Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 49957 kertaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #225 : 27.02.15 - klo:21:51 »
Ai, noniin se unohtui tuosta. Eli 29e. Hieman korkea hinta 5,5ml tuotteesta, mutta tää on kyllä niin hyvää että menköön nyt. :D
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 28.02.15 - klo:13:05 »
^Ooh, kuulostaa hyvältä! Mulla on ongelmana ripsien kanssa just taivutuksien pysyminen. Mulla on itsellä tosi suorat ja jäykät ripset, joita en saa oikeestaan millään pysymään taivutettuina, vaan ulkonurkan ripset suoristuu aina vaikka käytänkin wp:tä. Uskaltaisinkohan kokeilla noin kallista... Variseeko toi? Jossain arvostelussa sai miinusta varisemisesta.
« Viimeksi muokattu: 28.02.15 - klo:13:26 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 28.02.15 - klo:13:27 »
^ Mulla on myös todella suorat ja eteenpäin jäykät ripset. Ja sama ongelma, että ulkonurkassa kasvaa ne pisimmät ripset, mutta niitä ei tahdo saada kääntymään mihinkään suuntaan. Ripsarin käyttö on aina siis hyvin ongelmallista.

Mut mä en voi vieläkään oikein uskoa, että miten hyvä tämä ripsiväri on. :D Poistokin sujui ilman mitään tuskailua, lämmintä vettä vanulappuun ja pyyhkäisy. Täh. Mitä ihme ainetta tää on?! Oli pakko kokeilla tätä heti uudestaan ripsiin ja kyllä, taivutukset pysyy todella hyvin. Laitoin 3 kerrosta ja silti ei suoristanut ripsiä ja ripset tuntuu todella kevyiltä ja koskettaessa pehmeiltä - ihan kuin ei olisi ripsaria ollenkaan. Ehdottomasti paras ripsiväri ikinä!

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 28.02.15 - klo:18:29 »
Taidan kokeilla seuraavaksi sitten tuota. Juuri tuli postissa kutsu kauneuteen-mainokset ja siinä on alekuponki millä saa sokokselta 20% alennuksen normaalihintaisesta tuotteesta.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #229 : 01.03.15 - klo:00:18 »
No nyt keesha kyllä sai minutkin innostumaan  ;D Mä en ole tähän asti nähnyt kokeilemissani selektiivisissä ripsareissa mitään ihmeellistä ja tullut tulokseen et markettiripsarit ajaa täysin saman asian, mutta edullisempaan hintaan ja helpommin saatavana. Pitää ehkä nyt sittenkin vielä kokeilla tuo Clinique :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 03.03.15 - klo:22:51 »
Nyt on tullut useampana päivänä tuota Cliniquen Lash Power Featheringia käytettyä ja valitettavasti sen kestävyys ei kyllä ole kovin hyvä. :-\ Kuten sanoin, mulla silmät vuotaa aika herkästi kun ne ärsyyntyy mistä milloinkin. Silmien vuotaminen saa aikaan sen, että ripsari irtoaa hyvin nopeasti sitten niistä kohdista, johon on osunut kosteutta. Eli en usko, että on vesisateessakaan kestävä. Pitihän tässä tietenkin olla joku tuollainen huono puoli. Olisi ollut liian hyvää muuten. ::) Mutta ehdottomasti yksi parhaimpia ripsareita edelleen vesiliukoisista. Kelle sellaiset käy, niin tää on loistava.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 04.03.15 - klo:06:45 »
Mun viimeisin selektiivinen ripsari on ollut Diorshow iconic overcurl. Toimi viimeisen kuukauden paremmin kun massa oli vähän jo kuivunut, mutta ensimmäiset 2 kuukautta (eli 2/3 koko käyttöajasta) Overcurl oli vain ok ripsiväri: pidin kyllä harjan muodosta ja ripsari piti taivutukset ihan hyvin, mutta erityinen tuuheus jäi puuttumaan. 

(Onneksi ripsiväri tuli setissä johon kuului myös Montaigne mini-luomiväriviisikko. Paletti on hyvin arkikäyttöön sopiva, joten ei harmita ihan niin paljoa ettei ripsiväri ollutkaan tuon parempi).

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #232 : 05.03.15 - klo:19:10 »
Mun raportti tuosta Cliniquen Featherin -mascarasta löytyy täältä:

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2371.45

Mun mielestä se alkuperäinen Lash Power peittoaa tuon ihan 6-0. En ole vielä löytänyt parempaa.

Keesha, jos tykkäsit tuosta vedenkestävä/poispestävä -ideasta, niin sun kannattaa oikeasti kokeilla sitä alkuperäistä Lash Poweria. Estée Lauderin Double Wear on myös hyvä. Ja MAC:n Extended Play kannattaa myös kokeilla!

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 07.03.15 - klo:13:34 »
Onko kellään kokemusta siitä Sensain 38-ripsarin tuuheuttavasta versiosta? Sen kuvauksessa ainakin väitetään, että se pitäisi taivutukset, mikä sai mut vähän kiinnostumaan? Se normiversio taas suoristaa ripset ihan samantien.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 07.03.15 - klo:20:19 »
^Mulla ainakin pitää mutta kai se on vähän yksilöllistä. Tolla tulee mulle paras (näyttävin) lopputulos noista Sensain mascaroista, niistä kahdesta muusta en tykkää.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 25.03.15 - klo:22:45 »
Lancômen Grandiôse on vaikuttanut epäilyttävältä, mutta sitten näin yhden työkaverini sen kanssa in action ja aloin vähän kiinnostua kokeilemaan sitä seuraavaksi. Olisi Sokoksella asiakasomistajatarjouksessa, mutta pitäiskö oppia virheestä ja olla ostamatta enää marketista, grrr! 

Olen unohtanut tuoda käyttäjäkommentin! Ensinnäkään en ottanut opikseni virheestä vaan ostin Sokokselta ja se on aivan uudenveroinen liki 2kk:n käytön jälkeen. Ja ylipäätään tosi hyvä mascara, pitkästä aikaa jaksan innostua kunnolla Lancômen uutuudesta. Tosi näyttävä lopputulos ja pysyvät taivutukset. Ostan toistekin.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 06.04.15 - klo:22:40 »
Silk Oil of Morocco on huikeimman tuloksen antava ripsiväri koskaan. Mulla on onnettomat pienet tynkäripset, mutta tällä kuituripsarilla saan aikaiseksi ihan järjettömät ripset, kerrostamalla ihan tekoripsitasoa. Pitää taivutukset täydellisesti ja on 38-tyyppinen, lämpimällä vedellä peseytyvä. Laittaminen on perusripsaria hitaampaa, mutta sen minkä menettää ajassa, voittaa kyllä moninkertaisesti ripsien upeudessa. En olisi ikinä uskonut, että ripsivärillä voi saada tällaisen lopputuloksen.

Miinuksia on yksi, ihan ketun suolainen hinta. Cosmeryassa 44 euroa. Joku voisi pitää miinuksena myös ei-välttämättä-niin-luonnollista lopputulosta, mutta minusta nämä hullut jättiripset ovat ihan mahtavat.

3 käytön jälkeen tosi vaikeaa ajatella enää palaavansa perusripsareihin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 07.04.15 - klo:21:44 »
Mitä kuituripsari tarkoittaa? Onko siinä sellaisia "säikeitä"?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 09.04.15 - klo:03:05 »
^Yleensä vissiin kuituripsareista puhuttaessa puhutaan ripsareista, joissa on seassa säikeitä. Tässä kuitenkin on kaksi erillistä hylsyä, toisessa on ripsarigeeli ja toisessa kuidut. Ensin suditaan tarttumapinnaksi geeliä, sitten kuituja, sitten taas lukitaan geelillä.

Tuo lyhkäisempi on se kuitu, siinä ei siis ole mitään nestemäistä mukana.

Jos kiinnostaa, niin kannattaa googlata, kuvahaulla löytyy aika hurjia tuloksia. Hurjia ripsiklimppejä tosin myös, tällä saa niitä kyllä helposti aikaiseksi, jos innostuu liikaa - ja tämän kanssa on todella iso riski innostua liikaa  ;D

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 12.04.15 - klo:19:26 »
^Tuosta kyseisestä kuituripsarista on postaus esimerkiksi Ostolakossa-blogissa, jossa törmäsin käsitteeseen kuituripsari ensimmäisen kerran. Ihan hurjastihan tuo maksaa, varsinkin kun itse en ole koskaan laittanut viittätoista euroa enempää ripsiväriin, mutta kamalasti houkuttelisi kokeilla!