Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51104 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Herbina
« Vastaus #30 : 30.08.07 - klo:19:30 »
Mitä luulette, uskaltaisiko kokeilla Herbinan kasvokuorintaa, kun siinä oli, että herkälle iholle? Mulla loppuu Lumenen rakeeton kuorinta aika pian ja jotain tarttis tilalle enkä haluis heti taas sitä Lumenea, vaikka hyvää onkin ja tarpeeksi hellävaraista. Tosin eipä tuossa paljoa menetä, vaikkei iholle sopisikaan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 30.08.07 - klo:20:12 »
^ Tietääkö joku onko tuo Herbinan kuorinta rakeellinen? Nettisivuja ei ole näemmä päivitelty hetkeen. ::)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 30.08.07 - klo:20:50 »
Mulle on ainakin Herbinan vanhan mallinen rakeinen kuorinta sopinut hyvin, vaikka iho on herkkä. Käytin sitä vuorotellen tuon Lumenen rakeettoman kuorinnan kanssa, harmi että nyt loppui. En kyllä usko, että tuo uusi versio kovasti eroaa vanhasta.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #33 : 30.08.07 - klo:22:45 »
Mä taas totesin tuon herbinan kuorinnan olevan tosi rajua. Mä oon kyllä tottunut freemanin kuorintoihin, joissa rakeet on älyttömän pieniä. Tuon herbinan laitoin kerran kokeilun jälkeen pikkusysterille.

Lilja

• Vieras
« Vastaus #34 : 31.08.07 - klo:14:58 »
En ole Herbinan tuotteita juuri käyttänyt mutta testasin joitain kuukausia sitten Fresh Care Kasvoveden rasvoittuvalle iholle. Se oli puolet halvempaa kuin Lumenen Cleansing Matt Touch mutta myös puolet huonompaa. Yritin vertailla näiden kahden kasvoveden INCEjä ja... ehkä minun ihoni sitten vain tykkää xylitolista. :P

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 10.09.07 - klo:21:11 »
Ostin viime viikolla MarjaSpa kosteusvoiteen Ellien jutun (http://plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/meikkileikkeja/kauneutta-mansikasta-herbinan-spa-care-marjaspa) innoittama ja en ole kyllä katunut. On aika paksun tuntuista mutta imeytyy hyvin ja toimii myös meikin alla.
2aMii

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 28.10.07 - klo:00:48 »
Mitäs Herbinan kasvonaamio maksaa?

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 28.10.07 - klo:10:28 »
Mitäs Herbinan kasvonaamio maksaa?

Taisi olla jotain 5 - 6 euroa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 03.11.07 - klo:12:43 »
Mulla on se MarjaSpa kuorintavoide ja naamio. Molemmat on ihania tuotteita  :-* Jäävät ehdottomasti vakiokäyttöön. Kuorinta on tarpeeksi hellävaraista. Naamio jättää mukavan tunnun ja iho näyttää kuulaalta. Lisäksi pakkaukset on söpön kokoisia ja värisiä. Hinta-laatusuhde on kohdallaan!

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 04.11.07 - klo:17:33 »
Taidan hankkia tuon kuorinnan ja naamion, sen verran ihanalta ainakin testeri kasvovoiteesta vaikutti. Tekisi mieli ostaa se voidekin mutta ei varmaan kantsi, luotan Humektaniin ja Erisaniin, jos joskus saisi naaman kuntoon. En uskalla nyt ostaa mitään muita jos pahentavat ihoa.
Hang up the chick habit

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 04.11.07 - klo:22:12 »
Minulla on tuo Marja spa-kosteusvoide, aivan ihana tuote :-* Testasin sitä MeNaisten välissä tulleesta näytteestä ja pakko oli saada. Olen muutamia kosteusvoiteita testaillut ja mikään ei vielä ollut imeytynyt yhtä hyvin kuin tuo Marja spa. Tuoksukin on ihana ja ihosta tulee ihanan pehmeä ja sileä, tekee mieli silitellä poskea koko ajan :)

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #41 : 13.11.07 - klo:23:23 »
Minulla on tuo Marja spa-kosteusvoide, aivan ihana tuote :-* Testasin sitä MeNaisten välissä tulleesta näytteestä ja pakko oli saada. Olen muutamia kosteusvoiteita testaillut ja mikään ei vielä ollut imeytynyt yhtä hyvin kuin tuo Marja spa. Tuoksukin on ihana ja ihosta tulee ihanan pehmeä ja sileä, tekee mieli silitellä poskea koko ajan :)

Samaa mieltä! Aivan ihana koostumus tuossa voiteessa ja se imeytyy tosiaan tosi nopeasti. Sopiikin siis hyvin kiireaamuihin, kun ei voi loputtomiin odotella ennen kuin meikkipohjan voi levittää. Tämä meni kerralla suosikiksi täälläkin. :)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 14.11.07 - klo:16:48 »
Ostin tuon naamion ja kuorinnan. Tykkään kyllä kovasti, tuoksu on ihana. Voidettakin mulla on pikku testeri. Ainut pikku miinus tuosta naamiosta joka on voidemainen, en tykkää sellaisesta.
Voiko sen pyyhkiä kasvovedellä pois kun vaikutusaika on loppu? Mä nimittäin pyyhin vaan vanulla ja laitoin humektania päälle, tuntui kyllä että naamalla on tavaraa paksulti.

Aina olen Herbinaa pitänyt pulimerkkinä, mutta nämä yllätti todella, ja positiivisesti! Marja spa kasvovoide todella imeytyy nopeasti, tuoksuu hyvälle ja iho jää miellyttävän pehmeäksi.
Hang up the chick habit

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #43 : 14.11.07 - klo:17:11 »
^ Ot mutta mikä on pulimerkki  ;D?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 14.11.07 - klo:17:16 »