Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 51699 kertaa)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #105 : 05.10.10 - klo:20:34 »
^^
Sama juttu täällä, sen volyymiversion kanssa sai aina vähän jännittää. Se pidentävä taas on niin paljon omille ripsilleni parempi, normia en olekaan testannu. :D Cliniquen vastaava taas pelitti välillä hyvin ja välillä huonosti, sekä saattoi lähtiessään sotkea ikävästi. :(  
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #106 : 05.10.10 - klo:20:46 »
Tällä hetkellä käytössäni on Lancômen Hypnôse Precious Cells,  hyvä ripsari. Mulla toimii Lancomen ripsivärit yleensä ottaen kaikki hyvin, eikä tämäkään tee poikkeusta. Tuuhentaa,pidentää hyvin jne. muttei mitenkään dramaattisesti. Ainut miinus tulee siitä ettei ole vedenkestävä ja näin ollen taivutukset ei pysy niin hyvin kuin Lancomen WP-ripsareilla.

Sen sijaan toinen käytössäni oleva ripsiväri DiorShow Iconic extreme waterproof on ihan huono. Ei tuuheuta, pidennä tai edes pidä taivutuksia kunnolla!!! Ainoa hyvä puoli on ettei varise tai suttaa, poisto onnistuu suht helposti vedenkestävän silmänmeikin poistoaineella. Tää voisi sopia jollekin jolla luonnostaan pitkät tuuheat ripset ja tarvitsee vain vedenkestävää väriä ja erottelua... Mun hennoissa ja suorissa ripsissa ei ole Diorit ennenkään toimineet kunnolla, alan pikkuhiljaa tulla siihen tulokseen että mun ei kannata Dioreihin rahojani tuhlata.
« Viimeksi muokattu: 05.10.10 - klo:20:48 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #107 : 11.10.10 - klo:11:04 »
Mies kävi hakemassa mulle Jumbon Stockalta Hulluilta Päiviltä FLE:tä, pakkohan se oli saada kun tarjouksessa oli  :3 Olin viikon reissussa ja sinne otin mukaan Diorin Iconicin, mutta ei se vaan kuitenkaan ole yhtä hyvä kuin FLE, kerrostaminen ja poistaminen on hankalampaa ja harja on vähän mölö. Kuitenkin paras ripsivärin mitä olen Diorilta kokeillut. Valovuosia parempi kuin normi tai Blackout Diorshow.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #108 : 27.10.10 - klo:17:01 »
Lancômen Hypnôse Precious Cells on nousemassa mun uudeksi HG-ripsariksi. Nyt kun olen pari viikkoa käytellyt ja massa hiukan kuivahtanut niin tällä saa kyllä tosi hyvää jälkeä  :-* Tuuhentaa, erottelee ja pidentää hyvin näitä mun suoria(taivutettuja) hentoja ripsiäni. Ainut miinus tosiaan ettei pidän taivutuksia ihan niin hyvin kuin WP-ripsarit, mutta kuivatteluvaiheessa taivutan ripsiä hetken aikaa sormin niin taivutukset pysyy aika hyvin kuitenkin..

Ripsiä ravitsevasta tai ripsien lähtöä vähentävästä vaikutuksesta en kyllä osaa sanoa.. Olen aika skeptinen näiden ihmelupausten kanssa, enkä usko niihin juuri lainkaan. Mut kyllä mun ripset ihan hyvinvoivilta vaikuttavat ja tää ripsari on ainakin helppo poistaa! Puhdistusmaidolla ja kevyellä pyyhkäisyllä vesiliukoisen ripsarin silmämeikinpoistoainetta lähtee helposti. Vedenkestäviin ripsareihin tykästyneenä tän poistaminen on ihan luksusta  :)

Seuraavana himotuslistalla olisi Chanelin Inimitable Waterproof, Ostolakossa -blogin Virven inspiroimana  :) Toi voisi sopia mullekin, itsellä melko samantyyppiset ripset kuin Virvellä.
« Viimeksi muokattu: 28.10.10 - klo:17:17 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 16.11.10 - klo:21:32 »
Voi  :#  Kicksin myyjä sai puhuttua minulle Diorshown  - ok ripsethän tällä sai (kun olen FLE:n kanssa jo ehtinyt tottua isoon harjaan), mutta väri taitaa ärsyttää silmiä. Itse asiassa massassa on minusta todella voimakas tuoksu ripsiväriksi.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 16.11.10 - klo:21:45 »
^Multa on jäänyt tuo voimakkaan tuoksun takia ostamatta, vaikka käsittääkseni muuten vois ollakin mieluinen ripsari. Blackoutia oon käytellyt hyvällä menestyksellä yhden putkilon verran ja uudemmat Iconic ja Extase tekis mieli testata.

Oon nyt käytellyt loppukesästä asti Chanelin Inimitable Intenseä vesiliukoisena ja täytyy sanoa, että tykkään. Tuoreeltaan vaati kampaamista, mutta hieman kuivahtaneena menee kampaamattakin. Tykkään tästä ja Exceptionnellista lopulta Rubinsteinin Lash Queeniä enemmän, koska LQ tuppasi suoristamaan ja lässäyttämään ulkonurkan ripset varsinkin kerrostaessa - ja rupesi pidemmän päälle ärsyttämään silmiä. En taivuta ripsiä juuri koskaan, koska ne on suht pitkät ja luonnostaan taipuisat. Chaneleilla ne pysyy ryhdissä aika nätisti taivuttamattakin.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 16.11.10 - klo:22:19 »
Diorin uusi Maximizer -ripsarinpohjustus on muuten ihan huipputuote! Mihin tahansa ripsariin saa roimasti lisää potkua ja harja on Iconicista tuttu siististi erotteleva kumiharja  <3 Tuo paljon tuuheutta, vähän lisää pituutta ja antaa hyvän pohjan laittaa toinen ripsari päälle.
Hang out the chick habit

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #112 : 17.11.10 - klo:07:53 »
^ Onko tuo Diorin pohjustus kuinka paksua kökköä ?
Ostin aikanaan Kanebon pohjustuksen ripsille ja oli semmoista valkoista jankkia  >:(

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 17.11.10 - klo:08:35 »
Ei ole kovin paksua, leviää siististi ja on helppo peittää omalla ripsarilla.
Hang out the chick habit

aini

• Vieras
« Vastaus #114 : 17.11.10 - klo:12:01 »
Diorin uusi Maximizer -ripsarinpohjustus on muuten ihan huipputuote! Mihin tahansa ripsariin saa roimasti lisää potkua ja harja on Iconicista tuttu siististi erotteleva kumiharja  <3 Tuo paljon tuuheutta, vähän lisää pituutta ja antaa hyvän pohjan laittaa toinen ripsari päälle.

Onko massa minkä väristä? Jättääkö ripset harmaiksi (vaikka ripsiväriä lisäisi päälle)?

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 17.11.10 - klo:22:50 »
Massa on valkoista, kun laitoin päälle Iconicin en huomannut että ripset olisivat olleet tavallista vaaleammat.
Hang out the chick habit

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #116 : 07.02.11 - klo:18:44 »
Mä ostin Lancomen Virtuosen mustana laivareissulta. Lupaa pidentää ja taivuttaa. Tuuheutumista ei varsinaisesti 
mainosteta, mutta minä sain tällä kyllä todella kivan lopputuloksen. Eli tuuheutti kivasti, mitään pidentymistä en huomannut, mutta ripseni taipuvat aika hyvin ihan normaalilla ripsarillakin. Lähinnä halusin kokeilla tätä, koska harja oli niin jännän oloinen ja pakko sanoa, että olen tyytyväinen. Ei mitään valitettavaa toistaiseksi.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 16.02.11 - klo:10:54 »
Olen ollut tosi tyytyväinen Cliniquen Lash Power -ripsariin, joka poistetaan lämpimällä vedellä. Mitään superripsiä tällä ei tietenkään saa, mutta mulle on tällä hetkellä tärkeintä, että ripsiväri pysyy silmissä eikä suorista taivutuksia. Pienellä harjalla saa nätisti värjättyä ripset, kun jaksaa tehdä huolella, mutta kiireessäkin saa kelvolliset ripset. Poistaminen on tosi helppoa. Kanebon 38:a en ole käyttänyt, joten en osaa verrata. Kannattaisikohan kokeilla myös Cliniquen High Impact Curling -maskaraa?

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 22.02.11 - klo:19:28 »
Lancômen Hypnôse Precious Cells on nousemassa mun uudeksi HG-ripsariksi. Nyt kun olen pari viikkoa käytellyt ja massa hiukan kuivahtanut niin tällä saa kyllä tosi hyvää jälkeä  :-* Tuuhentaa, erottelee ja pidentää hyvin näitä mun suoria(taivutettuja) hentoja ripsiäni.

Mäkin olen tykännyt tästä tosi paljon. Olen viimeiset kuukaudet ostanut vuorotellen tuota ja vuorotellen HR:n Lash Queen Extravaganzaa. En edes osaa sanoa, kummasta tykkään enemmän. Ehkä tuo Lancôme on helpompaa laittaa siististi.

Tällä hetkellä ei tee edes mieli kokeilla mitään muita, kun olen noihin niin tyytyväinen. :)

# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Kata

• Vieras
« Vastaus #119 : 16.04.11 - klo:13:01 »
Olen nyt käyttänyt muutaman päivän ajan Chanel Inimitable Waterproof -ripsaria ja olen ihastunut. Tuheuttaa ja erottelee ihanasti ja pitää taivutukset täydellisesti. Olen löytänyt uuden suosikkini, jos tuote pysyy loistokunnossa pitkään, eikä kuivu hylsyynsä liian nopeasti. Muussa tapauksessa ostan taas Isadoran Build-up Extra Volume 100% Waterproof -mascaran.