Kirjoittaja Aihe: Lily Alexandra  (Luettu 2464 kertaa)

Tuppu_

• Vieras
Lily Alexandra
« : 13.05.09 - klo:18:00 »
Onko kellään kokemusta kyseisestä sarjasta?
Suomalainen luonnontuote ihonhoitosarja. Itse ostin kasvoveden, ja tuntuu ainakin näin aluksi ihan hyvältä.
Mainoslehtisen mukaan ei hajusteita, väriaineita, alkoholia,silikoneja..

Poissa Heleena

• Tukkaguru
Vs: Lily Alexandra
« Vastaus #1 : 13.05.09 - klo:18:24 »
Mä ostin äskettäin messuilta 4 tuotteen setin, joka maksoi tarjouksena 40 euroa. Settiin kuului seerumi, 24 h kasvovoide, silmänympärysvoide ja puhdistusgeeli. Normaalisti jo tuon seerumin hinta on 40 euron tuntumassa. Merkin nettisivut löytyvät osoitteesta: www.lilyalexandra.com. Tuotteita voi tilata netin kautta, ja sivuilta näkyy myös lista jälleenmyyjistä.

Itse tuotteista olen vasta testannut seerumia muutaman kerran, ja se vaikuttaa ihan hyvältä ihollani. Voin kertoa tarkempia testaustuloksia, kun olen käyttänyt tuotteita kauemmin. Voisin myös naputella vähän INCEjä tuonne omiin ketjuihinsa, jos jotain kiinnostaa, mitä tuotteet ovat syöneet.

Edit. Nyt on INCIt naputeltu ketjuihinsa!
« Viimeksi muokattu: 13.05.09 - klo:19:23 kirjoittanut Heleena »
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Heleena

• Tukkaguru
Vs: Lily Alexandra
« Vastaus #2 : 03.01.10 - klo:22:19 »
Nostelen tätä ketjua (viestit voi myöhemmin yhdistää), kun nyt mulla on kokemuksia kaikista hankkimistani sarjan tuotteista. Jotain olen jo tainnut tuonne Loppuun kuluttamasi tuotteet -ketjuun kirjoittellakin, mutta tähän tulee nyt kattavampi analyysi.

Kiinteyttävä tehoseerumi Tämä on ilmeisesti se sarjan "hittituote" tai niin ainakin minulle ostaessani tuotteita kerrottiin. Seerumin pitäisi tehdä ihosta kimmoisampi ja sileämpi samalla kosteuttaen ihoa. Koostumukseltaan seerumi on aika vetistä, joten 30 ml:n pullo riittää pitkään, kun yksi painallus riittää koko kasvoille. Käytin seerumia aamuin illoin, enkä rehellisesti sanottuna huomannut ihossani mitään ihmeellisiä muutoksia. Iho pysyi kyllä hyvin kosteutettuna, mutta sileydessä tai kimmoisuudessa en huomannut näkyviä muutoksia. Tuoksu tuotteessa (sama pätee muihinkin sarjan tuotteisiin) oli hyvin mieto, mikä oli ehdottomasti plussaa.

Uudistava 24-tunnin voide on suhteellisen tiiviin oloista (paksuhkoa) voidetta, joka kyllä levittyy ja imeytyy iholle nopeasti ja hyvin. Voide kosteutti omaa pintakuivaa ihoani hyvin ja se oli koostumuksensa ansiosta hyvin riittoisaa. Ihon väri on pysynyt nyt pakkasillakin ihmeellisen tasaisena ja iho on ollut tosi rauhallinen. Olen käyttänyt voidetta nyt aamuin illoin, joten sillä voi olla osansa ihon hyvässä kunnossa.

Silottava silmänympärysvoide oli ensimmäinen silmänympärysvoide, jolla on ollut meikäläisen silmänympärysiholle jotain näkyviä vaikutuksia, vaikka kokeiltuna on kymmeniä silmänympärysvoiteita. Voide on hyvin rasvaista, ja tuotekoko (30 ml) on erittäin riittoisa. Sain voiteella pieniä silmänympärysjuonteita selvästi tasoitettua, mutta kuten jo aiemmin toiseen ketjuun kirjoitin, oli tämä myös ensimmäinen silmänympärysvoide, josta sain jonkinlaisen (allergisen?) reaktion iholleni. Iho alkoi nimittäin hieman voiteen levittämisen jälkeen punoittaa. Punoitus tasaantui kyllä joidenkin minuuttien kuluttua, mutta silti jäin hieman ihmettelemään, mikä noin voimakas "tehoaine" voiteessa on.

Hittituotteeksi itselleni muodostui suojaava puhdistusgeeli, joka on paitsi erittäin hellävarainen myös todella tehokkaasti puhdistava tuote. Geeli on tarjoitettu sekä silmä- että kasvomeikin puhdistukseen. Silmäni ovat melko herkät, joten voin käyttää vain harvoja silmämeikin puhdistusaineita, sillä silmäni alkavat helposti kirvellä. Tämä geeli suorastaan sulatti meikin, eikä ärsyttänyt silmiä yhtään. Geeli on myös tosi riittoisaa, sillä pieni määrä riittää puhdistamaan kasvot. Tuote vaahtoaa hyvin vaimeasti, eikä kuivata ihoa yhtään.

Kostetuttava kasvovesi ei ollut mielestäni mitenkään ihmeellisen kosteuttava. Se viimeisteli kyllä ihon puhdistuksen hyvin, mutta ei jättänyt erityisen kosteuttavaa tunnetta iholle. 100 ml:n koko on myös aika pieni tuotteelle, jota omassa ihonhoidossani kuluu suhteellisen paljon.

Kaiken kaikkiaan on mielestäni ihan hyvä juttu, että Suomeen on saatu keskihintainen suomalainen sarja, jonka tuotteet ovat INCEiltään ihan hyviä ja joista osa oman kokemukseni mukaan on vielä erittäin toimiviakin. Tuotteiden hinnat ovat puhdistustuotteiden osalta 14 euroa, silmänympärysvoide on 29 euroa, 24-tunnin voide 35 euroa ja seerumi 45 euroa. Tuotteita saa siis joistakin apteekeista ja luontaistuotekaupoista ainakin Helsingissä. Tuotteita voi myös tilata netin kautta. Ainakin syksyn muoti- ja kauneusmessuilla näkyi vielä olevan noita kokeilusettejä kaupan merkin ständillä, joten sitä kautta voi saada useamman tuotteen vähän edullisemmin kokeiltavaksi, jos kiinnostaa. Itse ostan jatkossa varmasti ainakin puhdistusgeeliä ja mahdollisesti myös 24-tunnin voidetta.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!