Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 50875 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #210 : 05.02.14 - klo:14:27 »
Saako noita Imjun ripsareita muualta kuin Kicksistä? Siellä myydään ainakin sitä Volume-versiota sekä Fiberwigiä.
Mulla on kokemusta vain siitä Volumesta, ja se toimi ainakin mun ripsissä todella hyvin. En ole varmaan millään ripsarilla saanut niin näyttäviä ripsiä kuin sillä. Sitä Fiberwigiä en ole kokeillut, koska en tykkää kuituripsareista enkä käyristä harjoista.

Millaisia nuo Paint On- ja Knockout -versiot ovat? Saako niitä ostettua mistään kaupasta, vai ainoastaan netistä?

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #211 : 09.02.14 - klo:02:53 »
Ostin tuon oman Paint-On-ripsivärin ihan KICKSistä. Siellä niitä oli vino pino. Muista tuon Imjun ripsareista en tiedä, että miten niitä saa täältä Suomesta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 10.02.14 - klo:10:16 »
Onko Imjuneissa massa märkää? Se on deal breaker mulla, vedenkestäväkin massa suoristaa ripset jos se levitysvaiheessa kastelee ne.
Raitoja käpälään!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #213 : 10.02.14 - klo:11:49 »
Noissa tuubimascaroissa on kyllä mun mielestä aina. Ainakin se Imjun Volume on tooosi märkää.

Muuten, onko tuossa Paint On -versiossa suora vai käyrä harja? Siinä alkuperäisessä Fiberwigissähän on käyrä harja, ja mä inhoan käyriä harjoa... siinä Volumessa on suora harja, mutta se massa on hirveän märkää ja siksi ehkä vierastan vähän sitä, koin että se suttaa aika herkästi jos ei ole tosi varovainen levittämisen kanssa. Mietin, että voisin kokeilla tuota Paint Onia seuraavaksi...

Haluan siis sen version, joss on tämä harja:

Eli mikä niistä se nyt sitten on? Onko tämä juuri se Paint On?
« Viimeksi muokattu: 10.02.14 - klo:12:03 kirjoittanut ainokainen »

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 11.02.14 - klo:09:36 »
Ok, kiitos kommenteista. Ei ole mua varten sitten nämäkään.
Raitoja käpälään!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #215 : 13.02.14 - klo:14:36 »
Ostin tuon oman Paint-On-ripsivärin ihan KICKSistä. Siellä niitä oli vino pino. Muista tuon Imjun ripsareista en tiedä, että miten niitä saa täältä Suomesta.

Kerrotko vielä, mistä Kicksistä löysit tuota Paint On -versiota?

Kävin eilen Helsingin makkaratalon Kicksissä, eikä siellä ollut muita kuin niitä perinteisiä eli Volume ja Fiberwig -versiot, ne samat mitkä on olleet myynnissä Kicksissä jo iät ja ajat.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #216 : 20.02.14 - klo:03:05 »
Tuon oman Paint-On ripsivärin löysin Kampin KICKSistä. Toivottavasti sieltä löydät etsimäsi.  :ts

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #217 : 26.02.14 - klo:22:45 »
Kiitos FairyC, sain nyt ostettua omani.
Tämä Paint On-versio on ihan samannäköinen pakkaukseltaan kuin se alkuperäinen Fiberwig LX. Harjakin on identtinen, eli sellainen käyrä, joka on ainakin mun mielestä tosi epäkäytännöllinen.
Olen aika pettynyt tähän ripsariin. Tämä on ihan lirua, siis aivan liian märkää toimiakseen mulla mitenkään päin. En vaan kerta kaikkiaan saa mitään tuuheutta ripsiini tällä.
Plussaa siitä, että ripsari ei varise, ja on helppo poistaa riekaleina lämpimällä vedellä. Mutta ei tästä todellakaan ole kilpailijaksi parhaille tuubimascaroille, kuten Cliniquen Lash Powerille tai Estée Lauderin Double Wear Zero Smudgelle.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #218 : 28.02.14 - klo:10:03 »
Harmi ettei toiminut sinulla. Itse myös kokeilin tuota Estee Lauderia, mutta se paakutti niin ikävästi ripsiä, ettei jäljestä tullut siistin näköistä. Tuolla ripsarilla taas saan siistin näköistä jälkeä ja kerrostaa voi melko reippaasti. Lisäksi tuo kyllä omiin ripsiin kivasti pituutta vaikka mitään megaripsiä en omistakaan. Kai näitä voisi luonnehtia keskimittaisiksi. Toki iltamenoihin laitan alle Kanebon ripsivärin pohjustajaa, niin saa vielä näyttävempää jälkea aikaiseksi. Mutta pitänee varmaan itse vielä kokeilla tuota Cliniquen Lash Poweria.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 28.02.14 - klo:12:28 »
Minulla nuo Fiberwigin Paint-on ja LX tekevät hyvin kyllä pidennystyötä, mutta ei kertakaikkiaan yhtään tuuheutta. Seitinohuet pitkät ripset eivät sinällään ole kauhean vakuuttavat. Ratkaisin asian pohjustajilla, jolloin kokonaisuus oli hyvä. Ajanmyötä, kun massa kuivahtaa, nuo ripsarit ovat ehkä helpompi käyttää itsekseenkin. Kahden kanssa säätämisessä on kuitenkin oma vaivansa.

En ole noita kuitenkaan enää käyttänyt löydettyäni sen Knockoutin, joka on todella tuuheuttava. Ei ehkä niin pidentävä, kuin nuo perusmallit, mutta tuo selkeästi näyttävämmät ripset.

Olen kuitenkin niin kokeilunhaluinen, että tuntuu tosi tylsältä tilata samaa ripsiväriä koko ajan, ja eilen tilatessani uuden Knockoutin, tilasin samalla myös Cliniquen Lash Powerin. Myöhemmin tajusin, että voi räkä, mähän olen kokeillut sitä jo aiemmin, tosin annoin kertakokeilun jälkeen sen siskolle. Se ei pysynyt mun vetisisssä silmissäni tarpeeksi hyvin. Ainoat hyvin pysyneet mulla ovat nämä Fiberwigit ja Sensait, ja Sensaita en haluaisi käyttää hinnan ja vaatimattoman jäljen takia. Ärsyttää, kun harkitsin tuon Cliniquen tilalle jotain Shiseidon filmiripsaria, olisi pitänyt ottaa se, olisi ollut edes pieni mahdollisuus löytää jotain toimivaa.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #220 : 03.03.14 - klo:10:09 »
^ Mistä tilaat noita ripsareita? Katsoin että Shiseidon Majolica Majorca Lash Expander-ripsiväri oli saanut tosi hyvät arvostelut MUA:ssa, mutta huonosti löysin kauppoja, mistä tuota tilata. Lisäksi kiinnostaisi tuo Imjun Knock Out myös.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 03.03.14 - klo:13:15 »
^Ebaystä, myyjältä alphabeautyuk. Olen yleensä aika epäluuloinen noita ebayn Hong Kongista käsin toimivia myyjiä kohtaan feikkituotteiden pelossa, mutta tällä on hyvät palautteet ja olen tältä samalta olen Imjuni tilannut menestyksekkäästi joka kerta, ei ole ollut mitään syytä kyseenalaistaa tuotteiden alkuperää.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 26.01.15 - klo:19:41 »
Olipa tämä ketju vajonnut alas!  0_0 Eikö kukaan enää halua vertailla selektiivisiä ripsareita?!  ;D

Halusin vaan tulla valittamaan, että ostin joulukuun puolivälissä Lancômen Hypnôse Starin ja se on nyt, noin kuuakuden käytön jälkeen jo ihan kuivahtanut ja varisee! Yleensä olen tässä pisteessä kahden kuukauden käytön jälkeen. Ostin Stockalta joulun etuseteleillä, joten mietin, että ollaan vissiin vieläkin tilanteessa, että kalliit mascarat kannattaa ennemmin ostaa lentokentältä.

Lancômen Grandiôse on vaikuttanut epäilyttävältä, mutta sitten näin yhden työkaverini sen kanssa in action ja aloin vähän kiinnostua kokeilemaan sitä seuraavaksi. Olisi Sokoksella asiakasomistajatarjouksessa, mutta pitäiskö oppia virheestä ja olla ostamatta enää marketista, grrr!

# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 27.02.15 - klo:21:37 »
Oho. Nyt tuli ehkä puolivahingossa tehtyä aikamoinen HG löytö! Kävin katselemassa uutta ripsaria, tarkoituksena ostaa joku vedenkestävä. Yleensä oon ostanut joko aasialaisilta merkeiltä tai sitten Dioria tai Lancomea, mutta kävin varsin katsomassa Cliniquen hyllyä ja siellä oli hyllyssä tämä ostamani suht "uusi" ripsari, Clinique Lash Power Feathering. Miksen oo tajunnut tätä aiemmin?! Jos tää kestää ripsissä myös kyyneleet (mun silmät vuotaa aika helposti) ja pienen sateen, niin ehdottomasti nousee luottoripsariksi. Tää on siis ns. tuubimaskara, eli poistetaan lämpimällä vedellä. Olin tosi epäileväinen, että tuollainen ripsari riittäisi pitämään taivutukset mun jäykillä ja suorilla ripsillä, mutta tää on ensimmäinen ripsari, siis ikinä, ikinä, joka oikeasti pitää taivutukset yhtä hyvin (ellei jopa paremminkin!) kuin vedenkestävät ripsarit. :o Tällä saa muutenkin ihan todella hyvän näköiset ripset. Massa on tosi outoa, sellaista supermustaa ja venyvää voidetta. Tätä onkin tosi helppo kerrostaa, kun on niin jotenkin pehmeää. Ja ripsissä on vielä sellainen tunne, että niissä ei edes olisi ripsaria ollenkaan, siis mitä ihmettä. Oon niin pöllämystynyt tästä löydöstä.

Myyjä sanoi, että tää on jakanut mielipiteitä aika paljon. Ja sellainen mielikuva mullekin oli tästä kyllä jäänyt, että ei ehkä mikään yleisön suosikki, mutta kylläpä yllätyin miten hyvä tää on! :ts
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 27.02.15 - klo:21:43 »
^Minkä hintainen tuo ripsari oli?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.