Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282803 kertaa)

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #150 : 29.10.11 - klo:15:56 »
Sekoitteletteko te kynsilakkoja? Pulloissa, siis.

Minä hulautin kokeiluluontoisesti Sally Hansenin Miracle Nail Thickenerin joukkoon jämät make itin värittömästä lakasta (Ice) ja sain aikaan ihan siedettävää aluslakkaa. Mukavampi levittää tuota nyt.
Hennatut häntäluumittaiset hiukset 1b M ii.

ohtu123

• Vieras
« Vastaus #151 : 29.10.11 - klo:23:04 »
Onko kellään ollutns. soak off  UV kovetettavaa kestolakkaa  mm. sarjoista Cesarsin oma UV kovetettava geelilakka, Gelish tai CND(C) shellac tai sitten OPIn Axxiumista? ? Otatin omat geelikynteni pois ja mietin että alkaisin lakkailemaan näillä ja hankkia lampun omien kynsieni kasvettua riittävästi.

Mä tilasin netistä CND:n geelilakat + muita tarvikkeita. Olen käynyt nyt 2 kertaa ottamassa geelikynnet ja olen toki ollut tyytyväine tulokseen, mutta en tykkää näistä paikallisista paikoista, 2 eri paikan lopputulos on todella erilainen.
Ekassa näytti kuin olisi pelkkää kynsilakka (sarjana ibd) ja toisssa paikassa (La Chica) taas lopputulos näytti geelikynsiltä (käyttivät omaa no-name sarjaa, ostettu varmaan ebaystä halvalla).

Nuo cnd:n pullot on siitä kivoja, että niitä voi ihan oikeasti lakata kuin kynsilakkaa, ei tartte säädellä siveltiemien ja geelipurkkien kanssa.

Mä nyt päädyin ostamaan tätä CND:tä, koska se ei kuulemma haise paljoa. Gelish olisi myös kiinnostanut.

Laita kokemuksiasi, jos pääsyt ostamaan jotakin sarjaa.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 02.11.11 - klo:20:37 »
Enpä voi kuin positiivisesti yllättyneenä kehua Seppälän halpis-craclelakkoja (Golden Rose Graffiti). Nämä pesee ainakin turhan nopeasti paksuuntuvat ja huonosti levittyvät Dependit mennen tullen, ja tekevät kivan isonpuoleista säröä verrattuna muihin mitä on tullut nähtyä. Kuivuvat tavalliseen tapaan äkkiä ja tosiaan lohkeilevat tosi nätisti. Värivalikoima olisi voinut kyllä olla laajempikin, itse ostin violetin ja vihreän ja muut eivät oikein nappaakaan. Hintaa kuitenkin vain se 3,95 eli ei paha noin isosta pullosta ollenkaan :) Golden Roset on muutenkin osoittautuneet hintaansa nähden oikein kelvollisiksi lakoiksi.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 03.11.11 - klo:12:25 »
Opin Muppetit olivat Sokoksella... ...olihan se vihreä glitteri pakko-ostos  :3
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #154 : 03.11.11 - klo:13:18 »
^ Mulla on Rainbow Connection, yksi upeimmista glittereistä all time! Niin  <3 ja  :l ettei tosi.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 03.11.11 - klo:16:49 »
Vähän kattelin sitäkin... ;D
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Bristow

• Vieras
« Vastaus #156 : 07.11.11 - klo:10:19 »
Bongasin seppälästä "wild and crazy" -nimisen kynsilakkasarjan, odotukset eivät olleet korkealla mutta tämä on ihan huippu! Iso pullo, hinta pari euroa, mulla monet kynsilakat alkaa parin päivän jälkeen rapista kynsien kärjistä pois, mutta tämä pysyy. Oon niin ihastunut  :-*

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 07.11.11 - klo:17:28 »
^Tuo on ihan odottamattoman hyvä merkki kyllä, omistan puolenkymmentä putelia noita ja hyvin pysyy sen puoli viikkoa jonka yleensä yhtä lakkaa pidän. Erityisesti ilahduttaa se, että löytyy valikoimasta myös kivan friikkejä värejä, kun en ole kovinkaan punaisen ystävä. Koostumus on kivaa levittää myös.  <3
Hennatut häntäluumittaiset hiukset 1b M ii.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 07.11.11 - klo:17:31 »
^^Pitää varmaan testata nuo joskus uudemman kerran, itselle sattui joskus ajat sitten pari tosi surkeaa yksilöä noista ja sen jälkeen olen jättänyt koko sarjan sikseen. Muistaakseni joku vihreä ja keltainen, molemmissa surkea levittyvyys ja peittokyky ja lisäksi molemmat kuoriutuivat lakkausta seuraavana päivänä kynsistä isoina yhtenäisinä levyinä. Ihan kätevää sikäli, ettei tarvinnut enää kynsilakanpoistoainetta siinä vaiheessa muuhun kuin aluslakan poistoon, mutta muuten en ihan arvostanut tuota ominaisuutta ;D Ehkä niissäkin on koostumus muuttunut sitten.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #159 : 12.11.11 - klo:16:02 »
Oijoijoi, nyt on pakko friikkeillä :l Mulle on tulossa China Glazen Zombie Zest ja Mummy May I?-lakat <3 VIHDOIN! Mun on pitänyt pitkään jo tilata nuo, mutta en ole raaskinut ja nyt luulin, etten mistään enää koskaan löydä niitä. 18 dollaria maksoi postareineen, tavallaan kova hinta, tavallaan ei. 13 € eli ei paha, tosiaankaan. Sittenkään. En halunnut nyt tilata muuta kuin nuo kaksi lakkaa. Nyt ei malttais odottaa! Tilasin MBeauty Loungesta. Toivottavasti tilaus tulee perille ja onnistuu hyvin.
« Viimeksi muokattu: 12.11.11 - klo:16:03 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Bristow

• Vieras
« Vastaus #160 : 12.11.11 - klo:20:11 »
Tulipas tehtyä mahtava yhdistelmä: mavalan kultaa (piti laittaa 4 kerrosta että tuli tarpeeksi kultainen) ja päälle mavalan hopeaa (kirkas lakka jossa hopeahippusia). On niin kimaltelevat kynnet että pitää tuijotella niitä kokoajan. Opilla taitaa olla ihan sellainen kultainen hilelakka, pitäisi metsästää se jostain, hinnat opilla on vaan aika korkeat, olen melko pihi mutta jos löytyy jotain mahtavaa niin tietenkin siitä maksaa  :3

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 13.11.11 - klo:01:12 »
^^ Zombie zest on ihana! Pitääkin seuraavaksi lakata sillä pitkästä aikaa.  :D
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #162 : 14.11.11 - klo:12:25 »
Nyt vasta huomasin, että kynsille on tehty oma valikko, hyvä juttu!

Mä sain joskus keväällä elfin tilauksessa väärän lakan, Purple Pleaserin, enkä mitenkään innostunut siitä ehkä eniten siksi, että mua pänni niin paljon kun olisin halunnut sen joka jäi tulematta. Eilen kokeilin sitä huvikseni ja tajusin, että tämähän on ihan mahtava!! Jotenkin se näytti pullossa ja varsinkin elfin sivuilla liian violetilta, mutta näyttääkin olevan oikein säpäkkä kylmä luumun sävy. Tällaistahan mä olen halunnut!! Hupaisaa, että tuli tehtyä täydellinen löytö omista varastoista :-*

Niin, ja lisäksi levittyy todella vaivattomasti ja pigmenttiä löytyy riittävästi; kahdella kerroksella täydellinen tulos. Elfin lakoissa on hurjasti vaihtelua varsinkin pigmentin suhteen, mutta iso plussa siitä, että kuivuvat todella nopeasti.
« Viimeksi muokattu: 14.11.11 - klo:12:27 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #163 : 16.11.11 - klo:13:39 »
Kävin eilen apteekissa hakemassa antibiootit ja on se kumma, mutta en selvinnyt apteekista ulos ilman kynsilakkaostoksia  :D Tänään sairaspäivän ratoksi kokeilin ostamaani Dependin mustaa crackle lakkaa (vai miksi noita sanotaan). Lakkaus näyttää muuten hyvältä, mutta alle pistämäni Mavalan Tropique taisi kyllä kasaantua osittain mustan alle. Paikoin näkyy ihan paljas kynsi alta, eli ei ihan sellainen lopputulos kuin olin ajatellut. En ole ennen näitä cracklejä kokeillut. Ajattelin, ettei ole mun juttu, mutta ei tää nyt hullummalta näytä.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 17.11.11 - klo:20:26 »
Muhun on iskenyt hullu himo sinisiin lakkoihin ja internetin ihmeellisissä syövereissä törmäsin Wet 'n' Wildin Ice Baby Holiday 2011 -kokoelman Believe Me, It’s Real-lakkaan. Koska kokoelma on Walgreens exclusive, niin piti ko. lakka sitten ebaystä tilata. Ei siis muuten mitään mutta maksoin sitten halpislakasta enemmän kuin ns. ammattilaislakoista. ;D

Täällä on kaikki kokoelman lakat swatchattuna.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.