Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 50869 kertaa)

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #135 : 25.08.11 - klo:23:04 »
Kokeilin toiseen silmään tuota Lancomen Doll eyes -näytettä ja toiseen silmään parhaillaan käytössä olevaa Lumenen Blueberry curlia, joka on avattu n. 1,5kk sitten.

Lopputuloksessa en havainnut mitään eroa. En laittamisen jälkeen, enkä myöskään illalla. Ainoat huomaamani erot olivat käyttömukavuudessa - Lancomen tuoksu oli yllättävän voimakas, ja erikoinen, mutta ei mitenkään epämiellyttävä.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 26.08.11 - klo:00:33 »
Mun ripsille toi Lancomen Doll eyes on helpoin, mitä oon ikinä käyttänyt. Samaan lopputulokseen voi lähestulkoon päästä parillakin ripsarilla, mutta vaatii aikaa ja kerroksia. Tuolla vaan *fiuf* 2 kerrosta ja ne on siinä! Käsittämätöntä.

Mulla on suht pitkät ripset, jotka kaartuu itsestään hieman, en raaski taivuttaa ikinä (pelkään, että ne katkee :D ), mutta tuolla tuli helpoiten myös taivuttava efekti.

Nele

• Vieras
« Vastaus #137 : 26.08.11 - klo:10:35 »
Mäkin kävin eilen hakemassa Lancomen Doll eyes -näytteen. Ainakin harja vaikuttaa lupaavalta, saa nähdä millainen on sit käytössä. :) Mulla on ollu vaikeuksia löytää enää mieleistä ripsiväriä, kun käytin aikoinaan vaan sitä Lumenen purppurassa hylsyssä olevaa pieniharjaista ripsaria ja se sitten lopetettiin. Sen jälkeen ei ookaan oikein mieleistä löytyny. :-\ En tykkää yhtään niistä kumisista harjoista, joita on nykyään aika monessakin ripsivärissä. Mä en vaan saa näitä hentoja ja pitkiä ripsiä sellasilla kuriin. Osaiskohan joku ehdottaa jotain hyvää ripsiväriä selektiiviseltä puolelta jos en ihastukaan tuohon Lancomeen?

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 03.09.11 - klo:20:13 »
Hain tuon Lancomen Doll Eyes -ripsarin näytteen alkuviikosta ja tykkään tästä todella paljon. Ei paakkuunnu ja antaa ihanasti volyymiä. Laitoin muuten meikkaamattomaan naamaan toiseen silmään ripsaria ja jätin toisen silmän ilman ja näytin avokille - purskahti nauruun ja manasi, kuinka naiset on ihan huijareita. :D Eli ero on oikeasti huomattava. Tällä tulee vähän samanlainen efekti kuin joskus aiemmin väitettiin näillä "panoraamamaskaroilla" tulevan eli tuntuu levittävän ripsiä. Tuoksu on kyllä tosi voimakas, kuten Sundance mainitsikin.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 08.09.11 - klo:17:59 »
Saisikohan Lancomen Doll Eyes-ripsaria halvalla nettikaupoista jo?
I wake up, it's a bad dream,

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #140 : 11.09.11 - klo:20:54 »
Mulla on kanssa toi Doll Eyes. En nyt väittäisi katseen olevan erityisen nukkemainen, kuten mainos lupailee, mutta tolla saa tosi siistiä jälkeä. Ei tee kovin näyttävää jälkeä, mutta erottelee ripset tosi kauniisti ja toi harja on tosi hyvä. Mua ei toi tuoksu haittaa, mutta en toisaalta ymmärrä kyllä miksi silmien pitäisi tuoksua hyvälle :P

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 11.11.11 - klo:10:43 »
Voi skökkäre sentään, olisi pitänyt lukea foorumia ennen ripsariostoksille menoa. Päätin hakea jonkun uuden wp-ripsarin Sokokselta, kun on ne kanta-asiakaspäivät. Myyjä suositteli Diorin Iconicia ja nappasin sen sitten mukaani. Suoristi tosiaan taivutukset ihan silmissä - enpä ole ennen nähnyt vedenkestävän suoristavan noin selkeästi! Alkaa kyllä pikkuhiljaa kyrsimään, kun tulee monta ripsarihutiostosta toisensa perään!  :#

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 11.11.11 - klo:10:53 »
Hai hou, osaattekos sanoa mikä Lancomen tai muun merkin ripsari olis lähinnä tuota Doll Eyesiä? Kun laivalta olis tarkotus hankkia ja sitä ei sielä ole.
Ilmeisesti perus Hypnosessa ja dramassa on ihan erilainen harja.

Tärkein ilmeisesti tuossa oli tuo harja osa, eli semmosta isohkoa, kapenevaa ja tuuheaharjaista ripsaria tarvitsen. (Kuvaa vielä itse harjasta http://www.makeup4all.com/wp-content/uploads//2011/05/lancome-Hypnose-Doll-Eyes-mascara.jpg )

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 18.11.11 - klo:20:54 »
Nyt täälläkin ollut vihdoin käytössä Lancômen Doll Eyes. Ihan ok, harja on tosi hyvä, jälki ei mitenkään överiä vaan itselläni ainakin aika arkista. Ja taivutukset pysyvät tosi huonosti verrattuna esim Rubinsteiniin. Ehkäpä palaan siihen taas tämän jälkeen. ::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 20.12.11 - klo:23:19 »
Laitan nyt uuden viestin kun edellisestä on jo yli kuukausi. Kuukauden käytön jälkeen voin sanoa olevani suorastaan pettynyt tuohon Lancômen Dolls Eyesiin. Harja on edelleen tosi hyvä, mutta taivutukset pysyy huonommin missään muussa ripsarissa naismuistiin, ripset alkavat liki sojottaa eteenpäin, ja jälki on omaan makuuni ihan liian vaisua. Kaikki Hypnôset on mielestäni olleet sellaisia perushyviä, joita ostaisin toistekin, mutta tähän en kyllä hairahdu toiste. Täytyy ostaa joululomalla lentokentältä Rubinstein tämän tilalle.
# 1a F i #

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 21.12.11 - klo:07:41 »
Tuosta Rubinsteinista tuli mieleen, että siltä taitaa löytyä kolme lash queen-ripsaria vedenkestävänä eli Lash Queen, Lash Queen Feline Blacks ja ilmeisesti Lash Queen Sexy Blacks (?). Mulla on nyt käytössä tuo "tavallinen", mutta osaako joku verrata noita kahta tuohon perus-Lash Queeniin?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 21.12.11 - klo:19:21 »
^ Mulla ei ole wp-versioista kokemusta, mutta kirjaan tähän nyt kuitenkin kokemukseni niistä "vesiliukoisista" versioista.
Tavallinen Lash Queen on minusta hyvä, Feline Blacks kuitenkin parempi, tekee itselläni näyttävämpää jälkeä. Sexy Blacksistä ei kokemusta, mutta Fatal Blacksissa on hieman uudistunut harja, joten noista kolmesta kokeilemastani se on vieläkin parempi. 
# 1a F i #

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #147 : 01.02.12 - klo:12:47 »
En nyt jaksanut kahlata koko topikkia läpi, mutta onko kokemuksia Estee Lauderin Double Wear Zero Smudge Lenghtening-mascarasta? Sen hinta olisi Stockan kanta-asiakastarjouksena vain 24,50,-.  Jostain luin, että olisi hyvä, mutta kokemuksia ei ole. Tarvitsisin juuri tuollaisen säänkestävän ripsarin ja toiveena toki olisi että saisi jotain ilmettä myös näille räpsyttimille. Ripseni ovat luonnostaan mustat, mutta melko lyhyet eikä tuuheuskaan olisi pahitteeksi. Aiemmin olen tykännyt Lancomen Hypnosesta ja Helena Rubinsteinin Lash Queenista, mutta haluaisin ripsarin, joka lähtee lämpöisellä vedellä pois. 

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #148 : 01.03.12 - klo:14:56 »
Mä olen tykkäillyt todella paljon Chanelin Sublime mascarasta. Se on melkein yhtä hyvä kuin FLE ;) En normaalisti tykkää pidentävistä ripsiväreistä, mutta tällä saa ihan mukavasti tuuheuttakin, ei mitään supertuuheaa, mutta sopivasti arkikäyttöön. Ja mikä parasta se erottelee tosi nätisti :)

Toinen viimeaikainen selekokeilu on Diorin New Look mascara josta hain samplekoon Stockalta. En tykännyt, klimppaa ripsiä tosi rumasti yhteen. Ja se harja on vaan outo..

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 19.04.12 - klo:23:09 »
^ Mulla ei ole wp-versioista kokemusta, mutta kirjaan tähän nyt kuitenkin kokemukseni niistä "vesiliukoisista" versioista.
Tavallinen Lash Queen on minusta hyvä, Feline Blacks kuitenkin parempi, tekee itselläni näyttävämpää jälkeä. Sexy Blacksistä ei kokemusta, mutta Fatal Blacksissa on hieman uudistunut harja, joten noista kolmesta kokeilemastani se on vieläkin parempi. 

Fatal Blacksin nimeen vannon yhä, mutta kylläpä kuluu äkkiä. Yleensä mulla kestää ripsiväri jokseenkin tasan 2 kuukautta, mutta uusin putkilo alkoi jo kuukauden kohdalla takkuilla ja sinnittelin sillä vielä pari viikkoa väkisin kunnes ostin uuden. En raaskisi kuitenkaan jatkossa ostaa uutta ripsiväriä kerran kuukaudessa. ::) 
# 1a F i #