Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 49907 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #15 : 18.05.09 - klo:10:44 »
Mulla on melkoisen laaja kokemus myös selektiivisistä ripsareista ja aina vain yksi on yli muiden vaikka muitakin hyviä löytyy: Estee lauderin Projektionist on ihan täydellinen mun ripsille jotka ovat luonnostaan hennot ja melko suorat. Projektionistilla saan tosi pitkät ja tuuheat räpsyttimet, parhautta parhaimmillaan :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 18.05.09 - klo:11:07 »
Ja minä löysin huonoimman ripsarin ever  :D. Toki ripsarit ovat kovasti makukysymys mutta tuo Lancomen värisevä on kyllä ihan järkky minulla! En saa tuuheutta, en saa pituutta. Parhaimmillaan ripset ovat "plääh" ja huonoimmilla aivan klimpissä. Ärsyttävää myös, että värinän saadakseen nappia pitää painaa koko ajan... Harja tuossa on Telescopic Clean definition-tyylinen mutta Lorkku pesee tämän mennen tullen!

Täytyy katsastaa tuo projektionist, hennot ja suorat ripset täälläkin.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #17 : 18.05.09 - klo:11:12 »
Mistä tuota Givenchyä oikein löytää?  ??? Ainut tieto jonka sain esiin Googlella oli että Sokoksilta, mutta ainakaan Tampereen Sokoksella ei kyllä Givenchyä ollut (tai sitten se oli erittäin hyvin piilotettu).
Tuota on otettu Sokoksille myyntiin vain yksi erä eli mikäli se on päässyt loppumaan, sitä ei enää tule lisää. Näin ainakin kerrottiin Tampereen Sokokselta.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #18 : 18.05.09 - klo:11:14 »
Täytyy katsastaa tuo projektionist, hennot ja suorat ripset täälläkin.

Suosittelen lämpimästi  :) Ensin taivutus ja sitten pari kerrosta Projektionistia, lopputulos ainakin mulla parasta mitä ikinä millään muulla ripsarilla olen saanut. Kertaakaan ei oo tarvinnu pettyä. Oon käyttänyt tuota nyt n.kolme putkiloa ja lisää pitäis jo hommata. Muita ripsareitani käyttelen pois sellaisina päivinä kun on aikaa "vääntää ja taiteilla" tai vapaapäivänä kun on ihan sama missä kuosissa räpsyt on  :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

nuuki

• Vieras
« Vastaus #19 : 18.05.09 - klo:12:23 »
Mistä tuota Givenchyä oikein löytää?  ??? Ainut tieto jonka sain esiin Googlella oli että Sokoksilta, mutta ainakaan Tampereen Sokoksella ei kyllä Givenchyä ollut (tai sitten se oli erittäin hyvin piilotettu).
Tuota on otettu Sokoksille myyntiin vain yksi erä eli mikäli se on päässyt loppumaan, sitä ei enää tule lisää. Näin ainakin kerrottiin Tampereen Sokokselta.

Kiitos tiedosta! Pitääpä vielä käydä myyjältä kysymässä, jos ei ole niin ehkä Diorin Iconic sitten kelpaa :D Olisin lähinnä halunnut testata tuota harjasosaa, mutta ehkä odottelen markettiversioita.

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #20 : 18.05.09 - klo:13:20 »
^Mä olin kanssa ajatellut ostaa tuon seuraavaksi ripsariksi, toivottavasti niitä on vielä jäljellä. Pitääkin tänään kipaista Sokkarille töiden jälkeen. Phenomen'eys on muualla ollut kai Sephora exclusive ja mä säästelin ton hankintaa Hanian reissulle, mutta sieltä ei Sephorasta tuota löytynyt  :(.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 18.05.09 - klo:13:59 »
^
Kyllä Phenomenia saa ulkomailta muualtakin kuin Sephorasta (ehkä alkuun oli vain siellä)? Olen löytänyt noita Rinascentestä Milanosta, Douglasista Frankfurtista ja DFS Galleriasta Hong Kongista. Lentokentilläkin olen tuota nähnyt.

Ja voi ei, mitä teitkään Elluli  :D. Menin vain "katsomaan" Projectionistia ja sehän olikin tarjouksessa (20€, sis. minikoot silmänymp.voiteesta ja putsarista) ja kuinka ollakaan: olen nyt Projectionistin omistaja  ::).

edit. Ja Turun Sokoksella oli vielä Phenomenia tarjolla.

edit. typo  ::)
« Viimeksi muokattu: 18.05.09 - klo:18:09 kirjoittanut Nea »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 18.05.09 - klo:16:53 »
Mulla on myös joskus ollut mini-Projectionist, ja pidin siitä paljon. Myös MagnaScopic oli keskivertoa parempi selektiivinen ripsari, joten Lauderit on pärjänneet mun vertailussa ihan hyvin. Omat ripseni ovat siis melko vaaleat, pitkät ja hennot, ja noilla molemmilla ripsareilla olen saanut tarvittavaa volyymia ja väriä. Ehkä erottelukyvyssä Diorshow Unlimited hakkaa nuo, mutta muuten ovat lähestulkoon samoissa.

Kyllä ulkomailta saa PhenomenEyesiä - omani olen ostanut Heathrow'n lentokentältä, missä se maksoi noin 14 puntaa. Hki-Vantaan lentokentällä ko. ripsarin hinta on muuten 20 euron hujakoilla, jos joku sitä tietoa tarvitsee.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #23 : 18.05.09 - klo:20:06 »
Ja voi ei, mitä teitkään Elluli  :D. Menin vain "katsomaan" Projectionistia ja sehän olikin tarjouksessa (20€, sis. minikoot silmänymp.voiteesta ja putsarista) ja kuinka ollakaan: olen nyt Projectionistin omistaja  ::).

Okei  :D Mukava et sait noin edukkaasti. Toivottavasti pelittää sulla yhtä hyvin.

Otin taas vaihteeksi käyttöön uuden Lash Queenin (Helena Rubinstein) ja ihan kiva tämäkin. Tuuheutta ja pituutta tulee kiitettävästi. Muistaakseni kuivuessaan hylsyyn alkoi varista tms. ihan täysiä pisteitä en tälle aiemmin antanut, syystä tai toisesta..

Phenom Eyes olis mukava testata, mut juuri nyt ei ole tarvetta uusille ripsareille, ja mietityttää vähän että kestääköhän tuon levittäminen ripsiin kovinkin kauan, kiireisiä aamuja ajatellen. Tykkään sutia väriä ripsiin niin kauan että tulee kunnon voluumi ja pituus.. Ja tuossa kun on niin töpykkä se pallo(harja)

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 18.05.09 - klo:20:43 »
^
Saan Phenomenilla todella näyttävät ripset ja helposti/nopeasti  :l. Tuolla saa väriä ripsiin kerralla kunnolla mutta kuitenkin (ainakin minulla) erottelee hyvin.

Projektionist testattu ja ainakin ihan positiivisen kuvan tästä sain. Hyvä ripsari arkeen (tykkään arkenakin näyttävistä ripsistä), sillä klimppiripsiä tällä ei näyttänyt helpolla saavan. Aamulla en ehdi suuremmin ripsarin kanssa säätää, saa luvan toimia kerralla  :D. Pari surkimus-ripsaria sai luvan poistua tänään meikkipyödältäni  ;).

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #25 : 19.05.09 - klo:10:19 »
Kyllä ulkomailta saa PhenomenEyesiä - omani olen ostanut Heathrow'n lentokentältä, missä se maksoi noin 14 puntaa. Hki-Vantaan lentokentällä ko. ripsarin hinta on muuten 20 euron hujakoilla, jos joku sitä tietoa tarvitsee.

Hitsit, mä en viime viikolla huomannut Hki-Vantaalta edes katsoakaan. Tampereen Sokkarilta noita vielä eilen löytyi ja nappasinkin yhden mukaan, hinta oli 29,90e. Ihan vielä ei Phenomen'eyes mua vakuuttanut, mutta testaillaan, ehkä mä opin tykkäämään tästä. Kai toi levitystapa vaatii hiukan reeniä :).

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 19.05.09 - klo:10:34 »
Mulla Projectionist ei toiminut ollenkaan, hennot ja suorat ripset mullakin. Tarvii kokeilla uudestaan, mulla on varmaan vielä sellanen matkakokoinen.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 19.05.09 - klo:11:45 »
Tuli Projektionistista mukava tuttu tunne, jäin niin aikoinaan kaipaamaan Lumenen Intelligent mascaraa ja vaikkei samanlainen harja olekaan, aika samoin toimii minulla  <3.

Phenomen vaatii tosiaan hiukan tottumista ja kannattaa kokeilla eri tapoja, tuolla kun voi tökkiä ripsiään joka suunnasta  ;D.

nuuki

• Vieras
« Vastaus #28 : 25.05.09 - klo:13:39 »
Nyt sain vihdoinkin haettua tuon Phenomen'eyesin. Tampereen Sokoksella oli tosiaan vielä jokunen jäljellä, miesten hajuvesien lähellä olevan kassan päällä on pieni ständi (niin pieni, etten sitä tosiaankaan huomannut vaikka useampaan kertaan nuohosin läpi koko kosmetiikkaosaston). Kokeilemaan en ole vielä ehtinyt, mutta harja vaikuttaa kyllä pätevältä, levitän tavallistakin ripsiväriä pitkälti tuon harjan vaatimalla tekniikalla.

edit: Tässä vielä ensimmäiset käyttökokemukset kopioituna tuolta toisesta ketjusta:

Givenchy Phenomen'Eyes
Uusin tuttavuuteni ja samalla suuren suuri rakkauteni  <3 Harja toimii itselläni mainiosti, sillä levitän tavallistakin ripsiväriä suurin piirtein siten kuin tätä harjaa täytyy käyttää. Extraplussaa siitä, että harjalla saa alaripsetkin värjättyä todella kauniisti sotkematta alaluomea - temppu joka ei helposti onnistu edes minikokoisilla maskaraharjoilla. Tekee ripsistä näyttävät, mutta jotenkin luonnollisen näköiset. Erottelee yksittäiset ripset hyvin, pidentää, ei tuuheuta. Näyttää siltä kuin silmissä olisi luonnollisen oloiset kestotekoripset, avaa katseen ihan uudella tavalla. Pienellä harjalla on helppo taivuttaa ripsiä samalla hieman lisää ja taivutukset pysyvät hyvin. Lisäksi väri on todella mustaa ja kiiltävää, parempaa kuin esim. Dioreissa. Miinuksena sanoisin, että harjalla saa helposti aikaan hämähäkkiefektin, mutta onneksi massa on sen verran nestemäistä että harjaa ehtii sutia ympäriinsä pitkään niin, että paakut saa muokkailtua pois. En ole päässyt vielä testaamaan tätä vetisissä olosuhteissa, mutta koska massa on suht märkää, voisin veikata, että tämä saattaisi levitä helposti.
« Viimeksi muokattu: 28.05.09 - klo:19:15 kirjoittanut Iibis »

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 07.06.09 - klo:20:20 »
Diorshow Iconic = suuri pettymys.  :( Ostin tämän maaliskuussa ja koko kevään olen yrittänyt saada sitä toimimaan, toivoen että kuivuminen parantaisi aineen levittyvyyttä, mutta ei. Iconic on yksinkertaisesti yksi paakuttavimmista ripsiväreistä mitä olen käyttänyt vuosiin. Olen onnistunut saamaan tällä siistin tuloksen ehkä kaksi kertaa. Etenkin ulkonurkkia ja alaripsiä tällä on ihan mahdoton saada ojennukseen! Ulkonurkan ripset liimautuvat joka kerta yhteen tai kahteen suureen klimppiin. Murrr, tällaista en todellakaan siedä kalliilta, laadukkaalta kosmetiikkamerkiltä.

Olen miettinyt voisiko putkilon kaulan rinkula, se annostelija vai miksi sitä kutsutaan, olla liian löysä, kun massa on aina jo valmiiksi paakkuuntunut harjaksiin. Jos rinkula olisi sopivan tiivis niin silloinhan liian väriaineen ja paakkujen pitäisi jäädä putkiloon. Oli miten oli, turha ostos enkä todellakaan hanki toiste. En myöskään pidä siitä ettei Iconic tunnu täysin vesiliukoiselta ja sitä tuntuu aina jäävän ripsiin vaikka olisi käyttänyt kuinka paljon silmämeikinpoistoainetta.
« Viimeksi muokattu: 07.06.09 - klo:20:22 kirjoittanut Supervixen »