Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 49908 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #120 : 16.04.11 - klo:14:29 »
Lähes kaikki ovat haukkuneet Diorshow'n yhdeksi pahimmista hutiostoksista. Tällä tuotteella on aika vähän faneja. Suurin osa tuntuu olevan sitä mieltä, että Diorshow -ripsarit ovat huonoja.

Liityn itsekin tähän kuoroon. Jossain tilapäisessä mielenhäiriössä ostin Diorshow Blackout -ripsarin. Siis niin heikko esitys kun olla ja osaa! Takutti ja klimpitti, lisäksi aiheutti mulle ihan hillittömän silmä-ärsytysreaktion. Nyt meni kyllä rahat niin totaalisesti hukkaan ettei mitään rajaa. Vieläkin harmittaa vaikka on tästä aikaa jo pari kuukautta.  >:(

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 05.06.11 - klo:12:24 »
Saako Sensain (Kanebo) 38C-ripsaria tilattua jostakin Suomen hintoja hieman halvemmalla? Ebayta katselin, mutta silmiini osui vaan noita vanhoja kolmekaseja ja vieläpä aika tyyriillä hinnalla. Tämä siis jenkkien eBayssa, täytynee tsekata vielä britit.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Sunrise

• Haiven
  • *
« Vastaus #122 : 05.06.11 - klo:18:47 »
Mä olen kahlannut melkein kaikki selektiiviset ripsarit yrittäen löytyy mun hennoille ripsille sopivan ripsarin.

Kaksi on noussut ylitse muiden (tässä ketjussa näyttää monet muutkin tykkäävän juurikin näistä)

Eli:

Lancômen Hypnôse Precious Cells
Chanelin Inimitable (mulla on sekä WP että normi, tykkään molemmista)
Bad Hair Day -Every Day

Tristy

• Vieras
« Vastaus #123 : 05.06.11 - klo:19:11 »
Otin taas Lumenen Blueberry curl wp:n loputtua käyttöön tuon Chanelin Inimitable wp:n ja piti taas tulla kehumaan sitä. Olen kyllä täällä hehkuttanut tätä jo aiemmin, mutta kun en ollut taas hetkeen tätä käyttänyt, niin rakastuin tähän uudelleen. :l Multa jopa kysyttiin muutama päivä sitten, että olenko ottanut ripsienpidennykset, kun olin laittanut tätä. Lumene häviää kyllä tälle ihan 100-0, Chanel tekee paljon siistimpää, pidempää ja erotellumpaa jälkeä ja ennenkaikkea on huomattavasti helpompi ja nopeampi poistaa vedenkestävyydestä huolimatta.

Tuskin löytyy parempaa, mutta ehkä uteliaisuudesta voisin kokeilla tuota Lancôme Hypnôse Precious Cells -ripsaria, kun moni Inimitablesta tykännyt on pitänyt myös siitä. Vai onkohan se hyvin samanlainen perus-Hypnôsen kanssa? Se nimittäin oli mun ripsille ihan yhdentekevä.

Poissa Sunrise

• Haiven
  • *
« Vastaus #124 : 06.06.11 - klo:15:55 »
^ Mulla on ollut myös tuota perus-Hypnôsea ja siitä en tykännyt sitten yhtään. Mulle ihan turmaipäiväinen tuote. Siksi olinkin yllättynyt, että toi Presious Cells toimii tosi hyvin  :ts
Bad Hair Day -Every Day

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #125 : 06.06.11 - klo:23:49 »
Mulla tuo taannoin ostamani Lancomen virtuose toiminut tosi kivasti. Tosin tuosta kaartavuudesta vaikeaa sanoa kun muutenkin luonnostaan kihartuvat helposti, mutta muihin ripsiväreihin verrattuna, tämä ehkä taivuttaa himpun verran paremmin. Tuota inimitablea haluttaisi kokeilla myös, mutta on jo uusi ripsiväri osottamassa. Tosin olen menossa matkalle piakkoin ja en tiedä olisko kovin moraalitonta ostaa tuollainen tax freestä  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #126 : 14.06.11 - klo:07:21 »
Mulla on nyt käytössä Cliniquen Lash Power, ja tämä toimii ainakin mulla tosi hyvin. Tätä verrataan aika usein Kanebon 38 -ripsariin, josta mulla ei tosin ole kokemuksia.

Lash Power on aika edullinen (ollakseen selektiivisen merkin tuote) eli jotain 25 euroa. Hylsy on tosin hyvin pieni, joten itse tuotetta tässä ei ole yhtä paljon kuin isommissa purtiloissa.
Harja on ihanan pieni ja erotteleva, eikä tämä suttaa yhtään. Pituutta tällä saa runsaasti, tuuheutta ei ehkä niinkään. Kerrostamalla saan kyllä ihan tarpeeksi näyttävät ripset mun tarpeisiin. Tämä ei klimppaa eikä kökköönny, koostumus on todella miellyttävä.

Erikoisinta tässä on se, miten tuote poistetaan; eli lämpimällä vedellä huuhdellaan ja vedetään ripsari irti ripsistä. Kuulostaa oudolta, mutta poistaminen onnistuu todella hellävaraisesti, eikä silmiin jää mitään kökköjä eikä tämä suttaa yhtään poistettaessa. Veikkaisin, että tämä voisi olla todella ideaali tuote piilolasien käyttäjille!

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 16.06.11 - klo:22:41 »
Kenelläkään kokemuksia Myrabella Mascara Shieldistä? http://www.myrabellemascarashield.com/
Ide on, että tuo suojaa luomia ripsiväriltä.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 21.08.11 - klo:20:38 »
Lancôme-fani täällä taas juttelee. :D Tullut uusi Doll Eyes -mascara Hypnôse-perheeseen. Olen menossa vasta ensi kuussa matkoille (ostelen mascarat aina kentältä), joten siihen saakka pitää sinnitellä. Ei tämän ketjun juttu, mutta mainitsen nyt kuitenkin lyhyesti, että muutama uusi luomiväripaletti liittyy tuohon ripsariin.

Saa kertoa Doll Eyes -kokemuksia, jos jo on!  :3
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #129 : 24.08.11 - klo:13:38 »
^^ mascara guard lienee toinen nimitys näille muovisille härpättimille, idea ainakin näyttää samalta.

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #130 : 24.08.11 - klo:14:58 »
MeNaiset -lehden tilaajille on tullut postissa lappuja, joilla saa hakea ilmaisnäytteen tuosta Lancomen Doll eyes -ripsarista. Itse kävin hakemassa eilen sen näytteen, mutta en ole ottanut vielä käyttöön. Pitää raportoida, jos vaikka huomenna saisin testattua.
« Viimeksi muokattu: 24.08.11 - klo:15:02 kirjoittanut Sundance »

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #131 : 24.08.11 - klo:17:52 »
^ Mullekkin tulee tuo lehti mutta eipä oo tullut mitään lappuja ripsarista >:(

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #132 : 24.08.11 - klo:18:22 »
Voi harmi! Olisiko se sitten tullut vain isommissa kaupungeissa asuville tai sitten joillekin satunnaisille?  :(

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 24.08.11 - klo:21:33 »
^ Tai voisiko se johtua tilausajan pituudesta tms...? Mä sain kanssa tuon lapun, tosin Hyvä Terveys -lehden tilaajana.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 25.08.11 - klo:21:51 »
Otin taas Lumenen Blueberry curl wp:n loputtua käyttöön tuon Chanelin Inimitable wp:n ja piti taas tulla kehumaan sitä. Olen kyllä täällä hehkuttanut tätä jo aiemmin, mutta kun en ollut taas hetkeen tätä käyttänyt, niin rakastuin tähän uudelleen. :l Multa jopa kysyttiin muutama päivä sitten, että olenko ottanut ripsienpidennykset, kun olin laittanut tätä. Lumene häviää kyllä tälle ihan 100-0, Chanel tekee paljon siistimpää, pidempää ja erotellumpaa jälkeä ja ennenkaikkea on huomattavasti helpompi ja nopeampi poistaa vedenkestävyydestä huolimatta.

Mä oon käyttänyt Lumene blueberry curl wp:tä ja Chanel Inimitable wp:tä kumpaakin 2kpl ja mun ripsissä ne tekee lähes samanlaisen tuloksen, tuuheuttaa, pidentää, erottelee ja ennen kaikkea pitää taivutukset! Paitsi että Lumenen massa on reilusti "märempää" kuin Chanelin, eli lähmää ripset helpommin.

Lumenessa on 7ml ja Chanelissa 5ml. Aika minimaaliselta kuulostaa toi 5ml kun esim. MF false lash effectissä on 13,5ml...
2a F ii – Iho: kuiva