Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 50949 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #75 : 20.09.09 - klo:12:26 »
Viitsisikö joku vinkata mikäli ketjussa on ollut juttua Fatalen harjan sopivuudesta johonkin toiseen ripsarihylsyyn.
Olen säästellyt vanhaa Fatalen harjaa mahdollista uusiokäyttöä varten.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #76 : 29.09.09 - klo:08:30 »
Ostin nyt sitten tämän paljon hehkutetun Lash Queenin, sävyssä Feline Black (ei wp) ja täytyy sanoa että kyllä on hyvä ripsari, kivasti tuuheuttaa sekä erottelee. Plussaa erityisesti tuosta erottelevuudesta.

Silti, kyllä tää jää kakkoseksi Max Factorin FLE:n rinnalla. LQ klimppaa ripsiä jos levityksen kanssa ei ole huolellinen. FLE puolestaan erottelee todella tarkasti ja värin tuputtaminen ihan ripsen tyveen onnistuu hyvin, vaikka harja on aika iso.
« Viimeksi muokattu: 16.04.11 - klo:14:23 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 12.10.09 - klo:10:13 »
Helena Rubinstein Glorious on nousemassa nopeasti yhdeksi suosikkiripsariksi. Tekee samankaltaista jälkeä kuin mun HG-ripsiväri YSL effet faux cils: tuuheuttaa, erottelee ja pitää taivutukset. Ei myöskään varise.
Glorious päätyi mulle vielä ihan sattumalta: se kuului sellaiseen pakkaukseen, jonka hankin oikeastaan vain siinä olevan Prodigy-sy-voiteen takia, koska halusin sitä kokeilla.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 12.10.09 - klo:10:32 »
Saatuani käsiini Shiseidon mascara basen, taitaa mikä tahansa mascara pelittää tästä lähtien! Siis tuo pitää taivutukset, eikä läsähdä vaikka pistäisi muuten läsäyttävää ripsaria päällekin. Aim in laav  :l. Kuvailen tuloksia jossain vaiheessa mutta olen todellakin yllättynyt! Cliniquen versio on aivan surkea (ainakin omissa ripsissäni) tähän verrattuna.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 12.10.09 - klo:19:31 »
Olen nyt käyttänyt Lancomen Virtuosea ja Diorin Iconicia pienen hetken ja saanut jonkinlaisen mielikuvan niistä (molemmat ovat kokeilukokoisia).

Virtuose tuntui kuivahtavan "sekunnissa" hylsyynsä! Pari ensimmäistä kertaa toimi ihanasti, mutta sitten alkoi tulla kuivahtamisen merkkejä. Elvytin hieman perusvoiteella, vaikka maksoinkin tästä vain nelisen euroa. En silti viitsisi viikon-parin käytön jälkeen vielä heittää roskiin. On tehnyt muuten kyllä siistit ripset ja pidentääkin hieman, mutta kuten muutkin ovat todenneet niin mahdottoman kuiva massa heti alkuunsa. En todellakaan ostaisi täysikokoisena tätä. Harja on ihan ok, vähän tosin häiritsee näissä käyrissä se kun eivät tule niin sujuvasti ulos putkilosta kuin suorat harjat. Ei pidä taivutuksia tai taivuta juurikaan. Poistaminen on helppoa.

Iconic oli ensikokeilulla näistä parempi. Tuli erotellut, siistit ja pitkät ripset. Ei tuuhenna juurikaan, enkä saanut erityisen näyttäviä ripsiä. Yhdellä kerroksella saa hyvät arkiripset mun makuun. Tykkään melko luonnollisesta lopputuloksesta, ja tällä tulikin sellaista jälkeä josta tykkään. Taivutukset eivät pysy 100%, mutei se mua haittaa (sitä varten on Diorin Diorshow wp). Voisin hyvin ostaa täysikokoisena etenkin laivalta, mutta en normaalihintaisena (mitä nämä Diorin ripsarit nykyään maksavat, jotain 34-36e? :o). Ei lähde liukenemaan ensimmäisen huuhteluveden mukana, mutta saan hyvin poistettua Lactolinella, jolla muutenkin poistan silmämeikit (en siis pelkällä vedellä).
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Noanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #80 : 22.10.09 - klo:19:18 »
Olen ennen käyttänyt diorhown wp versiota ja se on kyllä tuuheus- ja värjäysteholtaan ihan omaa luokkaansa. Ärsyttää vain huono pysyvyys, se leviää itsekseenkin päivän mittaan alaluomelle, saati sitten jos näkee vähänkään vettä. 

Nyt kokeilin vihdoin täällä paljon kehuttua HR lash queeniä ja tykkään kyllä.  Tuli tosi siistiä jälkeä, siistimpää kuin millään aikaisemmin kokeilemallani ripsivärillä. "Näkyvyyttä" olisin tosin kaivannut enemmän mutta toisaalta siisteys, loistava pysyvyys, kököttömyys ja todella hyvin erotteleva harja tekevät tästä ehkä lempparini. Ainakin arkikäytössä :).
1bFii, pituus hiukan yli bsl. Toiveena terveet, pehmeät, pitkät ja pörröiset hiukset.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #81 : 25.10.09 - klo:18:55 »
Musta tota Diorin Diorshowta saa laittaa ihan sairaan monta kerrosta, että saa aikaan näyttävät ripset. Ihan hyvä se kllä on ei siinä mitään, mutta rasittaa kun menee niin kauan haluamansa lopputuloksen aikaan saamiseen. Myös aika voimakas tuoksu siinä, ei kovin hajuherkälle ehkäö paras.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 25.10.09 - klo:23:05 »
Mulla tuo Diorin Diorshow oli hiukka pettymys, muun muassa varisi kivasti päivän mittaan alaluomille. Nyt en olekaan ostellut kalliimpia selektiivisiä ripsareita, kun monasti on tullut todettua ettei sitä eroa ole huomattavasti markettiripsareihin. Selektiivisiä on lisäksi usein vaikeampi saada pois silmistä, vaikka olisivatkin vesiliukoisia ja käytössä silmämeikinpoistoainetta.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 23.11.09 - klo:18:40 »
Olisiko kokemuksia Estee Lauderin ripsiväreistä? Erityisesti kiinnostaa Projectionist ja Sumptuous.

Suosikkina ollut nyt YSL:n volume effet faux cils mutta se kuivuu aina liian nopeasti...

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 25.11.09 - klo:11:50 »
Onko kukaan kokeillut Kicksin myymää Imju Fiberwig Beyon mascaraa? Joku japanin (vai oliko se kiinan?) suosituin mascara tms. Katselin vain että kicksissä oli tästä mascarasta tarjous.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #85 : 25.11.09 - klo:12:01 »
^Mulla on blogissa arvostelu tuosta + kuvia: http://beautybabesworld.blogspot.com/2009/10/fibergwig-mascara.html

Mulle tuo toi lähinnä pituutta ripsiin. Helppo poistaa mutta ei leviä päivän mittaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 25.11.09 - klo:12:08 »
^^ kiitti, kävin lukemassa ja juu, ei ole mun juttu :)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 25.11.09 - klo:12:20 »
Olisiko kokemuksia Estee Lauderin ripsiväreistä? Erityisesti kiinnostaa Projectionist ja Sumptuous.

Mulla on kokemuksia Projectionistista, MagnaScopicista ja Double Wear Zerosta. Noista "perus"ripsareista pididn enemmän MagnaScopicista kuin Projectionistista. MagnaScopicilla tulee tosi eroteltua jälkeä (mulla on suht pitkät ripset omasta takaa, joten pidentävää vaikutusta en osaa arvioida), eikä ripsari varise tai suttaa. Poistaminenkin on helppoa. Projectionist ei mielestäni tehnyt ihan niin hyvin eroteltua jälkeä, mutta ei siinäkään mitään ihmeellistä moitittavaa ollut.

Double Wear Zerolla tuli yllättävän hyvän näköistä jälkeä tuollaiseksi poispestäväksi ripsariksi. Jälki oli eroteltua, mutta ei ehkä ihan niin tuuheaa kuin noilla perusripsareilla. Poispeseminen oli todella helppoa ja vaivatonta.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #88 : 25.11.09 - klo:12:24 »
Olen käyttänyt kaksi viikkoa Helena Rubinsteinin Spectacular -ripsiväriä ja olen todella tyytyväinen hankintaan. Ripsiväri on syvän musta ja pysyy varisematta koko päivän, vaikka on vesiliukoinen. Kestää jopa pienet itkut suttaamatta, mutta peseytyy helposti pois. Ripset saavat pituutta ja taivutukset pysyvät. Ripsivärimassa liukuu ripsen pinnalle tasaisesti ja sitä voi lisätä parikin kerrosta eli on työstettävä. Kampa erottelee ripset ja tekee ne paksummiksi, mutta ei epäaidon näköisiksi tönkköripsiksi. Olen todella tyytyväinen. Ripsaria mainostetaan hoitavaksi ja ripset ovat tosiaan jänteikkäät ja silkkisen tuntuiset. Aika uskomatonta. :-*

Aiemmat lempiripsarit Hypnose (ei pitänyt taivutuksia), YSL effet faux cils (harmahtava massa, kuivui liian nopeasti) ja Kanebo 38 (liian luonnollinen lopputulos) jäävät nyt ostamatta.
« Viimeksi muokattu: 25.11.09 - klo:12:25 kirjoittanut Luppa »
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 04.01.10 - klo:15:18 »
Sain joululahjaksi Helena Rubinsteinin Glorious-mascaran, jota on kehuttu samantyyppiseksi kuin suosikkiani YSL Volume Effet Faux Cilsia. Tää Glorious antaa pituutta ihan yhtä lailla mutta väri on paljon mustempi kuin YSL:n. Taivutuksia tämä ei pidä yhtä hyvin, tai sitten tää on vain alussa vielä liian "märkää", YSL pitää taivutukset tosi hyvin mutta miinuspuolena on värimassan tuhottoman nopea kuivuminen ja harjan klimppaantuminen. Tää Rubinstein saa välillä minunkin kohtuullisen harvat ripset takkuun mutta luulisin silti että upeimman lopputuloksen tällä saa tuuheisiin ja luonnostaan kaareviin ripsiin.

Seuraavaksi kokeiluun Estee Lauderin ripsari, jos se ei tee ihmeitä, on vain tehtävä paluu klimppaantuvaan YSL:ään.