, että herkän ihon tuotteissa oli hajuste.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 03.06.10 - klo:06:08 »
Olen nyt vähän aikaa testaillut Herbinan Sensitive 24h -kasvovoidetta ja tykkään kyllä. Onhan se koostumukseltaan aika tuhtia, mutta levittyy hyvin ja ihan pieni määrä riittää. Oman rasvoittuvan, mutta paikoitellen pintakuivan sekaihoni jättää hieman öljyiseksi. Kun antaa voiteen imeytyä rauhassa ja poistaa kiillon kasvopaperilla, niin toimii hyvin meikin alla. Käytän kuitenkin lähinnä yövoiteena, sillä päivävoiteessani pitää olla aurinkosuoja. Tuntuu kosteuttavan ja rauhoittavan ihoa ja oma nassuni on selkeästi paremman näköinen. Epäpuhtaudetkin tuntuvat vähentyneen.

Sensitive -sarjan kasvovesi ja puhdistusvaahto ovat myös mukavia tuttavuuksia. Aluksi epäilin ettei niin pienet putelit riittäisi mihinkään, sillä olen innokas puhdistustuotteilla läträäjä, mutta molemmat olivat kokoonsa nähden oikein riittoisia. Puhdistusvaahto poisti meikit ihoa kuivattamatta ja vaahto oli koostumukseltaan aivan erityisen pehmeää. Kasvovesi tuntui kosteuttavan ihan kivasti ja tuoksui miellyttävältä. Ostan varmaan joskus lisää.
1b M ii