Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 50876 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #150 : 20.04.12 - klo:22:26 »
Tässä hieman kokemuksia Shiseidon perfect mascarasta. Massa on aika märkää ja löysää, mutta tosi mustaa myös. Harja on ihan tavallinen, siinä ei mitään erikoista ole. Itse saan tällä tosi kivat ripset, vaikka joskus löysää massaa tulee liikaa ja ripset klimppaa yhteen. Pari kertaa on käynyt silleen, että ripsivärin putkilon suulla oleva rinkula, joka pitää massan sisällä, on irronnut ja löysä massa on kaikki valunut harjaan. Onneksi rinkulan on saanut helposti kiinni enkä kauheasti tätä kuljettele mukana niin ei haittaa. Jotenkin kokonaisuudessaan aika ylihintainen siihen nähden miten tavallinen ja ehkä tylsäkin tämä on. Voisin silti ostaa uudestaankin, mutta en kyllä normihinnalla. Tämäkin kappale on alesta peräisin.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #151 : 23.04.12 - klo:13:37 »
Tuli ostettua Hulluilta päiviltä tuo HR:n Spectacular. Myyjä kertoi sen varmuudella kestävän 3 kk. Saas nähdä. Mutta siis oikein hyvä ostos, tykkään :) Erottelee ja pituutta tulee lisää, pysyy hyvin, ei rapise ja lähtee poistoaineella helposti ilman hankaamista. Tämän siis pitäisi olla joku hoitava ripsari. Saattaisin jopa ostaa uudestaan, tosin en tuosta maksaisi yli 35 euroa. Mutta hyvä tuote siis, ainakin mulle. Ei liian iso harjakaan. Ja plussaa juurikin tuosta, ettei rapise pitkin poskia päivän mittaan :))
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 15.05.12 - klo:17:41 »
Toi Shiseidon ripsarissa on kyllä tosi löysä massa - ipset liimautuu toisiinsa kiinni. Pigmentti on toisaalta todella vahva eli ripsari todellakin on musta - sopii siis hyvin tyven tummentamiseen/tuuhentamiseen tai viimeistelyripsariksi. Huono puoli on, että varisee silmiin päivän mittaan ja silmissä on koko ajan roskaa  :-[

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 30.05.12 - klo:22:20 »
Fatal Blacksin nimeen vannon yhä, mutta kylläpä kuluu äkkiä. Yleensä mulla kestää ripsiväri jokseenkin tasan 2 kuukautta, mutta uusin putkilo alkoi jo kuukauden kohdalla takkuilla ja sinnittelin sillä vielä pari viikkoa väkisin kunnes ostin uuden. En raaskisi kuitenkaan jatkossa ostaa uutta ripsiväriä kerran kuukaudessa. ::) 

Eikä näemmä ollut mikään satunnainen maanantaikappale, sillä nyt olen taas samassa tilanteessa. Kamala dilemma, kun kyseessä on omaan makuuni tällä hetkellä kaikkein paras ripsiväri, mutta on mielestäni liioitelua, että joutuisi ostamaan jopa kerran kuukaudessa uuden putkilon.  :P
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 17.06.12 - klo:14:32 »
Kertokaapas mitä ripsaria kokeilisin seuraavaksi? Sellaista mitä saisi Siljan tax freestä? Olen jo niin kyllästynyt Diorshow:iin. Ei se enää tee mulle wow ripsiä ja olen selvittänyt syynkin miksi se kuivaa niin nopsaan. Siihen hylsyn kierteisiin pääsee jostain joka kerta väriä ja se paakkuuntuu siihen ja estää sulkeutumasta kunnolla ja siksi sit kuivaa. Pitää koko ajan muistaa raapia ne kokkareet pois.

Vaihtoehtona olis Lancomen Doll eyes tai YSL:n volume. Mulla joskus oli toi volume, mutta en oikeastaan päässyt käyttämään sitä kun se oli kait pilaantunut. Haisi pahalle ja ärsytti silmiä, oli ostettu Tallinkin tax freestä. Kai nekin voi vanhaa myydä. Muitakin saa ehdottaa. Hinnaston mukaan ne ei enää taida myydä Estee Lauderin Projektionistia, vai lieneekö se lopetettu. Oon sitä joskus kauan sitten kokeillut ja oli muistaakseni ihan ok. Mulla on siis pitkät ja tuuheat ripset ja erityisesti kaipaan erottelua. Kun on tuuheat ripset niin ne klimppaa tosi helposti. Onko Clarinsilla muuten hyviä ripsareita?

Copper

• Vieras
« Vastaus #155 : 17.06.12 - klo:14:48 »
Itse en ostaisi Lancomen Doll Eyesia. Mikään ripsiväri ei ole karissut niin pahasti kuin se. Silmien aluset olivat aivan täynnä pientä hippua korkkaamisen alusta alkaen ja silmien alusia sai jatkuvasti siivoilla. Doll Eyes ei ainakaan mulle ollut siis hintansa arvoinen, huonoin kokeilemani ripsiväri pitkään aikaan. Lisäksi siinä oli voimakas tuoksu, joka ei ollut mieleeni.

Edit. En usko, että Doll Eyes -kappaleeni olisi ollut millään tapaa viallinen. Työkaverini käytti sitä myös yhden ja hänelläkin kariseminen oli todella runsasta.

Tällä hetkellä käyttelen tyytyväisenä kolmatta Diorshow Extasea.
« Viimeksi muokattu: 17.06.12 - klo:14:59 kirjoittanut Copper »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 17.06.12 - klo:17:37 »
Mulla on samanlaiset kokemukset Doll Eyesista. En ollut millään uskoa, että ylipäänsä mikään ripsari voi varista, sillä yleensä mulla ei ripsarit varise, mutta niin vain toi Doll Eyes sen teki. Variseminen kyllä väheni hieman ripsarin keston loppua kohti. Haju oli aivan liian voimakkaan parfyymimainen, kuten Copper kirjoittikin, ja lisäksi ko. ripsari ärsytti silmiäni. En tiedä, oliko se sitten tuo tuoksu eli että ripsarissa oli jotain voimakasta hajustetta, joka sai silmät kutisemaan kovasti. Harmi sinänsä, sillä tossa oli sellainen harja, josta pidin, ja se erotteli mun mielestä ripset tosi hyvin.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 28.08.12 - klo:17:01 »
Ostin sitten pienen pähkäilyn jälkeen Lancomen Drama ripsivärin ja kerrankin lopputulos miellyttää ja on helppo laittaa ja saa näyttävyyttä ja pituutta ripsiin ja voi laittaa kevyemmin sekä kerrostamalla, ihan mitä itse haluaa lopputulokseksi. Olen kokeillut niin monia markettiripsivärejä ja tuntuu, että on tosi vaikeeta löytää kunnon ripsiväri.
Nyt pitäydyn tässä Lancomessa ja kerrankin olen tyytyväinen lopputulokseen ja onneksi valitsin Draman :).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 30.08.12 - klo:08:45 »
^Tuo Drama ripsari kuulostaa lupaavalta. Olen kayttanyt tassa Diorshowta pari purtiloa perajalkeen ja tekisi mieli vaihtaa.

Kaytin muuten yhden Lancomen Doll Eyes purtilon ja samalla tavalla se varisi taallakin. Harmi, silla sai meinaan taydelliset alaripset seka erotteli erinomaisesti. Mutta illasta olikin sitten yleensa sitten tosi suttuisen nakoinen kun oli niin karissut menemaan.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #159 : 26.09.12 - klo:22:08 »
Itse en ostaisi Lancomen Doll Eyesia. Mikään ripsiväri ei ole karissut niin pahasti kuin se.

Pakko kommentoida vanhaa viestiä, mutta tämä on mulle paras ripsari sitten Lorealin Longituden jälkeen :D Se haju on kyllä voimakas ja se on ainoa miinus. Se haisee mun nokkaan pitkään vielä levityksen jälkeen. Mutta koska tulos on tuolla niin loistava, niin annettakoon se anteeksi.
Varisemista en ole huomannut, eikä ole myöskään levinnyt silmien alle.
Ilmeisesti harja on tuossa niin loistava, että sillä saa värin kunnolla ripsien tyveen ja tosiaan erottelee loistavasti. Lähtee helposti myös pesussa pois.

Muoks. Loistava, loistava, loistava... Uskottehan, että se on loistava ;D
« Viimeksi muokattu: 27.09.12 - klo:20:32 kirjoittanut Tiiti »
Veni, vidi, Visa.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 27.09.12 - klo:19:42 »
Mäkin olen tykännyt Doll Eyesista tosi paljon juuri siksi, että sillä saa muhkeat ripset ilman sotkua. Yleensä ne ripsarit, jotka tuovat sitä haluamaani massaa, ovat todella hankalia levittää siististi ilman paakkuja ja sotkuja ja kaikesta varovaisuudesta johtuen sitten ripsiraja jää puolestaan vaaleaksi ja sitä joutuu muilla keinoin paikkaamaan. Mullakaan Doll Eyes ei varise, ainoa huono puoli on tosiaan vaan tuo Lancomen ripsareille tyypillinen voimakas tuoksu.

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 04.10.12 - klo:23:06 »
Sain ilmaisen näytteen Lancomen Hypnose Star -ripsarista ja olen nyt käyttänyt sitä parina päivänä.  Tässä on jujuna harja, jota voi käyttää kahdella eri tavalla. Toiseen suuntaan harjakset ovat lyhyet ja niillä on tarkoitus levittää ripsarimassaa runsaasti ripsiin. Toisella puolella harjakset ovat pitkät ja ne on tarkoitettu ripsien erotteluun.

Normaalisti käytän aina Kanebo 38 tai Cliniquen Lash Power Curling -ripsaria (jossa myös 38-idea). Omaan makuuni tämä Lancome on arkikäyttöön liian paakkuuntuva. Lyhyillä harjoilla massaa tuli liikaa enkä saanut ripsiä eroteltua pitkillä harjaksilla. Ärhäämisellä tällä sai kuitenkin tosi näyttävät ripset. Varisevuus ei ollut niin paha kuin odotin. Ekana päivänä ei varissut melkein yhtään, mutta tänään vasen puoli oli varissut oikein huolella. Oon tosin saattanut hieroa silmää päivän aikana ja toispuolinen variseminen voi johtua siitä.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 09.10.12 - klo:21:11 »
Mulla on ollut nyt pari viikkoa käytössä tuo Lancômen Hypnôse Star, annoin merkille vielä mahdollisuuden, vaikka Doll Eyes olikin niin iso pettymys. Tuo on ollut taattua Lancômea ja olen ollut tosi tyytyväinen. Sillä saa arkeen näyttävät ripset ja sitten lisäämällä pari kerrosta juhliin sopivat tosi näyttävät ripset. Ostan varmaan uudestaankin. Ei varise tai leviä ja selvisi ihan suht hyvin myös pienestä itkukohtauksesta. ;D Myös se harja on hyvä mun makuuni.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 10.10.12 - klo:21:20 »
Ostin Doll Eyesin, vaikka varisemisesta ja hajusta täällä varoiteltiinkin. Tähän mennessä tuote on toiminut ihan hyvin. Väriä on aiemmin lähtenyt vain ihan illalla, siis kun työpäivä on tehty ja päivän askareet hoidettu eli kun päivä on pulkassa. Silloinkin on ilmaantunut viiru tai kaksi alaluomille. Kuitenkin pelottaa, että kun massa ehtii kuivahtaa, alkaa kunnon varinat.

En ole mitenkään erityisemmin ihastunut tähän maskaraan, mutta kyllähän se keljuttaisi jos kalliimpi maskara tuhoaisi päivittäisen meikin.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #164 : 02.11.12 - klo:19:38 »
Mä löysin kesän aikana kaksi selektiivistä ripsivärirakkautta. Lancomen Hypnôse Starin (josta kirjoitin blogiinkin) ja Armanin Eyes To Kill mascaran. Se on vielä parempi kuin kestosuosikki FLE  :l Olin aluksi epäileväinen sen suhteen kun harja ei ole kuminen, mutta silläpä saakin aivan tajuttoman kauniit ja nätin erotellut ripset!