Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51383 kertaa)

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
Vs: Herbina
« Vastaus #60 : 24.11.07 - klo:16:56 »
Olen kerran testannut sen kosteuttavan naamion, eikä mullakaan oo mitään huonoa sanottavaa!  :-*
Mulla tuli ihanasta tuoksusta mieleen mansikkajogurtti. Oli tosiaan riittoisan tuntuista ja iho jäi ihanan silkkisen tuntuiseksi  noin kymmenen minuutin vaikutusajan jälkeen.

Ostin myös 24hh kosteusvoiteen jota oon ehtinyt vasta kerran käyttää. Ei ole yhtään niin tuhtia kuin odotin, onneksi. Imeytyi hyvin, ja muutenkin vaikuttaa passelilta jos siinä kerran ei ole mitään tukkivia aineitakaan.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 15.12.07 - klo:20:05 »
Herbinan ravitseva kasvovide on huippu, tosin talvella ei riitä hoitotehot päivävoiteeksi. :-\ Naamio samasta sarjasta on kiinnostava, täytynee testailla.
Kokemuksia ja kommentteja Herbinan suihkekasvovedestä (kuivan/herkän ihon) kaipaisin? Ostin tuon, mutta en ole ihan varma onko turhake. Voiko tuota suihkia meikin päälle kosteuttamaan?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 16.12.07 - klo:01:09 »
^En tiedä kuivan ja herkän ihon suihkekasvovedestä, mutta mulla on normaalin ja kuivan ihon vastaava, ja olen kyllä pitänyt siitä. Ihan peruskasvovettä mielestäni, eikä ole ärsyttänyt herkkää ja pintakuivaa ihoani. Itse en ole tuota meikin päälle suihkuttanut, mutta voisi periaattessa toimiakin. Tosin se suihku tuossa pullossa on mielestäni aika ärhäkkä (ei siis kovin hienojakoinen ja tulee melko kovalla paineella pullosta ulos), joten ei ainakaan kovin lähellä kasvoja kannata suihkutella.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 17.12.07 - klo:22:52 »
Herbinan ravitseva kasvovide on huippu, tosin talvella ei riitä hoitotehot päivävoiteeksi.

Mua harmittaa..ostin tämän mutta kutittaa ja kirvelee ja iho jää nahkeaksi. Ihana tuoksu ja kivan tuntuinen koostumus mutta ei sitten sopiva mulle vaikka iho ei erityisen herkkä edes ole.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #64 : 19.12.07 - klo:15:04 »
^Allerginen mansikalle? Tiedän tuon kutinan ja kirvelyn tunteen keramidivoiteista, tuossa ei niitä taida olla..
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 04.01.08 - klo:19:55 »
Kosteuttava kasvonaamio testattu. Aluksi kirveli hieman iholla kuorinnan jälkeen, mutta sen jälkeen tuntui ihan mukavalta. Tuoksu ok, koostumus sopivan paksu ja jätti ihon pehmeäksi ja sileäksi. Kaiken kaikkiaan ihan ok naamio, mutta ei ehkä kuitenkaan mikään maailman kosteuttavin tuote.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 07.01.08 - klo:15:05 »
Tuo kosteuttava kasvonaamio on oikein mukava tuote, muttei ehkä riitä kosteuttamaan riittävästi näin talvella. Sen sijaan voisin kuvitella tuon olevan ihana tuote jääkaappikylmänä kesähelteillä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 07.01.08 - klo:15:08 »
^Juu tuo kosteuttava kasvonaamio ei ole ihan niin tehokas kuin Lumenen vastaava. Aionkin käyttää tuota kesällä kun on hieman kevyempää kuin Lumene. Kiva tuote kyllä.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 08.01.08 - klo:19:56 »
Testasin äsken alepakettina ostamiani Herbinan Marja spa -kuorintavoidetta ja kosteuttavaa naamiota. Olipas ihana mansikan tuoksu, niinkuin olisi tuoreita mansikoita levitellyt naamaan  :D
Kuorintavoide tuntui ihan peruskamalta, saattaa ehkä olla pidemmän päälle liian tujua tavaraa, mutta hyvää silloin tällöin käytettynä. Kosteuttava naamio on aika ohutta, se imeytyi hetkessä naamaan. Jätti kuitenkin ihon pehmeän tuntuiseksi, joten kyllä tuo tulee käytettyä.

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 09.01.08 - klo:17:24 »
^ Minulla on sama paketti, ja naamio tosiaan yllätti juoksevuudellaan. Korressin hunajanaamioon verrattuna hyvin juoksevaa, eikä ehkä niin kosteuttavaa. Kuorinnan ja naamion jälkeen iho on tuntunut kirkkaammalta, mutta vaikutus johtuu varmaan myös pidempiaikaisesta kosteuttamisesta.

Ravitseva kosteusvoide on sopivan paksua, ei jää ihon pinnalle vaan imeytyy hyvin.

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #70 : 09.01.08 - klo:21:35 »
Mä petyin kyllä naamioon, oli sen verran luirua. Tuoksu oli kyllä kiva, mutta mielestäni naama jäi tunkkaisen näköiseksi. Pitää kokeilla lämpimämmillä ilmoilla uudestaan, tuoksu oli ainakin sympaattinen.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 16.01.08 - klo:22:49 »
Mä oon löytänyt Herbinalta 4 tuotetta joita en halua pois vaihtaa, toivottavasti ei ikinä tarvikkaan. Nimittäin Marja Spa puhdistusemulsio, kasvovesi, naamio ja kuorinta.

Toi emulsio pesee mineraalimeikit tosi hyvin kuivattamatta ja kasvovesi on ihanan kosteuttava tohon päälle. Näistä jää iho ihanan heleäksi eikä punoita yhtään. Ennen oli naamanpesu niin inhottava tapahtuma kun aina sen jälkeen iho punotti ja ärtyi tosi inhaksi. Edes Avenen Extremely Gentle Cleanser ei oo mulla yhtä vähän ärsyttävää kun tää Herbinan kaksikko. HG:itä siis.

Noh, kuorinta on ihan perus kuorinta, siinä ei oo mitään ihmeellistä mutta kiva tuoksu joten tykkään tätä käyttää. Naamio sen sijaan on ihana! Mulle on vaan 2 kosteuttavaa naamiota elämäni aikana sopinut, toinen on Korresin jugurtti ja toinen tää Herbina. Käytän yleensä ihan vaan yövoiteena paksun kerroksen ja aamulla on naama ku vauvan peppu!

Himottais kauheesti kokeilla noita tän sarjan kasvovoiteitakin, mutta pitää eka kulutella noita varastoja vähän pois...

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 16.01.08 - klo:23:06 »
^ Onko nuo puhdistusemulsio ja kasvovesi tullut myöhemmin kauppoihin, entä kasvovoiteet? En nimittäin muista nähneeni noita, en ole tosin katsellutkaan tarkemmin Herbinaa viime aikoina. Onko tuossa puhdistusemulsiossa samanlainen ihana mansikan tuoksu? Tuota voisi kokeilla Erisanin puhdistusemulsion jälkeen.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #73 : 17.01.08 - klo:14:17 »
^Hups, piti mennä heti Herbinan sivuja kurkkaamaan, ja nuohan onkin Soft Care puhd.emulsio ja kasvovesi...  :-[ Hämäsi vaan kun näissä kaikissa pulloissa on ihan samanlainen vaaleanpunainen kukka vaikka ovatkin eri sarjaa. Eli siis MarjaSpassa ei oo kuin kasvovoiteet, naamio ja kuorinta.

Tuoksu tossa puhdistusemulsiossa on semmonen ihanan kirpeä ja marjainen tuoksu, paljon raikkaampi eikä oikeestaan ollenkaan samanlainen kuin naamiossa ja kuorinnassa.
Kasvoveden tuoksu onkin vähän omituisempi... En tiedä onko toi menny pilalle vai kuuluuko sen haista tolta, mutta siinä on aavistus ton emulsion tuoksua mutta eniten haisee joku tunkkainen muovi, vähän muistuttaa jojoba-öljyn hajua. Tämä sisältää kyllä jojobaa, että ei oo ihan mahdotonta että se on se ku haisee.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 17.01.08 - klo:17:44 »
Mulla on Marja Spa kosteusnaamio ja se on aivan ihana! Täyteläinen ja samettinen, kosteuttaa hyvin mun pintakuivaa ihoani ja tuoksukin on herkullinen  :-* Ja vanhaa Soft Care sarjaa mulla on se hellävarainen kuorintavoide, aivan ihanaa sekin! Samettisen pehmoista, vaahtoavaa ja pikkuiset rakeet kuorii hellävaraisesti mutta tehokkaasti, tulee silkkinen iho.   :) Löytyy myös Fresh Care sarjan virkistävä naamio joka sekin toimii hienosti, se tosiaan tuntuu piristävän ihoa  :-*

Ennen vieroksuin Herbinaa, ja käytin lähinnä Lumenea, mutta nyt tuntuu että Herbinat on paljon parempia kuin Lumenen vastaavat vaikka ovat puolta halvempia!  :D

Vieroksuminen johtui siitä kun vuosia sitten kokeilin puhdistusemulsiota ja kasvovettä, en pitänyt ollenkaan  :(
« Viimeksi muokattu: 17.01.08 - klo:17:47 kirjoittanut Jekku »