^ Jep, just päätin, etten enää käytä kärjissäkään niitä, koska vaika eka innoissaan laitan ne, jään aina katselemaan niitä silleen, etten pidäkään ja tahdon nopeasti ne pois. Magneettilakoista kyllä pidän, se on ihan kiva ja hauska idea ja tulee nätit kynnet (omistan kaksi magneettilakkaa). En tosin muutenkaan pidä, että kynsissä on liikaa koristeita, max. 2 kynttä saa olla koristeltuina Tarroja saa olla neljässä kynnessä yhteensä, jos hillittyjä!

Tai siis mulla näin, varsinkin kun pienet sirot kynnet ja kädet. Haluan, että lakka aina pääsosassa, siksi ostan vain sävyjä, joihin todella ihastun.
Edit. Mulla on
projekti. Pitkä sellainen. Käyn läpi kaikki lakat laatikoistani, joita en ole vielä testannut. Hohoh, tulee menemään aikaa

Siis ns. "musta laatikko", jossa odottelee ihania lakkoja! JA PALJON. Enemmän mitä oon käyttänyt/kokeillut

Pidän pari päivää lakkausta kerrallaan, niin saan aika nopeasti kokeiltua kaikki. Päivittäin en jaksa vaihtaa. Ainoa jolla on tämmöinen meneillään? Oon itse asiassa innoissani, että näin, tuleepahan nyt testattua kaikki siis, vaikka aikaa menee, odotan jo projektin alkamista (aloitan ens viikonloppuna). Ihan yllätyin miten paljon on testaamatta, ihan kuin uusia lakkoja sais!