Oon käytellyt suht tyytyväisenä Diorin Blackoutia kohta puoli vuotta eikä toi näytä loppuvan saati kuivahtavan ikinä. Ihan hyvä perusripsari mun mielestä, mutta poistaminen on tuskaa, kuten muutkin on todenneet. Kyllähän se kastuessaan leviää ja ripsistäkin irtoaa ihan hyvin suihkussa, mutta tarraa tehokkaasti silmänympäryksille. Tuleehan tuo loppuun käytettyä, mutta tekee mieli kokeilla jotain muuta seuraavaksi.
Kaivoin tänään jemmasta minikokoisen Chanelin Exceptionnellin ja ihastuin kertaheitolla. En oo saanut millään muulla ripsarilla näin tuuheita ja eroteltuja ripsiä - tai jos oon niin ne on sitten olleet melkoiset hämähäkinkoivet. Paakuista ei tietoakaan ja kampaakaan en ois välttämättä tarvinnut. Tätä lisää! Mulla on siis hennot, pitkät ja taipuisat ripset, joihin kaipaan nimenomaan erottelua ja tuuheutta, en niinkään pituutta. Taivutusta en tarvii (toisinaan jaksan ihan uloimmat ripset taivuttaa), mutta liian raskas värimassa saattaa painaa mun ripset suoriksi. Suomi-hinnoilla en meinaa tätä ripsaria hankkia, koska paljon oon lukenut valitusta nopeasta kuivahtamisesta, mutta reissusta voisin napata pari. Katsotaan vaan ensin miten tää kestää sadepäivän ja kuinka helposti peseytyy pois.