Minulla nuo Fiberwigin Paint-on ja LX tekevät hyvin kyllä pidennystyötä, mutta ei kertakaikkiaan yhtään tuuheutta. Seitinohuet pitkät ripset eivät sinällään ole kauhean vakuuttavat. Ratkaisin asian pohjustajilla, jolloin kokonaisuus oli hyvä. Ajanmyötä, kun massa kuivahtaa, nuo ripsarit ovat ehkä helpompi käyttää itsekseenkin. Kahden kanssa säätämisessä on kuitenkin oma vaivansa.
En ole noita kuitenkaan enää käyttänyt löydettyäni sen Knockoutin, joka on todella tuuheuttava. Ei ehkä niin pidentävä, kuin nuo perusmallit, mutta tuo selkeästi näyttävämmät ripset.
Olen kuitenkin niin kokeilunhaluinen, että tuntuu tosi tylsältä tilata samaa ripsiväriä koko ajan, ja eilen tilatessani uuden Knockoutin, tilasin samalla myös Cliniquen Lash Powerin. Myöhemmin tajusin, että voi räkä, mähän olen kokeillut sitä jo aiemmin, tosin annoin kertakokeilun jälkeen sen siskolle. Se ei pysynyt mun vetisisssä silmissäni tarpeeksi hyvin. Ainoat hyvin pysyneet mulla ovat nämä Fiberwigit ja Sensait, ja Sensaita en haluaisi käyttää hinnan ja vaatimattoman jäljen takia. Ärsyttää, kun harkitsin tuon Cliniquen tilalle jotain Shiseidon filmiripsaria, olisi pitänyt ottaa se, olisi ollut edes pieni mahdollisuus löytää jotain toimivaa.