Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282797 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #105 : 10.08.11 - klo:01:27 »
Jaha, yön eBailut hoidettu. China Glazen syksyn 2011 Metro-kokoelmasta lähtee kotiutumaan Street Chic ja Westside Warrior. En ole merkkifanaatikko, mutta usein satun tarkistamaan glazet ensimmäisenä ja yleensä löydän niistä etsimäni. Onhan minulla satunnaisia muitakin merkkejä.

Kaipaisin myös vinkkiä jostakin ihan tummanvihreästä shimmerittömästä.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #106 : 10.08.11 - klo:09:46 »
^ Orlyn Enchanted Forest on ihana vihreä ja Opin Greenwich Village on vähän vaaleampi.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 10.08.11 - klo:11:41 »
Tuo MerGirlin mainitsema Orlyn Enchanted Forest on ihan lemppari! Hieman vaaleampi on Orlyn Wandering Vine ja tumma mutta vähemmän sinertävä BB Couturen Green Goblin (joka on myynnissä mulla täällä: http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=18.msg784809#msg784809 ;)). Zoyan Shawn on sitten selkeästi keltapohjaisempi jos sellaista etsit.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #108 : 10.08.11 - klo:20:46 »
Kiitos kivoista vinkeistä! Noiden kauttahan löytyi vielä muutama mukava uusi tuttavuus lisää. Täytyy katsoa miltä tuo vihreä tuntuu, ja että millaisista vivahteista voisi tummemmassa sitten myös tykätä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #109 : 11.08.11 - klo:17:37 »
Mä ostin tänään Dependin Cracked lakan mustana, mutta oon aika pettynyt, kun se on aivan matta. Toki päällyslakalla tulee kiiltävempi, mutta olis hienompi kunnon kiillolla. Millä merkeillä parhaat cracked lakat teidän mielestä? Mulla on haussa vain musta ja hopea ja en edes aio käyttää joka kynnellä vaan nimettömissä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 11.08.11 - klo:17:52 »
^ Oon tykännyt China Glazen crackleista, vaikka ovatkin ensimmäisiä kokeilemiani crackle- lakkoja. CG:n metallicrackle- kokoelmakin on tullut aika hiljattain :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #111 : 12.08.11 - klo:19:11 »
Okei, kiitos Mirju :) Mistäköhän saisi noita tilattua Visa Electronilla? Chinat kävis mun makuun hyvin, muutenkin pidän sen lakoista. Nyt oon miettinyt, pitäiskö hankkia sininen ja violettikin crackle ;D ::) Sopis kummatkin mustan lakan kanssa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #112 : 25.08.11 - klo:19:53 »
Onko kukaan muuten kokeillut Seppälän Golden Rosen cracklelakkoja? Olin semmoisiakin näkevinäni...
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #113 : 25.08.11 - klo:20:12 »
^ Meikä huomas noita kans Seppälässä ja mua myös kiinnostaa, jos joku on testannut. Voisin sieltä pari sävyä ostaa!

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #114 : 02.09.11 - klo:17:27 »
Jyväskylän Kicksin myyjä mainosti tänään, että heidän oman sarjansa lakat olisivat tulossa hyllyyn ensi viikolla! Muut tuotteet saapuvat myöhemmin, mutta noille kynsilakoille oli jo hyllytilaa varattuna. Merkin nimi oli joku Viva La jotain, mutta en muista enää loppuosaa.

// Mitähän mä kuulin? Merkki oli meinaan ihan vaan Kicks Make Up ja pullolla oli kokoa 8 ml. Hinnaksi myyjä sanoi 4,50 €. Väreistä näin muutamia, mutta vasta loppuviikosta nuo on hyllyyn tulossa. Myyjä siis kantoi mulle takahuoneesta nähtäväksi noita.
« Viimeksi muokattu: 06.09.11 - klo:17:28 kirjoittanut malic »
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa kaksisarvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #115 : 19.09.11 - klo:18:58 »
Ostin halvalla kivan värisen Rimmelin lakan (I love lasting finish, Misty jade), joka oli aika pettymys. Väri on kyllä ihana, mutta peittävyys on tosi huono, enkä millään saanut oikean käden peukalonkynttä siistiksi. >:( En siis oikeasti millään. Lakka on niin lirua ja läpinäkyvää. Väri on kyllä oikeasti tosi kiva, mut...
« Viimeksi muokattu: 19.09.11 - klo:20:03 kirjoittanut kaksisarvi »

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 24.09.11 - klo:20:25 »
Vinkatkaahan joku hyvä, mieluusti (tumman) vihreä tai sinivihreä glitterlakka, jossa olisi erikokoisia hileitä! Termit on nyt hukassa, en keksi nimitystä tuolle. Minulla on joku Seppälän poistolaarista aikanaan haalittu Sinful Colorsin vastaava, pohjaväri on hyvin läpikuultavan sinivihreä ja seassa on ihan pienenpientä hilettä ja isompaa, väriskaalana sininen/vihreä/hopea. Tykkään tosi paljon tuosta "epätasaisesti" kimaltavasta efektistä joka tuosta syntyy, hileitä saisi vain olla tiuhemmassa.

Mielellään jos löytyisi ihan joku "taviskaupasta" (Stocka yms) saatava, ei hotsittaisi alkaa yhtä lakkaa tilailla :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 26.09.11 - klo:16:45 »
Oon ihan hämmästynyt Dependin lakasta 227. Aivan mielettömän hyvä levittyvyys ja peittää jo yhdellä kerroksella ja ihana turkoosi kesäsävy. Lueskelin kuitenkin että kaikki Dependit ei ole laadultaan samaa tasoa. Onko jotakin säännönmukaisuutta siinä minkälaisilta lakoilta osaisi odottaa vastaavaa laatua ja mitkä on susia?

Minulla on Dependin värilakkoja puolisen tusinaa, tummahkoja violetteja, sinisiä ja vihreitä. Ne ovat olleet ainakin kaikki hyviä, laitan aina kaksi ohutta kerrosta. Yhdellä kerroksella saa raitoja ja vaaleampia kohtia, mutta tasoittuu toisella kerroksella ihan täysin. Tykkään näiden lakkojen koostumuksesta, ne ovat notkeita ja hyvin levittyviä, mutta peittävät kuitenkin tuolla kahdella kerroksella hyvin. Vaaleat sävyt minulla on tältä merkiltä testaamatta, samoin glitterit.

Cracklelakat kiinnostaa minua myös, joten kokemuksia niistä?
« Viimeksi muokattu: 26.09.11 - klo:16:47 kirjoittanut Gekko »
Hennatut häntäluumittaiset hiukset 1b M ii.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #118 : 26.09.11 - klo:18:50 »
[Minulla on Dependin värilakkoja puolisen tusinaa, tummahkoja violetteja, sinisiä ja vihreitä. Ne ovat olleet ainakin kaikki hyviä, laitan aina kaksi ohutta kerrosta. Yhdellä kerroksella saa raitoja ja vaaleampia kohtia, mutta tasoittuu toisella kerroksella ihan täysin. Tykkään näiden lakkojen koostumuksesta, ne ovat notkeita ja hyvin levittyviä, mutta peittävät kuitenkin tuolla kahdella kerroksella hyvin. Vaaleat sävyt minulla on tältä merkiltä testaamatta, samoin glitterit.

Cracklelakat kiinnostaa minua myös, joten kokemuksia niistä?

Mulla on Dependin crackle-lakoista tummahko sininen ja kirkkaanpunainen, ja parin kokeilun perusteella oikein toimivia lajissaan. Ohut kerros riittää, ja kaunis crackle tuloksena. Pidän näistä enemmän kuin esim Isadoran crackleista, jotka ovat mielestäni paksumpaa jankkia eikä lopputulos ole niillä yhtä siisti.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 27.09.11 - klo:18:53 »
Mulla on isadoran crackle lakka. Musta se n muuten ollu hyvää mutta aika nopeesti se kuivahtaa paksuksi mönjäksi.