Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51344 kertaa)

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
Vs: Herbina
« Vastaus #180 : 03.06.10 - klo:06:32 »
Ostin testiin tuon Herbinan sensitive-puhdistusvaahdon ihan vain pienikokoisen putelin houkuttelemana, koska vietän kesästä reippaasti yli puolet työ- ja lomamatkoilla, joten mahdollisimman vähän tilaavievät kosmetiikkatuotteet ovat mulle tämän kesän hitti  ;D

Ihan kiva putsari, mutta meikinpoistoon tuon tehot eivät ikävä kyllä yksinään riitä vaan vaatii ehdottomasti oheen silmämeikinpoistoaineen eli ei oikeastaan ole se vähiten tilaavievä vaihtoehto joten luultavasti päädyn pakkaamaan emulsioputsaria pienempään pulloon matkoja varten tai sitten yritän löytää jonkun todella minikokoisen silmämeikinpoistoaineen. Huoh, kosmetiikka vie kyllä käsittämättömän leijonanosan tilasta matkalaukussa vaikka miten yrittäisi karsia  :P
1cFii
Sikses iha nätti naine.

7.44wannabe

• Vieras
« Vastaus #181 : 05.06.10 - klo:18:12 »
Herbinaa ostan yleensä kun pitää säästää. Viimeksi ostin Anttilasta kosteusvoiteen. Ei ole tähän mennessä ollut huonoja kokemuksia, se on sellainen sarja jonka hinnoittelussa ei ilmeisesti ole ilmaa kun se ei myy brändillä.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #182 : 13.01.11 - klo:12:31 »
Ostin eilen MarjaSpa -puhdistusemulsion ja yritin puhdistaa sillä meikit illalla. Meikit lähti muuten ok mutta ripsaria jäi silmien alle tummaksi. Mulla on rasvoittuva iho joten tuntui ettei emulsio puhdistanut yhtä hyvin kuin aiemmin käyttämäni putsari.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 13.01.11 - klo:12:55 »
^ Mä tykkään tuosta marja spa putsarista juurikin sen takia että on tuollainen tosi hellä, "huonosti" pesevä.  :D Kannattaa kokeilla pestä meikit sellaisen naamanpesusienen avulla. Itse tykkään käyttää tuota herbinan putsaria juurikin pesujutun kanssa, saa paremmin meikit pestyä kuin normaali käsipesulla mutta on silti hellempi iholle kuin jokin pesevämpi putsari.  :)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 13.01.11 - klo:19:23 »
^Tuo emulsio on loistava aamupesuun  :l. Tuoksu on outo, mutta tuote ei jätä mitään kalvoa iholle ja peseytyy helposti pois, mitä muut emulsiot eivät tee.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 11.03.11 - klo:19:43 »
Saako jostain vielä MarjaSpa-sarjan Ravitsevaa kosteusvoidetta kasvoille? Siitä on tullut mun suosikki talviajalle mutta sitä ei löydy enää mistään! On koluttu Anttilat, Sokokset ja vastaavat, joista muita MarjaSpa-tuotteita löytyy mutta tuo voide on kadonnut. Ei kai lopetettu tuotekaan kun näkyy vielä nettisivuilla?

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 16.03.11 - klo:12:10 »
Jestas, mä oon kyllä tykästynyt todella paljon tuohon Herbina Sensitive rauhoittavaan kosteusvoiteeseen. :) On tosi riittoisaa ja ennenkaikkea se on ollut tarpeeksi paksua mun naamalle näin talvella. Yksi levitys kerta riittää oikein mainiosti. Mun naamahan kärsi kuivuudesta talvisin jonkin verran ennen tuota ostosta. Kasvoille ei myöskään jää mitään inhottavaa tunnetta voiteen jälkeen vaan se imeytyy tosi nopeasti ja sopii hyvin meikin alle.

Saman sarjan silmänympärysvoiteesta taas en ole saanut juuri mitään irti. :-\ Tuleehan se kyllä käytettyä toki loppuun.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 22.03.11 - klo:08:29 »
Ostin MarjaSpan 24h ravitsevan kosteusvoiteen heräteostoksena, kun tuntui että kasvot rupeavat ärtymään ja kuivumaan A-vitamiinivoiteen käytöstä. Aivan loistava ostos! Kosteuttaa ja imeytyy yhdessä hujauksessa jättäen mattapinnan iholle. Avokadoöljyn kanssa miksattuna rauhoittaa poskien punoitusta todella hyvin. Ainut pieni miinus tuoksusta, yhdistän sen siihen vaaleanpunaiseen lasten antibioottimikstuuraan.  ;D Ei sinänsä että olisi hirveän huono tuoksu, mutta suosin tuoksuttomia kasvovoiteita.

Onko jollain tietoa onko MarjaSpan 24h ravitsevan voiteen ja Sensitive rauhoittava 24h kosteuvoiteen incit miten samanlaisia? Siinä kaupassa ei noista sensitive-tuotteita ollut, joten en pystynyt vertailemaan.

kivi

• Vieras
« Vastaus #188 : 28.03.11 - klo:09:24 »
Olen muutamana päivänä käyttänyt MarjaSpa-kasvovettä, ja olen pettynyt. Mielestäni ihoni ei ole erityisen herkkä, mutta tämä kasvovesi kirveltää. Täytyy vaan pysytellä hyväksi havaitussa LactoLinessa ja olla tekemättä syrjähyppyjä.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 13.04.11 - klo:19:53 »

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 14.04.11 - klo:10:31 »
Onko joku testaillut tai nähnyt tuota kasvosaippuaa tai Ruusuvettä kaupoissa? tuo kasvovesi kiinnostaisi kovin.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 14.04.11 - klo:17:06 »
^
Kasvosaippua on testattu ja tykkäsin  :) Näytti poistavan meikin naamasta, ei kuivattanut ja vaahto tuntui pehmeältä. Palasaippuoista jää iho aina sellaiseksi narskuvan tapaiseksi huuhdellessa, mutta ihoa ei kiristänyt tai muutenkaan tuntunut kuivalta. Olen tosin kyllä vasta kerran kokeillut, mutta käy loistavasit myös suihkusaippuaksi jos ei sovikaan naamanpesuun. Tuoksu oli mukavan kevyt ja ehdoton plussa siitä, että on ecocert-tuoksu  :ts Kasvosaippuan ainoa miinus on, että hieman kirvelee silmiä, jos ei silmämeikkiä pese pikapikaa pois. Testasin myös levittämällä reilun kerroksen Macin studio finish peittaria + puuteria kädelle ja tosiaan poisti kaiken kunhan huolellisesti hieroi ja pesi pariin kertaan.

Kasvovettä en hankkinut, koska siinä oli vain 10% ruusuvettä ja ostin hiljattain ruusuvesipullon muutenkin. Oikeaa ruusuvettä voin kyllä suositella kasvovedeksi, sillä poistaa meikinjämät (ja myös todella kevyen meikkipohjan kokonaan) ja jättää jotenkin mukavan rennon tunteen iholle  :) Tuoksu on "tiivistetympi" kuin tavallinen ruusuntuoksu eikä sen takia sellainen jota haluaisi koko ajan tuoksutella, mutta ruusuvettähän voi myös laimentaa sopivaksi. Hankkimani pullo luomuruusuvettä oli n. 7 euroa eli ihan kohtuuhinta ja ilman lisäaineita tai alkoholia.  :D

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 14.07.11 - klo:09:18 »
En tiedä miksi en aiemmin ole kokeillut Herbinan voiteita. Kokeilin keväällä Marja span ravitsevaa kosteutusvoidetta, sitten ostin sensitive-sarjan kosteusvoiteen ja nyt taas ostin ravitsevan kosteusvoiteen. Nämä sopivat iholleni tosi hyvin, joten innoistuin vielä ostamaan sensitive-sarjan puhdistusvaahdon. Se on tosin vielä korkkaamaton, odottaa että saan Madaran vaahdon alta pois. Olen todenteolla ihastunut herbinan kosteusvoiteisiin! Toiveissa olisi vielä löytää jostain kaupasta tuplapakkaus (yö-/päivävoide), että voisin kokeilla molempia Marja span kosteusvoiteita. Talvella lisään jotain ryppyvoidetta yöksi ja päivällä Herbinaa. Pitäisi kokeilla sarjan ruusuvettä, vaikka itselläni purkki jäi myös hyllyyn sisällön takia. Mutta saattaisi olla kosteuttavaa ja ihoa rauhoittavaa sisältönsä puolesta.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 14.07.11 - klo:09:34 »
^^^Ruusuvesi on ihanan tuoksuista ja tuntuu oikeasti rauhoittavan ihoa. Kosteuttaa mukavasti ja tuntuu ylelliseltä, pullokin on ihanan helppo verrattuna Lumenen puteleihin. Suosittelen tätä kyllä :)

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 25.07.11 - klo:13:52 »
Mä koitin tänään kasvosaippuaa. Vaahto oli tosi ihana ja pehmeä ja tuoksu hyvä. Pesutulos on lempeä, mutta puhdas. Mutta LUOJA mikä kirvely silmissä, kun sitä vahingossa meni silmiin!  :o