Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51425 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Herbina
« Vastaus #75 : 02.02.08 - klo:23:47 »
Heh meni eka viesti vahingossa hiuspuolelle kun haulla etsin :D

Ostin alesta sen Soft Care-kasvoveden joka on suihkepullossa. Hyvän oloista ainetta! Oon ollu vähän huono käyttämään kasvovesiä mutta nyt oon koittanu tehdä parannuksen. Tai kyllä mä joskus yläasteella käytin ahkerasti mut sit se jotenkin jäi. Noh anyway, suihkin tota Herbinaa pumpuliin ja pyyhin kasvot, sekä sitten suihkautan sitä viel kasvoille suoraan ja sit yövoide heti päälle. Tuntuu että iho tykkää tosta ja kosteuttais jotenkin tehokkaammin. Ehkä kuvittelen, mutta tekis mieli hamstrata toinen alesta vaikken sais tehdä moista
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 13.02.08 - klo:22:42 »
Kosteuttavaa kasvonaamiota on nyt kokeiltu pari kertaa. On vaikuttanut ihan kivalta, tosin sitä laittaessa tuntuu aina että on tukkimassa ihan tavallista mansikkajugurttia naamaan ;D Ei tuo hirveänä ainakaan mulla ole kosteuttanut mutta iho näyttää tasaisemmalta käytön jälkeen.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa anskuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #77 : 16.02.08 - klo:18:41 »
Onko Herbinan vanhalla Soft Care kasvovedellä (suihkepullossa oleva) ja uudella eroa? Onko pullo ainut asia mikä on muuttunut? Vai sisältökin?
« Viimeksi muokattu: 16.02.08 - klo:19:31 kirjoittanut anskuu »

Poissa jensQ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #78 : 18.02.08 - klo:14:23 »
Hellävarainen kuorintavoide ei olekaan niin ihmeellistä tököttiä kuin uskottelin sen olevan :-\ Eipä siinä mitään, tuo on kuitenkin ollut ihan jees. Pienet kuorintahippuset ovat vain hiukan ärsyttäviä, kun niitä löytyy sitten pitkin naamaa, vaikka kuinka yrittää huolellisesti puhdistaa :P Tuoksu kuitenkin on iso plussa!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 28.02.08 - klo:09:01 »
Nyt on testattu Marja Spa tasapainottava kosteusvoide. Ei tuo kyllä juurikaan tätä naamaa kosteuttanut, jäi sellainen inhottava kalvo iholle. Tosin sen kalvon ansiosta iho tuntui sileämmältä.  ::) Ja tuoksu oli jotenkin liian ällömakea. En kyllä tätä ostaisi..

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 28.02.08 - klo:16:30 »
Minä tykkäsin tosi paljon, en vaan uskalla käyttää koko ajan. Mun rentoutumisperjanta pitää sisällään Marja spa kuorinnan, naamion ja lopuksi tuota voidetta. Ihanan pehmeä iho ja hyvinvoivan näköinen. Kiva mennä nukkumaan ja aamulla levittää meikki.
Minusta ei jätä kalvoa iholle ja kosteuttaa tosi hyvin. Mutta kaikki ei tietenkään tykkää samasta. Tämä voide palautti minun uskon Herbinaan, jolta uskalla nyt kokeilla useampaakin tuotetta.
Hang up the chick habit

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 28.02.08 - klo:16:37 »
Mä en kauheasti pidä tuosta uudesta MarjaSpa -kuorinnasta. Ei jotenkin "liu'u" kasvoilla hyvin tuo aine kun sitä yrittää pyöritellä kasvoilla. Rakeita täytyy vaan kovalla voimalla kangata iholla, mikä varmaan tee kauhean hyvää. Tuoksusta pidän, ja söpö purkki houkutteli ostamaan.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #82 : 01.03.08 - klo:00:56 »
Mistäs kaikkialta löytyy Herbinan ihonhoitotuotteita? Kävin eilen KICKS:ssä ja siellä ei ollut, sieltä menin Stockalle ja ihonhoitohyllyssä ei ollut Herbinaa, josta olin ällistynyt. Tosin voipi olla, että sitä ois voinut olla siellä, missä muutkin Herbinat. Olisin tahtonut sitä puhdistusemulsiota. Olin niin väsynyt, etten tajunnut käydä katsomassa :D Eli toisin sanoen myydäänkö tuota Stockalla? Anttilassa toki on.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 01.03.08 - klo:15:55 »
Sokokselta ja anttilasta olen minä löytänyt, maxi makasiinista myös. Stockasta en kyllä tiedä. Kickissä tuskin on, eivät huoli ehkä sitä myyntiin?
Joissain kaupungeissa Herbinat on siellä missä käsivoiteet ja ihovoiteet.
Hang up the chick habit

Paikalla Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 01.04.08 - klo:12:23 »
Itse käytän

tasapainoittavaa kosteusvoidetta
molempia puteleita. Niitäkin on kaksi eri versiota.

Todella hyvä! Tasoittavat epätasaista ihoa, rauhoittaa ja vaalentaa punoitusta.

Mutta joskus liian kuivia, täytyy sekoittaa vaikka Nivea Softin kanssa.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 04.06.08 - klo:16:25 »
Mä olen kypysnyt Erisaneihin, vaikka ne toimii hyvin. Ei vaan jaksa aina samaa käyttää.
Teki mieli ostaa Herbinan Soft care-sarjan puhdistusmaito ja kasvovesi. Nämä on siis ne MarjaSpan näköiset pullot. Ja kasvovedessä ei ole alkoholia, hyvä. Puhdistusgeelin olisin ottanut mieluummin kuin maidon mutta se oli sitä toista sarjaa ( vihreä pullo ). Halusin "MarjaSpata".
En ole vielä ehtinyt testata, illalla sitten  :)

Tykkäättekö noista, poistaako yhtään silmämeikkiä?
Hang up the chick habit

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #86 : 04.06.08 - klo:17:15 »
^Kyllä ainakin mun vesiliukoinen arkimeikki silmänrajauksineen on lähtenyt tuolla puhdistusmaidolla ainakin lähes kokonaan. Joitakin ripsareita saattaa jäädä pieniä jämiä, mut ne on lähteneet kasvovedellä silmäluomet pyyhkien. Mulla kans herkät silmät mut tuota MarjaSpa kasvovettä uskallan laittaa myös silmänympärysiholle.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Retro

• Vieras
« Vastaus #87 : 04.06.08 - klo:17:17 »
Mä olen myös käyttänyt tuota puhdistusmaitoa vesiliukoisen silmämeikin poistamiseen, ja ihan hyvin on pelittänyt.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 20.06.08 - klo:14:34 »
Nyt on Soft care puhd.maitoa + kasvovettä testattu parisen viikkoa ja paljon parempia kuin Erisanit!
Erisan ei pese kunnolla meikkejä saati silmämeikkejä. Tämä pesee tosi hyvin! Tuoksu on vähän ällö ja teennäinen joka päivä kun käyttää.
Kasvovesi on tosi virkistävä ja jättää hyvän tunteen iholle.

Tykkään tosi paljon, en olisi uskonut näitä näin hyväksi. Ihoni on tosi kirkas ja terveen oloinen!

Edit. Herbinan putelit omistavat, osaatteko tulkata inciä paremmin? Onko siinä jotain ihoa tukkivaa, nyt on 2 pattia poskessa. Helskutti, en taas uskalla tuota käyttää  :(
Hang up the chick habit

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 20.06.08 - klo:14:42 »
^ En sinuna luovuttaisi vielä kahden patin takia. Ne luultavasti johtuvat jostain muusta kuin ihonhoitotuotteista, kuten esim. hormoneista. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.