Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 50974 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #255 : 18.03.16 - klo:08:00 »
Muistelen että Make Up Storella ainakin on!

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 01.04.16 - klo:16:55 »
Lancome Grandiosen käyttö on ainakin ensimmäisen viikon aikana ollut yhtä epäuskoista taistelua. Miten voikin jättää ripset niin pahasti klimppiin :P Harjan varren kummallista muotoakaan en ymmärrä... Onneksi en ripsiväristä sentään normaalihintaa maksanut! Aion kyllä vielä kärsivällisesti tätä käyttää, jos vaikka hieman kuivuttuaan toimisi paremmin. Mutta taidan kuitenkin myös tilata Hulluilta päiviltä Hypnose-ripsivärin jo itselleni valmiiksi... Se on sentään todella hyvä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 07.04.16 - klo:16:47 »
Käytin pitkään Chanelin Chanel Inimitable ripsiväriä ja tykkäsin siitä paljon. Meidän parfyymikaupassa on kuitenkin puolen vuoden välein kaikki ripsarit -40% jolloin teen aina kalliimmat ripsariostokseni ja annoin Chanelin ripsarin äidilleni, kun valitteli silmien kutinasta. Nyt on taas alen aika ja halusin kokeilla jotain uutta, Lancome Hypnôse Doll Eyes päätyi koriin. Kovasti Lancomen ripsivärejä kehutaan, toivottavasti on kehujensa arvoinen! Tosin eipä tää alessa ole hinnalla pilattu :). Mulla on myös niin pirun herkät silmät, että vähän arastelen aina uusia ripsivärejä kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 07.04.16 - klo:16:48 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 10.04.16 - klo:01:04 »
Pöh, tossa ripsivärissä oli niin hurja parfyymi, etten voi käyttää sitä :(. Onneksi ei maksanut täyttä hintaa ja sain vielä 5€ alennuslipukkeen, joten saan haettua jonkun toisen ripsarin ja nuuskuttelen kyllä kokeeksi.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 10.04.16 - klo:18:41 »
Pöh, tossa ripsivärissä oli niin hurja parfyymi, etten voi käyttää sitä :(. Onneksi ei maksanut täyttä hintaa ja sain vielä 5€ alennuslipukkeen, joten saan haettua jonkun toisen ripsarin ja nuuskuttelen kyllä kokeeksi.

Sain joskus Kicksistä tuon näytteen ja oli kyllä aika karmeen tuoksusta 0_0 En ymmärrä miksi ripsivärejä pitäisi hajustaa.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 11.04.16 - klo:15:08 »

Sain joskus Kicksistä tuon näytteen ja oli kyllä aika karmeen tuoksusta 0_0 En ymmärrä miksi ripsivärejä pitäisi hajustaa.
En minäkään oikein käsitä, miksi sen tuottee täytyy selkeästi tuoksua joltain parfyymilta. Se löyhkäsi ripsissä vielä pesunkin jälkeen hetken aikaa, oli aika voimakas tuoksu. Mulla on muitakin ripsareita, joissa on vähä voimakaampi tuoksu, muttei mitään tuon tasoista koskaan. Harmi, oli ihan näppärä ripsari, mutten näin rajulla hajusteherkkyydellä oikein voi sitä käyttää. Mieskin kyseli, laitoinko jotain hajuvettä, haha.

Onko muissakin Lancomen ripsareissa noin voimakas hajuste?
« Viimeksi muokattu: 11.04.16 - klo:15:11 kirjoittanut Aridith »

Outolintu blogi

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 13.04.16 - klo:18:14 »
Ot, mutta mä tykkään hulluna tuossa Doll Eyesissä siitä tuoksusta.. Oon tuoksujen perään ja rakastan tuoksuvaa kosmetiikkaa, esim. ruusuntuoksuisia Chanelin ja Dr. Hauschkan poskipunia ja jälkimmäisen luomivärejä, ja Too Facedin suklaisia luomiväripaletteja. Ymmärrän, että hajusteherkkiä ei nappaa, mutta onneksi on kaikille jotain. Mulle nuo tuoksut tuovat jotain todella lisää tuotteen käyttökokemukseen, ja käytän noiden tuotteiden peilejä yleensä meikatessa tosi mielelläni, saa tuoksutella koko prosessin ajan :)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 17.04.16 - klo:00:07 »
On ne varmasti kiva lisä, jos ei ole niille tuoksuille mitenkään allerginen. Riippuu tietenkin tuoksun voimakkuudesta, tuo haisi todella voimakkaalle ja tuoksu leijui ihan älyttömän kauan vaikka pesin veke. Puuterit ja muut tuoksuvat jutut ei mulle sinänsä ole niin herkkä juttu, mutta silmät on erityisen herkästi allergisoituva alue. :/ Onneksi kuitenkaan en maksanut täyttä hintaa, 32€ melkeinpä roskiin menevästä ripsiväristä on aika paljon. Se ei kärynnyt ollenkaan niin pahasti testerissä, kun sitä vielä kaupassa tänään tutkin, joten olisin varmaan tehnyt saman ostopäätöksen sen perusteella. Kotona kun avasin en edes ehtinyt koko hylsyä vetämään ulos, kun haistoin jo tuotteen ja tiesin, etten sitä voi käyttää. Muuten kyllä tosi kiva ripsiväri, siksi harmittaakin! Ehkä haju vähän hälvenee käytössä kuten siinä testerissä, mutta en tiedä onko odottelu punaisten silmien ja kutisevan nenän arvoinen.
« Viimeksi muokattu: 17.04.16 - klo:00:12 kirjoittanut Aridith »

Outolintu blogi

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 21.04.16 - klo:22:31 »
Tavallinen Hypnose ja Hypnose Precious Cells oli ainakin vielä jokunen vuosi sitten tuoksuttomia. Hyviä ripsareita, jotka ainakin mun herkille silmille sopivat.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 22.04.16 - klo:00:06 »
Jospa olisi edelleen! Käynpäs nuuskuttamassa :)

Outolintu blogi

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #265 : 23.06.16 - klo:09:44 »
Clinique Lash Power on mun uusi suosikkiripsiväri. Haluan ripsivärin vain värjäävän ja erottelevan ripset, mainittavaa tuuhennusta tai pidennystä en kaipaa. Lash Powerilla saa juuri haluamani siistit, hillityt ripset ja kapealla harjalla on helppo ulottua aivan ripsen tyveen saakka. Tämä ei myöskään ala karista päivän mittaan, ja poistaminen käy helposti lämpimään veteen kastetulla vanulapulla. Tätä ostan lisää!
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #266 : 23.06.16 - klo:10:57 »
Toi on myös mun luottoripsari, ja olen kirjoitellut siitä ja muistakin 38C-ripsareista lisää arvioita tuonne Muut Ripsivärit -ketjuun.

Toi LP muuten paranee vanhetessaan siten, että se kuivahtaa vähän, jolloin siitä tulee myös tuuheuttavampaa. Ihan uutena se on liian märkää, eikä tuuheuta.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 11.01.17 - klo:10:16 »
Olen käyttänyt vuosia markettiripsivärejä, pääasiassa Maybellineltä ja Max Factorilta. Olen ollut niihin ihan tyytyväinen. Päätin nyt kuitenkin valmistumisen ja vakituisen työpaikan myötä repäistä ja panostaa viimeinkin ripsiväriin. Nappasin Pariisin-reissulla Sephorasta mukaan Too Faced -merkin "Better Than Sex" -ripsivärin, joka on saavuttanut YouTuben meikkigurupiireissä kulttituotemaineen.

Ja tämähän on aivan surkea! Minulla ei ole koskaan ollut suurempia ongelmia ripsivärien kanssa, mutta kiroan tämän kanssa melkein joka päivä. BTS:n harjalla on todella vaikeaa saada siistiä jälkeä, ja minulla menee käytännössä aina väriä myös liikkuvalle luomelle. Ripsistä tulee todella helposti aivan järkyttävän feikin näköiset pissisripset. Väri varisee päivän mittaan, vaikkei oleskelisi sateessa tai hieroisi silmiä. Taivutukset eivät pysy sitten millään.

Tarinan opetus - jos markettikama pelittää, niin ei kannata luulla, että puolet kalliimpi ripsari on automaattisesti samassa suhteessa parempi tuote. Nyt ihan vakavissani pohdin, että käytänkö tuon BTS:n loppuun vai menenkö suosiolla ostamaan marketista Maybellinen Lash Sensationalin.

Ainut kiva puoli - tässä tuotteessa on aivan ihana metallinen hylsy, jonka käyttö tuo pienen annoksen luksusta aamun meikkihetkeen ;D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 01.09.17 - klo:21:13 »
Parhaillaan minulla on käytössä näyte Lancome Mr. Big mascarasta. Harja on tosi iso mutta yleensä tykkäänkin vähän kookkaimmista harjoista. Massa on vähän liian märkää alussa, mutta kun se on vähän kuivunut, niin onkin aika hyvä ripsari! Antaa nimen omaan tuuheutta kivasti!Ei varisekaan yhtään. Ensi viikolla on Sokoksella Kutsu kauneuteen -tapahtuma ja mietinkin, että jos ostaisin vaikka 4 millin midiversion tuosta silloin...

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #269 : 12.12.18 - klo:14:52 »
Ostin heräteostoksena lentokentältä Benefitin Roller Lashin minikokoisen (mini sisältää tavaraa n. puolet normaalikokoisesta) ripsivärin ja täytyy sanoa, että tykkään tästäkin. Tätä on helppo laittaa ripsiin tarpeeksi vähän, paakkuja ei tule ja näyttää siltä, että ripset ovat vähän kaarevammat kuin normaalisti (tämä tosin saattaa olla toiveajattelunsekaista luuloa). Noita minikokoja saisi olla liikkeellä enemmänkin, koska en viitsi ventovieraasta ripsiväristä ostaa heti täyskokoista, jos se osoittautuukin huonoksi. Lisäksi minin ehtii paremmin käyttää loppuun suositellussa kolmessa kuukaudessa.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR