Kirjoittaja Aihe: Kysymys- ja vinkkiketju kynsiä itse tekeville  (Luettu 59030 kertaa)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
Vs: Kysymys- ja vinkkiketju kynsiä itse tekeville
« Vastaus #165 : 06.03.10 - klo:23:32 »
^Tarkoitatko Euro nail design discountia? Löytyykö tuo aine ihan MMA nimellä ingredientseistä? Omistani en sitä löytänyt, mutta eipä se olisi mulle vahinkoa aiheuttanutkaan, koska en ole niitä käyttänyt - jauhe on kovaa, sameaa, huonosti levittyvää ja nesteen haju on jotain hyvin järkyttävää.
Oon kyllä niin kyllästynyt kyseiseen firmaan, etten tilaa sieltä enää ikinä.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #166 : 07.03.10 - klo:11:30 »
Juuri sitä tarkoitin.
Omissa puteleissa ainakin lukee MMA.

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #167 : 07.03.10 - klo:16:16 »
Onkohan nuissa eri merkkisissä geeleissä sisällöllisiä eroja?Siis siinä mielessä, että nuo Euro nailin geelit aiheuttaa mulle nykyään allergiaa, ja ajattelin kokeilla jotain muuta merkkiä, josko passais paremmin :-\. Akryylit ei minun kynsissä pysyneet ja oli mielestäni monimutkaisempaa laittaa.

Entäs pysyiskö uv kovetteinen top coat yksistään luonnon kynnellä vahvistamassa?
« Viimeksi muokattu: 07.03.10 - klo:16:19 kirjoittanut Liitura »

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 07.03.10 - klo:17:27 »
On niissä eroja!
Nuo saksalaiset tuotteet ainakin allergisoi mutta voisit ostaa jotain kunnon merkkiä,kalliimpaa ne tietysti on mutta eivät allergia sitten aiheuttaisi.
Milleniumin tuotteita saa ainakin ilman koulutusta ja ne todella hyviä,ammattilaisetkin niitä käyttää.
Myös nubar ja LE on myös hyviä.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #169 : 07.03.10 - klo:20:04 »
^^Kannattaa kokeilla eri puljun geelejä. Nykyään aika moniakin geelejä mainostetaan allergisille sopiviksi. Muistaakseni ainakin Ezflow oli sellainen merkki.

Mun kokemuksella mikään top coat ei ole kestänyt yksinään, koska ohuena geelinä se halkeilee herkästi.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #170 : 20.03.10 - klo:15:57 »
Nyt kaikki on testattu, eli topcoat ei toimi yksistään ja eri geelit ei allergisoi samalla tavalla. En vain saanut nuita uusia geelejä pysymään yhtä hyvin kuin saksalaisia :-[

Nyt vielä haluttais kokeilla akryllejä dippaamalla, mutta mites se onnistuu ??? Jauhetta on, mutta mitä ihmettä se aine on jota sudille levitetää ??? Youtuben ohjeissa puhutaan vain liimasta, mutta eihän se sitä voi olla?

eBaystä lähinnä ajatteli...

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 20.03.10 - klo:18:36 »
Akryyli dippaukseen tarvitaan geeli liima ja aktivaattori suihke+läpinäkyvä akryyli jauhe.
Ei ole hirmu kestävää jälkeä,ilmautuu viikossa parissa niin että puolet massasta pitää aina huoltaa pois ja taas tehdä uusiksi (primerisatä ja muista aineita huolimatta ilmautuu).
Massa ei kiinnity luonnon kynteen hirmu hyvin vaan parin kolmen viikosta päästä kun on uusien tippien kanssa laittanut ne rapsahtaa poikki kuin koko kynnelle laitettavat tekokynnet.
Geeli liima on aika kova allergisoimaan vaikka ei osuisi ihoon,voi ilmetä kutinaa,punoitusta kynsinauhoissa yms
Aktivaattori suihke haisee todella voimakkaalle ja voi kirvellä herkkä ihoisilla.
Geeli liiman ja aktivaattori suihkeen saa esim top-kosmetiikan netti kaupasta n.10 €yhteensä,tulee kätevästi postiluukusta.
Ovat nimillä täyttävä muotoilu geeli ja aktivaattori suihke.
Akryyli dippaus sopii hyvin akryylin kanssa aloitteleville,sitten siitä on helppo siirtyä sivellin tekniikkaan.

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #172 : 20.03.10 - klo:19:24 »
Pitihän sitä taas kokeilla nuita akryylejä :# Tunti sitten laitoin ja nyt jo oikeasta kädestä kolmen kynnen reunat ilmottunut ??? Nyt alkaa mielenkiinto loppumaan  :#

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #173 : 20.03.10 - klo:19:25 »
Dippaus vai normi tekniikka sivetimellä siis?

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #174 : 20.03.10 - klo:19:30 »
Ihanan nopeita vastauksia, kiitti ;D

Mutta siis sivellin.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 20.03.10 - klo:19:36 »
Riippuu merkistä,omista taidoista ja oman kynnen ominaisuuksi (myös mahdollisista sairauksista)  miten akryyli pysyy toisilla ei vaan pysy teki mitä vaan ja toisilla pysyy.
Minäkin sain kokeilla vaikka mitä merkkejä ennen kun sain pysyvät akryyli kynnet ja myös oma tekniikka kehittyi niin että jälkikin oli niin taidokasta että se kestää.
Ekoilla kerroilla tekniikka on niin hakusessa että ei osaa muotoilla akryyliä niin että se ei ilmannu (liian lähellä kynsi nauhoja,väärän mallinen kynsi,väärin laitetut tipit ja huolimaton pohjustus).
Minulla ei minkään merkit geelit ihan sama kuka laittaa niin ei vaan pysy,minun kynsien omat ominaisuudet ei vaan toimi geeleissä mutta akryyli se pysyy kun häkä!

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 20.03.10 - klo:20:15 »
Joo näinhän se on mitä Mansikka sanoi eli riippuu ihmisestä mikä on kenelläkin paras.

CND kynsikoulutus on nyt käyty ja oli ihan huippu. Nyt vaan sitten pitäis aloittaa tiukka harjoittelu. Oli muuten mahtava nähdä sellasen ihmisen siveltimen käyttöä joka on tehnyt kynsiä 13 vuotta...

Ootteko muuten tsekanneet niitä Nubarin tuotteita? Mähän tein akryylit ite niillä ja olivat ihan jees ja geelejäkin on kehuttu. http://www.looksdesign.fi/
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 20.03.10 - klo:20:27 »
http://www.cesarsshop.fi/q-a-i-53.html
Tuolta saa kanssa pirun hyviä akryylejä ja geelejä.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 29.03.10 - klo:11:04 »
Onko valkoisella tipillä akryylien laittaminen vaikeempaa kuin kirkkaalla tipillä, johon muotoillaan sitten itse valkea massa? Oon miettinyt et ostaisko noita valkeita tippejä, aiemmin siis oon tehnyt ihan noihin värittömiin tippeihin mutta haluaisin tasaisemman valkean värin jne. Miten noissa valkeissa tipeissä se raja viilataan omaan kynteen sulautuvaksi, vai viilataanko sitä?
Ja mites sit, kun kynsi kasvaa ja pitää tehdä huolto?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 29.03.10 - klo:18:24 »
Akryylejen kanssa voi käyttää muitakin tippejä kun vain naturelleja,air brush ja erinlaiset värilleset tipit käy hyvin.
Vain naturelle tipistä viilataan rajaa ei nuista yllämaituista.
Huolto tehdään erikois tipeille ihan niin kuin tekisit muutenkin tavallisen huollon.
Ranskalaisen tekeminen akryyleillä vaatii paljon harjottelua mutta onnistuu hyvin kunhan oppii tekniikan.