Kirjoittaja Aihe: Kysymys- ja vinkkiketju kynsiä itse tekeville  (Luettu 59003 kertaa)

Poissa Minsku

• Tukkaguru
Vs: Kysymys- ja vinkkiketju kynsiä itse tekeville
« Vastaus #75 : 11.12.09 - klo:09:58 »
Noista uuneista muuten tuli semmonen juttu mieleen, että kait niitä adapterilla voi käyttää vaikka ne olis mistä?

Mun käsittääkseni ainakin niissä, joita olen itse katellut ebaysta, pitäisi tulla sopiva pää mukana, eli osoitteen mukaan katsovat, minkälainen hökötys siellä johdon päässä pitää olla ja lähettävät sitten oikeanlaisen.
« Viimeksi muokattu: 11.12.09 - klo:10:22 kirjoittanut Minsku »

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 11.12.09 - klo:10:17 »
Noista uuneista muuten tuli semmonen juttu mieleen, että kait niitä adapterilla voi käyttää vaikka ne olis mistä?

Mun käsittääkseni ainakin niissä, joita olen itse kateluut ebaysta, pitäisi tulla sopiva pää mukana, eli osoitteen mukaan katsovat, minkälainen hökötys siellä johdon päässä pitää olla ja lähettävät sitten oikeanlaisen.

Ok, kätevää   :T

Tää myyjä näyttää esim olevan sellanen jolla on paljon paketteja ja postarit ei oo pahat:

http://stores.shop.ebay.co.uk/SendTheTrend

Mutta varmaan tuolta brittiEbaynkin puolelta näitä löytyy.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 11.12.09 - klo:15:23 »
Mitä merkkejä te olette käyttäneet akryyleissä? Päätin alkaa tekemään omat kynteni ja tutkailin pitkään Ebaysta laatusarjoja. Ajattelin kuitenkin aloittaa dippausmenetelmällä ja löysin semmosen edullisemman brittisarjan. Tavallaan tietysti on ehkä vähän hassua tilata ulkomailta noita laadukkaampia sarjoja, mutta toisaalta onko sillä nyt niin väliä jos vaan itselleen tekee kun niitä ei kuitenkaan ilman koulutusta maahantuojalta saa? CND:n pakettejahan saa esimerkiksi jenkeistä tilattua tosi halvalla ja mun mielestä niissä oli joku cd:kin mukana.

Minä oon käyttäny nubar merkkistä ja tosi hyvää ja myydään kelle vaan,nopea toimitus ja helppo maksaa.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 11.12.09 - klo:17:32 »
Miten akryylidippaus oikein tehdään?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 11.12.09 - klo:18:46 »
Miten akryylidippaus oikein tehdään?

Liimaa kynteen ja kynsi dipataan akryyli jauheeseen ja tämä toistetaan kunnes kynsi on tarpeeksi paksu 2-4 kertaa noin.(liima dippaus liimaa dippaus liimaa)
Voidaan tehdä ilman aktivaattoria sellanen liiman pika kuivattaja suihke.
Hyvä geeli liima ja aktivaattorin saa top-kosmetiikka netti kaupasta n.9€ yhteensä,sitten akryyli jauhetta saa aika moneta paikkaa.
Tuo liima on siellä nimellä täyttävä muotoilu geeli tai jotain ja aktivaattori on ihan sillä nimellä.
Akryyli dippaus on nopea ja helppo tapa aloittaa kynsien tekoa.
Tippejä saa monesta paikka edullisesti samoin viiloja.
Alle kannattaa laittaa primer niin ei ilmaudu kynnet.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 12.12.09 - klo:19:12 »
Löysin tänään tämmösen uuden nettikaupan http://www.looksdesign.fi/index.php?

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 12.12.09 - klo:20:08 »
Löysin tänään tämmösen uuden nettikaupan http://www.looksdesign.fi/index.php?

Sieltä saa just nubar ja le merkkisiä akryyli tarvikkeita ja geelejä.Oikein hyviä tuotteita ovat ja muutekin pelkää hyvää sanottavaa tuosta yrityksestä. :ts

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 12.12.09 - klo:20:36 »
^^Monethan on tilailleet lakkoja tuolta Looks Designilta, itsekin pari kertaa. Erittäin nopea toimitus ja hyvä asiakaspalvelu, voin suositella. :ts
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 12.12.09 - klo:23:17 »
Tuleeko looksdesignista lasku sähköpostiin kun tilaus on käsitelty vai miten toimii? Tilaus lähti, mutta en saanut mitään maksuvaihtoehtoja.

EDIT: Kiitos SHF!
« Viimeksi muokattu: 12.12.09 - klo:23:39 kirjoittanut Kukka »

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 12.12.09 - klo:23:18 »
^Joo sieltä tulee lasku sähköpostiin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #85 : 23.12.09 - klo:11:36 »
Mullahan meni sitten ensimmäisen kynsipaketin tilaus ihan poskelleen. Lisää asiasta mun blogissa jos kiinnostaa. Mietin ensin, että olisin tilannut saman sarjan tuotteet uudestaan Ebaysta mutta ketutti sitten sen verran, että päädyin tilaamaan Looks Desingilta Nubarin akryylipaketin. Enköhän mä saa sen sivellintekniikan opeteltua ja viila vaan sitten heilumaan ;) Toimitus on kyllä ihan uskomattoman nopeaa. Sunnuntaina tilasin ja nyt olis paketti tänään iltapäivällä haettavissa. Mietin muuten tuota pakettia tilatessa, että siinä on ainakin selkeää miksi hinta on niin halpa. Toi paketti mikä mulle piti tulla niin tippejäkin oli sata ja tarvikkeitakin paaljon paaljon enemmän. En oikein noista siveltimistä tiennyt niin tilasin sitten kaksi.

En tiedä onko tässä ketjussa aiemmin ollut mutta olisko kenelläkään linkkivinkkiä tai viitseliäisyyttä antaa pikaohjetta akryyleihin? Toki olen seurannut kun niitä itselle tehdään, mutta olis ihan kiva lukea ohjeet ajatuksen kanssa. Ja ennenkaikkea kaipaan viilausohjeita. Siis, että mikä on sopivan karkea viila mihinkin. Huusin Ebaysta Creativen viila ja bufferi näytepaketin ja siellä on jos jonkinmoista eli viilasta ei varmastikaan ole puutetta ;)

Tässä mun käsitykseni ohjeista:
Ihan ensinnä lyhennetään oma kynsi ja tasoitetaan eli tehdään hyvä pohja kynnelle ja työnnellään kynsinauhat. Sitten putsataan harjalla kaikki mahdollinen irtoava ja valitaan oikean kokoiset tipit ja liimataan ne kiinni. Jossain olen nähnyt liiman laitettavan tippiin ja mulle on tehty aina niin, että kynteen, onko väliä? Ja liimaus niin tarkasti ettei jää yhtään ilmaa kynnen ja tipin väliin. Sitten lyhennetään tipit leikkurilla ja viilataan reunat ohueksi ja tipin pinta joka paikasta mataksi. Ja taas puhdistetaan kaikki pöly pois ja tässä vaiheessa on käytetty ilmeisesti jotakin puhdistusainetta ja sitten se omalle kynnelle tuleva aine jolla oli joku nimikin? ;) Bonderi? Sitten kuppiin akryylineste ja sopivan värinen jauhe ja kastetaan sivellintä nesteessä ja pitää olla tarkkana ettei sivellin ole liian kostea eikä liian kuiva ja otetaan jauhetta jotta tulee pieni pallo. Ideaali tilanne olisi, että kynnen saisi tehtyä kolmella pallolla? Ja oikean määrän ja kauniin kynnen oppii tekemällä ja harjoittelemalla. Jonkin verran akryylillä on työstöaikaa, mutta kuivuu melko nopeasti. Täytyy varoa kynsinauhoja ja muutenkin kynnen vierustaa. Sitten kun kaikki kynnet on käyty läpi niin voi vielä katsoa onko pituus oikea ja mahdollisesti lyhentää viilalla ja sitten käydään kynnen pinta läpi tietyllä määrällä viiloja, jotka ovat? :) Entäs jos käyttää aina lakkaa, voiko kiillotusviiloja jättää lopusta pois? Toimiiko kuinka tuollaisella perus akryylipaketilla oman kynnen vahvistus eli onko aina pakko laittaa tipit.

http://looksdesign.fi/?2900 Paketti oli siis tämä

Ja vielä sellanen juttu, että mikäköhän olisi tähän jatkoksi hyvä tippipaketti. Lakkailen paljon eli varmaan joku neutraalin värinen tippi?

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 25.12.09 - klo:21:11 »
Puuh, taitaa olla niin monta ohjetta kun tekijääkin ;) Nyt siis selvisi se, että homeen takia puhdistusaine pitäisi laittaa ennen tippien liimaamista, mutta you tubessa katselin sellaista ohjetta missä bonderikin laitettiin ennen tippien liimaamista, mikäköhän siinä mahtoi olla pointtina?

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 26.12.09 - klo:11:30 »
Puuh, taitaa olla niin monta ohjetta kun tekijääkin ;) Nyt siis selvisi se, että homeen takia puhdistusaine pitäisi laittaa ennen tippien liimaamista, mutta you tubessa katselin sellaista ohjetta missä bonderikin laitettiin ennen tippien liimaamista, mikäköhän siinä mahtoi olla pointtina?
Pohja ainetta ei laiteta tipin alle sillä voin taata että tipit ei pysy viikkoakaan ja hometta voi tulla kun alle jää jotain ylinmäärästä.Minä pyyhin joka vaiheessa erikois puhdistus aineella kynnet,se poistaa rasvaa ja muuta moskaa kynneltä.Ennen tippien laittoa on hyvä käyttää sitä mutta pitää antaa kynsien kuivaa kunnolla ennen kuin liimaa tipin siihen päälle.

Maaju: googella löytyy hyviä pika ohjeita akryyleihin.
Sellasta nestettä kannattaa ostaa jota käytetään myös geeli kynsien väli pyyhinnässä,ns.hikoilu kerros pyyhitään sillä,se desinfioi ja poistaa kaiken ylinmääräsen kynneltä.Pohja ainetta ei kannata laittaa tipin alle vaan sitten kun olet valmis levittämään akryylin eli olet häivyttänyt tippi rajan,muotoillut tipin,lyhentänyt tipin yms.Sieltä saksasta saa todella edullisesti hyviä naturelle tippejä ja voit valita vain niitä kokoja joita itse käytät niin ei tule turhia tippejä pyörimään laatikkoon.Ne on 0.90€  pussi ja siinä on monta kymmentä tippiä tarvitsemassasi koossa,koot 1-10.
Ilman tippiä harvoilla pysyy akryyli kynsissä,oma kynsi pitää olla todella vahva siihen koska muuten se joutaa ja akryyli murenee pois.Minulla ei pysy mitkään menetelmät ilman tippiä kynsissä koska joustavat niin paljon että aineet ei kestä siinä sitten.Tipin rajan häivytyksessä voi käyttää asetooni pitoista kynsilakan poisto ainetta,laitat pumpuli tikun päähän ja hierot sillä rajaa niin se häviää silmissä ja näin nopeuttaa työtä mutta kynnet pitää puhdistaa sen jälkeen hyvin että asetoonia ei jää sinne.

Yhdistin peräkkäiset viestit. -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 26.12.09 - klo:18:39 kirjoittanut Luomo »

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #88 : 26.12.09 - klo:12:49 »
Mulla taas ei pysy tipit. Olen kokeilut eri liimoja ja eri tippejä. Mun rakennekynnet on aika pitkät jo ja oma kynsi lähti/lähtee käpristymään geelin alta reunoilta. Olen leikannut omat kynnet lyhyiksi sen vuoksi ja laittanut tipit, mutta nyt oma kynsi irtoaa tipeistä tai kynnen kolahtaessa johonkin, kynsi saattaa haljeta geelin ja tipin rajalta niin, että geeli osa irtoaa. Olen sitten muottien avulla rakentanut kynnet, kun omat on leikattu lyhyiksi ja tipit ei pysy ::) Näin vain on todella hidasta tehdä kynsiä.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 26.12.09 - klo:12:59 »
Pohja ainetta ei laiteta tipin alle sillä voin taata että tipit ei pysy viikkoakaan ja hometta voi tulla kun alle jää jotain ylinmäärästä.Minä pyyhin joka vaiheessa erikois puhdistus aineella kynnet,se poistaa rasvaa ja muuta moskaa kynneltä.Ennen tippien laittoa on hyvä käyttää sitä mutta pitää antaa kynsien kuivaa kunnolla ennen kuin liimaa tipin siihen päälle.

Joo no näin mäkin olen oppinut. Ja tossa paketissa tuli sellanen puhdistusaine mukana. Kiitos myös tippivinkistä, täytyy katsastaa.