Kirjoittaja Aihe: Selektiiviset ripsivärit  (Luettu 52577 kertaa)

Poissa tiita

• HAIRahtanut
Vs: Selektiiviset ripsivärit
« Vastaus #180 : 09.02.13 - klo:21:32 »
^ Malu Wilzillä on vastaava tuote, mutta omalla kohdalla se ei toiminut ollenkaan, menee vähän samaan kategoriaan Sensain 38:n kanssa, josta en myöskään pitänyt yhtään. Malu Wilzillä massa on liian märkää ja harja ei toiminut märän massan kanssa ollenkaan. Loppua kohden käyttö parani, mutta pian huippuvaiheen jälkeen massa loppui tai muuttui jo liiankin kuivaksi. Itsekin olen tykännyt noista 38-maskaroista eniten Cliniquen tuuheuttavasta versiosta, näyttää hyvältä, massa pysyy pitkään käyttökelposena ja lähtee helposti lämpimällä vedellä.

Malu Wilz tosin maksaa alta 15 euroa, että voithan ainokainen sitä itse kokeilla, jospa se sulla toimis paremmin kuin miulla! :)
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #181 : 10.02.13 - klo:19:15 »
Kiitos vinkistä, ehkä mä kokeilen tuota!

Tosiaan mullakin kokemus Kanebon 38C:stä oli se, että ensin massa oli liian märkää, ja sitten ripsari kuivahti kököksi alta aikayksikön. Cliniquen Lash Power on hiukkasen märkää ihan alussa, mutta noin viikossa se kuivuu sopivaksi, ja sitten se pysyy hyvänä monta kuukautta. Ja se harja siinä on aivan mainio, ihanan siro joten sen saa ihan ripsien tyveen, ja erotteleva. On vaikea kuvitella parempaa, mutta ainahan sitä pitää kokeilla uutta ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi, jos ei muuten.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 10.02.13 - klo:20:16 »
Kicksistä saa sitä Fiberwigiä, joka on myös tuollainen lämpimällä vedellä pestävä. Olen testannut sen normaalin paksuharjaisen ja kaarevalla harjalla olevan version ja tykkäsin kyllä molemmista. Tosin nyt mun suosikki on myös tuo Clinique, mutta varmaan vaihtelun vuoksi ostan taas Fiberwigin seuraavaksi.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #183 : 10.02.13 - klo:20:28 »
Mulla on superherkät silmät, ja siksi nuo kuitua sisältävät ripsarit vähän arveluttaa. Oisko kellään muulla kokemuksia Fiberwigistä? Onko kestävää, variseeko päivän mittaan? Saako tällä erotellut ripset, vai sellaiset "takkuripset" kuten näillä kuitumascaroilla usein tulee?

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 11.02.13 - klo:22:14 »
^ Takkuripset tuolla kyllä tulee melko helposti. Fiberwig ilman kerrostamista kun antaa tosi kevyet ja luonnolliset ripset (eli ei minkään näköiset) niin sitä tarvitsee levittää useampaan otteeseen ja siinä vaiheessa kuidut menevät takkuun. Fiberwigin kuidut ei kyllä ole mitään kamalan pieniä, eli eivät kovin helposti putoile silmiä ärsyttämään. Mulla on vähän sellanen viha-rakkaussuhde Fiberwigiin. Tykkään siitä, kun se antaa pituutta ja tuuheutta, mutta sen lopputuloksen eteen pitää nähdä aika paljon vaivaa. Niin ja taivutuksia tuo ei pidä kovin hyvin. Mut toisaalta se on todella helppo poistaa silmistä. ::) En siis oikein tiedä mitä mieltä olisin siitä.

Mun ripsarivakkarit löytyy siis kuitumaskaroista, niillä vaan tulee niin paljon parempi tulos kuin tavisripsareilla. "Vesiliukoinen" ripsari mulla on siis Fiberwig ja vedenkestävä japanilainen Fairy Drops Volume Burst. Tuo Fairy drops on kyllä paras ripsari mitä olen koskaan kokeillut, löysin sen vahingossa joskus vuosi sitten ja sen jälkeen ei ole tullut vastaan mitään muuta sen voittanutta. Nyt tilasin kokeiluun sen Platinum-version jossa on kaareva harja ihan perusversiona, toivon että se olis niin hyvä että korvaa Fiberwigin. Rakastan tuota Volume Burst wp:tä, se tekee pitkät, siistit ripset ilman takkuja, on todella kestävä ja pitää taivutukset, mutta jättää silti ripset tosi pehmeiksi eikä koveta niitä niinkuin monet muut wp:t. Ennen tuota Fairy Dropsia en edes uskonut, että sellaista ripsiväriä voi olla olemassa. :D

Jos jotakuta kiinnostaa, niin täältä löytyy kuvat ja nimet tuolle sarjalle. :)

http://www.fairydrops.com/modules/products/index.html
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 12.02.13 - klo:20:09 »
Ostin Armanin Eyes to Killin wp-versiona. Alkuun tuntui aika pettymykseltä, kun tuntui ettei väriä meinannut tulla oikein ripsiin. Kuitenkin kun riittävästi kerrostui niin tuli nätit pitkähköt ripset. Tuuheutta tällä ei kauheasti tullut, mutta pituutta kaipaankin enemmän, eikä ainakaan paakuttanut vaikka tosiaan tätä täytyi kerrostaa aika runsaasti. Poistaminen oli sitten vaikeahkoa, Rimmelin meikinpoistonesteellä olen normaalisti saanut hyvin vedenkestävätkin pois mutta tätä joutui tosiaan hinkkaamaan vähän enemmän. Täytynee kokeilla jotain kaksivaiheista puhdistajaa tai öljyä seuraavaksi. Toisaalta tuo ei ole niin paha asia, kun ainakin pysyvyys oli hyvä.

Pitkään kumiharjoja käyttäneenä tähän on vähän totutteleminen kyllä. Plussaa nätistä hylsystä. Saa nähdä onko pitkällä tähtäimellä hintansa arvoinen, nyt kuitenkin Stockan etusetelillä sai ihan kivan alennuksen niin ei tuntunut niin pahalta.
Mä tilasin tämän myös ja olen vähän pettynyt. Harja on mun silmille/ripsille turhan iso ja en saa väriä tarttumaan oikein ollenkaan - varsinkaan alaripsiin. Tuntuu ettei tuo tee mun ripsille juuri mitään :( Mulla on siis lyhyet, suorat ripset, joita taivutan. Poistaminen käy mulla helpommin kuin entisen ripsarin kohdalla (Masterpiece wp) ja käytössä on tällä hetkellä Lumenen aine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 28.02.13 - klo:09:21 »
Hei, onko kukaan ostanut Cliniquen alaripsille tarkoitettua mascaraa? Itse harkitsen sen ostamista, en tosin alaripsien meikkaustarpeeseen, vaan mascaraksi itosi luonnolliseen meikkiin. Ideana siis se, että minikokoisella harjalla saisi vietyä massan ihan ripsien tyveen - josta sitten voi levittää niukan ja kärkiin ohenevan kerroksen erillisellä ripsikammalla tai harjalla. Toimisikohan tuossa?
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 14.03.13 - klo:11:11 »
Jos joku ei ole huomannut, niin Stokkalla on Armanin ripsivärit maaliskuun ajan 29,50€/kpl (eli -20%) kanta-asiakaskortilla.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 14.03.13 - klo:17:19 »
Sain joululahjaksi Diorshow New Look ripsivärin ja olen käyttänyt sitä siitä lähtien. Tällä saa ihan kivan näköiset ripset ja harja on sopivankokoinen pienille silmilleni. Harmi vaan, että tämä leviää päivän mittaan silmien alle. Edellinen Diorin ripsiväri (Extase) ei tällaista tehnyt ja siksi olin innokas kokeilemaan myös tätä. Yleensä en käytä näin kalliita ripsivärejä enkä taida jatkossakaan ainakaan mitään Diorshowta ostaa.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 17.03.13 - klo:13:00 »
Sain ilmaisnäytteenä Cliniquen High impact maskaran ja tämähän vaikuttaa lupaavalta :ts.
Ripset saavat pituutta, erottelevuutta sekä tuuheuttakin jonkun verran.
Ei yhtään paha ja jos pelittää vielä jatkossakin,niin voisin harkita ostavani tämän seuraavaksi.
 Pidän näyttävistä pitkistä ripsistä, jotka eivät ole klimpissä ja tämä vaikuttaa tosi hyvältä.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #190 : 18.03.13 - klo:08:59 »
Mä ostin Fiberwig-sarjasta sen tuuheuttavan version eli d.j.v. beautenizer Volume Lash -ripsarin. Olen nyt pari viikkoa tätä käyttänyt. Tarkoituksena oli siis löytää "tuubi"-mascara, eli vastaava tuote kuin Kanebon 38C tai Cliniquen Lash Power, joka on mun tähänastinen suosikki ja ykkösmascara.

Noh, myyjä sanoi mulle Kicksissä että tämä on sellainen tuubimascara. Mun mielestä ei kyllä ole. Suihkussa tämä valuu heti pitkin poskia, kun lämmin vesi osuu kasvoihin. Poisto on siis todella helppoa, mutta mitän vedenkestävyyttä en tässä tuotteessa havaitse. Vaikka siis nimenomaan tarvitsen veden/säänkestävän ripsarin, koska joudun olemaan työni takia paljon ulkona. En ole vielä kokeillut tätä vesisateessa, enkä aio kokeillakaan, koska en halua näyttää töissä pandalta.

Tuote on muuten ihan kelpo tavaraa. Massa on alussa tosi märkää, ja tuntuu aina vetiseltä vielä parin viikon käytön jälkeenkin. Harja ei ole mikään erityisen erotteleva. Mitään klimppiripsiä tällä ei kuitenkaan saa. Tuote oikeasti tuuheuttaa ja pidentää! Saan tällä aivan tekoripsiä muistuttavat, huippupitkät ripset. Cliniquen Lash Power on paljon erottelevampi, mutta ei sillä näin dramaattisia ripsiä saa todellakaan.

Arkikäytössä jatkan siis Lash Powerin käyttöä, mutta bilettämään lähtiessä, kun haluan dramaattisemman lookin, valitsen d.j.v. beautinezer Volume Lash -mascaran.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #191 : 18.03.13 - klo:09:51 »
Mä ostin Sensaisti-blogin innoittamana Sisleyn So Intense -maskaran, johon olen nyt muutaman käyttökerran jälkeen aika pettynyt.

Tykkään kyllä ripsiväriharjan ideasta, se on siis kuminen ja kampamainen. Mutta siihen se sitten jääkin, ellei mun oma levitystekniikka kehity tästä. Mulle ei missään nimessä riitä yksi veto tätä ripsiväriä, ja kerrostaminen aiheuttaa ripsien paakkuuntumista yhteen. Yhden vedon jälkeen tulos on sinänsä ihan kaunis ja eroteltu, mutta ei riittävän vahva, ja siksi on siis pakko lisätä ripsiväriä. En todellakaan saa samanlaista tulosta kuin Sensaisti-blogissa. Nyyh.

En tiedä paraneeko tilanne, kun massa vähän kuivahtaa, tai sitten sen harjoittelun myötä. Toivottavasti, kun tää maksoi kuitenkin sen 49e.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #192 : 18.03.13 - klo:20:31 »
Mulla on seuraavana jonossa Lancome Hypnose Star, katsotaan miten se lähtee toimimaan. Pidän eniten kumiharjaisista, mutta selektiivisissä ei sellaisia ole mitenkään liikaa. Muistaakseni mulla oli joskus Dior Iconic, enkä tykännyt siitä erityisemmin, vaikka ei se nyt ihan huonokaan ollut.

Clinique High impact minikokoisena on muuten ihan hyvä, mutta se aiheuttaa mulle silmien vuotamista ja kirvelyä, kun vetistynyt ripsari menee silmiin. Kun sen saa kuivumaan ja lisää vähän ulkonurkkiin ripsaria, niin loppupäivä menee kivasti. :) Illalla meikkejä pestessä saattaa vielä vähän kutittaa. En ostaisi, vaikka ripset sinänsä ovat ihan hyvän näköiset.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #193 : 19.03.13 - klo:12:35 »
Mulla aiheuttaa lähes kaikki tavalliset vesiliukoiset ripsarit vetistyessään tuollaista kirvelyä, samoin poistettaessa. Samoin nestemäisiä eyelinereitä en voi tuon takia käyttää.

Siksi olenkin päätynyt tuubimascaroihin, eli sellaisiin, joissa vedetään se ripsari irti lateksimaisina riekaleina lämpimän veden avulla. Cliniquen Lash Power on ihan ykkönen. Jos jollakulla on heittää ideoita, mitkä merkit valmistavat tällaisia ripsareita, otan vinkkejä kiitollisena vastaan.

Varsinaiset vedenkestävätkään ei mulle sovi, sillä niiden poistamiseen tarvittavat myrkyt ovat ihan happoa mun superherkille silmille.

Malu Wilz tosin maksaa alta 15 euroa, että voithan ainokainen sitä itse kokeilla, jospa se sulla toimis paremmin kuin miulla! :)

Vilkuilin tätä vähän Sokoksella, mutta se harja näytti musta ihan oudolta ja kököltä. Ja kun sinäkin totesit ettei tuote ole kummoinen, taidan jättää väliin.
« Viimeksi muokattu: 19.03.13 - klo:15:32 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 19.03.13 - klo:18:25 »
Siksi olenkin päätynyt tuubimascaroihin, eli sellaisiin, joissa vedetään se ripsari irti lateksimaisina riekaleina lämpimän veden avulla. Cliniquen Lash Power on ihan ykkönen. Jos jollakulla on heittää ideoita, mitkä merkit valmistavat tällaisia ripsareita, otan vinkkejä kiitollisena vastaan.

Oletko jo kokeillut Estee Lauderin Double Wear Zeroa? Se lähtee vedellä todella helposti pois; oikeastaan pikemminkin murusina kuin riekaleina.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!