Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282404 kertaa)

Poissa epe

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #120 : 29.09.11 - klo:08:17 »
Osaisko joku suositella jotain laadukasta, ei raidoittuvaa nudelakkaa, jolla lopputulos olisi semmoinen "maitomainen", muistuttaa vähän rakennekynttä ilman koristeluja. Suhteellisen peittävä, mutta niin, että kärjet saisi kuitenkin parin kerroksen jälkeen kuultaa vielä läpi. Itse tykkään Essien laadusta, mutta muutkin merkit käy :)

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 29.09.11 - klo:08:46 »
^ China Glazen Moonlight on mun mielestä just tuollainen. Essien Allure ja Cloud Nine sopisivat kuvaukseen myös aika hyvin.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 29.09.11 - klo:09:34 »
OPI:lla on myös tuollaisia, ainakin Bubble Bath taitaisi sopia kuvaukseen. Raidoittumisesta en kyllä osaa sanoa, sillä oon käyttänyt tota yhden kerroksen verran ranskiksessa tippien lakkaamisen jälkeen. Lakka on nimenomaan maitomaista :) Bubble Bathissa on vähän pinkki pohjasävy, muistaakseni OPI:lla on myös beigepohjaisempaa.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 30.09.11 - klo:14:05 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla näitä ColorClubin crack-lakkoja? Ajattelin kohta tilata konad-kamoja cesarsshopista lisää ja sieltä näköjään saa noitakin. Crush on You on noista se sävy, joka olisi ihan pakko saada. Olisi kiva kuulla, ovatko laadultaan millaisia.
Hennatut häntäluumittaiset hiukset 1b M ii.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #124 : 30.09.11 - klo:16:43 »
^ Mulla on tuo Tattered in Gold, ei mitään valittamista. IsaDorat on paksumpia, mutta Opiin en ole huomannut eroa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #125 : 30.09.11 - klo:21:05 »
Kiitos kaikille crackleja kommentoineille, tietää vähän mihin suunnata seuraavaksi. Varmaan ColorClubia ainakin tilaan. Ensi viikolla!

Henkinen terveyteni on vakavassa vaarassa, ellen pian saa hankittua vähintään kolmea turhaa mutta ah niin ihanaa kynsihärpäkettä. :D Siitä on ainakin kuukausi, kun olen viimeksi ostanut kynsilakan.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 01.10.11 - klo:08:22 »
Onko Opilla muuten muita sherbet-sävyjä (jellyjä), kuin Texas-kokoelman punaiset?

Olen niidenkin kanssa ihan jälkijunassa, näin yhden punaisen tutun kynsillä ja pakkohan noita on pari saada. Mielettömän hyvän näköisiä...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #127 : 05.10.11 - klo:13:03 »
Kaipaisin myös vinkkiä jostakin ihan tummanvihreästä shimmerittömästä.

Päädyin Zoyan Envyyn, koska se oli selvästi kellertävin, sellainen kunnon ihana myrkynvihreä. En tykkää mustasta, mutta näitä ihan tummia on useassa värissä nyt. Pitäisi olla tyytyväinen kun on saanut kaikki päähänpinttymät hankittua.

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 05.10.11 - klo:17:22 »
Ah, tänään tuli Cesarsshopin paketti! Kolme uutta konad-laattaa ja lakkoja väreissä vihreä, taivaansininen ja tummanpunainen. Ja sponge-setissä tuli vielä keltaista ja oranssia (ja valkoista jota minulla oli ennestään, mutta toisaalta sitä väriä käytän paljon). Pari arkkia hologrammitarroja. Ja ColorClubin lakkoja kanssa, värit Snakeskin, Trippie Hippie ja The Eternal Optimist. Kyllä, myönnän että vähän karkasi mopo käsistä.  :O Toisaalta tarvitsen jotain lohduketta tämän lyhytkynsihelvetin keskellä.

Cracklet pitää tilata myöhemmin jostain muualta, olivat tuolla turhan kalliita minun makuuni. Onneksi Kicksistä tarttui mukaan Dependin tummansininen ihan pahimpaan hätään. Tätä kerkesin jo kokeilla ja tykkäsin kovasti.

Nyt on vain kauhea ongelma, että mitä kokeilisi ensimmäiseksi, kun haluaisi kokeilla kaiken. Ehkäpä Eternal Optimistilla aloitetaan, se väri oli ainakin kuvissa niin jumalaisen näköinen että. <3

// Eternal Optimistia kokeiltu. Tämä on oikein kaunis violetinmusta sävy, mutta jos lakkaa levittää kaksi kerrosta, väri vetää aika lailla mustaksi. Tällä hetkellä kynsien kunnon takia haluan lakaltani täydellistä peittävyyttä, joten musta manikyyri tuli. Läpikuultavampana kerroksena olisi violetimpi. Joka tapauksessa oikein mukava lakka levittää ja enemmän kuin ok.
« Viimeksi muokattu: 05.10.11 - klo:21:19 kirjoittanut Gekko »

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 06.10.11 - klo:15:37 »
Vinkatkaahan joku hyvä, mieluusti (tumman) vihreä tai sinivihreä glitterlakka, jossa olisi erikokoisia hileitä! Termit on nyt hukassa, en keksi nimitystä tuolle. Minulla on joku Seppälän poistolaarista aikanaan haalittu Sinful Colorsin vastaava, pohjaväri on hyvin läpikuultavan sinivihreä ja seassa on ihan pienenpientä hilettä ja isompaa, väriskaalana sininen/vihreä/hopea. Tykkään tosi paljon tuosta "epätasaisesti" kimaltavasta efektistä joka tuosta syntyy, hileitä saisi vain olla tiuhemmassa.

Mielellään jos löytyisi ihan joku "taviskaupasta" (Stocka yms) saatava, ei hotsittaisi alkaa yhtä lakkaa tilailla :)

Ei minulla muuta, kuin että kaipaisin tähän suosituksia edelleen :)

Toisekseen kaipailisin hyvää, mieluusti shimmeristä tai reilumminkin kimaltavaa tumman(metsän)vihreää lakkaa, ei missään nimessä kellertävään menevää eikä mieluusti kovin sinertävääkään. Ja siis saa olla ihan reilusti tumma, ei ihan musta kuitenkaan.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #130 : 06.10.11 - klo:16:24 »
^Vinkkaan tuohon metsänvihreään lakkaan China Glazen Gussied Up Greeniä kaiken varalta, vaikka toivoitkin suosituksia Suomesta saatavista. Se vain tuli heti mieleen tuosta kuvauksesta. China Glazeahan saa Kickseistä mutta valikoima on tosi rajallinen, joten tuota Gussied Up Greeniä luultavasti ei saa. Linkki kuvaan: http://3.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/SJpM5LJKLkI/AAAAAAAABKw/ZyoGVSnR2kg/s1600-h/gussiedupgreen.jpg
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 07.10.11 - klo:15:12 »
Minä olen nyt sitten ostanut ja testannut Golden Rose Graffiti -lakasta violetin, ja tätähän saa siis Seppälästä vajaalla neljällä eurolla. Kyllähän tämä ihan toimii ja muodostaa kivan crackle-pinnan, joka ei ole kiiltävä vaan matta. Itse tykkäsin Dependin versiosta jostain syystä enemmän, mutta ei tämä hutiostos ollut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #132 : 07.10.11 - klo:21:43 »
Antur, mulla on juuri tällainen tummanvihreä shimmerillä ja saa ainakin Anttiloista: Sally Hansen Insta-Dri, 22 Jumpin' Jade. Tosi kaunis sävy :) Varmaankin googlaamalla löytyy kuvaa! Ja ei todellakaan ole kellertävä vaan tosi kaunis metsänvihreä, hyvin tumma!

http://2.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/SbAferqBn1I/AAAAAAAAC-U/DVIAz53GVOo/s1600-h/jumpinjade.jpg

Tuossa yksi googletettu, lisää löytyy ja paljon :)
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo:21:52 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #133 : 07.10.11 - klo:21:51 »
Vinkatkaahan joku hyvä, mieluusti (tumman) vihreä tai sinivihreä glitterlakka, jossa olisi erikokoisia hileitä! Termit on nyt hukassa, en keksi nimitystä tuolle.

Opilta olisi tulossa/tullut Muppets-kokoelma jossa olisi vihreä ja sininen erikokoisilla glittereillä.

http://alizarineclaws.blogspot.com/2011/09/opi-muppets-part-ii.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AlizarineClaws+%28alizarine+claws%29

“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 07.10.11 - klo:22:20 »
Antur, mulla on juuri tällainen tummanvihreä shimmerillä ja saa ainakin Anttiloista: Sally Hansen Insta-Dri, 22 Jumpin' Jade. Tosi kaunis sävy :) Varmaankin googlaamalla löytyy kuvaa! Ja ei todellakaan ole kellertävä vaan tosi kaunis metsänvihreä, hyvin tumma!

http://2.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/SbAferqBn1I/AAAAAAAAC-U/DVIAz53GVOo/s1600-h/jumpinjade.jpg

Tuossa yksi googletettu, lisää löytyy ja paljon :)

Hei jes tämä oli napakymppi, KIITOS! <3 Miten ihmeessä olen kävellyt tuon ohi aiemmin?! ChG oli myös ihan ok, mutta tosiaan mieluiten olen tilaamatta yksittäisten lakkojen takia ja toisekseen sävy oli ehkä ainakin tuossa kuvassa jo turhankin musta. Tuo Sally Hansen on ainakin tuon kuvan perusteella Täydellinen :-*

OPIn Muppets-kokoelman hileet ei jotenkin oikein säväytä, kaipaisin ehkä lisää vaihtelua noiden hileiden kokoon tai sävyyn tai johonkin, tuosta tuli vähän sellainen "plääh"-fiilis jotenkin  :-\ Kiitos suosituksesta joka tapauksessa, voisi nuo varmaan livenäkin tsekata jos tulisi vastaan!
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.