Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51301 kertaa)

Poissa elly

• HAIRahtanut
Vs: Herbina
« Vastaus #255 : 24.03.16 - klo:11:58 »
Herbinalle näyttää tulleen uusi Mango spa -sarja, johon kuuluu kauneusöljy, vartaloemulsio sekä vartalokuorinta. Toinen uusi sarja on Aqua Spa, jonka kookosöljyä sisältävä Raikastavaa vartaloemulsiota kehuttiin löydöksi ainakin Kotivinkki-lehdessä. Itseäni kiinnostaa ainakin nuo vartaloemulsiot ja kauneusöljy. Onkohan nämä uudet tuotteet jo kaupoissa?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 25.03.16 - klo:18:16 »
^ Mä en tiedä kauppojen tilanteesta, toivottavasti ainakin pian tulisi saataville! Etenkin tuo kauneusöljy vaikuttaa todella lupaavalta tuotteelta tuotekuvauksen perusteella, tuollainen monikäyttöinen kosteuttava tuote olisi kyllä tarpeellinen. Mango tuoksuna saattaa olla tosi hyvä, toivottavasti se ei vain ole liian ällömakea.

Herbinalta oli näköjään nettisivujen mukaan tullut uusia hiustuotteitakin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 08.06.16 - klo:18:15 »
Käyttelin tuubillisen Kaura-Suklaa vartalokuorintaa hyvillä mielin loppuun. Koostumus on sopivan rakeinen, kuorii muikeasti ja tuoksu on syötävän herkullinen sukalaakakkutaikina. Kosmetiikassa en silti välitä näin makeista, jälkkärityyppisistä tuoksuista, joten jatkossa valikoin muuta tuoksumaailmaa, muutoin oikein hyvä ja edullinen kuorinta.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 08.06.16 - klo:18:30 »
Onko kellään kokemusta mango spa kauneusöljystä?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 08.06.16 - klo:19:10 »
Herbinalla ei vissiin ole enää mattageelivoidetta? :( Ainakaan niiden nettisivuilla ei näy.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 29.08.18 - klo:10:48 »
Herbinan kasvojenhoitotuotteet ovat uudistuneet viime näkemältä. Tää ulkoasun uudistus on varmaan ollut jo kauankin aikaa, ei ole vain aiemmin sattunut silmiin.  ;D
https://www.herbina.fi/tuotteet/tuotehaku?category=1

Joka tapauksessa, uusi pakkausilme houkutteli ostamaan kasvovoiteen pitkästä aikaa testiin. Mä ostin hoitavan kasvovoiteen, "syväkosteuttava 3in1, sopii päivävoiteeksi, yövoiteeksi ja naamioksi". Voide on aika paksuhkoa mutta imeytyy nopeasti ihoon. Voide tuntuu hyvältä ja plussaa vegaani-merkistä. Ainut miinus, iso sellainen, tulee siitä että voide on kyllä hajustettu aika voimakkaasti.  ::) Muistaakseni Herbinan aiemmin käyttämissäni kasvovoiteissa on ollut pieni tuoksu, mutta ei kyllä näin voimakasta mikä tässä on. Voide tulee käytettyä loppuun,  mutta en osta uutta tuon tuoksun takia. Mua häiritsee voimakkaasti hajustetut tuotteet etenkin kasvoille laitettavissa tuotteissa. Tässä voiteessa on vielä sellainen pitkään iholle jäävä tuoksu.  :(

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 30.08.18 - klo:17:43 »
Herbinan kasvojenhoitotuotteet ovat uudistuneet viime näkemältä.
https://www.herbina.fi/tuotteet/tuotehaku?category=1

Ja uudistuksen yhteydessä valikoimista on ilmeisesti poistunut puhdistusmaito, joka on ollut mun lempparituote tosi monta vuotta.  :'( Inhoon tällaisia uudistuksia, joissa kajotaan hyviin tuotteisiin ja lopetetaan ne kaikessa hiljasuudessa.  :# Ei auta muu kuin lähtee etsimään korvaavaa (yhtä hyvää ja edullista) tuotetta.
1bMii

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #262 : 30.08.18 - klo:18:21 »
No voihan hemmetti, nyt sitten näyttää poistuneen Moisture Balance -kasvonaamio valikoimista :# Aivan huippu tuote ollut kyseessä, kun iho on tarvinnut tehokosteutusta. Voisikohan tuo wilman mainitsema kosteusvoide olla vastaava tuote?

Pitää nyt kyllä säästellen käyttää tuota nykyistä pikkutuubia.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 31.08.18 - klo:14:23 »
^ Minkälainen se moisture balance kasvonaamio oli? Mä törmäsin näihin uusiin tuotteisiin Emotionissa, voi olla että marketeissa saattaa vielä olla noita vanhoja tuotteita, kun tuntuu että marketteihin uutuudet tulee hieman jäljessä.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 01.09.18 - klo:06:50 »
^Tuo kasvonaamiossa oli vaaleanpunainen, hieman geelimäinen, suhteellisen voimakkaasti hajustettu koostumus. Pystyi käyttämään pikanaamiona, syväkosteuttavana naamiona tai yönaamiona, ja itse käytin nimenomaan tuossa jälkimmäisessä tarkoituksessa. Ihnan kosteuttava, muttei kuitenkaan tukkinut ihoa.

Ainakaan nettikaupoista en ole tuota vanhaa naamiota löytänyt, ja sen saatavuus on jo aiemmin ollut hieman kiven alla. Kaipa pitää mennä tsekkaamaan lähi-Cittari, josta tuon aikoinaan löysin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 01.09.18 - klo:09:00 »
^ Väri ja koostumus kuulostavat hyvin samanlaisilta kuin tässä uudessa voiteessa.  :) Pitää verrata incejä, mutta mahdollisesti on samaa tavaraa. 

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 01.09.18 - klo:11:02 »
Ovat näköjään lopettaneet kasvovedet kokonaan. Ostin heinäkuussa jonkun kasvoveden Herbinalta ja oon tykännyt. Mutta ei tuo misellivedenkään inci kuulosta huonolta!

Mulla on tuo C vitamiini kuorinta ja oon tykännyt tosi paljon. Onneksi eivät sitä lopettaneet.
« Viimeksi muokattu: 05.09.18 - klo:18:42 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #267 : 05.09.18 - klo:18:29 »
Ovat näköjään lopettaneet kasvovedet kokonaan...

No höh, tykkäsin suihkauttaa meikin päälle Moisture Balance -ruusuvettä. Ei ihme ettei sitä ole mistään kaupasta enää löytynyt.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 13.10.18 - klo:20:37 »
Ostin suomessa käydessäni tuon hoitavan kasvovoiteen. Erinomainen tuote! Käytin naamiona ennen kylpyä. Sellaista vaaleanpunaista, aika voimakkaan tuoksuista geelimäistä tavaraahan tuo oli. Ja sopii kyllä sen vuoksi täydellisesti esim yönyli käytettäväksi voiteeksi. Iho on pehmeä ja kosteutettu. En kauhean paljoa käytä kosteuttavia naamioita, koska niistä jää mulle aina jotenkin tukkoinen iho.

Tuon heleyttävän kuorinnan inci on muuten sama kuin entisen c-vitamiinikuorinnan, joten luulen tuotteiden saaneen suurimmaksi osaksi vaan uusia pakkauksia ja nimiä.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi