Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 49910 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #240 : 12.04.15 - klo:19:53 »
^Ebaytä selatessa tuli aika kattavasti vastaan vastaavaa tuotetta Younique -merkiltä, hintaa oli monin paikoin alle 20 euron postareineenkin. Taidan kokeilla sitä seuraavaksi, hinnassa on niin tuntuva ero. Vielä paljon halvemmalla oli kiinalaisversioita, muutamalla punnalla, mutta itse en ainakaan oikein mielelläni lähde noihin kiinalaisiin.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 12.04.15 - klo:21:50 »
^En ole koskaan käyttänyt Ebaytä ja minusta se on varsin monimutkaisen oloinen. PayPaliakaan ei ole joka ilmeisesti vaaditaan ja koska tuotteiden pätevyydestäkään ei voine koskaan mennä takuuseen, jättänen ebay-ostokset tekemättä. Ostaisin mieluummin vaikka yhdessä jonkun juureksen kanssa ja maksaisin Suomen sisäisistä postikuluista ne ylimääräiset hilut ;D

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 10.07.15 - klo:18:29 »
Ääh. Clinique High Impact curling -ripsiväri, joka poistetaan lämpimällä vedellä, osoittautui ihan kakaksi. Kuvittelin, että tämä olisi samanlainen kuin se Feathering, mutta tämä tekee ripset kovaksi ja klimppauttaa ne yhteen eikä todellakaan pidä taivutuksia. Tykkään siitä Featheringistä, mutta se harja ei ole niin kiva, joten kuvittelin saavani samaa ainetta eri harjalla. Mutta tämä onkin ihan erilainen ripsari. Harmittaa niin vietävästi!

edit. Unohdin tietenkin senkin, että ainokainen suositteli sitä alkuperäistä Lash Poweria. Hiplailin sitäkin, mutta tykkäsin tuosta HI curlingin harjasta enemmän ja kuvittelin että se olisi yhtä hyvä. No ei todellakaan... ::)
« Viimeksi muokattu: 10.07.15 - klo:18:32 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 17.10.15 - klo:20:34 »
Hyvin pitkän harkkinan jälkeen tulin vihdoin ostaneeksi Lancome Hypnose mascaran – ja hyvä että ostin! Jo alusta lähtien on tuntunut siltä, että tuubista tulee juuri oikea määrä ripsiväriä: ihan ensimmäisestä vedosta lähtien ripset näyttävät veto vedolta tuuheammilta muttei kuitenkaan esim. mistään paakkuuntumisesta ole jälkeäkään! Ripsivärin aikaansaama tuuheus on myös ihan omaa luokkaansa! Vasta pari päivää olen kyseistä ripsiväriä käyttänyt, mutta jo nyt uskallan sanoa että menee ehdottomasti lemppariripsiväreihin.

Tätä ennen käytin mm. Yves Rocherin volume elixir mascaraa, mutta siitä en saanut irti oikein mitään – en edes väriä ripsiin. Vaikka siis miten yritin kerrostaa ripsiväriä, niin minkänlaista tuuheutta en saanut aikaiseksi. YR:n sexy pulp ultra-volume mascaraan verrattuna tämä häviää ihan 0 – 6, joten jos joskus tältä merkitä ripsiväriä olen uudelleen hankkimassa, niin valinta ei ainakaan tähän kultaiseen pakkaukseen osu.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #244 : 18.10.15 - klo:19:42 »
^Mun mielestä myös Lancomen mascarat ovat markkinoiden kärkeä. Usein on tarjouksessa se Definicils, jota en mitenkään hulluna rakasta. Mutta kaikki Hypnoset ovat olleet tosi hyviä. Mä ostin just sen uusimman Hypnose Volume-A-Porter (ei hitto mikä nimi...). Vakkarisuosikkina on ollut Hypnosesta Doll Eyes version, mutta huvitti koklata nyt tääkin uutuus.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 18.10.15 - klo:20:30 »
Olen löytänyt vihdoin ripsivärin, jonka saa poistettua kasvoputsarilla! En oikein jaksa silmämeikinpoistoaineita, vaan haluan huuhdella ripset vedellä ja puhdistaa pandasilmiksi valahtaneet ripsarit sen jälkeen samalla tuotteella kuin kasvotkin. Yleensä ripsari tarttuu huuhtelun yhteydessä silmänalusille tosi tiukasti ja sitä ei saa hankaamatta (tai ilman silmämeikinpoistoainetta) millään pois.

Uusi löytöni Estee Lauderin Sumptuous Extreme on huuhdellessa jotenkin oudon liukasta ja valuu pesuveden mukana viemäriin, eikä tartu silmänalusille lähes ollenkaan! Kasvoputsarilla saa sitten helposti viimeisetkin ripsarinjämät puhdistettua, eikä tarvitse yhtään hangata. Helpottaa mun pesurutiineja tosi paljon! Tuote on muutenkin erinomainen, tuuheuttaa hyvin ja pystyy kerrostamaan ilman hämähäkinjalkaefektiä. Harja on vähän liian iso, mutta muuta moitittavaa en keksi. En ihan oikeasti aio koskaan enää vaihtaa ripsaria niin kauan kuin tätä vaan saa  :l

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 18.10.15 - klo:20:39 »
^Pysyyköhän tuo hyvin, jos on herkästi vuotavat silmät? Onko voimakas tuoksu?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 18.10.15 - klo:20:47 »
^En ole ainakaan huomannut, että kestäisi sen huonommin esimerkiksi päiväunien aikana vuotavia silmiä kuin vaikeammin poistettavatkaan tuotteet. Tuote on hajusteeton.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 18.10.15 - klo:23:16 »
^^Mulla Sumptuous Extreme antoi tosi kivan tuuheuttavan lopputuloksen pitkiin, kaareviin, mutta harvoihin ripsiini, mutta levisi ja suttaantui luomille pienimmästäkin kosteudesta niin käyttö jäi siihen.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 19.10.15 - klo:00:59 »
Tuo Youniquen kuituripsari, josta sivun ylimmässä viestissä puhun, on ihan huippu. Vielä parempi mielestäni, kuin se ökykallis Silk Oil of Morocco, kun transplanting gel tässä on vähän juoksevampaa. Kuidut on helpompi hukuttaa tämän alle, ja ylipäänsä lopputuloksesta saa helpommin siistin.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 01.11.15 - klo:08:55 »
^Paljonko maksoit siitä, sen alle 20e mitä sanoit ylemmässä viestissäsikö? Mua kiinnostaisi tuo vieläkin, mutta pelottaa ajatus tilata noin "epämääräisestä paikasta" "epäilyttävän halpaan hintaan",  ties mitä tuote feikkinä (oletettavasti?) sisältää, etenkin kuin sitä laitetaan niinkin herkälle alueelle kuin hyvin lähelle silmiä. Muistan tuolloin aiemmin katsoneeni ebay-tarjontaa, ja joku ostaja oli laittanut myyjälle negaa kommentoiden tuotteen haisevan maalille. Muutenkin monen myyjän kohdalla näkyi negatiivisia palautteita etenkin niihin ripsiväriin liittyen.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 03.11.15 - klo:03:28 »
^Joo, alle 20, ehkä suurinpiirtein 15 euroa. En tiedä, mitä ko. tuotteen kuuluisi maksaa ebayn ulkopuolella enkä sikäli osaa sanoa, onko hinta epäilyttävä. Mulla ei ole mitään syytä olettaa oman tuotteeni olevan kopio, mutta mistäpä sitä varma voi olla. Sitä myyjvät tahot vaikuttavat kuitenkin useimmat toimivan englannista, kiinakamaa en tilaisi minäkään.

Tuoksu siinä transplanting gelissä on tosiaan vähän teollinen, voi sen maalimaiseksikin kokea. En tietysti voi vannoa myyjien luotettavuutta, mutta jos tuhannesta myydystä palautteesta muutama huutaa negaa, tuntuu ihan aiheelliselta kyseenalaistaa myös sen palautteenantajan luotettavuus - kyllä jengi varmasti valittaa tuotteista vain saadakseen rahat takaisin. Joku nega-kommentti myyjälle oli tyyliin "it doesn't make my lashes look natural at all"  ::)

Luulen kuitenkin, että se kuitu on tuossa merkittävämpi tekijä kuin transpanting-mönjä, eli ehkä voit tilata edullisen kuidun ja käyttää muun ripsarin kanssa, jos transplant-mönjän kemikaalit epäilyttävät?

Oon todella herkkäsilmäinen, mutta tämän kanssa ei ole ollut vähäisimpiäkään ongelmia. Luulen, että tämä on mulle se oikea, ja tuun tilaamaan näitä maailman loppuun saakka.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 03.11.15 - klo:19:42 »
^Tuo olikin hyvä vinkki, en olisi tullut itse ajatelleeksi. Kiitos! Täytyykin katsella minkä verran noita kuituja on pelkilteen myynnissä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 02.03.16 - klo:13:52 »
Superhyvän Lancome Hypnose -ripsivärin jälkeen en heti ostanut uutta, vaan olen sen jälkeen käyttänyt Guerlain Maxi lashia. Pakkaus on upean näköinen (kullanvärinen), mutta epäkäytännöllinen koska on liian iso ja hankalan muotoinen ja tuntuu kömpelöltä kädessä ripsiväriä levittäessä. Itse ripsivärikään ei vakuuta eli ei tee läheskään niin tuuheita ja viuhkamaisia ripsiä kuin Hypnose.

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #254 : 16.03.16 - klo:20:24 »
Tiedättekö miltä merkiltä löytyisi värillisiä ripsareita, violetti olisi hakusessa.
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.