Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51343 kertaa)

Poissa Lauris

• Hiushörhö
Vs: Herbina
« Vastaus #195 : 05.08.11 - klo:22:46 »
Olen tykästynyt ruusuveteen, vaikka se ei varsinaisesti olekaan luonnonmukaista. Olen käyttänyt varsinkin aamuisin, jos en halua pelkkää vesijohtovettä läiskiä kasvoille  :D Ruusuvesi puhdistaa ja rauhoittaa ihoa hyvin. Tuoksukaan ei ole liian vahva.

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #196 : 06.08.11 - klo:09:56 »
Ruusuvesi on minunkin suosikkini! Jo toinen pullo menossa. Jättää ihon tosi mukavan tuntuiseksi. Saa nähdä miten toimii talvella, näin kesällä iho on aika kiitollinen ja helppo hoidettava muutenkin.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 15.08.11 - klo:11:31 »
Oon tykästynyt ruusukasvosaippuaan ja ruusuveteen. Kasvosaippua puhdistaa meikit hyvin ja vaikka jättääkin ihon aika narskuvaksi (vai miten se sanotaan), niin ei silti tunnu kuivattavan ihoa yhtään. Mun ihoni on t-alueelta aika rasvoittuvaa sorttia, mutta silti kuivuuteen taittuva. Silmien lähelle ei todellakaan kannata laittaa -> kirvelee niiiin pirusti. Ruusuvettä oon käyttänyt yksinään aamuisin, kun tuntuu sen verran puhdistavalta. Pullo on aika huono. Onnistun aina saamaan sieltä ihan liikaa vettä ulos, vaikka kuinka yritän sihdata vanulappuun, mut silti tosi kiva ettei ole kierrekorkkia. Kummassakin on aika järkky tuoksu, mut onneks aika mieto.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 17.08.11 - klo:12:33 »
Haluaisin kuulla kokemuksia herbinan sensitive sarjasta? Millainen on rauhoittava vaahtoputsari, kasvovesi ja etenkin kasvovoide? Tuntuu että iho on jostain syystä herkistynyt ja kaipaisi nimenomaan jotain rauhoittavaa ja tasoittavaa, ja nämä tulivat ensimmäisinä mieleen..

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 17.08.11 - klo:13:11 »
^ Ihan edellisellä sivulla, ja sitä edellisillä sivuilla on ainakin eri ihmisten kokemuksia siitä sensitive sarjasta.  ;)

Mä liputan edelleen Marjaspa soft puhdistusemulsiota. Tämä on sellainen tuote mitä on hyvä olla aina varalla, jos ja kun tarvitsee hellävaraisemmin pesevää tuotetta. Riittoisaa, eikä hintakaan ole paha.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 17.08.11 - klo:13:47 »
^ no niimpäs onkin!  0_0 käytin hakua ja en löytänyt sillä juuri mitään käyttökokemuksia joten siksi aloin kyselemään..

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 15.09.11 - klo:19:45 »
Mä olen käyttänyt noin puoli pulloa Herbinan ruusuvettä ja olen kyllä tykännyt siitä. Aikaisemmin minulla on ollut käytössä Marja spa -kasvovesi, ja tuo ruusuvesi tuntuu toimivan yhtä hyvin. Tuoksuu hyvältä ja tykkään siitä vihreästö pullosta. Ihan kivaa vaihtelua, kun olen tosiaan ainakin kolme vuotta käyttänyt putkeen marja spa -kasvovettä.

Rupesi kiinnostamaan tuo oikea ruusuvesi. Mistä sellaista voisi ostaa? Olen joskus ennenkin miettinyt sitä, mutta eipä ole tullut vastaan! :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 16.09.11 - klo:17:29 »
^Mä taas en tykkää ruusukasvoveden tuoksusta, liian voimakas mun mielestä ja, no mä en pidä ruusun tuoksusta kosmetiikassa. Pullon suuaukko on myös huono minusta, koska ainetta on hankala saada vanulappuun ilman että ainetta valahtaa ympäriinsä. Muuten ihan hyvä kasvovesi, jos pullon suuaukkoa vähän muutettaisiin ja olisi tuoksuton tai miedomman tuoksuinen.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #203 : 16.09.11 - klo:17:49 »
Osaisiko joku erityisesti verrata Herbinan kasvovesiä erisanin herkän ihon hajustamattomaan veteen?

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #204 : 26.09.11 - klo:23:00 »
Mä kävin eilen herbinan nettisivuilla katselemassa niitä puteleita kun bongasin kaupassa sen kasvosaippuan.
Ne putelit on kyllä tosi nättejä ja ihan innostuin herbiinasta vaikka oonkin pyrkinyt käyttämään enenevässä määrin luonnonmukaisia tuotteita. No, ei se niin tarkkaa saa olla.. :D
Mä en tajua, en saa kasvovesiä koskaan loppuun. Käytän sitä niin harvakseltaan, yleensä vaan aamusin jos sillonkaan. Tarvii tsempata että saan niitä kulumaan.. 3-4 pulloo niitäkin on.. huh.
Tarvii tarkistaa josko jonkun vois heittää pois niin voisin ostaa ton ruusuveden. Rauhoittava olisi tosi hyvä ominaisuus kasvovedelle!
Marja spa on tosi ihanan tuoksunen sarja, nyt mulla on sen tuoksunen dödö ja kosteuttava kasvonaamio. Se naamio ei oo mikään kovin kummonen, mut liekö ainoo kosteuttava markettinaamio..??!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 27.09.11 - klo:11:13 »
^ Mun mielestä tuo oli ainut kosteuttava markettinaamio, mutta äsken sitten etsiskelin netistä kosteuttavia naamioita ja törmäsin tähän http://www.lumene.com/fi/tuotteet/ihonhoito/kuorinnat-ja-naamiot/sensitive-touch-rauhoittava-kosteusnaamio . Eli pitääpä nyt lukea lumene keskustelut läpi, tuo nimittäin vaikuttaisi vähän "tehokkaammalta" kuin se Herbinan kosteuttava naamio. Hinnasta en osaa sanoa mitään, en näin äkkiseltään löytänyt.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 28.09.11 - klo:09:01 »
Mulla on ollut käytössä Herbinan kosteuttava naamio jo kauan aikaa ja olen tykännyt. Eilen laitoin sen yöksi vaikuttamaan, kun iho oli niin pintakuiva ja aamulla iho on taas hehkeän näköinen, ainakin vähän aikaa ;).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 28.09.11 - klo:20:46 »
Ostin pari päivää sitten ton ruusuveden ja olen tykännyt, iho jää jotenkin niin ihanan puhtaan ja raikkaan näköiseksi :-* Munkin mielestä toi tuoksu on ihan hyvä. Toivottavasti tämä toimii jatkossakin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 01.12.11 - klo:11:58 »
Herbina Sensitive Kosteusvoide vartalolle (valkoinen tee) on kulkenut viime aikoina mukana treenikassissa. Voide on tosi ohutta lirua ja imeytyy sekunneissa. Tehot on siis kesään sopivat, mutta eipä pukuhuoneessa halua voiteen imeytymistä odotella talvellakaan joten niihin tilanteisiin on hyvä. Tuoksu tässä on kiva, jopa vähän parfyymimainen.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 05.12.11 - klo:00:26 »
^ hieno tuote, poinstit nopealle imeytymiselle ;D mainio hinta-laatusuhde.
this too shall pass.