Mulla on ollut nyt viikon nuo "pikageeleillä" tehdyt kynnet ja ovat ainakin vielä kasassa. Täytyy varmaan raportoida uudelleen vielä sitten kun otan lakat pois ja näkee missä kunnossa nämä todella ovat. En vaan osaa luottaa että näin halpa ja helppo systeemi kestäisi.

Tuo Dependin setti ainakin oli todella helppokäyttöinen. Mulle oli tosiaan haastavin homma saada tipit suoraan, mutta en ollutkaan ennen tippejä käyttänyt. Geelin saa paikalleen jos osaa kynnet lakata, tuo on samanlaisessa sivellinpulloossa. Akvitaattorin jälkeen annoin hetken kuivata, n. 1-2min. Viilalla voi tasoitella jos jäi kuhmuja. Ohjeessa käskettiin laittaa kolme kerrosta geeliä, mä laitoin kolme, viilasin sileäksi ja laitoin vielä yhden.
Nuo Dependin aineet kestää ehkä kaksiin uusiin kynsiin tai yksiin kynsiin ja useampaan huoltokertaan. Tosi pienet pullot siis. Noi makso jotain 4,60e/plo tai jotain sinnepäin, että eihän tuo mitään älyttömän kallista ole. Tipit, liimat ja viilat olen ostanut erikseen. Ohjeet oli ihan jees, tutkin kyllä netistä lisää, mutta eiköhän ne pakkauksen ohjeet riitä kun vaan huolella lukee.