Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 50951 kertaa)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #45 : 25.07.09 - klo:22:40 »
Piti käydä täältä katsomassa koskas olenkaan suurinpiirtein ottanut käyttöön mun Dior Iconicin. Eli noin kaksi ja puolikuukautta sitten. Tosiaan kuten NekoNeko tuolla aiemmin kehuikin, hieman kuivahdettuaan se oli kauan todella hyvä. Nyt kuitenkin tuntuu että alkaa vedellä viimeisiään. Välillä ne harjakset menvät lyttyyn, mutta ei sillä mitään paakkuja silti tule. Uusi on jo odottamassa ja laitoinkin sitä tänään, että sain sen avattua. Nyt se ehtii vähän oleentua ennen käyttöönottoa.
Tykkään kyllä todella paljon tästä ripsarista. Pysyvyys on todella hyvä, kesti mökillä uimiset ja saunomisenkin. Eikä lähtenyt mihinkään jollain puhdistuslapuilla :) Tuli nukuttuakin yksi yö ripsarit silmissä, eikä edes levinnyt.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 26.07.09 - klo:12:27 »
Kuivahtaneen Iconicin tuloksista innostuneena kaivoin pitkästä aikaa Lancomen Fatalen käyttöön ja sain ihan uskomattomat ripset. Parhaan mahdollisen tuuheuden aikaan saamiseksi laitoin pohjalle kevyesti Max Factorin False Lash Effectiä ja sitten vetelin Fatalet päälle. Sain aivan megalomaanisen taivutetut, paksut ja pitkät ripset. Ne tuntui suorastaan raskailta kaikessa massiivisuudessaan. Täytyy varmaan ostaa yksi jemmaan ja kuivatella sitä hetki ennen käyttöä. Kun onnistun Fatalen kanssa sillä saa kaikkein näyttävimmän lopputuloksen, harmi että onnistumisprosentti ei ole niin iso kuin esim Iconicin kanssa.
Hang out the chick habit

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 26.07.09 - klo:19:33 »
Mä viskasin Lancomen Virtuosen roskiin ja avasin jemmassa olleen Fatalen. Vitsit mikä ero, näillä mun Fatalella meikatuilla ripsillä lakaisisi vaivatta lattian.  ;D  En tajunnutkaan miten surkea se Virtuose oli.
En tiedä Virtuosesta mutta olen tehnyt jo viimeisiään vetelevällä Fatalella pohjatyöt ja sitten enempi massaa ja mustaa (mun fatale on ruskea) jollain surkeemmalla harjalla varustetulla ripsarilla heti päälle. Fatale ja varsinkin se harja, tai mikälie, on huippu. Sillä saa räpsyripset ja se laittaa ne ojennukseen, paitsi nyt viimeisiä vedellessään tahtoo vähän kuivahtaa ja klimpittää.
Uusi musta Fatale täytyy kyllä jostain nettimaailmasta hankkia..

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 27.07.09 - klo:09:30 »
Nyt on Phenomen Eyes testattu. Aika kiva ripsari, jo ensimmäisellä kerralla oli helppo käyttää. Miinusta siitä että pidentää ripsiä niin että osuvat silmälaseihini koko ajan ja sotkevat linssit vaikka ripsari on kuivanut jo tunteja sitten.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 27.07.09 - klo:19:48 »
Vihdoin on mun Helena Rubinsteinin Lash Queen tullut tiensä päähän. Tämä kesti ihan hurjan pitkään hyvänä! Ostin tämän siis muistaakseni viime vuoden lopussa ja tällöin otin heti myös käyttöön. Vasta pari viime viikkoa on tuntunut hieman kuivahtaneelta ja tuntuu olevan jo lopussakin joten aika heittää pois. Pidensi ja tuuhensi ripset eikä varissut ollenkaan.

Seuraavaksi käyttöön otan Chanelin Inimitablen.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #50 : 29.07.09 - klo:16:05 »
Täälläkin on testattu Hypnose Drama, olipa lupaava alku! Massa oli kosteaa joten ripset meinasivat paakkuuntua ja lisäksi sotkin kiitettävästi yläluomet. Lopputulos oli pienellä kampaamisella todella lupaava, megamuhkeat ja hyvin taivutetut räpsyt. Voisin kuvitella että noin kuukauden käytöllä tämä olisi kympin ripsari. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan  :-*
Hang out the chick habit

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 31.07.09 - klo:22:22 »
Vihdoin on mun Helena Rubinsteinin Lash Queen tullut tiensä päähän. Tämä kesti ihan hurjan pitkään hyvänä! Ostin tämän siis muistaakseni viime vuoden lopussa ja tällöin otin heti myös käyttöön. Vasta pari viime viikkoa on tuntunut hieman kuivahtaneelta ja tuntuu olevan jo lopussakin joten aika heittää pois. Pidensi ja tuuhensi ripset eikä varissut ollenkaan.

Seuraavaksi käyttöön otan Chanelin Inimitablen.

Heh. Mäkin käytin aikoinani ensin muutaman HR:n LQ wp:n ja sitten sen jälkeen olen käyttänyt kolme (tällä hetkellä kolmas?) Chanelin Inimitable wp:tä. Eli sama ripsaripolku meillä ollut.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 01.08.09 - klo:12:20 »
Mulle tuo Lash Queen oli niin susi kuin voi olla. Ikinä ei oo millään ripsarilla mennyt ripset niin huonon näköisiksi! Itse asiassa ne oli paljon lyhyemmän ja harvemman näköiset kuin ilman sitä, mikä on jo aika outoa  :o Minkäs teet, henkimaailman juttujahan nämä on.

Mulla on kolmas Diorshow waterproof menossa, eka kerta kun käytän näin monta samaa ripsaria putkeen, mutta kun tämä on vaan niin loistava! Käyttöikä on valitettavan lyhyt, tuntuu että saa koko ajan olla uutta ostamassa. Onneksi Diorit on täällä kuitenkin halvempia kuin Suomessa niin raskii ostella tiheämpäänkin  :)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 01.08.09 - klo:14:01 »
Heh. Mäkin käytin aikoinani ensin muutaman HR:n LQ wp:n ja sitten sen jälkeen olen käyttänyt kolme (tällä hetkellä kolmas?) Chanelin Inimitable wp:tä. Eli sama ripsaripolku meillä ollut.

:)

Itselläni on Inimitablen normiversio, ei wp, mutta tämäkin on ihan hyvä. Mascara levittyy hyvin ja erottelee tosi hienosti ripset eikä jätä klimppejä. Ei tosin tuuheuta mun ripsiä yhtä mainiosti kuin HR:n Lash Queen.

Harmi kun varastossa on vielä Inimitablen jälkeen Diorshow Blackout odottamassa käyttöönpääsyä, koska mielessä on jo monia muita ripsivärejä, joita haluaisin päästä kokeilemaan: esim. Dior Iconic, Lancome Hypnose Drama, pallopäinen mascara (joko Lorkun tai Givenchyn)...  
« Viimeksi muokattu: 01.08.09 - klo:14:39 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 01.08.09 - klo:14:33 »
Heh, oli sitten ihan pakko hankkia Mansikkalasta tuo Fatale, kun vihreän sai alle 9€ ja vihreää ripsiväriä olin kovasti kaipaillut  :D. Niin ja muutenkin toki kiva testata Fatale!

Kurvikkaasta Dramasta olen tosiaan pitänyt paljon, antaa nopeasti massaa ripsiin. Paranee varmasti vielä käytössä!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #55 : 09.08.09 - klo:22:16 »
Clinique High Impact Curling mascara. Olisi pitänyt lukea arvostelut MUAsta, mutta ostin tän laivalta enkä yhtään ajatellut sen olevan näin huono. Tavan High Impact on toiminut mulla vuosia, tosi hyvä ripsari, joten aattelin että kyllähän Curling-versiokin on hyvä-ei.

Tää on tietty kosteaa uudeksi ripsariksi, piti taivutukset kivasti ja tuuheutti tarpeeksi, mutta poisto-operaatio osoittautui varsin haasteelliseksi.
Normaali poistoaine ei tehnyt mitään. Geelimäinen wp:lle tarkoitettu ei tehnyt mitään. Lopulta varsin kuuma vesi sai ripsarin lähtemään-pitkin poskia. Sai aloittaa pesun uudestaan, tällä kertaa vain ihosta. Aika paljon putsaria meni että ihosta irtosi, en tykkää muutenkaan näistä jotka vedellä lähtevät koska +38 vesi on todella kuumaa, siis auts!

Cliniquen sivuilla ei mielestäni mainosteta edes tämän olevan niitä ripsareita ja luulin Lash Powerin olevan ainoa. Törkeää käyttää High Impact nimeä koska mää ajattelen sen olevan vain eri versio samasta ripsarista, mut täähän ois oikeastaan Lash Power Curling.

Muuten kiva, mutta poisto aiheuttaa liika tuskaa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 15.08.09 - klo:21:00 »
Kannataakohan mun edes harkita Lancome Hypnose Dramaa, jos ripseni suoristuvat helposti? Onkohan tuosta tulossa wp:tä?

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 15.08.09 - klo:21:10 »
Minulla drama pitää taivutukset keskivertoa paremmin mutta ei toki wp:n veroisesti. Ei löydy ainakaan vielä wp:tä, ihanaa jos tulisi... Tuo harja on kovasti mieleeni ja muutenkin yksi suosikkejani. Ihan näyttävät ripset tuolla saan, ei moitittavaa!

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #58 : 23.08.09 - klo:16:40 »
Hmph. Tilasin tässä joku aika sitten Ebaysta Diorshow Iconic Extreme waterproof -ripsarin, ja mua kyllä vähän mietityttää, että onko tämä oikeasti muka vedenkestävä. Tuossa pahvipakkauksessa lukee kyllä waterproof, mutta itse hylsyssä ei, kuuluisiko sen wp-merkinnän olla myös hylsyssä?

Vedenkestävyyttä epäilen, koska ripsari suoristaa taivutukset samantien ja lisäksi poistaminen käy epäilyttävän helposti. Olen nyt käyttänyt tuota toisen vedenkestävän ripsarin päällä, saas nähdä josko se hieman kuivuttuaan toimisi paremmin myös yksinään. Ärsyttää, kun en ole piiitkään aikaan ostanut kalliimman hintaluokan ripsiväriä, ja heti tulee hutiostos.

Muoks.
Ok, kiitos Nea vastauksesta. Toivottavasti toimii sulla paremmin. :)
« Viimeksi muokattu: 23.08.09 - klo:17:07 kirjoittanut Vera »

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 23.08.09 - klo:16:43 »
^
Ei lue waterproof vaan extreme, jota ei normiversiossa lue. Itsellä tuo tuliaismascara on vielä testaamatta... Harmi jos ei ole hyvä.