Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 51773 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #195 : 19.03.13 - klo:19:40 »
Kiitos vinkistä! Tsekkaan tuon seuraavaksi.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 30.03.13 - klo:16:50 »
Mulla on juuri menossa roskiin Double Wear Zero-Smudge Lengthening Mascaran jämät. En pitänyt mitenkään ihmeellisenä, vaan aika perus. Väriä oli toisinaan vaikea saada levittymään nätisti, sillä massan tahmeus liimasi ripsiä väkisinkin yhteen. Harjan koko ja pituus ovat kuitenkin todella sopivat, klimppaantumista lukuunottamatta siis ihan miellyttävä ripsari käyttää ja poistaa. Zero Smudge- ominaisuudesta en osaa sanoa mitään, sillä mulla ei leviä perus-vesiliukoiset ripsarit ikinä :)
1b M ii

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #197 : 30.05.13 - klo:11:50 »
Minulla olisi hakusessa selektiivinen ripsiväri, jolla saa mahdollisimman pitkät, erotellut ja näyttävät ripset. En siis niinkään kaipaa tuuheutta, vaan sellaista pitkää tekoripsi-lookkia. Selektiivistä ripsareista minulla ei ole kokemusta juuri ollenkaan, joitain Lancomen ripsivärejä olen käyttänyt, mutta siitäkin on vuosia, joten suositukset olisivat tervetulleita. :) Markettipuolelta olen tykännyt monista pikkuharjaisista ripsareista, kuten L'orealin Telescopicista, mutta ei se pieniharjaisuus ole mikään itseisarvo!

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 05.06.13 - klo:19:19 »
EL Sumptuous extreme mascaran pikkukoon perusteella ei tule normaalikokoa ostettua. Harja on hyvänkokoinen (iso), mutta muuta toimivaa ei mascarassa ole. Levittäessä näyttäisi jättävän ripset tuuheiksi, mutta kun ripsiväri kuivuu, niin jotenkin ripset meneekin klönttiin ja tuuheus häviää.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 05.06.13 - klo:20:32 »
Olen nyt omistanut 2 Lancomen ripsiväriä, toinen Doll Eyes ja toinen Drama ja kyllä drama vie ehdottomasti voiton kotiin. Harja on tosi hyvä ja tällä saa aikaan ihan kivat räpsyttimet. Tietääköhän kukaan, oisko samantyylistä harjaa missään halvemmassa merkissä?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 06.06.13 - klo:05:38 »
EL Sumptuous extreme mascaran pikkukoon perusteella ei tule normaalikokoa ostettua. Harja on hyvänkokoinen (iso), mutta muuta toimivaa ei mascarassa ole. Levittäessä näyttäisi jättävän ripset tuuheiksi, mutta kun ripsiväri kuivuu, niin jotenkin ripset meneekin klönttiin ja tuuheus häviää.

Outoa, ei mulla tapahdu näin. Musta tuo ripsari on paras ikinä. Olen nyt liki vuoden käyttänyt tuota ja neljäs ripsari menossa, uusi jo odottaa kaapissa. Mikään muu ripsari ei ole ollut käytössä mulla näin pitkään kun aina on ollut hakusessa parempi ripsari.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 06.06.13 - klo:10:07 »
^ Niin on minustakin outoa. Mikään muu mascara ei ole tehnyt tuota.
Olen yrittänyt kokeilla vain yhdellä kerroksella ja sitten olen kokeillut laittaa usemman kerroksen. Aina sama lopputulos.
« Viimeksi muokattu: 06.06.13 - klo:10:12 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #202 : 30.08.13 - klo:12:50 »
Uusin rakkaus on Lancomen Doll Eyes -maskara. Harja on loistava, sillä saa helposti tuuheutta ja pituutta sekä se nappaa mukaansa kaikista pienimmätkin vauvaripset. Massan koostumus on hyvä, eikä se karise ripsistä. Pieni miinus tuoksusta, joka onneksi kuitenkin katoaa, kun massa kuivuu ripsiin.
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 30.08.13 - klo:13:19 »
^Mäkin meinasin kokeilla tuota, mutta päädyin kuitenkin tavalliseen Hypnoseen. Tuossa Doll Eyes -ripsarissa harja vaikuttaa kyllä tosi näppärältä ja hieman ehkä harmittaa, etten hankkinutkaan sitä. Tosin Hypnosekin on toiminut ihan hyvin. Aiemmin oon käyttänyt Lancomelta ainoastaan Definicils -maskaraa, joka on edelleen mun suosikki. Kaipasin nyt vaan rinnalle jotakin vähän tuuheuttavampaa ja dramaattisempaa ripsaria ja Hypnose toimii siinä roolissa hyvin. Hieman kylläkin tahtoo tulla liikaa massaa ja sellaista kökköfiilistä, kun on tottunut taas Definicilsiä käyttäessä siihen, että ripset on todellakin erotellut ja luonnolliset.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #204 : 02.02.14 - klo:16:18 »
Olen nyt tässä hyvää ripsiväriä metsästäessäni kokeillut muutamia tuubimaskaroita. Minulla myös nuo vedenkestävätkin ripsivärit tuppaavat suttaamaan alaluomia ja silmät ei tykkää noista poistoaineista. Tuo Estee Lauderin Zero-Smudge oli pysyä ja helppo poistaa mutta ikävästi se paakutti ripsiä kyllä. Eilen kävin ostamassa KiCKSistä tuo Imjun Fiberwig Paint-On False Lashes-mascaran ja jestas mitkä ripset sillä tuli. Omat on piikkisuorat ja keskimittaiset. Ei mitenkään kovin näyttävät. Sain tällä mascaralla kyllä kivasti pituutta ja eikä paakun pakkuua ripsiin tullut vaikka kerrostikin ronskimmin. Vielä on testaamatta että miten kestää märemmissä olosuhteissa, mutta jos tuote on pysyvää laatua, olen enemmänkin kuin tyytyväinen.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 02.02.14 - klo:18:02 »
Olen joskus ostanut eBaysta Imjun maskaroita ja ainakin ne kestivät ripsissä siihen asti kunnes tarjosin lämmintä vettä. Tuubit kuivahtivat vaan aika pian, mutta ne olivatkin eBaysta.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #206 : 02.02.14 - klo:18:15 »
^ Ehdinkin jo testata kestävyyttä kyynelille, kun tein tuossa ruokaa ja piti silputa sipulia. Hyvin näytti kestävän. Toivottavasti tämä ei vaan kuivahda putkiloonsa kovin nopeasti, kun vaikuttaa ainakin tosi hyvältä ripsarilta.  :T

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 03.02.14 - klo:12:22 »
^ Ovatko nuo Imjunin mascarat siis lämpimällä vedellä pois pestäviä? Pitävätkö yhtään taivutuksia?
Raitoja käpälään!

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #208 : 05.02.14 - klo:00:30 »
Nimenomaan nämä Imjut on noita kolmekasimaskaroita. Kohtuu hyvin pitää taivutukset, mutta toki tulos on vaatimattomampi mitä vedenkestävällä ripsivärillä. Paras noista on mielestäni tuo Paint-O False Lashes. Se tuuheuttava ainakin paakutti omia ripsiä ja Fiberwig LX teki vaatimatonta jälkeä.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 05.02.14 - klo:01:34 »
Imjun Knockout on mun suosikkiripsarini. Paint-On oli tosi hyvä myös, todella pidentävä. Tämä Knockout on kuitenkin myös hyvin tuuheuttava ja tekee kokonaisuudesta näyttävämmän. En tiedä, saako Knockoutia Suomesta, mutta netistä saa, toivottavasti ikuisesti. Sen oikean ripsarin löytäminen kun ei ole mikään ihan helppo juttu..

Mulla ei normaalisti pysy mitkään ripsarit, vuotavat silmäni poistavat normaalit hetkessä ja öljyiset luomeni liuottavat vedenkestävät mustiksi silmänalusiksi päivänmittaan. 38-versioistakin esim. Cliniqueissa on mulle liian huono pysyvyys. Sensain näyttävyys jää vähäiseksi ja Beauty Tubes on vähän työläs käyttää. Knockout ohittaa kuitenkin kaikki edellämainitut todella korkealta ja komeasti.