Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282389 kertaa)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #15 : 30.03.11 - klo:21:18 »
Kiitos paljon vastauksista! Misan Dirty Sexy Money ja jo joskus aikaisemmin googlettelemani Color Clubin Age of Aquarius näyttävät ihanimmilta, mutta ennen tilaamista täytyy kuitenkin käydä tsekkaamassa se Rimmel omin silmin ;)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 31.03.11 - klo:10:57 »
No voi höh, mullakin tuli tuo lakka nmittäin uusimmassa Transdesign-tilauksessa, mutten ole vielä kokeillut. Mulle kolme kerrosta lakkaa on vielä siedettävän rajoilla, mutta jos lakka vaatii neljä kerrosta ollakseen kelvollisen nälöinen, niin se jää mulla kyllä käyttämättä.
Laitoin eilen tota kolme kerrosta, peittää jotenkuten mutta edelleen vähän läpikuultava lopputulos. Ei näytä valkoiselta, koska on niin kultaista mikrohippua että valon osuessa kynnet on enemmänkin hileiset kultaiset kuin valkoiset. Ihan kivat, mutta ei kyllä yhtään sitä mitä mä ajattelin. Jotakuinkin tällaiset kuin tässä kuvassa. Mistähän löytyisi oikeasti peittävä valkoinen joka näyttääkin valkoiselta mutta ei ole kuitenkaan sellainen tylsä creme?
« Viimeksi muokattu: 31.03.11 - klo:11:00 kirjoittanut Mena »

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 01.04.11 - klo:08:00 »
Osaako joku sanoa mitä punaisia/oranssinpunaisia jellylakkoja Essiellä on?
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #18 : 01.04.11 - klo:14:09 »
^ Mulla on korallinenpunainen (creme) Flirt jota voisin kutsua jellyksi, ainakin omasta mielestä  :D
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 01.04.11 - klo:16:29 »
Osaako joku sanoa mitä punaisia/oranssinpunaisia jellylakkoja Essiellä on?
Risky Business ainakin, punaoranssi jelly jossa hieman shimmeriä.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 01.04.11 - klo:20:32 »
^Olen sanonut tämän täälläkin varmaan useasti, mutta Risky Business on aivan ihana, väri ja koostumus <3 Jelly on kyllä lempikoostumukseni ja tuossa sitä shimmeriäkin (jota muutoin vähäsen karsastan) on niin vähän, että se näkyy vain tietynlaisessa valossa ja silloinkin nätisti.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 02.04.11 - klo:07:25 »
No Rsky Businessia katselinkin kun mulla on samasta kokoelmasta Secret Stash joka on kerrassaan täydellinen pinkki kynsilakka sekä väriltään että koostumukseltaan. Kiitokset vinkeistä, Risky Business lähtee tilaukseen :)
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 03.04.11 - klo:12:02 »
Ehdottakaa jotain nättiä pinkkiä lakkaa. Ostin aikasemmin lumenen natural coden pink punk lakan ja väri on aivan ihana, mut ei kuivu sitten millään! Ei miun kärsivällisyys kestä, et joutuu jonku 15min kuivattelemaan yhtä kerrosta >:(! Jos joku tietää ees suunnilleen vastaavan värin niin ilmoitelkaas :)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 03.04.11 - klo:15:23 »
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #24 : 03.04.11 - klo:18:12 »
Tuo little devil miulla taitaakin jo olla ja nyt olis aussa sellanen missä mitään shimmeriä cremeksikö sitä kutsutaan :D. Täytyy tuo colorama käydä katsastamassa, mutta kuvassa näytti ainaki paljon pliisummalta
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 07.04.11 - klo:10:18 »
Olen löytänyt halpislakoista uuden suosikkimerkin: Models Own. Mahtava pigmentti näissä lakoissa, esim. ihana khakinvihreä Grace Green peittää yhdellä kerroksella.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 07.04.11 - klo:19:06 »
Miten te saatte teippiraidat laitettua? Mä sähelsin tänään ekaa kertaa niitä paikoilleen ja jo tunnin päästä reunat törröttää irti vaikka siinä on pari kerrosta päällyslakkaa päällä.  >:(

Edit: Lähtipä ekasta kynnestä jo molemmat raidat.. :(
« Viimeksi muokattu: 07.04.11 - klo:19:46 kirjoittanut Mena »

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 07.04.11 - klo:21:33 »
Mikä olisi edullinen, hyvä aluslakka? Sellainen mikä estää värjääntymisen, ei kuivata kynttä ja pidentää lakan kestoa. Mulla on luonnostaan aika vahvat kynnet, mutta haurastuvat ja lohkeavat helposti jos lakka tai kynsilakanpoistoaine kuivattaa. Tähän asti olen käyttänyt Mavalan aluslakkaa. Se on ollut ihan ok, mutta riittää enää muutamaan lakkaukseen. Mietin nyt ostanko samanlaisen vai kokeilenko jotakin muuta.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 09.04.11 - klo:00:07 »
Onko jollain hyvää "kikkakuutosta" kynsien värjäytymien poistoon? Minä en yleensä (hyi hyi tuhma deko) käytä aluslakkaa, mutta piti tuossa muutamana päivänä käyttää värikästä kynsilakaa ja kynnet ovat kellastuneet / punastuneet melko paljon. Ei voi elää värittömän lakan kanssa ennen kuin kynnet kasvavat "ulos".

sitruunaa? valkaisevaa hammastahnaa? vetyperoksidia? hiomista/buffausta? säntillistä aluslakan käyttöä tämän puolitoista kuukautta kunnes värjäytymät kasvavat pois?

Ei ole iso murhe, mutta rasittaa sen verran että rikoin hiljaiseloni ;D saa laittaa vinkkejä yksäriin, muuten näen ehdotukset taas viikonloppuna (rajoitan viihdesurffausta).

deko kiittää.  :-*
this too shall pass.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 09.04.11 - klo:00:26 »
Mulla lähtee nuo värjäymät ihan kynsiharjalla pois. Tosin alle laitan dependin kynnenpesuainetta, on ilmeisesti kuoriva, sinistä ainetta pienessä kynsilakkapullossa. Jotenkin en kuitenkaan usko että aine vaikuttaisi mitenkään erityisemmin, mutta käytän nyt huvikseen loppuun. Näkee sitten aineen loputtua että oliko siitä jotain hyötyäkin  ;D
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle