Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51424 kertaa)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
Vs: Herbina
« Vastaus #210 : 11.01.12 - klo:13:37 »
Ostin kokeeksi Ruusukasvoveden ja en oikein tiedä, mitä tästä sanoisin. Tämä ei tunnu tekevän iholleni oikein mitään. Ihan sama laittaako tätä vai ei. Tuoksu on mielestäni melko tunkkainen, enkä yleensäkään tykkää ruusun tuoksusta. Putelin korkki on todella huono ja kasvovettä tulee sen takia annosteltua usein aivan liikaa. Mielestäni tämä ei jätä iholleni niin raiaksta tunnetta, kuin aikaisemmin käyttämäni Erisan. Taidanpa siis tämän kokeilun jälkeen palata siihen tuttuun ja turvalliseen, vaikka Erisan onkin inasen Herbinaa kalliimpi.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 23.04.12 - klo:21:29 »
Onko kukaan vielä törmännyt niihin Fresh tuotteisiin? Erityisesti se syväpuhdistava geelipesu kiinnostaa. Toistaiseksi en ole vielä törmännyt tuotteisiin, toivottavasti tulee pian kauppoihin!

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 04.05.12 - klo:00:14 »
^ Anttilassa ainakin oli tuota geeliputsaria.

Kokeilin samalla reissulla MarjaSpa Suojaavaa päivävoidetta ja kämmenselälle levitettynä tuntui miellyttävältä ja luulisin, että sen päälle meikkikin levittyisi nätisti. Mutta se tuoksu  :o En tiedä olenko vain jotenkin herkkis, mutta haistoin sen selvästi vaikka olin pessyt kädet jo useampaan kertaan ja vieläkin tuntuu sellainen vieno tuoksu. Tuoksu ei ollut suoranaisesti epämiellyttävä, mutta minusta kasvovoiteen tuoksuksi häiritsevän voimakas.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

chai

• Vieras
« Vastaus #213 : 16.05.12 - klo:09:44 »
Onko kellään kokemusta tästä luomuruusu-vartalovoiteesta? INCI ainakin vaikuttaa ihan hyvältä.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #214 : 28.05.12 - klo:15:22 »
Mulla on tuota Fresh virkistävää kasvovettä (uutta mallia) ja mun mielestä siinä on joku teollinen sivuhaju, tulee mieleen jotkut autokemikaalit tai öljyt.  ??? Onko kellään muulla tätä kasvovettä ja onko haju outo vai onko mulla joku huono kappale?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 29.05.12 - klo:20:22 »
Herbinan puhdistusmaito on markettihalppiksista ehdoon suosikki. Toimii hyvin meikkien irrottamisessa ja jättää ihon pehmeäksi. Muut saman hintaiset eivät tunnu yhtä laadukkailta eivätkä oikein irota meikkejä (tai ovat täynnä mineraaliöljyä). Jos sarjaan saataisiin vielä hajusteeton tai "luomu"versio niin  <3

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 29.05.12 - klo:22:48 »
Ostin alkuvuodesta Ruusuvettä ja ei se kyllä tehnyt iholle yhtään mitään. Suunnilleen sama kuin olisi vedellä pyyhkinyt. Tuttavuus jää siis yhteen pulloon.

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #217 : 31.05.12 - klo:09:34 »
^ Mulla hyvin erilainen kokemus mun mielestä tuoksu oli ihana ja pullo kiva ja rauhoittaa hyvin ihoa. Ostan varmaan toisenkin pullon.

Ravitseva kasvovoide jää näköjään pois ja tilalle on tullut yö- ja päivävoide. Harmi sillä tuo ravitseva voide oli mulla pitkään talvikäytössä. Onko kukaan kokeillut jo tuota yövoidetta ja osaisi verrata? Tai osaisiko joku incin lukutaitoinen arvioida onko tuosta mihinkään? http://www.herbina.fi/herbina/sivu-MarjaSpa-yovoide#
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 08.08.12 - klo:18:43 »
Ostin Prismasta  kauppareissun lomassa uuden Herbinan kosteuttavan kasvonaamion ja aloin lukemaan inci listaa ja sehän on muuttunut!
Onko teillä muilla kumpi ollut käytössä?
Tykkäsin vanhasta tosi paljon ja toivon, että tämä uusi toimisi yhtä mallikkaasti.

Tässä on se uusin alku inci;
Aqua, Propanediol,Canola oil, jne.

Vanhassa on
Aqua, Hydrogenated Polydecene, Glycerin jne.
Vanha olikin jo näpytelty tonne inci listaan..
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 04.09.12 - klo:21:19 »
Onko kukaan vielä törmännyt niihin Fresh tuotteisiin? Erityisesti se syväpuhdistava geelipesu kiinnostaa. Toistaiseksi en ole vielä törmännyt tuotteisiin, toivottavasti tulee pian kauppoihin!

Mulla on nyt tämä syväpuhdistava geelipesu ollut käytössä jo jonkin aikaa. Ihan kiva! Aika rakeinen, menee ehkä vähän kuorinnastakin mun mielestä jo. Puhdistaa hyvin, mutta hellävaraisesti eikä tunnu ainakaan tällä hetkellä mitenkään kuivattavan ihoa. En ole käyttänyt ihan päivittäin, vaan vaihdellen mm. LVn geelipesun ja Freemanin päärynäputsarin kanssa.
Näiden tämän hetkisten kokemusten perusteella kyllä tykkään, on tosiaankin siis vähän pesevämpi mutta ei kuivata vaan jättää ihon mukavan raikkaaksi. Tuntuu olevan aika riittoisaa. Koostumus on perus geelimäistä eli tarvitsee just vähän pidemmän huuhtelun iholta että lähtee kokonaan pois. Rakeet on pehmeitä eikä raavi ihoa vaan kuorii hyvin hellävaraisesti.

Ei mitään pahaa sanottavaa, hinnaltaan markettitasoa eli hyvä hinta/laatu suhde.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #220 : 04.09.12 - klo:21:27 »
Ostin alkuvuodesta Ruusuvettä ja ei se kyllä tehnyt iholle yhtään mitään. Suunnilleen sama kuin olisi vedellä pyyhkinyt. Tuttavuus jää siis yhteen pulloon.

Mä olen aika samoilla linjoilla, nyysin putelin emolta joka sai sen koulutuksesta, joten rahaa ei onneksi tähän tuhlattu. Tuoksu on ihan kiva ja jotenkin freesi, mutta muuten aika tyhjän kanssa.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 03.11.12 - klo:21:54 »
Sain Herbinalta varmaan 4kpl näytteitä MarjaSpa:n suojaavasta päivävoiteesta. Kävin tuossa suihkussa jonka jälkeen kasvojeni iho on aina todella kuivan oloinen. Levitin sitten tuota päivävoidetta kasvoille, levittyy siis hyvin ja tuntuu olevan tarpeeksi tuhtia voidetta näin syksylle ja talvelle. Sitä mietin että soveltuukohan kuinka hyvin meikin alle? Tuoksu on vähän siinä ja tässä.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 13.11.12 - klo:15:39 »
MarjaSpa-päivävoide soveltuu mielestäni erinomaisesti meikin alle; imeytyy hyvin, suojaa, ei lähde rullaamaan meikkivoiteen kanssa. Muutenkin yksi suosikkituotteistani pitkältä ajalta.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 13.11.12 - klo:15:56 »
^^ Myös mun mielestä tuo sopii tosi hyvin meikin alle, koska imeytyy nopeasti ja on silti todella kosteuttava. Jos käytän talvella liian kevyttä päivävoidetta, saattaa mulla iho näyttää meikkauksen jälkeen kuivalta, mutta ton suojaavan päivävoiteen kanssa ei tota ongelmaa ole.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 02.01.13 - klo:23:02 »
Onko kellään kokemuksia luomuruusu vartalovoiteesta? :) Mitä ootte tykännyt pidemmässä käytössä tuosta? Itse voitin Herbinan lahjapakkauksen jossa on tosiaan tuo vartalovoide mutten ole vain uskaltanut vielä avata tuota tuubia. :D Katsotaan josko vielä tänään..
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.