Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 51774 kertaa)

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #90 : 28.01.10 - klo:08:55 »
Onko kenelläkään kokemuksia Cliniquen ripsarista ? Pitäisi olla samanlainen kuin Kanebon , eli lähteä
lämpimällä vedellä pois.Tykkään kyllä Kanebon siitä pieni harjaisesta ripsiväristä mutta haluaisin enempi
tuuheutta ripsiin.Kanebon isoharjaisesta en tykännyt.
Minulla on suht pitkät ripset , mutta harvat ;D
Muitakin suosituksia otetaan mielenkiinnolla vastaan.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 28.01.10 - klo:09:53 »
Olen käyttänyt sekä Kanebon 38:n normiversiota että Cliniquen Lash Poweria. Kanebon ripsari on huonoin koskaan kokeilemani ripsari jonkun YR:n Luminellen maximascaran lisäksi... Lähinnä siis sen takia, että kyseinen ripsari ei tee oikein mitään ripsille. Lash Power on huomattavasti parempi, mutta ei sekään mitenkään ihmeellinen. Sopii hyvin arkiripsariksi, antaa hieman massaa, ei mitenkään erityisesti pidennä. Harja on mukavan helppo käyttää eikä sottaa yläluomia.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #92 : 28.01.10 - klo:13:31 »
Cliniquen Lash Power tosiaan antaa edes hieman enemmän massaa ripsiin kuin Kanebon perus 38, mutta mitään mahtiripsiä silläkään ei saa. Monelta olen lisäksi kuullut, että Kanebo varisisi enemmän loppua kohti, mitä Lash Power ei kuulemma juurikaan tee.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Coco

• Haiven
  • *
« Vastaus #93 : 28.01.10 - klo:14:12 »
Pitääpä kehaista Lancomen Hypnose Dramaa, aivan loistava kaikinpuolin. Suosikki HR:n Gloriouksen kanssa. Ainoa pikku miinus on, ettei pidä kovin hyvin taivutuksia..Muuten huippu ja huomattavasti parempi, kuin aiemmat Lancomeni (Amplicils,Flextencils ,L' Extreme Mascara). Tosin onhan nuo muutenkin "eri tyyppisiä".

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 28.01.10 - klo:14:26 »
^ Jep, Lancomen Hypnose Drama on todella hyvä ripsari, mikäli haluaa massaa - sitä tämä ripsari todella antaa! Alku oli meillä vähän kivikkoinen, tuo nimittäin ekan viikon klimpitti ihan hulluna, mutta nyt vähän aikaa käytössä olleena se levittyy huomattavasti paremmin. Tuo on kuitenkin niin massiivisesti massaa antava, että siksakkaamalla ei voi levittää, muuten tulee klimppiripset. Harjan muotoilu on hyvä, voi käännellä riippuen vähän mihin kohtaan ripsaria laittaa. Jostain syystä kuitenkin aina sottaan tällä yläluomet. Tämä antaa siis vain ja ainoastaan massaa, ei erityisesti pidennä eikä varsinkaan erottele. Lempiripsarini MACin Plush Lashin lisäksi. Plush Lash onkin hyvin samanlainen kun tämä, mutta tämä antaa kuitenkin enemmän massaa vähemmillä kerroksilla, eli nopeampi käyttää.

Toinen uusi tuttavuus minulle tässä lähiaikoina oli Lancomen Oscillation (vibramascara). Sekin oli alussa liian kostea ja lopputulos vaisu, mutta nyt vähän aikaa käytössä olleena siitä on kehkeytynyt varsin hyvä tuttavuus. Se vibra kyllä kutittaa kamalasti silmiä, mutta eipähän tarvitse siksakkailla. :) Tämä ripsari erottelee hyvin ja antaa jonkin verran massaakin. Erityisen hyvää tässä on se, että kerrostaa voi loputtomasti ja sillä tavalla saa massaakin lisää mukavasti. Lopputulos on tällä tasaisen varma kerrasta toiseen.

Erityisen hyvää molemmissa Lancomen ripsareissa on se, että ne huuhtoutuvat todella hyvin pois pelkällä vedellä. Inhoan hankalasti poistettavia ripsareita enkä koskaan käytä vedenkestäviä ripsareita.

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 28.01.10 - klo:18:17 »
Mulla on nyt käytössä Lancomen Hypnose-ripsiväri, ei tuo uudempi Drama-versio vaan se alkuperäinen Hypnose. Outo juttu siinä, että alun pari viikkoa oli aivan loistava ripsari ja ajttelin mielessä, että ilmankos tätä hehkutetaan (ei ole ollut mulla aiemmin käytössä), mutta parin viikon jälkeen on alkanut klimppisemmäksi - aiemmin kun levitin sillä väriä ripsiin, massaa tuli loistavan sujuvasti klimpittä. Ja kyllä, kierrän harjan putkilosta tarkasti ulos, en siis vedä sitä pohjia myöten ja räjähtävästi kuin asetta ulos... Jos näin voi sanoa.  ;D

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 28.01.10 - klo:21:20 »
Oon ihan yllättävänkin paljon tykkäillyt Cliniquen Lash Powerista. Lähtee 38:a helpommin pois, antaa enmmän pituutta ja tuuheutta. Taitaa olla jo kolmas putkilo menossa, eli ihan kai se mieleinen on ollut. Mulla on kyllä suht helpot ripset eli suht pitkät ja semituuheat ja ei tarvi myöskään taivuttaa.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 28.01.10 - klo:21:39 »
Mä olen taas ihan ihastunut Diorin ripsareihin. Ostin uuden Iconicin joka toimi alusta alkaen todella hyvin, paremmin kuin ensimmäinen. Nyt olen kokeillut Extasea viikon verran ja tykännyt paljon. Se ei klimppaa edes ihan uutena, ripsistä tulee tosi mustat ja tuuheat. Ei taivuta niin hyvin kuin Iconic mutta on paljon helmpompi poistaa. Uskoisin että vähän kuivuttuaan saattaa syrjäyttää Iconicin ykkössuosikin paikalta.
Hang out the chick habit

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #98 : 20.02.10 - klo:18:16 »
Onko muilla kokemusta Diorin uudesta Extase maskarasa?

Tekisi mieli kokeilla tuota kunhan vanhat ripsarit ensin loppuu. Lancomen Hypnose Drama on myös kokeilulistalla kärkipäässä..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 20.02.10 - klo:20:27 »
^Ainakin mun kertomus löytyy Dior-ketjusta ja taisi siellä olla jonkun toisenkin kokemuksia (Stationeryn?)
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 20.02.10 - klo:21:37 »
Mäkin tykkäsin Cliniquen Lash Powerista, just hyvän pieni harja mulle ja plussaa tietty pysyvyydestä sekä helposta poistettavuudesta. Joskus vuosin sitten mulla oli Kanebon 38', mut se ei ollut kummoinen.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 06.04.10 - klo:21:46 »
Olipas tämä ketju vajonnut alas! Ostin uuden Lancômen Hypnôse-version, nimittäin Precious Cells. Pitäisi olla hoitava ja jotain, en oikein usko, mutten voinut jättää hyllyynkään. ;D En ole vielä korkannut, kun vanha Hypnôse on voimissaan.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 06.05.10 - klo:20:56 »
Rohkenen laittaa uuden viestin, kun edellisestä on jo kuukausi ja ketju hautautunut taas ties minne!

Mutta tulin laittamaan kommenttia tuosta Hypnôsen uudesta versiosta. Tykkään tosi paljon! Harja on paras Lancômen harjoista (ainakin mihin muistini kantaa :D ) ja väriä on helppo levittää sottaamatta. Ei tule ehkä ihan niin dramaattiset ripset kuin tavallisella Hypnôsella, mutta tilanne varmasti paranee, kun ripsari vähän kuivahtaa eikä ole enää niin lirua.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 05.10.10 - klo:20:00 »
Oon vertaillut tässä Sensain pidentävää ja tuuheuttavaa ripsaria toisiinsa. Separating & Lengthening on siis mun vakkariripsari, enkä huomannut siinä muutosta, kun Kanebo muuttui Sensaiksi. Uuden ja vanhan ainesosia en ole verrannut, joten en tiedä, tuliko siihen joku huomaamaton ainesosamuutos.

Mun mielestä isoimmat erot pidentävän ja tuuheuttavan välillä on, että pidentävä ei paakuta ripsiä ja se pitää taivutukset, kun taas tuuheuttava suoristaa taivutukset ja näyttää helposti kökköiseltä. Poispeseytymisessä en ole huomannut kovin merkittävää eroa. Kyllä tuon nyt käyttelee jotakuinkin loppuun, mutta pidentävä on mun mielestä selvästi parempi. Mun mielestä pidentävällä tulee melkeinpä tuuheammankin näköiset ripset kuin tuuheuttavalla, mikä on vähän nurinkurista. Mistään tekoripsihenkisistä superräpsyttimistä on turha haaveilla kummallakaan versiolla.

Onko muut huomanneet eroja näillä? Sensain pidentävä on ehdottomasti paras ripsari mitä oon koittanut, enkä aio näistä kolmekasiripsareista vaihtaa pois. En oo kuitenkaan koittanut muiden merkkien kolmekaseja, joten pieni houkutus harharetkiinkin on jatkuvasti olemassa. :) (Edit: Eikun olenhan mä kokeillut Avonin vastaavaa, mutta se ei kuulu selektiivisten ketjuun.)
« Viimeksi muokattu: 05.10.10 - klo:20:57 kirjoittanut slala »

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 05.10.10 - klo:20:20 »
Sain edullisesti Ebaysta hommattua Lancomen Oscillationin ja tykkäsin siitä siksi, ettei se levahda silmien alle pandaefektiksi mutta silti ei vain ole Fatalen voittanutta (harjaa ainakaan) tähänastisista kokeiluista. En saanut Oscillationin viboista oikein mitään irti, ei tuuheuttanut, ei pidentänyt eikä muutakaan erikoista. Peseytyi kyllä vaivatta pois.
Kun vielä keksisi mihin muuhun ripsiväriputkiloon Fatalen harja istuu :-\ olisin iloinen.