Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51027 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Herbina
« Vastaus #225 : 03.01.13 - klo:10:52 »
Onko kellään kokemuksia luomuruusu vartalovoiteesta? :) Mitä ootte tykännyt pidemmässä käytössä tuosta? Itse voitin Herbinan lahjapakkauksen jossa on tosiaan tuo vartalovoide mutten ole vain uskaltanut vielä avata tuota tuubia. :D Katsotaan josko vielä tänään..

Itse en ole kokeillut, mutta kuulopuheena kuullut että vähän sellainen "no joo.."-tuote. Ilmeisesti on ollut ko. tuotteesta hyvät ennakko-odotukset, mutta tuote onkin ihan peruskamaa; ei kovin huonoa mutta ei hyvääkään. Kokeile ihmeessä :)

Poissa Hiisi

• Haiven
  • *
« Vastaus #226 : 03.01.13 - klo:13:01 »
Kerran olen sitä kokeillut joulun alla ja minusta se oli hyvää voidetta. Imeytyi hyvin, iho ei tuntunut tahmaiselta ja kosteutti. Tuoksu oli mieto. (ihoni on siis normaali iho). Itse olen koettanut metsästää sitä ties mistä kaupoista, mutta luomuruusu-sarjasta löytyi oikeastaan kaikki paitsi tuo vartalovoide. Mistäköhän sitä saisi vaikka netin suunnilta, kun melkein kaikki Savonlinnan kaupat on tarkastettu tuon vartalovoiteen takia?  ;D

Muoks. Prismastahan tuota löytyikin.
« Viimeksi muokattu: 01.03.13 - klo:22:29 kirjoittanut Hiisi »

Kunis

• Vieras
« Vastaus #227 : 08.04.13 - klo:13:23 »
Voih, en päässyt Herbina Fresh -testiryhmään, mutta sain pienen testerin Virkistävää Mattageelivoidetta (inci). Mietinpähän nyt vaan, että missä tää virkistys oli. Lisäksi tuntu liian jankilta kasvoille, en oikeen pitänyt, käytän loppupussin käsiin. Tää olisi varmaan talvella ollut kiva olla.

Myyntiin tää tulee toukokuussa.
« Viimeksi muokattu: 08.04.13 - klo:13:33 kirjoittanut Kaarne »

Poissa susQ

• Haiven
  • *
« Vastaus #228 : 15.04.13 - klo:19:14 »
Ostin sensitive kosteusvoiteen ja silmänympärysvoiteen kun oli puoleen hintaan alennuksessa, lapussa luki poistuva tuote. Tykästyin molempaan, tietääkö kukaan onko ne kokonaan poistumassa, vaiko vaan sen kaupan valikoimasta?  ???
Olkapäitä hipova, kuiva, käsitelty, luonnonkihara pehko. Oman värin kasvatus ja leikkauslakko 01/2013 alkaen.

iHerb alennuskoodi KVM213

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 18.08.13 - klo:18:59 »
Herbinalta on tulossa syksyksi uusia vartalonhoitotuotteita (facebookissa herbinan sivuilta bongattua), onko kukaan vielä törmännyt näihin missään?

Kaura-suklaa suihkugeeli, vartalovoi ja vartalonkuorinta. Tuo vartalovoi ja kroppakuorinta kiinnostaa eniten ja oikestaan tuotteissa ylipäänsä tuo kaura :l.  Toivottavasti tuoksu ei ole mitenkään ällömakean suklainen vaan enemmänkin kauramainen. Vaikuttaa kyllä ihan tutustumisen arvoisilta uutuuksilta, toivottavasti ilmestyy lähikauppoihin pian niin pääsee heti ostamaan ja testaamaan.  ;D

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #230 : 18.08.13 - klo:23:47 »
^ Meidän Tarjoustalosta löytyy jo ainakin vartalokuorinta ja vartalovoi. Monesti on tehnyt mieli napata kuorinta mukaan, mutta olen pysynyt tiukkana. Kuorintoja on vaikka kuinka monta purkkia odottamassa, joten varastoja pienemmiksi ensin! Houkuttelevalta kyllä kuulostaa...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 23.09.13 - klo:16:27 »
Mä en vaan pärjää ilman Herbinan Luomuruusu kasvovettä, olen yrittänyt välillä kokeilla muita, mutta ei ne ole hyviä, esim. Lumenen sensitive kasvovesi aiheutti kihelmöintiä ja ihon rasvoittumista. Nyt ostin tuon kasvoveden kaveriksi saman sarjan vaahtoputsarin ja siihenkin olen oikein tyytyväinen, ei se juuri kummempaa ole kuin joskus muinoin käyttämäni Ainun vauvojen puhdistusvaahto, mutta silti hyvä.

Mun kasvojen kuorinta-aine loppui ja sitä piti kysyä, että minkälainen Herbinan kuorinnan koostumus onkaan? Isot vai pienet rakeet, onko niitä paljon, tuntuuko kuivattavan?

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 25.09.13 - klo:11:48 »
Herbinan Suklaa-kaura-vartalonkuorinta on loistavaa tavaraa. Vaikka tuubi on kohtuu pieni, tässä riittää pieni määrä kuorimaan laajan alueen ihoa. Ihanan esanssinen suklaatuoksu, huuhtoutuu hyvin. Kuorii tehokkaasti ja en tarvinnut edes vartalovoidetta tämän jälkeen. Tykkään! Hinta-laatusuhde hyvä.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 03.10.13 - klo:07:26 »
Ostin sitten sen Herbinan kuorinnan ja eilen testasin. Hyvää se oli! Kiva tuoksu, niinkuin noissa Marja Spa tökäteissä on. Rakeidenkin koko ja määräkin miellyttivät, aika paljon niitä minusta oli. Tuli jotenkin freesimpi iho, mutta siihen tuskin kummoistakaan kuorintaa tarvitaan, jos isoa ei ole kuorittu kuukausiin.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 05.11.13 - klo:21:12 »
Lohdutusshoppailun jälkeen toin kotiin tänään Herbinan kaura-suklaa-vartalovoin. Jotenkin se kuulosti kaupassa tosi hyvältä! Kotona muistin, että kaikki ruokatuoksut tuoksuu ihollani usein tosi ällöltä... Miksei se kaupassa koskaan tule mieleen?! Purkki oli tosi vajaa, sinne olis mahtunut paljon enemmän tavaraa. Ainesosia en pääse vakoilemaan, kun en saa pakkauksen tarraa auki, ja ne tiedot olis siellä sisällä! Vähän siis miinusta pakkaussuunnittelusta...

Tuoksusta tuli mieleen Tigin muinainen Oatmeal & Cookie tms., mutta tässä tuoksui alkuun myös suklaa! Tuoksu ei ole minusta puhdas kaura, vaan sellainen kaurakeksimäinen, taikinainen. Suklaakaurakeksi! Oikein kunnon ruokatuoksu siis. Tuoksuu iholla parin tunnin jälkeenkin aika voimakkaasti. Sopii ehkä juuri tähän vuodenaikaan, mutta keväällä/kesällä en kyllä yhtään jaksaisi tällaista tuoksua.

Purkissa luvattiin, että jättää ihon samettisen pehmeäksi eikä jää rasvaisena iholle. Se on kyllä totta! Mun iho on paikoitellen hilseilevän kuiva, mutta silti paksut voiteet jää ihan lillumaan siihen ihon pinnalle imeytymättä. Tästäkin oli auksi liukas ja rasvainen iho, mutta ei mennyt varmaan puolta tuntiakaan, kun iho oli aivan kuiva ja samettinen. Harvinaista mulla voiteen jälkeen, ja tämä oli kuitenkin vartalovoita! Kosteutustehoja ei pysty arvioimaan yhden kerran jälkeen, mutta koostumuksen puolesta tykkään kovasti, jos vain jaksan tätä tuoksua!

Poissa Lateysha

• Haiven
  • *
« Vastaus #235 : 20.07.14 - klo:16:16 »
Halvalla ostin Herbinan Biohajoavan Kasvosaippuan ja ainakaan ensikokeilulla en rakastunut.
Kokeilin tätä meikinpoistossa ja oli vähän vaikeaa, ei puhdistanut kauhean hyvin. Tuntui todella nihkeältä iholla ja jos vahingossakaan meni silmiin, niin kirveli ihan vietävästi. Oli kyllä tosi halpa, maksoi vain yhden euron.
Voi olla, että totun tämän käyttöön pidemmässä käytössä, mutta ensikokeilulla en ole liian vakuuttunut.
Tuotteen ekologisuus kyllä miellyttää kovasti.  :ts

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 05.08.14 - klo:20:21 »
argh, en löydä enää mistään Herbiinan syväputsaavaa shampoota :( Olen etsinyt Sokokset, Stokkat, K-kaupat, S-kaupat ja mitä lie. Ennen sai S-kaupoista, mutta nyt siellä on vain Herbiinan tavallista shampoota ja hoitsikkaa.

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #237 : 06.08.14 - klo:08:32 »
^ Tuota saa kyllä etsiä kissojen ja koirien kanssa! Omani taisin löytää Prismasta. Pienemmissä S-kaupoissa sitä tosiaan ei ole, ei ainakaan Tampereella.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 06.08.14 - klo:08:56 »
Joo Prisman ajattelin tarkistaa seuraavaksi, harmi vain kun asun Helsingin periferiassa eikä mun työ-kotimatkalla ole oikein Prismoja. Katsoin kuitenkin että yksi bussi työpaikalta menee ihan yhden Prisman viereen, ehkä käväisen siellä tänään :D

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 06.08.14 - klo:22:02 »
Prismasta kyllä pitäisi löytyä, eli sinne seuraavaksi!
« Viimeksi muokattu: 24.09.14 - klo:21:56 kirjoittanut enna »