Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 49821 kertaa)

Poissa siili

• Tukkaguru
Selektiiviset ripsivärit
« : 19.04.09 - klo:12:52 »
Pettyneenä markettien tarjontaan otan jälleen lusikan kauniiseen käteen ja siirryn takasin selektiivisten leiriin. Sain ystävältäni Lancomen Virtuosen kylkiäisversion, koska hän itse käyttää vain Kanebon 38:a.

Tykkään tästä ihan perusripsarina, testeriversion varsi on vaan harmillisen lyhyt. Harja on ehkä hiukan turhankin kaareva, työskentelen nopeammin ja helpommin suoraharjaisella. Massaa tulee ripsiin ihan kivasti, mutta tulos jää vielä kauas Diorin unlimitedista ja Fatalesta. Joten ostan mieluummin jommankumman noista seuraavaksi, tuskin tätä virtuosea tulee hankittua täysikokoisena. Ellei nyt johonkin super-aleen joskus tule, sitten voisi harkita.

Givenchyn Phenomen'eyes kiinnostasi täälläkin. Onko yhtään soraääntä markkinoiden erikoisimmasta harjan muotoiluta?
Muista palstalla hehkutetuista mulla on vielä testaamatta HR Lash Queen, Lancomen Hypnose ja Diorin Iconic. Nuo tulee varmasti hankittua jossain vaiheessa kokeiluun. Mutta esimerkiksi Lancomen kaksipäisestä Cils Design Pro Custom Design Double Mascarasta en ole yhtään kiinnostunut. Samoin Chanelin, Estee Lauderin tai Clairinsin mascarat ei kiinnosta yhtään.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #1 : 19.04.09 - klo:13:00 »
Mä olen ihastunut Lancomen Oscillationiin nyt kun se on kuivunut vähän. Massa on edelleen megamärkää, laitan puolet väristä ensin toisen silmän ripsien tyveen, loput toiseen silmään ja alan sitten työstää sitä käyttämättä moottoria. Niukalla annostelulla tällä saa kerralla todella muhkeat ja pitkät ripset, uskoisin että esim Varla tykkäisi tästä. Lisäksi ripset saa eroteltua todella kauniisti. Vannoutunut kolmen ripsari kerroksen ystävä on tyytyväinen yhteen kerrokseen Oscillationia :-*
Hang out the chick habit

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #2 : 19.04.09 - klo:13:06 »
Olen yhä erittäin tyytyväinen Phenomeniin ja olen jopa hankkinut tästä varastoon toisen (tämä on jo ihan ennennäkemätöntä  :D). Todella näyttävät ripset ja taivutukset pysyvät hyvin myös. Chanelin Exceptionnel, joka oli pakkohankinta lentokentältä (unohdettuani ripsarin kotiin), taas tuntui kuivahtavan todella nopeasti. Ihan ok muuten, en tosin tiedä onko niistä lyhyemmistä harjaksista ainakaan minun käytössäni mitään vaikutusta... Kivat värit tässä kyllä on, luumua ei niin monelta firmalta saa.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #3 : 20.04.09 - klo:15:36 »
Iconicia olen nyt käytellyt pari viikkoa, ja hyvältä vaikuttaa. Massa on vielä aika märkää, mutta ei silti sotke tai klimpitä. Erottelee tosi kauniisti ja ripsistä tulee siistit mutta kuitenkin myös tuuhentaa.
Luulen että toimii paremmin kun vielä vähän kuivahtaa, tällä hetkellä ehkä se erottelevuus on paras ominaisuus mutta toivon että vähän muhkeampaa jälkeä tulisi. Jos oikein näyttävät ripset haluan niin ei yksinään riitä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #4 : 21.04.09 - klo:00:43 »
Mä olen ihastunut Lancomen Oscillationiin nyt kun se on kuivunut vähän. Massa on edelleen megamärkää, laitan puolet väristä ensin toisen silmän ripsien tyveen, loput toiseen silmään ja alan sitten työstää sitä käyttämättä moottoria. Niukalla annostelulla tällä saa kerralla todella muhkeat ja pitkät ripset, uskoisin että esim Varla tykkäisi tästä. Lisäksi ripset saa eroteltua todella kauniisti. Vannoutunut kolmen ripsari kerroksen ystävä on tyytyväinen yhteen kerrokseen Oscillationia :-*

Minä taas nimenomaan luovuin tuosta, kun en sitten millään saanut sillä tarpeeksi tuuheutta. Lopputulos oli yhtä tyhjän kanssa, aiva kuin olisin Lorealin Telescopicilla ripsiäni sohinut. Ripseni tosin eivät ole valmiiksikaan yhtään tuuheat vaan lähinnä pitkähköt ja hennot.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #5 : 21.04.09 - klo:16:37 »
Mitkä selektiiviset wp ripsarit ei haise millekään? Chanelin Inimitable wp ja HR:n Lash Queen wp:n tiedän jo, ja Lancomen Hypnose wp, mutta mitä muita on mitkä ei hajullaan ärsytä?

Alkaa Chanelin Inimitable wp loppumaan, onko Chanelilla jotain muuta erottelevaa, taivutuksen pitävää ja tuuhentavaa wp:tä?

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #6 : 04.05.09 - klo:18:37 »
Taas on käytössä vanha kunnon Diorshow ja pelittää muuten loistavasti. Pakko kai se on myöntää että paras ripsiväri näille ripsille. HR:n ripsarit on myös kestosuosikkeja mutta lemppari lopetettu aikoja sitten. Diorshow on miellyttävämpi käyttää kuin Iconic (ongelmia poistossa) ja paljon siistimmin levittyvä kuin Black Out. Tuoksu on aikas ihana. Jep, ripsarin tuoksu merkitsee tosi paljon  ::) Oli pakko päästä hehkuttaa, kiva kun on löytänyt taas vanhan suosikin. Cliniquen High Impact tulee hyvänä kakkosena, eikä HR:n Lash Queen myöskään kaukana kulje.  :D 
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

• Tukkaguru
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #7 : 04.05.09 - klo:19:05 »
Lancomen värisevästä oli tullut myös wp-versio, mikäli täällä ei ole jo mainittu  :) Ja vesiliukoisesta näytti löytyvän myös hopeanvärinen. Stokkalla noita katselin.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #8 : 05.05.09 - klo:09:46 »
Muutaman kerran Diorshow Black Outia käyttäneenä en ole yhtään ihastunut tuohon. Vaikka ei ole edes wp, niin silti ei millään meinaa lähteä pois. Ärsyttävää. Lisäksi jälki ei ole ollut kovinkaan kummoista, väri sentään on musta. Ehkä tuo tekee parempaa jälkeä kuivuttuaan vähän, mutta ei tuo massa nytkään mitenkään supermärältä vaikuta. Harjastakaan en pidä pahemmin, mielestäni liian pitkä ja iso. Tuskin ostan tätä uudelleen, paremmat ripset saan FLE:llä, vaikka siinäkin on iso harja, mutta ei noin pitkä sentään. Iconic odottaa vielä Dioreista kotona korkkaamattomana, ehkä siitä tykkään. Toivottavasti.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Heleena

• Tukkaguru
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #9 : 05.05.09 - klo:20:37 »
Mä olen myös palannut vanhaan hyvään ripsarisuosikkiini: Diorshow Unlimitediin. Kyllästyin todella Smashboxin ripsariin, jolla sai vain vaatimatonta ja haaleaa jälkeä, ja otin käyttöön minikokoisen Unlimitedin. Omat ripseni ovat vaaleat, pitkät ja melko harvat, joten kaipaan ripsarilta erityisesti tuuheutta, erottelevuutta ja väriä. Unlimitedin harja on omille ripsilleni täydellinen: aloitan lyhytharjaisemmalta kaarevalta puolelta ja pyörittelen harjaa ympäri sutiessani ripsaria ripsiin. Unlimitedilla saan tuuheutta, erottelevuutta ja intensiivisen värin, joka kestää mainiosti.  :O
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #10 : 06.05.09 - klo:21:13 »
Iconicia olen nyt käytellyt pari viikkoa, ja hyvältä vaikuttaa. Massa on vielä aika märkää, mutta ei silti sotke tai klimpitä. Erottelee tosi kauniisti ja ripsistä tulee siistit mutta kuitenkin myös tuuhentaa.
Luulen että toimii paremmin kun vielä vähän kuivahtaa, tällä hetkellä ehkä se erottelevuus on paras ominaisuus mutta toivon että vähän muhkeampaa jälkeä tulisi. Jos oikein näyttävät ripset haluan niin ei yksinään riitä.

Olen ihan rakastunut Diorin Iconiciin! Luulin että mulla oli hyvä ripsari, mutta kun kokeilin tätä olin ihan myyty.
Erottelee kyllä todella hyvin ja ei sottaa. Olen saanut tällä kyllä melko näyttävät räpsyttimet, mutta vaatii kyllä 3-4 kerrosta. Mutta sitten yhdellä tai kahdella kerroksellakin tulee tosi kivat.
« Viimeksi muokattu: 06.05.09 - klo:21:58 kirjoittanut ChaosBlack »

• Tukkaguru
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #11 : 07.05.09 - klo:12:22 »
^
Iconic on suosikkejani myös ja nyt huomasin, että siitäkin löytyy wp-versio. Onneksi tuo niin kallis (yli 36 €), että raaskin ostaa vasta syksyllä reissusta. Ehtiipähän kulutella vanhoja pois sitä ennen  ;). Phenomen'eyes on myös todella ihana, vaikka ei wp olekaan, niin pitää ripset näyttävinä koko päivän (ainakin minulla).

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 08.05.09 - klo:18:11 »
^jes, täytyykin kokeilla tuota vedenkestävää versiota iconicista seuraavaksi. iconic on tähän mennessä paras kokeilemani ripsiväri, mutta varsinkin tällä hetkellä käytössäni oleva yksilö on kuivunut tosi nopeasti eikä pidennä enää kunnolla. yleensä vedenkestävät kestää mulla kauemmin käytössä.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

nuuki

• Vieras
« Vastaus #13 : 17.05.09 - klo:21:09 »
Mistä tuota Givenchyä oikein löytää?  ??? Ainut tieto jonka sain esiin Googlella oli että Sokoksilta, mutta ainakaan Tampereen Sokoksella ei kyllä Givenchyä ollut (tai sitten se oli erittäin hyvin piilotettu).

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 17.05.09 - klo:22:02 »
Turussa on Sokoksessa ainakin. Vain tuo ripsari, ei muita meikkejä. kannattaa vaikka kysyä myyjältä, jos olisi vain hyvin piilossa.