Kirjoittaja Aihe: Herbina  (Luettu 51095 kertaa)

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Herbina
« Vastaus #90 : 26.06.08 - klo:13:40 »
Kokemuksia on kasvovedestä, puhdistusemulsiosta ja kasvonaamiosta (vihreä tuubi).
Ihan laatutavaraa kaikki ovat olleet, jos iho on hyvä eikä kovin rasvoittuvainen, toimi minulla.
Mutta nykyisessä tilanteessa, kun pärstäkerroin ei ole siinä parhaassa mahd. kunnossa, ovat jääneet laatikkoon odottamaan parempia aikoja.

Mile

• Vieras
« Vastaus #91 : 15.07.08 - klo:20:34 »
Mä käytän Herbinalta hellävaraista kuorintavoidetta & Fresh Care kasvovettä. Kummatkin toimii mulla hyvin. Kuorintavoide kuorii hyvin ihon ja jättää sen ihanan pehmeäksi ja tuoksuu ihanalle. Kasvovesi puhdistaa hyvin ja jättää kivan raikkaan tunteen.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #92 : 15.07.08 - klo:21:11 »
Ostin Herbinan Soft Care puhdistusemulsion. Tuntuu ihan ok:lta, ei kuivata liikaa. Mutta se haju :-X En todellakaan aio toiste ostaa. Jotenkin ihan kuvottava. Jää vielä ihollekin se haju ja ei ole yhtään hyvä homma. En viitsinyt kaupassa tuoksuttaa, että millainen on. Ostan seuraavaksi mieluiten vaikka jotain hajusteetonta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #93 : 16.07.08 - klo:11:38 »
Mulla on ollut harvakseltaan käytössä Herbinan marja spa naamio. Eilen käytin sitä jälleen ja päätin voimakkaasta mieliteosta huolimatta vain pyyhkäistä vanulla kevyesti ylimääräiset naamiot pois. Iho tuntui tahmean nahkealta mutta päätin kestää jos vaikka tulos olisi aamulla iloisesti yllättävä. Juuei. Aamulla yhä nahkea olo ja jopa putsauksen jälkeen nahkeus säilyi. Otsa joka normisti sileä ja puhdas on nyt täynnä pientä ihonväristä näppyä. Leukapielus ja posket joilla taas kaikki näpyt riehuvat, oli entistäkin kamalammassa kunnossa.
Se tuoksu tuntuu jo levittäessä hiukan etovalta, saati että se ei tunnu laimenevan millään ajan kanssa. Pitää ilmeisesti uskoa mitä keho viestii. Ei taida olla mun soossia tuo aine. Tosin hajun vastenmielisyyttä lisäsi sekin kun takana oli juuri 1.kokeilukerta CO-pesua EHS hunajahoitiksella. Yhdessä tuo tuoksumeri oli YAK! Ja mä kun yleensä pidän makeahkoista tuoksuista!

edit: niin että onko tuossa naamiossa jotain erityisen tukkivaa ainetta, vai mikähän se saattoi tämän reaktion aiheuttaa? Yleensä en ole yliherkkä millekään aineille. En ole ainakaan huomannut. Ihon laatu mulla on hyvin kuiva, ja siis kukkiva tuo kasvojen alaosa.
« Viimeksi muokattu: 16.07.08 - klo:11:41 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 16.07.08 - klo:13:55 »
^Eka kerran kun käytin tuota naamiota, pyyhin vain vanulla pois yötä vasten. Ja sitä ei olisi kannattanut tehdä  :D naama jäi tosi nihkeäksi. Siitä lähtien olen aina pessyt naamion vedellä pois ja laittanut kasvovettä perään.
Hyvä tuote on ja haju on ihan ok.
Hang up the chick habit

Anniza

• Vieras
« Vastaus #95 : 16.07.08 - klo:22:36 »
Sisko toi kerran kaupasta minulle tuon Herbinan Soft Care puhdistusemulsion. Siis se haju on aivan kammottava, pesee kyllä naaman ihan puhtaaksi, mutta en jotenkin pysty käyttämään sitä enää (muutaman kerran käyttelin) kun haju on niin kamala.
Tekisi mieli ehkä kokeilla tuota marjaspa kuorintaa, mutta pitää mennä ekana tuoksuttelemaan, ettei ole noin kamala haju kun tuossa yllämainitussa Herbinan tuotteessa. ::)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #96 : 17.07.08 - klo:12:00 »
AIka hassua kun mä taas tykkään tuosta puhdistusemulsion ja naamion tuoksusta  :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 17.07.08 - klo:15:21 »
Minusta se tuoksu on vähän teennäinen puhdistusmaidossa mutta ei estä joka päiväistä käyttöä. Naamio ja kuorinta tuoksuu hyvältä. Muutenkin Herbinat on ihania!
Hang up the chick habit

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 23.07.08 - klo:11:06 »
Onko joku kokeillut noita Herbina clearline tuotteita?

http://www.herbina.fi/tuotteet/clearline/clearline_tasapainoittava_geelivoide.htm Kokeilin eilen tuota mutta en oikein päässyt selville että onko se nyt hyvää vai ei. Geeli tuntui kivan viilentävältä ja kuivui nopeasti. Aika tujun oloista ainetta kuitenkin.

Tuo inc mua vähän epäilyttää, ainakin tuo Alcohol denat. Osaako joku sanoa tästä:

Aqua, Alcohol Denat, Xylitol, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Polyamide-5, Salicylic Acid, Allantoin, Zinc Gluconate, Bisabolol, Oleth-5, Phenoxyethanol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Dimethicone/Vinyltrimethysiloxysilicate Crosspolymer, Ethylhexyglycerin, Parfum, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citronellol

Mietein että jos kuitenkin ottaisi tuon päivävoiteeksi?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #99 : 24.07.08 - klo:21:40 »
Aivan pakko tulla hehkuttamaan MarjaSpa:n Spa Care Kosteuttavaa kasvonaamiota!  :D
Siis aivan fantastinen tuoksu ja lopputulos on juuri sopivan kosteuttava, siis tsiljoona kertaa parempi naamio kuin se vihreässä tuubissa oleva, joka oli tämän edeltäjä, ja jonka lopputulos ei ollut ainakaan tässä pärstäkertoimessa ollut järin häävi.  :-X

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #100 : 25.07.08 - klo:16:58 »
^Mä tykkään kans tosi paljon tuosta Marja Spa naamiosta ja suosittelen lämpimästi jos haluaa hyvin kosteuttavan naamio, joka on myös edullinen. Saman sarjan kuorinnasta tykkään kans, sopivan rakeinen mun makuun niin tuntuu oikeasti kuorivan  :) Mut ei tietenkään saa lujaa hieroa ihoon vaan hellävaraisesti pyöritellä kasvoille..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #101 : 25.07.08 - klo:19:40 »
Hei ei kai sitä Ravitseva 24h kosteusvoidetta ole vaan lopetettu?? Kävin tänään Porin Citymarketissa eikä siellä ollut enää kuin sitä tasapainottavaa kasvovoidetta, ei edes sitä lappua alla missä on hinta.  :-\

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 25.07.08 - klo:19:55 »
^Ei minun tietääkseni, kyllähän sitä alessa olisi ollut? Kertokaa jos lopettavat kun mun pitää sitten hamstrata sitä!
Hang up the chick habit

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 25.07.08 - klo:20:38 »
^Ainakin siskoni osti tuota juuri tarjoustalosta ihan normaalihinnalla ja normaali hyllypaikasta  :)

Anniza

• Vieras
« Vastaus #104 : 25.07.08 - klo:21:08 »
Ainakin meidän cittarissa (vuosaari) olin ihan näkevinäni tuota 24h kosteusvoidetta. :)