Mitä cleanseria teillä on käytössä? Tilasin jonkun valmiin halpisgeelisetin Ebaysta ja siinä tuli mukana pieni pullo Sinan Cleanser Plussaa, joka sisältää näköjään etanolia ja asetonia. Eikö asetoni tee pahaa geelille? Katselin mm. Cesarsin sivuilta muita cleansereitä ja niissä on lähinnä isopropyylialkoholia hajustettuna. Uskaltaako tuota Sinan asetonillista cleanseria käyttää tahman pyyhkimiseen? Kävi myös mielessä että kipaisen hakemassa apteekista isopropyylialkoholia, ihan aitoa tavaraa ilman hajusteita.
Mulle laitettiin kynnet muutama päivä sitten kun olin koulutusmallina, muoteilla mallia stiletti. Olen viilannut kärjet pyöreiksi itse (tuo stiletti on todella epäkäytännöllinen muoto!). Ihan vielä en ajatellut huoltaa näitä, vaikka näkyy jo pientä ilmaantumista muutamassa kynnessä kynsinauhan luona... Tarkoitus oli alunperin pärjätä ebayn halpisgeelillä, mutta tulin sitten tässä välissä järkiini ja ostin fb:n kynsikoristelukirppikseltä Mereneidin kirkkaan geelin. Sekoittelen nuo ebayn halpisgeelit sitten vaikka glitterhileisiin tms (tosin tilasin ebaysta hilegeeliäkin tänään). Mulla on näissä nyt jotain camouflage-geeliä, joka on tuollaista ihan nättiä nuden väristä. Ilmeisesti mun pitää viilata nämä melkein kokonaan pois tai vetää geelin päälle vielä joku väri (värejä ebaysta odotellessa...), jotta tyvi ei näytä niin urpolta? Mulla on myös tippejä parissakin eri värissä, mutta nää on nyt tehty muoteilla joten viilaamista taitaa riittää jos haaveilen muottien kanssa tehdyn jatkeen vaihtamisesta tippeihin.

Tosin se muoteilla teko näytti mun silmään sellaiselta jonka mäkin voisin osata aika helposti, mutta se kärkien viilaaminen muotoon varmaan veisi hermot....
Olen ihan intopinkeänä tästä geelihommasta, vaikka en ole ensimmäisiäkään geelejä vielä päässyt tekemään. Ja rahaa on palanut jonkun verran, vaikka olenkin tilannut kaikki ebaysta. Uunikin tuli tänään, siinä on yksi lamppu rikki mutta saatiin se jotenkuten toimimaan. Pitänee tilata varalamppujakin, tuntuivat niin heppoisilta. Sen siitä saa kun tilaa halvimman uunin (4x36w) ilman takuuta...
Laskin kuitenkin että yhden hoitolassa tehdyn geeliasennuksen hinnalla saan omat kamat hankittua ebaysta, joten tulee tämä varmaan pidemmän päälle ihan edulliseksi kynsihulluudeksi.