Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51423 kertaa)

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
Vs: Herbina
« Vastaus #240 : 06.08.14 - klo:22:11 »
^^ Hah, miten onnistuinkin aamusumussa ilmaisemaan itseäni noin kömpelösti, en siis olettanut että Kalevalatar on Tampereella. :D Ilmeisesti oli aikomuksena tarkentaa oma sijaintini, olen nimittäin kironnut sitä että tämän kokoisessa kaupungissa ei tuota tavaraa meinaa löytyä... mutta no, tämä nyt menee jo kevyesti ohi aiheen. :)

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #241 : 06.08.14 - klo:22:41 »
^ Edellinen viestini oli siis vastaus Kalevalattarelle, pahoittelen hämmennystä. :) En ollut edes huomannut tuota keskustelualueseikkaa.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 07.08.14 - klo:06:09 »
Sori, mun mokani  ;D Katsoin vain otsikkoa "Herbina", eikä mun  yksi aivosolu sitten muuta nähnytkään.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 12.09.14 - klo:20:15 »
Herbinan luomuruusu puhdistusvaahdon vaahto on tuntunut omaan makuun vähän liian kevyeltä. Tai siis kesällä riitti hyvin kun meikkasin kevyesti, mutta varsinkin nyt syksyn tullen alan kaivata vähän enemmän peittoa meikkipohjalta, joten en tiedä riittääkö tämän tehot enää sitten. Tosin tuota tuskin tarvitsee enää edes pohtiakaan, koska pullo on vajonnut aika vauhdikasta tahtia eli pullossa on enää pari senttiä putsaria jäljellä... 

Mutta on putsarissa hyviäkin puolia: ei todellakaan ole liian kuivattavaa ja hintakin on hyvin kohtuullinen :)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #244 : 12.09.14 - klo:21:42 »
^Miä en ole oikein tykännyt tuosta luomuruusuvaahdosta. Vaahto häviää iholle ja ei se tosiaan puhdista silmämeikkejä ja kuivattaa omaa ihoani yhtä paljon kuin Herbinan rasvaisen ihon puhdistusgeeli.  :-\ Enemmän pidin Nivean vaaleanpunaisesta vaahdosta ja luultavasti jos vaahtoa enää ostan, niin se on juurikin tuo Nivean vaahto.

Mulla on siis pintakuiva iho.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 12.09.14 - klo:21:49 »
^ Mulla puolestaan on normaali iho rasvoittuvalla T-alueella, joten ehkä se selittää eron miten nähdään tuotteen kuivattavuus :) Mutta ei, mäkään en osta Herbinan vaahtoa uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 12.09.14 - klo:21:51 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 13.09.14 - klo:17:30 »
^Oliko tämä just se LivBoxissa keväällä tullut vaahto? Ei niitä varmaan muita olekaan. En tykännyt siitä, puhdistusteho aika kevyt, vaikka yleensä mulla lähtee meikit hyvin ilman erillisiä silmämeikinpoistojaa. Tämä kului järkyttävän nopeasti ja tuoksu oli plääh. Onneksi oli boksissa, niin ei tule turhan ostettua täydellä hinnalla. Dermosilin vaahdoista olen tykännyt paljon paljon enemmän.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #247 : 12.08.15 - klo:23:33 »
Herbina jälleen uudistanut tuotesarjojaan. On tullut "Energy Boost" -sarja, joka suunnattu normaalille ja sekaiholle. Valikoimassa mm. misellivesi. Onko joku ehtinyt jo kokeilemaan?
Moisture Balance -tuotesarja lienee hyvin samanlainen (ellei sama) kuin entinen marja spa -sarja?

Ikävöin markkinoilta poistunutta biohajoavaa ruususaippuaa (siis palasaippuaa) kasvoille, onneksi löysin joku aika sitten niitä Tokmannilta poistokorista euron kappale. hamstrasin  ;D.

tuossa vielä linkki Bernerin infoon uutuustuotteista: http://www.berner.fi/medialle/tiedotteet/herbinan-uudet-ihonhoitotuotteet-virkistavat-ja-kosteuttavat-kasvoja

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #248 : 19.08.15 - klo:13:10 »
Mä ostin tuon uuden miselliveden, ja yllätyin sen tuoksusta. Ehkä tulee mieleen joku appelsiininen vitamiiniporetabletti, mutta mä tykkään. Onpa ainakin vähän erilainen misellivesi. Kasvo- ja silmämeikin sain ihan hyvin pois, joten enpä tästä mitään huonoa keksinyt. Plussaa tulee kotimaisuudesta ja halvasta viiden euron hinnasta. Tein blogiin tästä jutun, jos kiinnostaa (linkki).
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 13.09.15 - klo:15:09 »
Herbinalta on tullut Energy Boost-tuotesarja, jossa on aurinkosuojallinen päivävoide, jota olen jo testannut. Tuote on hajustettu, mutta se ei onneksi ärsyttänyt silmiä tai käynyt henkeen. Tuoksu tuo mieleen appelsiinisuklaan. Levityksen jälkeen iho kiiltää, mutta tuote kyllä imeytyy ihoon ja tuntuu miellyttävältä. Johtuneeko tästä tai viileämmästä säästä, mutta iho tuntuu iltapesun jälkeen kuivemmalta. En ole ainakaan vielä saanut tällä voiteella ihoa tukkiutumaan, mutten olekaan käyttänyt sitä joka päivä. Tuote oli sen verran edullinen, että ajattelin sen olevan hyväksyttävä heräteostos.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 13.09.15 - klo:15:51 »
Mäkin ostin Herbinan miselliveden. Tuoksu on kyllä tosi kiva, raikas ja pirtsakka. Pakkauskin on söpö. Puhdistustehot ovat hyvät. Kuitenkin verrattuna edelliseen miselliveteeni, joka oli Nivean tuoksuton, tämä Herbina vähän kirvelee silmissä, ja kun käytän tuotte pääosin pikameikkienpoistoon ennen treenejä, niin se on kyllä iso miinus. En viitsi hilata mukana isompaa valikoimaa kuin misellivettä ja vanulappuja, joten tämän päätyttyä ostan varmaan taas Niveaa.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 09.11.15 - klo:20:05 »
Kokeilin uutta Moisture Balance 24H Kasvovoidetta ja se tukki mun ihon ihan törkeään kuntoon. ;D Aluksi tykkäsin tosi paljon  tuosta voiteesta, koska se oli oikeasti tosi pehmittävä ja kosteuttava, mutta parin päivän käytön jälkeen mulla oli koko kasvot täynnä pikkunäppyä.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #252 : 12.11.15 - klo:19:41 »
^Voi ei! Oliko tuossa jokin ainesosa jonka tiedät tukkivan itselläsi?  :(

Mua kiinnostaisi Moisture Balance -sarjan Ruusuvesi, Puhdistusvaahto ja Kasvonaamio. Olisiko jollain kokemusta jostakin näistä? Erityisesti kiinnostaa, sopiiko herkälle iholle ja kuinka vahvat tuoksut noissa on.Puhdistusvaahdosta kiinnostaa puhdistusteho, lähteekö kasvomeikki iholta?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 12.11.15 - klo:21:08 »
^Mulla reagoi iho herkästi öljyihin ja tuossa niitä kyllä oli useampaakin sorttia. Ihan tietoisen riskin otin kokeillessani tuota voidetta. :P
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #254 : 13.11.15 - klo:16:38 »
^^Tykästyin Moisture Balance -puhdistusvaahtoon ylitse Ainun pesuvaahdon. Minusta Herbina on vähemmän kuivattava ja iho tuntuu pehmoiselta sen jälkeen. Hajuste ei ole mitenkään häiritsevä.

Käytän tosin kakkospesuun, joten en todellisesta tehosta osaa sanoa. Ja nyttemmin laiskistuneena pesen enimmäkseen vain Lorkun puhdistusöljyllä ilman kakkospesua, koska sillä lähtee kaikki.