Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 50950 kertaa)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #60 : 25.08.09 - klo:16:55 »
Täytyy hehkuttaa vielä Phenomen eyesiä. Ollut käytössä noin kuukauden ja paranee käytössä kun hieman kuivahtaa. Alkuun klimppasi ehkä inasen kun oli niin märkää, mutta nyt tulee unelmaripset. Pistin jo toisen ripsarin tilaukseen kun sitä oli tullut cosme-de.comiin. Normaalisti Diorshown saa heittää roskiin kuukauden jälkeen kun on jo kuivahtanut. Taisi löytyä uusi ripsari jota voi ostaa aina uudestaan ja uudestaan.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #61 : 26.08.09 - klo:13:48 »
Mä en pitänyt lainkaan Iconic Extremestä. Tosin en osaa sen kummemmin käyttäjäkokemuksia sanoa, johtuen siitä, että ripsivärissä oli joku kumma parfyymin tuoksu, etten edes viitsinyt laittaa lähelle silmiäni!!! :o
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 28.08.09 - klo:22:43 »
Kokeilinpa minäkin Iconic Extremeä ja en valitettevasti tykkää  :-\. Tavallinen Iconic toimii ripsissäni paljon paremmin ja saan sillä näyttävämmän tuloksen. Tämä on ainakin nyt alkuun ihan mitäänsanomaton... Testailen toki vielä mutta en alun perusteella pidä kovin kummoisena.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 29.08.09 - klo:09:23 »
Mä en pitänyt lainkaan Iconic Extremestä.

Samat sanat, tuoksu on niin tyrmäävä, että poiston yhteydessä kyyneleet valuvat siitä pistävästä tuoksusta! Muutenkin se ripsarin massa on kuivuttuaan niin kovaa tavaraa etten saa ripsikampaa läpi ripsien niin ettei tukko ripsiä lähtisi mukana. Todella huono tuote  :P
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 04.09.09 - klo:18:05 »
Mä olen ihan ihastunut tuohon Hypnose Dramaan, näyttävimmät räpsyt mitä oon ikinä millään ripsarilla saanut. Massa on paksu joten luonnollisen lookin ystävä ei tästä välttämättä tykkää mutta jos haluaa kunnolla volyymia niin suosittelen minäkin lämpimästi. Me likes!  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 04.09.09 - klo:18:10 »
Dramalla saa tosiaan näyttävää jälkeä ja vielä todella helposti/nopeasti!  :l Meikäläinen ei saa edes luomia suttuun, niin kuin muilla jättiharjoilla. Ihana uusi kimaltava sininen sävykin tuossa... Oi kun tekisi mieli  ;D.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #66 : 04.09.09 - klo:20:06 »
^ Onkos tuossa hajustetta? Tai siis haiseeko voimakkaalle? Tekis niiiin mieli joskus kokeilla, mutta jos omaa voimakkaan tuoksun, niin jää kokeilematta. Ei vaan silmät kestä ripsareiden hajusteita.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 04.09.09 - klo:20:09 »
^Haisee ja tuo on nenääni aika kukkainen tuoksu  ;D. Taisi johtua jostain raaka-aineesta, ainakin moni eri sarjankin mascara haisee tältä (mm. muistaakseni myös esim. colossalin perusversio).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 04.09.09 - klo:21:59 »
^Suoristaako tuo taivutuksia? Mietin vaan kun ei ole vedenkestävä...

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 04.09.09 - klo:22:00 »
^Ei mulla ainakaan suorista.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 04.09.09 - klo:22:23 »
Ihan hyvin pitää taivutukset minulla mutta ei toki ole wp:n veroinen! Tuo ontaa sen verran massaa, että ripset näyttävät kyllä oikein näyttäviltä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #71 : 05.09.09 - klo:23:24 »
^ Onkos tuossa hajustetta? Tai siis haiseeko voimakkaalle? Tekis niiiin mieli joskus kokeilla, mutta jos omaa voimakkaan tuoksun, niin jää kokeilematta. Ei vaan silmät kestä ripsareiden hajusteita.

Sama tuoksu, kun kaikissa uudemmissa Maybellinen ja Lorealin mascaroissa. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 09.09.09 - klo:02:10 »
Nyyh, mulla on mennyt ihan ohi, että Fatalen vihreää on saanut alle 9 euron  :o! Nea: oliko mascarasi tuore ja mitä tykkäsit siitä? En löytänyt blogista kun kuvan, mutta en arvostelua. Mä just tilasin sen Mansikasta kymppiä kalliimmalla ja nyt kun piti tilata hypnose dramakin niin nehän oli menneet katoamaan koko mansikkapaikasta.

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 09.09.09 - klo:10:51 »
^
Oli ihan kunnossa, ei valittamista. Voin yrittää siitä jotain kirjoitellakin  :). Aika saman tyyppinen tosiaan kuin Telescopic, hieman isompi harja taitaa olla ja lyhyempi varsi.

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 14.09.09 - klo:22:53 »
Olen jo pari viikkoa miettinyt, että pitäisi osaltani kehua Phenomen´Eyesia. Tuo vaikutelman pitkistä ja erotelluista ripsistä, vaikka valitettavasti tuppaa leviämään alaluomille (levitän rispiväriä hiukan alaripsien ulkonurkkaan). Itse asiassa mun pitäisi uusia rispientaivuttimeni, mutta tuo ripsari toimii niin hyvin, että toistaiseksi taivuttimen hankkiminen on jäänyt odottamaan tulevaisuuteen.