Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282378 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #180 : 17.12.11 - klo:13:17 »
^ Meillä on Carlsonilla, mutta merkkiä en muista, jotain halpislakan nimiä tyyliin Jessica tms.

Siksi puhuinkin nimestä, Layla kuullostaa halpikselle.
« Viimeksi muokattu: 25.12.11 - klo:18:08 kirjoittanut MerGirl »
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa heidii

• Haiven
  • *
« Vastaus #181 : 24.12.11 - klo:19:04 »
Carlsonilta tosiaan löytyy magneettilakkoja. Tosin kyseessä ei ole ihan halpis lakat vaan layla merkkiset joilta hintaa löytyy 13,90e/kpl. Mulla on noita muutama,tilasin ulkomailta ennen kuin tulivat suomeen ja täytyy kyllä sanoa että upeita ovat! ;D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #182 : 27.12.11 - klo:22:04 »
Tietääkö kukaan mistä sais hommattua Finger Paints kynsilakkoja? Special Effects lakat on ihan lääh!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 27.12.11 - klo:22:35 »
Täsmäkysymys, kun en tahdo hurahtaa lakkoihin uudelleen.  ;D Pikakuivattaja hakusessa, hintaa saisi olla n.10e, ei jenkkilästä tai Ebaystä. Suht helposti saatava siis.

En ole muuten ostanut uusia lakkoja kuin muutaman peruspunaisen 2,5 vuoteen! Olen reippaasti pysytellyt poissa kynsiblogeista, lakkakaupoista ja Juuresten kynsiketjuistakin.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #184 : 27.12.11 - klo:22:44 »
^ Sally Hansen InstaDry, punainen pullo, on hyvä, noin kympin. Taitaa löytyä ihan mistä vaan isommasta marketista.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 27.12.11 - klo:22:51 »
^ Kiitti! Nyt menin jo lukemaan lakkajuttuja. Hyihyi.  :P

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #186 : 29.12.11 - klo:15:06 »
Mä tarvitsisin nudekynsilakan. Se saisi olla mieluiten creme tai sheer ja sävyltään sellanen hieman roosaan tai ehkä kultaan taittava vaalea beige. Mieluummin lämpimän sävyinen, mutta neutraalikin käy. Jos joku keksii tuon kuvauksen perusteella mikä se mun unelmanudelakka on niin kertokaa ihmeessä...   

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #187 : 29.12.11 - klo:19:32 »
^^ Mäkin tykkään Sally Hansenin pikakuivattajasta, tosin ei kuivata ihan niin nopeasti kuin muut kokeilemani. Saa olla varovainen jonkun aikaa, etenkin jos on yhtään paksumpi lakkakerros alla.

Enivei: uuh, tuli juuri postissa viisi Essien lakkaa. Yritin pysyä kohtuudessa, joten tsekkailin paljon eri lakkojen swatcheja ja yritin valita vain sellaiset, joista ihan varmasti tykkäisin. No, näin omin silmin nähtynä (ei tosin vielä kokeiltuna) kaikki sävyt näyttää pikkuisen erilaisilta, mutta ei huonoilta ollenkaan. Nailetc:stä tupsahti klassikkopunainen Red Nouveau, shimmerinen oranssi Risky Business, korallinen pinkki Cute As A Button, kultashimmerinen (mauve)pinkki Your Hut Or Mine ja vaaleanvioletti/kylmä pinkki Splash Of Grenadine (sori huonoista sävykuvauksista, en tajua kuvataidekoulutuksesta huolimatta mitään väreistä!). Harmi kun lohkaisin juuri kynteni, niin en jaksa erikoisemmin lakkailla. Tekisi mieli kokeilla kaikkia!

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #188 : 30.12.11 - klo:22:04 »
^^^Itse en taas pitänyt tuosta Sally Hansenin pikakuivattajasta. Olen aina ennen käyttänyt Poshen vastaavaa, mutta pullo loppui, eikä ollut tarvetta tehdä tilausta ulkomaille, joten suositusten perusteella hain Anttilasta tuon Hansenin. Miellyttävän ohuesta koostumuksesta tulee kyllä plussat, mutta mielestäni kuivuu hitaammin kuin Poshe. Ainakin helpommin ottaa osumaa ja kolhuja itseensä, eikä se ole toivottava ominaisuus varsinkin, kun itse tuppaan koheltamaan vähän väliä. Lähtee kyllä uusi Poshen pullo tilaukseen tuon Hansenin jälkeen..  :P
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 02.01.12 - klo:12:09 »
Onko kukaan kokeillut Maybellinen "pikkusiskosarjan" MNY:n kynsilakkoja? Sain joululahjaksi sähkönsinisen metallinhohtoisen (?) lakan, mutta en ole vielä ehtinyt testata. Onko oletettavissa ihan kuraa? ;D

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 02.01.12 - klo:12:15 »
Mulla on pari, ei valittamista. Ei nyt mitään hyperlaadukkaita, mutta ainakin noi kaks on "ihan jees". Ei lähde liian nopeasti kynsiltä, eikä kestä liian kauan kuivuakkaan.
Varmaan voi vähän riippua sävyistä, ainakin noilla halvemmilla merkeillä. :P

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 04.01.12 - klo:07:41 »
Tuli eilen kokeiltua itsekin tuota. Mun MNY lakan sävy on 661 ja ei voi valittaa. Pysyvyydestä en osaa sanoa vielä mitään, mutta levittyi hyvin ja tasaisesti ja peitti jo kahdella kerroksella riittävästi. Kuivui varsin nopeasti. Eli voisin ostaa näitä lisää, sitten kun olen käytellyt ensin joitakin muita lakkoja loppuun. :)

Kunis

• Vieras
« Vastaus #192 : 04.01.12 - klo:08:51 »
Minulla on MNY 140. tollainen läpikuultava maidonvaalea, ja se pysyy hyvin viikon. Kuivuu myös huisin nopeasti. Harmittaa, ettei niillä ole nyt muita kiinnostavia sävyjä, olisin nimittäin heti valmis kokeilemaan lisää. ihan kovin peittävähän tuo ei ole, en siis tiedä montako kerrosta tummempia tarvitsisi olla. Ehkä näillä kokemuksilla voisin niitäkin tosiaan uskaltaa kokeilla.

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #193 : 10.01.12 - klo:18:18 »
Saako Suomesta jostain mustassa valossa hohtavia kynsilakkoja? Värillä ei oikeastaan ole väliä eikä tarvitse olla mitään huippulaatua tms., kunhan nyt yhden illan kestäisi edes suunnilleen. Tai onko jollain tietoa, hohtaako tavallinen valkoinen lakka mustassa valossa? Tarvetta olisi jo loppuviikosta, joten mistään en ehdi tilaamaankaan.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 10.01.12 - klo:18:45 »
^ Seppälässä oli ainakin ennen joulua mustavalossa hohtavia lakkoja. Montaa eri väriä ja ihan kelvollisia muutenkin. Näitä: http://www.bys.com.au/Fashion-Accessories/UV.aspx

Punanaamiossa myydään pimeässä hohtavaa lakkaa ja se toimii myös uv-valossa. http://punanaamio.fi/tuote/2708/mehronkynsilakka-14-ml

Olen kuullut, että myös keltaisten kynsien vaalentamiseen tarkoitettu lakka hohtaisi, mutta en ole kokeillut.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977