Kirjoittaja Aihe: Kysymys- ja vinkkiketju kynsiä itse tekeville  (Luettu 59116 kertaa)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
Vs: Kysymys- ja vinkkiketju kynsiä itse tekeville
« Vastaus #240 : 20.07.11 - klo:15:14 »
Opitteko te nopeasti tekemään itse kynsiä? Mua niin kiinnostaisi tilata esim. Ebaysta settiä. Geelikynsiä olen ajatellut.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #241 : 20.07.11 - klo:23:28 »
Onko jollain kokemuksia näistä "pikageeleistä", esim. Kiss Brush-on Gel Nail Kitistä tai Broadway Real Life Brush-on Kitistä? Seteissä on mukana tippejä, sivellinpullo geeliä ja aktivaattorisuihke. Eivät tarvitse uv-valoa kuivuakseen, vaan tuo aktivaattori hoitaa homman. Muistaakseni tästä on joskus ollut joku maininta, mutten näin yhtäkkisellä selailulla löytänyt. Katselin Sokoksella näitä paketteja, mutten uskaltautunut ostamaan, hintaa oli joku 2kympin paikkeilla.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #242 : 24.07.11 - klo:13:03 »
Oon pikkuhiljaa alkanut oppimaan nubarin akryylimassan levityksen. Mutta, siitä huolimatta vaikka alustustyöt on tehty (kynnen pinnan karhennus, puhdistus ja pohjustaja) niin akryyli alkaa ilmoittumaan parin päivän päästä niiden laitosta. Siis vaikka massaa ei ole mennyt lähellekään kynsinauhaa. Sitten hiuksia pestessä hiukset menevät oman kynnen ja akryylin väliin ilmottuneisiin kohtiin ja inhasti repii tukkaa.

Onkohan kellään ratkaisua tuohon?
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #243 : 24.07.11 - klo:14:16 »
Onko jollain kokemuksia näistä "pikageeleistä", esim. Kiss Brush-on Gel Nail Kitistä tai Broadway Real Life Brush-on Kitistä? Seteissä on mukana tippejä, sivellinpullo geeliä ja aktivaattorisuihke. Eivät tarvitse uv-valoa kuivuakseen, vaan tuo aktivaattori hoitaa homman. Muistaakseni tästä on joskus ollut joku maininta, mutten näin yhtäkkisellä selailulla löytänyt. Katselin Sokoksella näitä paketteja, mutten uskaltautunut ostamaan, hintaa oli joku 2kympin paikkeilla.

Mulla oli joskus Broadwayn joku kitti, mutta se ei toiminut mun kynsissä yhtään. Ne geelit halkeilivat tosi paljon eivätkä kestäneet mitään. Mutta ehkäpä ne olisivat jo kehittyneet vähän paremmiksi tai vika oli mun kynsissä. Noissahan on melkein sama idea kuin lasikuitumenetelmässä, johon aion siirtyä seuraavaksi.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 24.07.11 - klo:15:20 »
Kiitti Mustikka kommentista! Alkaa niin mennä hermo omiin kynsiin, kun lohkeilevat, ovat terävät eikä lakat pysy. Jotain on tehtävä... Taidan seuraavalla reissulla testata tommoisen paketin!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 24.07.11 - klo:18:41 »
Onko se siis niin, että tuon UV uunin pitäisi olla se 4x9w, jotta geelit kuivuu hyvin? Onko jollain riittänyt tuommoinen 1x9w uuni vai menettääkö sillä vain aikaa ja hermoja? Yritin etsiskellä vastausta tästä ketjusta, mutta en saanut tuohon täyttä selvyyttä joten pahoittelen tyhmää kysymystä. :P
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 25.07.11 - klo:21:00 »
^Se voi tosiaan olla, että hermot menee, ennenkuin geelit on kuivat. Mulla on just sellainen 4x9w uuni ja kerran siitä meni yksi lamppu rikki, eikä mulla ollut uutta vaihtaa tilalle. Heti kyllä huomasi, että nyt ei tehot riitä ja geelien kovetukseen ei riittänyt se normaali 2min. Jos olet vasta harkitsemassa uunin ostoa, niin suosittelen kyllä sitä neljän lampun mallia, kun se nyt ei edes maksa paljoa enempää kuin se pienempikään, ainakaan siis ebayssä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 25.07.11 - klo:21:46 »
^ Juu, päädyin kuitenkin lopulta siihen 4x9w uuniin, kun mieluummin niin että se kovettuminen ei sitten veisi ikuisuutta. :) Eihän noilla niin paljon hintaeroa ollutkaan, eka vaan en meinannu löytää sitä isompaa uunia eu-plugilla. Ebaystä lopulta sit ostin kuitenkin. Kiitti neuvosta silti!
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #248 : 30.07.11 - klo:17:38 »

Mulla on Dependiltä tuollainen geeli ja akvitaattorisuihke, ostin Top-kosmetiikka -verkkokaupasta. Kicksissä näytti olevan myös. Oli sellaisia settejäkin, missä on myös tipit, viilat, yms, mutta niitä mulla oli jo ennestään.

Laitoin eilen vasuriin kynnet tuolla ja ainakin vielä on ihan kunnossa. Tänään pitäisi askarrella oikeaan käteen, saas nähdä mitä siitäkin tulee..  ;D Laittaminen sinällään on helppoa, mun mielestä hankalinta oli saada tipit suoraan. Laitoin ohjeen mukaan kolme kerrosta, mutta taidan laittaa vielä yhden, kun näissä on vähän kuoppia.

Lasikuitutekniikka kiinnostaa myös. Mistä siihen kannattaisi hankkia tarvikkeet?
Only death is real.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 30.07.11 - klo:18:19 »
Osaakohan noilla "pikageeleillä" tumpelompikin tehdä kynnet? Saako niihin tippejä lisää ja kauankohan yksi kit oikeastaan kestää? Onko mukana hyvät ohjeet?

Mulle laitetaan viikon päästä ensimmäiset geelikynnet vasta, mutta hirveästi jatkossa parin kuukauden päästä tekisi mieli alkaa itse tekemään. :) Josko aluksi jollekulle kaverille kokeilisi systeemiä. Olen vain tosi tumpelo mitään askartelemaan, mutta tästä voisi jotain oppia. ;)

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 06.08.11 - klo:16:28 »
Mulla on ollut nyt viikon nuo "pikageeleillä" tehdyt kynnet ja ovat ainakin vielä kasassa. Täytyy varmaan raportoida uudelleen vielä sitten kun otan lakat pois ja näkee missä kunnossa nämä todella ovat. En vaan osaa luottaa että näin halpa ja helppo systeemi kestäisi.  ;D

Tuo Dependin setti ainakin oli todella helppokäyttöinen. Mulle oli tosiaan haastavin homma saada tipit suoraan, mutta en ollutkaan ennen tippejä käyttänyt. Geelin saa paikalleen jos osaa kynnet lakata, tuo on samanlaisessa sivellinpulloossa. Akvitaattorin jälkeen annoin hetken kuivata, n. 1-2min.  Viilalla voi tasoitella jos jäi kuhmuja. Ohjeessa käskettiin laittaa kolme kerrosta geeliä, mä laitoin kolme, viilasin sileäksi ja laitoin vielä yhden.

Nuo Dependin aineet kestää ehkä kaksiin uusiin kynsiin tai yksiin kynsiin ja useampaan huoltokertaan. Tosi pienet pullot siis. Noi makso jotain 4,60e/plo tai jotain sinnepäin, että eihän tuo mitään älyttömän kallista ole. Tipit, liimat ja viilat olen ostanut erikseen. Ohjeet oli ihan jees, tutkin kyllä netistä lisää, mutta eiköhän ne pakkauksen ohjeet riitä kun vaan huolella lukee.
Only death is real.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 06.08.11 - klo:18:46 »
^ Mistä ostit noita Dependejä? Ymmärsinkö oikein, että niitä aineita saa myös erikseen, ettei tarvitse ostaa koko pakkausta aina? En ole vielä päässyt ostoksille, mutta aion ehdottomasti kokeilla. Jos vielä onnistuisi ilman tippejäkin, niin ois tosi toimiva juttu!

EDIT. Äh, luin uudelleen vähän tarkemmin ja ostopaikatkin selvisivät. Kiitti vinkeistä!
« Viimeksi muokattu: 06.08.11 - klo:18:48 kirjoittanut Hermione »

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 06.08.11 - klo:23:42 »
Mä bongasin tällaisen: http://www.vapaakauppa.net/tuote/1182/uv-aloitussetti-starter
Tosi paljon kiinnostaa kynsien tekeminen itse, mutta pitää vielä miettiä, mikä systeemi fiksuin olisi. Olihan näitä starter kittejä muitakin. Mietin vain, saako tuohon tippejä yms. sitten jatkossakin erikseen ostettua.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #253 : 07.08.11 - klo:11:14 »
^Ebaysta saa tuollaisen setin 20 eurolla. Sieltä löytyy noita tarvikkeitakin, esim geelejä eurolla. Kertoo mun mielestä kyseisen merkin laadukkuudesta aika paljon.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 07.08.11 - klo:13:36 »
^Ebaysta saa tuollaisen setin 20 eurolla. Sieltä löytyy noita tarvikkeitakin, esim geelejä eurolla. Kertoo mun mielestä kyseisen merkin laadukkuudesta aika paljon.

Joo, ehkä pitäisi vähän panostaa.  ::)