Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51024 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Herbina
« Vastaus #45 : 14.11.07 - klo:18:23 »
^ Hahahha ;D Mä otin Kauneus & Terveys messuilta näytteen Tasapainottavasta kasvovoiteesta. Epäilykset oli suuret ja ajattelin, ettei se edes iholleni käy. Noooh, vilkaisin INCI:ä ja näytti sen verran hyvältä (ei osunut silmiini silikonia) niin ajattelin, että mikäs siinä! Tuntui tosi hyvältä. Imeytyi hyvin, oli kosteuttavakin. Tosin tuntuu, ettei talvella riitä päivävoiteeksi. Kesällä voiskin tuota testata! Onko kukaan kokeillut sitä Ravitsevaa versiota, onko paksumpi?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 17.11.07 - klo:11:45 »
Ravitsevaa 24h kosteusvoidetta on tullut käytettyä nyt pari päivää ja tykkään kyllä kovasti. Imeytyy nopeasti ja jättää ihon ihanan pehmeäksi. En tiedä onko paksumpi kuin tuo toinen Herbinan voide, mutta ainakin omalle pintakuivalle iholle on  tarpeeksi kosteuttava, vaikka iho nyt talven tullen alkaa olla normaalia kuivempi.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #47 : 17.11.07 - klo:12:40 »
^ Chaos, mulla on käytössä tuo normaalin ja kuivan ihon 24h kosteusvoide ja on mielestäni aivan ihana.  :-* Valitsin sen kun sen INCI:ssä ei ollut esim. jotain myristatea, kun taas tuossa tasapainottavassa oli. Tuo ainesosa kun tuppaa vissiin tukkimaan mulla. Mutta kokeile ihmeessä tuota kuivemman ihon versiota. Siinä on INCIkin muistaakseni ihan yhtä hyvä ellei jopa parempikin kuin tuossa tasapainottavassa. :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #48 : 17.11.07 - klo:15:50 »
^ Okei kiitos tästä tiedosta :) Tosin nyt en ihan heti tarvitse uutta kasvovoidetta, mutta seuraavaksi ostan tuon. Oletteko käyttäneet päivä- vai yövoiteena?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 17.11.07 - klo:17:16 »
^Ehkä voi käyttää sekä että, mutta itse laittaisin vaan aamulla, imeytyi nopsaan joten hyvä meikin alle.
Hang up the chick habit

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #50 : 18.11.07 - klo:14:40 »
Itse olen käyttänyt aamuin illoin, toimii tosiaan hyvin meikin alla ja yövoiteenakin on ihan passeli. Ja eikös tuo 24h tuotteen nimessä viittaa siihen, että käy sekä yö- että päiväkäyttöön?  En tosin yleensäkään käytä erikseen yövoiteita..

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 18.11.07 - klo:19:24 »
Oliko niissä uusissa Marja spa-kasvovoiteissa kahdenlaista? Kun tekisi mieli ostaa vaikka silloin tällöin käytettäväksi, niin kumpi olisi parempi? Koska olen saamassa ihoni kuntoon ja en halua tukkia sitä millään.
Hang up the chick habit

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #52 : 18.11.07 - klo:19:33 »
Oliko niissä uusissa Marja spa-kasvovoiteissa kahdenlaista? Kun tekisi mieli ostaa vaikka silloin tällöin käytettäväksi, niin kumpi olisi parempi? Koska olen saamassa ihoni kuntoon ja en halua tukkia sitä millään.

On. En ole sitä tasapainottavaa kokeillut, mutta siinä on ainakin tosiaan jotain myristatea, joka joillakin tukkii ihoa. Tuossa ravitsevassa 24h kosteusvoiteessa taas ei minun silmääni ainakaan osunut mitään ainesosaa, joka voisi tukkia.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 19.11.07 - klo:20:29 »

Tämä siis ei tuki:C13-14 Isoparaffin?Luin ravitsevan kasvovoiteen incin ja tämä osui silmään...

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #54 : 19.11.07 - klo:20:43 »

Tämä siis ei tuki:C13-14 Isoparaffin?Luin ravitsevan kasvovoiteen incin ja tämä osui silmään...

Muistelisin jonkun täällä sanoneen että tuo ainesosa ei helposti tukkisi. Mutta sitä en kyllä tiedä miten paraffiini eroaa paraffinum liquidumista.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #55 : 19.11.07 - klo:20:53 »
^Tuo on kyllä mineraaliöljy, mutta ainakin apteekin täti kertoi, ettei se tuki kovin helposti ihoa. Minulla on joitain voiteita, joissa on tuota C13-14 Isoparaffinia jonkin verran, eivätkä ne ole ainakaan minun ihoani tukkineet. :)
2c F ii

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #56 : 20.11.07 - klo:14:43 »
Voin lämpimästi suositella tuota Marja spa kosteuttavaa kasvonaamiota! Tuoksu on herkullisen mansikkainen, hinta huokea ja tuloksena pehmeän silkkinen iho. Laitan itse koko yön ajaksi vaikuttamaan, enkä ole huomannut siitä mitään haittaa. Herkempää ihoa voi kyllä ärsyttää. Virkistävä kasvonaamio ei ole mielestäni aivan yhtä toimiva, vaikka kyllähän silläkin hehkeän ihon saa. Pitäisi muuten alkaa käyttämään näitä aktiivisemmin... Ja ravitsevan kasvovoiteen ostan heti kun Biothermin Aquasorce loppuu  ;)
« Viimeksi muokattu: 20.11.07 - klo:15:01 kirjoittanut pipsu »
Feel the burn.

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 21.11.07 - klo:13:47 »
Minäkin eilen tuota MarjaSpa-sarjan kasvonaamiota kokeilin suihkun kuivattamalle kiristelevälle iholle. Tuoksu oli tuubissa aivan ihanan mansikkajogurttimainen, mutta ikäväkseni muuttui tullessaan tuubista ulos. Ei se pahalta haissut sillonkaan, mutta siinä oli joku hieman kitkerä vivahde vähän niinkuin oikein vahvassa mustassa teessä tms. Koostumus oli aika juokseva, mutta mukavasti se silti pysyi iholla ja tuntui riittoisalta. Annoin naamion olla kasvoilla varmaan puolisen tuntia tuubin suositteleman 10 minuutin sijaan. Koska tuote oli kuivuttuaan aikamoista tahnaa, pyyhin sen pois kevyesti alkoholittomalla kasvovedellä, koska pelkällä kasvopaperilla tulos olisi ollut inhan nahkea. Iho tuntui hyvin kosteutetulta ja pehmeältä ja kaikki kiristely ja pintakuivuus oli tiessään. Aamullakin iho näytti hyvältä ja heleältä. Tämä jää kyllä vakikäyttöön talven kuivattamalle iholle, etenkin kun hintakaan ei päätä huimaa. :-*
1c M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 21.11.07 - klo:15:50 »
Tuo Herbinan kosteuttava naamio on kyllä hyvää, mutta Lumenen rauhoittava on vieläkin kosteuttavampi. Tykkään molemmista tosi paljon.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #59 : 23.11.07 - klo:19:17 »
Vihdoinkin minäkin pääsin kokeilemaan Marja Spa -kasvonaamiota. Ensinnäkin: tämä tuoksuu aivan ihanasti mansikkapirtelölle. :-* Tuoksuu kasvoilla myöskin samalta, joskin hyvin miedosti eikä mitenkään häiritsevästi. Kosteuttaa ja rauhoittaa ihoa mukavasti ja tuntuu myös riittoisalta. Huuhtelin vedellä pois, niinkuin kaikki naamioni, ja tuntui toimivan hyvin niin. Minäkin nostan kyllä Lumenen Rauhoittavan kasvonaamion kosteuttavuudessaan (ja myös ihoa enemmän rauhoittavana) Herbinan ohi, mutta olen kyllä hyvin tyytyväinen tähänkin ja tulen ostamaan jatkossakin.
Ainoa miinus on yhtäkkiä iskenyt himotus mansikkapirtelöön...
2c F ii