Kirjoittaja Aihe: Käyttäjäkokemukset kynsituotteista  (Luettu 6549 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Käyttäjäkokemukset kynsituotteista
« Vastaus #15 : 12.03.13 - klo:14:02 »
^On eroja. Täällä on keskusteltu joskus enemmänkin aluslakoista ja kynsien kellastumisesta. Muistaakseni ainakin OPIn Nail Envy mainittiin kynsiä kellastavaksi lakaksi. En tiedä aiheuttaako jotkut aluslakat itsessään kellastumista, vai päästääkö ne värilakan pigmenttejä läpi. Itse ainakin kasvattelen pois OPIn Danke Shine-y Redin aiheuttamaa kynsien kellastumista. Danke Shine-y Redin alla minulla oli Orlyn bonderia, joka ei muiden lakkojen kanssa ole saanut aikaan keltaisia kynsiä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #16 : 12.03.13 - klo:16:17 »
Tuo Trindin Nail Balsam on siksikin muodostunut ihan must-tuotteeksi, että hoidon jälkeen voi suoraan edetä lakkaamiseen - toisin kuin kynsiöljyjen kanssa. Hyvää tavaraa kuiville talvikynsille!

Omistan ja olen unohtanut. Nyt otetaan uusiokäyttöön!  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Kata

• Vieras
« Vastaus #17 : 17.03.13 - klo:20:23 »
Osaako kukaan sanoa, onko Dependin vihreä hellävaraisempi kynsille kuin Lidlistä saatava Cien asetoniton kynsilakanpoistoaine? Olen siis käyttänyt Dependin vihreää ja joskus Mavalan asetonitonta, mutta nyt tuo Lidlin edullinen tuote houkuttelisi. Kynteni siis kuivuvat ja liuskottuvat helposti.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 17.07.13 - klo:12:51 »
Täällä kyselin kokemuksia Maybellinen Express Remover -kynsilakanpoistoaineesta. Ostin ton purnukan ja oikeesti WAU!!! Sehän toimii ku unelma. Ei tarvi sormea kauaa pyöritellä purkissa, niin johan on lakat poissa. Ainoo vaan et kuivattaa melko paljon, mut se onneks hoituu kunnon rasvaamisella. Huomasin nopealla vilasulla et Lorealilta olisi myös tullut tälläinen samanlainen systeemi. Se näytti olevan halvempi, mut tahdoin ensin kokeilla tätä Maybellinea. Onko kellään kokemuksia tosta Lorealin versiosta?

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 10.09.13 - klo:22:29 »
Onko muut kokeillut Mia Secretin Sun Struck lakkaa? Sen pitäisi vaihtaa väriä auringossa, mutta mulla tuolle ei ainakaan tapahtunut yhtään mitään. Onkohan tämä joku maanantaikappale vai onko ne vaan näin huonoja?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #20 : 20.02.14 - klo:13:46 »
En löytänyt haulla, siispä kyselen: onko kellään kokemuksia H&M'n Kynsilakankuivatussuihkeesta?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #21 : 15.03.14 - klo:12:44 »
Minäkään en haulla löytänyt kommentteja - eli onko joku ehtinyt kokeilla CND:n Vinylux Weekly Nail Polish -lakkoja?

Löysin vahingossa tästä postauksen Charming Nailsin blogista, ja mulla kun ei kynsilakat kestä paria päivää pidempään, niin kiinnostuin toki kovasti...  ;)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 16.03.14 - klo:13:44 »
^Minäkin kuulisin mielelläni - kiinnostaisi erityisesti varpaankynsien lakkaamiseen. Ärsyttävää puuhaa, enkä välitä kovin kirkkaista sävyistä olemattoman pikkuvarpaan kynnen takia, mutta kestävä nudelakka on ollut haussa jo vuosia. Geelejä en halua, tavis lakanpoistoaineella pitää lähteä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Paikalla keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 31.03.14 - klo:20:02 »
Mä oon käyttänyt Vinyluxin Hot Pop Pinkiä nyt pari viikkoa putkeen. On se kyllä paljon parempaa kuin tavalliset lakat! Mulla on jostain syystä tosi huonosti pysyneet aina kynsilakat kynsissä. Oon kokeillut kaikkia kikka kolmosia ja tehnyt aina huolelliset pohjatyöt, mutta ei ne lakat pysy hyvänä kuin yhden päivän ja sit alkaa poikkeuksetta lohkeilla kärjistä. Geeleissäkin on sama juttu, ei ne pysy ollenkaan, ilmaantuvat heti reunoilta tai sit murtuvat jostain kohtaa.

Mut tuo Vinylux pysyy. :o Okei, sen sanotaan kestävän 7 päivää hyvänä, mulla kesti 4, mut mun kynsissä sekin tuntuu jo uskomattomalta. Piti nyt laittaa sen vuoksi toinenkin lakka tilaukseen, että saan jotain vaihtelua. En oikeestaan halua lakata normilakoilla enää ollenkaan. Ikinä. Vinylux on myös tosi helppo poistaa, se lähtee ainakin sillä dippauspoistolla yhtä helposti kuin tavallisetkin lakat. Kynnetkin tuntuu lopettaneen kärjistä lohkeilun, mikä varmaan johtuu siitä ettei tartte päivän välein vaihtaa lakkausta ja koko ajan viilata... Voin ainakin siis omasta puolestani suositella. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 27.05.14 - klo:12:18 »
No nyt on minullakin Vinyluxista kokemuksia. On hyvä lakka. Tilasin kesävarpaankynsiä varten nuden Lavishly Loved #125 - ja tuo on semmoinen hyvä persikkataittoinen perusnude, riittävän vaalea eikä liian kellertävä. Itse lakka on helppoa käsitellä, ja kahden kerroksen jälkeen jopa tällainen kuultava sävy näyttää varsin tasaiselta. Sivellin on pienehkö, joka on kyllä mikroskooppisia varpaankynsiäni ajatellen ihan hyvä asia...

Päällyslakka on tosi juoksevaa ja siksi vähän hankalaa käsitellä. Mutta sen antama kiilto on loistava. Kolme ohutta kerrosta (2 x väri + päällys)  kuivuu yllättävän nopeasti.

Minusta tässä on selkeä ero peruslakkaan se, että kuivunut lakkakerros on enemmän sellainen sitkeän muovimainen kuin kovan lakkamainen. Tuon taipuisuuden takia kestää todellakin selvästi paremmin omilla taipuisilla kynsilläni kuin peruslakka. Tykkään myös hyvästä kiillosta. Meinaan ostaa vielä ainakin mustan ja tuon kimaltavan nuden, joka Charming Nailsillakin on.
« Viimeksi muokattu: 27.05.14 - klo:12:41 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.