^Joo, alle 20, ehkä suurinpiirtein 15 euroa. En tiedä, mitä ko. tuotteen kuuluisi maksaa ebayn ulkopuolella enkä sikäli osaa sanoa, onko hinta epäilyttävä. Mulla ei ole mitään syytä olettaa oman tuotteeni olevan kopio, mutta mistäpä sitä varma voi olla. Sitä myyjvät tahot vaikuttavat kuitenkin useimmat toimivan englannista, kiinakamaa en tilaisi minäkään.
Tuoksu siinä transplanting gelissä on tosiaan vähän teollinen, voi sen maalimaiseksikin kokea. En tietysti voi vannoa myyjien luotettavuutta, mutta jos tuhannesta myydystä palautteesta muutama huutaa negaa, tuntuu ihan aiheelliselta kyseenalaistaa myös sen palautteenantajan luotettavuus - kyllä jengi varmasti valittaa tuotteista vain saadakseen rahat takaisin. Joku nega-kommentti myyjälle oli tyyliin "it doesn't make my lashes look natural at all"
Luulen kuitenkin, että se kuitu on tuossa merkittävämpi tekijä kuin transpanting-mönjä, eli ehkä voit tilata edullisen kuidun ja käyttää muun ripsarin kanssa, jos transplant-mönjän kemikaalit epäilyttävät?
Oon todella herkkäsilmäinen, mutta tämän kanssa ei ole ollut vähäisimpiäkään ongelmia. Luulen, että tämä on mulle se oikea, ja tuun tilaamaan näitä maailman loppuun saakka.