Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282391 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #165 : 18.11.11 - klo:12:45 »
^ Mulle kävi samoin, eli löysin ihania multichrome-lakkoja Models Own -merkin Beetlejuice-kokoelmasta hakiessani netistä siniviolettia lakkaa ja pakkohan mun oli hankkia kalliiseen hintaan kaksi halpislakkaa. Tässä on Beetlejuice -kokoelma kokonaisuudessaan. Mulle on tulossa eBaysta Aqua Violet ja Purple Blue, enkä millään malttaisi odottaa niitä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #166 : 22.11.11 - klo:20:11 »
Nyt mulle on tulossa pari tilausta Head2Toesta! Ei malttais odottaa! Rakkaani halus maksaa toisen tilauksen <3

Tulossa on:

China Glazelta: Some Like it Haute, Lorelei's Tiara, Tinsel Town, Haunting, it's Alive ja Luna.
Color Clubilta: Sugarplum Fairy, Jingle Jangle, Platinum Record, Lumin-Icecent, Antiquated, Broken Token's ja Smash Hit

Ja Orlylta Foil-kokoelmasta mielettömän upea Shine!

Nuo on niin kauniita lakkoja, oon tässä jo pari viikkoa ihaillut noiden kuvia netistä ja pian nuo kaikki on mun :-*

Onko kukaan muu tykästynyt joihinkin noista lakoista? Tai tullut jopa suosikkia?

Edit. Hetkeksi jopa unohdin, että mulla on nenämahaletku ;D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #167 : 22.11.11 - klo:20:50 »
^ Mulle tuli tänään noista Some like it Haute, todella upean näköinen herkku. Muista Eye Candysta otin Love Marilynin, josta tulee vaan joulu mieleen.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 22.11.11 - klo:21:04 »
Musta on ihana unohtaa kaikki mitä on tilannu, mutta näitä seuraavia China Glazeja tilasin head2toesta (tosin työkäyttöön, mutta silti):
Inner Beauty, Blonde Bombshell, Lorelei's Tiara, Ring in the Red, Poinsettia, Holly-Day, Something Sweet, Senorita Bonita, Blue Iguana, Peachy Keen ja Nude.

Kaikki China Glazea, kun.. no.. tykkään et hyllyssä on kaikki samaa merkkiä. :D   ::)
Tossa on pari perusnudea ja sit tämmösiä sekasävyjä + pari kausiväriä ja sitten keväämmällä kevät ja kesäsävyt!

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 25.11.11 - klo:22:40 »
Oijoijoi, nyt on pakko friikkeillä :l Mulle on tulossa China Glazen Zombie Zest ja Mummy May I?-lakat <3 VIHDOIN! Mun on pitänyt pitkään jo tilata nuo, mutta en ole raaskinut ja nyt luulin, etten mistään enää koskaan löydä niitä. 18 dollaria maksoi postareineen, tavallaan kova hinta, tavallaan ei. 13 € eli ei paha, tosiaankaan. Sittenkään. En halunnut nyt tilata muuta kuin nuo kaksi lakkaa. Nyt ei malttais odottaa! Tilasin MBeauty Loungesta. Toivottavasti tilaus tulee perille ja onnistuu hyvin.

Mites tän kanssa kävi? Ootko jo saanut paketin? Mä oon miettinyt että uskaltaako tuolta tilata, kun netistä löytyy kokemuksia niin laidasta laitaan.

Edit. Ok, kiitti Chaos. :)
« Viimeksi muokattu: 26.11.11 - klo:09:35 kirjoittanut Ophelia »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #170 : 25.11.11 - klo:23:43 »
Ainakin tullut meiliä, että ovat lähettäneet ja tuli linkki minkä kautta voi seurata pakettiaan. En olekaan nyt seurannut, mutta sivuilla oli, että lähetyksessä menee 12-30 päivää (muistaakseni) ja kyllä mä ainakin jaksan venailla, kunhan lakat tulevat perille, se on tärkeintä :)  Mä ilmotan tänne heti, kun paketti tullut!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 27.11.11 - klo:21:37 »
Enpä voi kuin positiivisesti yllättyneenä kehua Seppälän halpis-craclelakkoja (Golden Rose Graffiti). Nämä pesee ainakin turhan nopeasti paksuuntuvat ja huonosti levittyvät Dependit mennen tullen, ja tekevät kivan isonpuoleista säröä verrattuna muihin mitä on tullut nähtyä. Kuivuvat tavalliseen tapaan äkkiä ja tosiaan lohkeilevat tosi nätisti. Värivalikoima olisi voinut kyllä olla laajempikin, itse ostin violetin ja vihreän ja muut eivät oikein nappaakaan. Hintaa kuitenkin vain se 3,95 eli ei paha noin isosta pullosta ollenkaan :) Golden Roset on muutenkin osoittautuneet hintaansa nähden oikein kelvollisiksi lakoiksi.
Mä testasin vihdoin ostamani lilan Golden Rosen cracklelakan ja ei voi tosiaan kuin kehua. :ts Halkeilee paljon nätimmin isompina lohkoina kuin aiemmin omistamani H&M ja Isadora. Näitä voisi ostaa pari lisääkin... Samalla kerralla ostin Golden Rose Fantasy colorin kirkkaan pinkin lakan ja siihenkin olen tyytyväinen, ihan loistava hinta-laatu-suhde. Peittää hyvin, kaksi kerrosta riittää ja levittyikin hyvin. Mun kynsilakkaostokset taitaa jatkossa värien suhteen keskittyä Seppälän valikoimaan, kun olen tykännyt myös niistä Wild and Crazyn lakoista. :D

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #172 : 30.11.11 - klo:13:09 »
Apua!! Mulla on kaksi lakkaa, jotka "pakko saada" ja kumpaakaan ei näytä saavan 8ty8Beauty'sta eikä Head2Toelta :-\ Onko kellään tietoa mistä voisi saada Misan Earthward'ia ja Heartbreak'ia? Tai tietysti jos tulee mieleen joku vastaava, niin sekin olisi mieluinen tieto!

Lisäksi täytyy tässä joku päivä katsastaa Revlonin valikoima; haluan nimittäin myös Perplex'in - Chanelin Paradoxal'in dupe.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Orange

• Vieras
« Vastaus #173 : 30.11.11 - klo:14:19 »
^ Goshin Mystical on myös Paradoxalin dupe, Sokkarilta löytyy  :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #174 : 30.11.11 - klo:20:50 »
^ Kiitti vinkistä! Täytyykin tsekata Goshin valikoimaa myös. Vielä kun saisin vinkkiä varsinkin tuosta Misa Heartbreakista, sen tyyppistä ei ole tullut vastaan sitten millään.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 02.12.11 - klo:09:16 »
^ Goshin Mystical on myös Paradoxalin dupe, Sokkarilta löytyy  :)
Kiitos minunkin puolestani tästä vinkistä! :) Oon haaveillut Paradoxalista ilmestymisestään saakka, mutta 20 euroa kynsilakasta tuntuu kauhean suurelta summalta. Täytyy tsekata tämä Mystical. Netin swatchien perusteella näyttäisi kyllä ihan samalta lakalta.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #176 : 02.12.11 - klo:13:25 »
^ Kannattanee tsekata myös se Revlonin Perplex, joka on niinikään Paradoxalin dupe.

edit. Tuossa taas vähän selailin googlen antia ja törmäsin jonkun kanadalaisen mimmin blogiin. Chanelia harmitteli miten se lohkeilee riippumatta aluslakasta. Revlonia ei ollut saanut mistään, Goshiin oli tyytyväinen - alkoi lohkeilla vasta kolmantena päivänä.
« Viimeksi muokattu: 02.12.11 - klo:13:35 kirjoittanut Jouana »

Orange

• Vieras
« Vastaus #177 : 02.12.11 - klo:14:21 »
Chanelia en ole kokeillutkaan (se hinta...) mutta Goshia voin vilpittömästi suositella, minullakin alkoi lohkeilla vasta neljäntenä päivänä.  :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #178 : 16.12.11 - klo:16:27 »
Kokemuksia Nubarin ja NailInc.in lakoista ei taida liiemmin olla? Nubarista löysin yhden kommentin, NailIncista en sitäkään. Kumpakin myy FeelUnique kohtuuhinnalla ja on saanut hyviä arvioita. Värit ovat aika upeita, ainakin kuvien perusteella  :l
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 16.12.11 - klo:18:40 »
Mistä (Suomesta) saa magneettilakkoja? Mistä ihmeestä? Vissiin yhden nettikaupan olen bongannut mistä sai paria sävyä jotain merkkiä, mutta muuten en ole nähnyt missään ???

Hienoa kun ehdin juuri äskettäin tilata itselleni jouluglittereitä, Color Clubin Sultry Diva, Object Of Envy sekä Art Of Seduction (aivan mielettömän hienoja), ja nyt sain iki-ihanalta ystävältäni joululahjaksi saman merkin joululakkasetin jossa niin ikään on punaista ja kultaista glitteriä  >:D Yritän tässä nyt kovasti zoomailla että onko noissa oikeasti mitään eroa, punaiset ainakin on eri sävyiset eli aivan hyvä syy pitää ne molemmat mutta kultaiset on sen verran samanlaiset että pohdin löytyisikö tuolle Sultry Divalle parempi koti jostain muualta.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.