Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 51698 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #30 : 07.06.09 - klo:22:20 »
Mulla taas Iconic on toiminut kuin unelma, nyt kuivempana entistä paremmin. Paakkuja en ole saanut aikaan ollenkaan, aina tulee nätisti erotellut ja siistit ripset. Harjassa kyllä paakkuja näkyy mutta ripsiin ne ei siirry.
Alaripsia on hankala meikata mutta sen ymmärtää koska harja on sen muotoinen, teenkin yleensä tämän kanssa niin että laitan harjan vasten yläripsiä ja suljen silmää hiukan jolloin harja koskettaa myös alaripsiä ja pyörittelen siinä hiukan, tällöin väriä menee myös alas sopivasti.
Sen sijaan poispeseminen on tosiaan hiukan hankalaa, lähtee kyllä lopulta mutta ei niin helposti kuin vesiliukoisen olettaisi.

nuuki

• Vieras
« Vastaus #31 : 08.06.09 - klo:08:27 »
Pitää vielä pidemmän käyttökokemuksen jälkeen tuosta Phenomen'Eyesistä sanoa, että senkin koostumus on jotain vähän muuta kuin täysin vesiliukoista. Yleensä vetelen vanupuikolla pois alaluomelle levinneitä ripsivärejä, mutta tämän kanssa se ei noin vain onnistukaan - väri lähinnä sotkeutuu ihoon entistä tiukemmin  :P Lisäksi poispesu onnistuu kyllä muuten hyvin, mutta tuntuu että alaluomet jäävät jotenkin omituisen harmahtaviksi. En tiedä onko se vain kuvitelmaa vai ihan aidosti ripsivärin aiheuttamaa.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 08.06.09 - klo:15:33 »
Mä viskasin Lancomen Virtuosen roskiin ja avasin jemmassa olleen Fatalen. Vitsit mikä ero, näillä mun Fatalella meikatuilla ripsillä lakaisisi vaivatta lattian.  ;D  En tajunnutkaan miten surkea se Virtuose oli.

Avasin Virtuosen huhtikuun puolen välin jälkeen, eli oli käytössä vajaa 2kk. Testeriversion 2ml massalla olisi meikkaillut ihan varmasti vaivatta vielä kuukauden. Yleensän käytän ripsiväriä kolmisen kuukautta, jonka jälkeen heitän pois bakteerikammoisena. Eli näillä testereillä pärjäilisi ihan hyvin, jos vaan aina jostain sattuisi käsiinsä saamaan.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 08.06.09 - klo:16:50 »
Diorshow Unlimited on ollut mulle sopivin kokeilemistani ripsareista. Omat ripseni ovat aika vaatimattomat, tällä saa mukavasti pituutta ja vähän tuuheuttakin eivätkä ripset mene klimppiin. Mikäköhän siinä muuten on että nykyisin suuri osa ripsareista tuntuu olevan sellaisella kumisella piikkiharjalla, en ole onnistunut niillä saamaan hyviä tuloksia.

Jossain vaiheessa pitää varmaan testata HR Lash Queen koska sitä on kehuttu kovasti. Mitä suosittelisitte tummanruskeaksi ripsariksi? Unlimitedin ruskea taitaa olla ennemmin vaaleahko hasselpähkinä ja minä kaipaisin ennemmin tummanruskeaa, joka olisi kuitenkin vähän keveämpi kuin ihan musta.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 15.06.09 - klo:14:54 »
Oon käytellyt suht tyytyväisenä Diorin Blackoutia kohta puoli vuotta eikä toi näytä loppuvan saati kuivahtavan ikinä. Ihan hyvä perusripsari mun mielestä, mutta poistaminen on tuskaa, kuten muutkin on todenneet. Kyllähän se kastuessaan leviää ja ripsistäkin irtoaa ihan hyvin suihkussa, mutta tarraa tehokkaasti silmänympäryksille. Tuleehan tuo loppuun käytettyä, mutta tekee mieli kokeilla jotain muuta seuraavaksi.

Kaivoin tänään jemmasta minikokoisen Chanelin Exceptionnellin ja ihastuin kertaheitolla. En oo saanut millään muulla ripsarilla näin tuuheita ja eroteltuja ripsiä - tai jos oon niin ne on sitten olleet melkoiset hämähäkinkoivet. Paakuista ei tietoakaan ja kampaakaan en ois välttämättä tarvinnut. Tätä lisää! Mulla on siis hennot, pitkät ja taipuisat ripset, joihin kaipaan nimenomaan erottelua ja tuuheutta, en niinkään pituutta. Taivutusta en tarvii (toisinaan jaksan ihan uloimmat ripset taivuttaa), mutta liian raskas värimassa saattaa painaa mun ripset suoriksi. Suomi-hinnoilla en meinaa tätä ripsaria hankkia, koska paljon oon lukenut valitusta nopeasta kuivahtamisesta, mutta reissusta voisin napata pari. Katsotaan vaan ensin miten tää kestää sadepäivän ja kuinka helposti peseytyy pois.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 17.07.09 - klo:18:20 »
Haa, Lancômelta on tulossa uusi maskara, Drama nimeltään muistaakseni. Harja on kaareva. Odotan innolla! :ts
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 18.07.09 - klo:13:55 »
Hypnose Drama myynnissä Turun Soksella ainakin! Hinta oli 33€ ja tuhlasin tuohon yhden alekuponkini. Pakkohan tuo oli saada, tosi kivan tuntuinen tuo harja. Tuoksu on sama kuin esim. Colossalissa ja Lash Stilettossa, johtuu siis tod. näk. raaka-aineesta. Laittelen blogiin varmaan jo illalla kuvia miltä näyttää ripsissä. Toivottavasti on hyvä!

Ilmoittaudun samalla mascara-addiktien tukiryhmään  8).

edit: oi, tykkään! Tuo on malliltaan ainakin minulle juuri sopiva  ;D. Muutamalla vedolla saa tosiaan massaa ripsiin. Nyt hiukan suttasi mutta tuo on vielä niin uusi... parin viikon päästä varmaan pelittää paremmin!
« Viimeksi muokattu: 19.07.09 - klo:00:45 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 19.07.09 - klo:14:16 »
Hei kiitos ripeästä kommentista ja kokemuksista! Olen lähdössä parin viikon päästä matkalle, täytyy kattoa, josko jo lentokentän taxfreesta löytyisi...
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 19.07.09 - klo:15:01 »
Tykkään tosiaan tätä paljon! Tässä pullukka harja mutta mallin takia en saa tällä luomia sotkuun (luulen tosin, että tuo sotkeentuminen pullukkaharjojen kanssa saattaa johtua myös luomeni mallista), malliltaan kun tuo juuri siitä kohtaa kaareva. Taidan tykätä enemmän kuin Phenomenista... Mutta vielä hiukan varauksella, kun vasta toisimme tutustutaan  :D.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #39 : 21.07.09 - klo:19:31 »
Oon pettynyt Givenchyn Phenomen'eyesiin. Ei toimi mulla, kökköä jälkeä ja leviääkin vielä. L'orealin pallopää ripsiväri on mun ripsille paljon parempi, sillä tulee siistit ja pitkät ripset. Givenchyllä tulee jotenkin pönköt ja raskaat ripset, taivutuksetkin suoristuivat mitä ei millään muulla ripsivärillä ole tapahtunut. Tää ei vaan ole mun juttu.
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 21.07.09 - klo:22:03 »
Mä saan Givenchyllä todella kauniit ripset mutta se leviää päivän mittaan! Kuinka noloa on päivän lopulla katsoa peiliin ja huomata että kulmakarvojen alla on mustat puolikuut. Lievästi sanottuna järkyttävää. Mikään muu ripsari ei tee samaa ja Iconic taivuttaa mulla vielä paremmin - ripset osuvat kulmaluulle. En tiedä millä tilanteen voisi pelastaa.

Samaan hengenvetoon hehkutan Iconicia, se on kuivuttuaan täydellinen. Saan täysin paakuttomat, tajuttoman hyvin taivutetut ja pitkät ripset. Tämä poimii ripset hyvin esiin joten ne näyttävät tuuheilta vaikkei tämä tuuheutakaan  :-*
Hang out the chick habit

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 21.07.09 - klo:22:07 »
Oho, minulla Phenomen pysyy ihan loistavasti siihen saakka, kun sen haluan poistaa  :o Mutta tosiaan eipä sitä yhtään tiedä miten toimii, ennen kuin kokeilee! Itsellä top 5 (tämä friikki ei vähempää voi valita  ;D) on:

sijoilla 1-3: Hypnose Drama, Phenomen'eyes, Telescopic wp
4. Iconic
5. TurboLash

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 22.07.09 - klo:18:32 »
Eroavatko Iconic ja Iconic wp paljonkin toisistaan? Muistelen lukeneeni, että tuo tavallinen on jo vaikea poistaa, niin milläs tuo wp sitten mahtaa lähteä?

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 22.07.09 - klo:19:44 »
Riippuu varmaan tosi paljon aineesta millä poistaa, MUS eye foamin kanssa ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Ja toisaalta ennen sitä en saanut noilla nesteillä mitään ripsaria kunnolla pois.

Wp vielä korkkaamatta, sain sen tuliaisina äidiltä. Mutta eiköhän se lähde MUFE Sens'eyesillä, niin kuin kaikki muutkin ovat lähteneet  :).

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #44 : 25.07.09 - klo:13:32 »
Onko Kanebon 38 muuttunut jotenkin nyt koostumukseltaan tms. kun siitä tuli Sensai? Vai vaihtuiko vaan nimi?
Veni, vidi, Visa.