Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 50866 kertaa)

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #165 : 02.12.12 - klo:22:31 »
Vannon Diorin nimeen selektiivisten ripsareiden kohdalla. Iconic.  <3
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 03.12.12 - klo:10:55 »
Mä löysin kesän aikana kaksi selektiivistä ripsivärirakkautta. Lancomen Hypnôse Starin (josta kirjoitin blogiinkin) ja Armanin Eyes To Kill mascaran. Se on vielä parempi kuin kestosuosikki FLE  :l Olin aluksi epäileväinen sen suhteen kun harja ei ole kuminen, mutta silläpä saakin aivan tajuttoman kauniit ja nätin erotellut ripset!

TiffanyD:n videoita katsellesa olen kiinnostunut Armanin Eyes To Kill mascarasra. Onko se wp tai saako siitä wp:tä? Onko siinä voimakas haju?

Mä oon käyttänyt vuosikaudet Chanelin Inimitable wp:tä. Ihanaa kun se ei haise yhtään millekään ja tekee siistiä jälkeä. Muistan vieläkin kun oltiin kaverin kanssa menossa baariin ja silloin käytin Helena Rubinsteinin Lash Queen wp:tä, ja yhtäkkiä menomatkalla autossa istuessani haistoin sen ripsarin. Kuulostaa tyhmältä, mutta se ripsarin haju oli aika ärsyttävä haistaa.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 15.01.13 - klo:18:56 »
Härregyd, että Armanin Eyes to Kill -ripsari on hyvä. :o Tilasin Strawberrynetistä tuuheuttavan version, ja tää on ehdottomasti paras koskaan kokeilemani ripsiväri. Olen käyttänyt viime vuodet lähes pelkästään Max Factorin eri ripsivärejä ja ollut ihan tyytyväinen, mutta mä aina yritän korjata asioita, jotka eivät ole rikki...

Tällä saa erotellut, kauniisti kaareutuvat ja tuuheat ripset todella nopeasti. Kaikkien muiden ripsareiden kanssa mun on pitänyt tuunailla tiettyjä kohtia, joissa ripset taipuvat hieman ristiin tai joissa on pieniä koloja. ETK:lla ne kohdat asettuvat   jo yhdellä kerroksella kohdalleen.  <3

Pinkpepperin kysymykseen: minusta haju ei ole erityisen voimakas.
« Viimeksi muokattu: 15.01.13 - klo:21:38 kirjoittanut Syaani »
1a F ii

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 15.01.13 - klo:20:52 »
Ostin taas Lancomen ripsivärin Doll Eyesin , kun oli alessa ja alussa vaikutti massa aika kuivalta, mutta nyt pelittää tosi hyvin, kun lisäsin hieman vettä.
Ripset näyttävät pitkiltä, tuuheilta ja harja erotteleekin vielä ja ripsiväri pysyy iltaan asti, ei varise. Ei mitään pahaa sanottavaa :T.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 16.01.13 - klo:10:19 »
Härregyd, että Armanin Eyes to Kill -ripsari on hyvä.

Omko tämä wp vai tavallinen, vai onko tästä edes wp-versiota?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 16.01.13 - klo:15:54 »
Estee Lauderin Bold Volume on ollut jo aika pitkään käytössä, joten siitä hieman kokemuksia. Ripsarin massa on aika kuivaa eikä sitä tule liikaa purkista ulos, joten ei klimpitä lainkaan. Toisaalta massan kuivuudesta johtuen hieman varisee silmiin päivän aikana, mistä en tykkää. Tämän takia ripsaria ei myöskään voi levittää kovin lähelle silmää, koska tekee roskaisen olon silmiin. Ei kuitenkaan varise poskille tai silmien alle. Toimii hyvin viimeistelyripsarina eli ensin jotain paksuntavampaa ripsaria ja sitten lisätuuheutta tällä. Yksinään ei tee hirveän näyttävää tulosta. En tiedä ostanko tätä uudestaan, ehkä jos nettikaupasta saa edullisesti. Markettivalikoimissa ei ole hirveän montaa hyvää viimeistelyyn sopivaa ripsaria.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 16.01.13 - klo:17:41 »
Omko tämä wp vai tavallinen, vai onko tästä edes wp-versiota?

Tuuheuttava versio ei ole wp, mutta normiversiosta näyttäisi olevan vedenkestäväkin vaihtoehto.
1a F ii

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 17.01.13 - klo:10:05 »
^Juu, ehdinkin tuon jo selvittää. Ja ostaa sen tuuheuttavan version Stokkalta.  ::) Kokeilin tänä aamuna ja so far so good! Kun avasin putkilon, massa vaikutti todella kuivalta, ja pelkäsin että on mulle ihan floppi kun "kuivat" ripsarit ei ole mulla ikinä toimineet. Hyvin se silti pelitti ja erotteli tosi kivasti! Pitää vielä testailla, miten tuo on paras levittää. Saattaisi toimia parhaiten niin, että eka pari kerrosta toisiin ripsiin ja sitten vasta pari toisiin. Kuinka tämä kestää kosteutta? Mun silmät vuotaa herkästi ja lisäksi olisi hyvä tietää, kestääkö tuo miten hikitreeniä. Toivottavasti tämä ei kuivasta massasta huolimatta kuivahda parissa viikossa, hintaa tuolla oli kuitenkin 36€.

Onko kukaan kokeillut sitä wp-versiota siitä normiversiosta? Mulla on ollut hirveä ripsivärikriisi koko syksyn ja talven, oon kokeillut vaikka mitä mutta tuntuu ettei mikään toimi mun ripsissä. Last hope'na ostin Diorshow'n kun se on tähän asti ollut mulle se toimivin mutta eipä sekään tuntunut nyt toimivan mitenkään erityisen hyvin.  :-\
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 17.01.13 - klo:15:13 »
^Mulle on tulossa se wp, joten voin kertoa sitten kun olen testaillut :)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 31.01.13 - klo:18:47 »
En ole viime aikoina pahemmin tutkaillut selektiivisten merkkien - enkä sen puoleen paljoa markettimerkkienkään - ripsiväritarjontaa, koska kaapissa on jo odottamassa ilmaiseksi saatu YR:n ripsiväri. Mutta nyt pääsenkin ekaa kertaa (muistaakseni) kokeilemaan Guerlainin mascaraa ja sitäkin ilmaiseksi, koska Sokokselta sain minikoon Maxi lashistä. Harja on ainakin ensisilmäyksellä hyvä: ei mikään pikkuinen ja ihan siis kunnon harja (eikä sellainen tikkumainen muovijuttu).  Etsiskelin jo täältäkin kommentteja kyseistä ripsiväristä, muttei montaa löytynyt. Täytynee siis heti huomenna itse sitä jo kokeilla :)

Edit. seuraavana aamuna: mascaraa tulee ainakin tästä minikoosta paljon kerralla ja meinasin saada aikaiseksi hämähäkkiripset, mutta siitä huolimatta selkeästi pidensi ripsiä ja tuuheuttakin antoi! Tämänhän voisi vaikka ostaa sitten täysikokoisena kun seuraavan kerran ripsarin osto tulee ajankohtaiseksi!
« Viimeksi muokattu: 01.02.13 - klo:06:49 kirjoittanut Hilippa »

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 31.01.13 - klo:20:18 »
Vannon Diorin nimeen selektiivisten ripsareiden kohdalla. Iconic.  <3

Itse taasen en ole tykästynyt tähän erityisesti. Tuntuu ettäm mm.  Max Factorin FLE toimii paremmin. Iconic kuivaa todella nopeasti ripsiin, joten sitä on vaikeaa laittaa useampaa kerrosta ilman että klimppiintyy ripsiin. Lisäksi suttaan harjalla luomiin, mitä muilla ripsareilla tapahtuu harvemmin. Iconic leviää päivän mittaan alaluomille. Ja viimeisimpänä se on todella vaikeaa saada poistettua meikkejä pestessä. Ainoa plussa tässä ripsivärissä on, että saadessani levityksen onnistumaan se tekee ripsistä  hyvin pitkät.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 05.02.13 - klo:18:16 »
Ostin Armanin Eyes to Killin wp-versiona. Alkuun tuntui aika pettymykseltä, kun tuntui ettei väriä meinannut tulla oikein ripsiin. Kuitenkin kun riittävästi kerrostui niin tuli nätit pitkähköt ripset. Tuuheutta tällä ei kauheasti tullut, mutta pituutta kaipaankin enemmän, eikä ainakaan paakuttanut vaikka tosiaan tätä täytyi kerrostaa aika runsaasti. Poistaminen oli sitten vaikeahkoa, Rimmelin meikinpoistonesteellä olen normaalisti saanut hyvin vedenkestävätkin pois mutta tätä joutui tosiaan hinkkaamaan vähän enemmän. Täytynee kokeilla jotain kaksivaiheista puhdistajaa tai öljyä seuraavaksi. Toisaalta tuo ei ole niin paha asia, kun ainakin pysyvyys oli hyvä.

Pitkään kumiharjoja käyttäneenä tähän on vähän totutteleminen kyllä. Plussaa nätistä hylsystä. Saa nähdä onko pitkällä tähtäimellä hintansa arvoinen, nyt kuitenkin Stockan etusetelillä sai ihan kivan alennuksen niin ei tuntunut niin pahalta.
iHerb alekoodi: FEW484

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #177 : 06.02.13 - klo:11:51 »
Olen vannoutunut Cliniquen Lash Powerin käyttäjä, mutta mieli tekisi kokeilla jotain muuta vastaavaa ripsiväriä. Eli sellaista, joka on periaatteessa vedenkestävä, mutta lähtee lämpimällä vedellä.
Kanebon 38C:stä en tykännyt.
Onko markkinoilla muita vastaavia ripsivärejä ollenkaan?

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #178 : 06.02.13 - klo:12:17 »
^ Ainakin Shiseidolla on vastaava ripsari, Perfect Mascara Full Definition. Ostin tuon Sokoksen alesta tammikuussa, ja ihan tuntuu asiansa ajavan.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #179 : 09.02.13 - klo:12:56 »
Kiitos vinkistä! Mikähän tuon normaalihinta mahtaa olla? Shiseidon tuotteet on yleensä perhanan kalliita...  :(
Ja muistanko oikein, oliko Malu Wiltzillä joku vastaava ripsari myös?