Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282380 kertaa)

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #195 : 11.01.12 - klo:12:15 »
^ kiitti :), pitää käydä katsastamassa Seppälä ja Punanaamio.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 11.01.12 - klo:17:52 »
Kokeilin laittaa opin russian navyn päälle pari kerrosta china glazen fairydustia, näyttää jotenkin kivasti yötaivaalta tietyssä valossa.

Lainaus
Juu, ei tosiaan tulla mulla näkemään halkeilulakkaa koko kynnellä, en vaan tykkää.

Mulla on ihan sama juttu, en oikein ymmärrä halkeilulakkoja, tai mun silmään ne ei näytä yleensä hyvältä. En kans oikein tykkää magneettilakoista, mulle tulee outo olo niistä, niin kuin ne kuuluis johonkin toiseen aikaan.

Siirsin nämä tuolta hömpän puolelta tänne. - Chaos
« Viimeksi muokattu: 11.01.12 - klo:18:18 kirjoittanut Chaos »
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #197 : 11.01.12 - klo:22:27 »
^ Jep, just päätin, etten enää käytä kärjissäkään niitä, koska vaika eka innoissaan laitan ne, jään aina katselemaan niitä silleen, etten pidäkään ja tahdon nopeasti ne pois. Magneettilakoista kyllä pidän, se on ihan kiva ja hauska idea ja tulee nätit kynnet (omistan kaksi magneettilakkaa). En tosin muutenkaan pidä, että kynsissä on liikaa koristeita, max. 2 kynttä saa olla koristeltuina Tarroja saa olla neljässä kynnessä yhteensä, jos hillittyjä! :D Tai siis mulla näin, varsinkin kun pienet sirot kynnet ja kädet. Haluan, että lakka aina pääsosassa, siksi ostan vain sävyjä, joihin todella ihastun.

Edit. Mulla on projekti. Pitkä sellainen. Käyn läpi kaikki lakat laatikoistani, joita en ole vielä testannut. Hohoh, tulee menemään aikaa :D Siis ns. "musta laatikko", jossa odottelee ihania lakkoja! JA PALJON. Enemmän mitä oon käyttänyt/kokeillut ;D Pidän pari päivää lakkausta kerrallaan, niin saan aika nopeasti kokeiltua kaikki. Päivittäin en jaksa vaihtaa. Ainoa jolla on tämmöinen meneillään? Oon itse asiassa innoissani, että näin, tuleepahan nyt testattua kaikki siis, vaikka aikaa menee, odotan jo projektin alkamista (aloitan ens viikonloppuna). Ihan yllätyin miten paljon on testaamatta, ihan kuin uusia lakkoja sais!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #198 : 13.01.12 - klo:15:12 »
Projekteista: Mä kokeilin syksyllä lakkailla läpi kaikki lakkani, siis sellaisetkin, joita olen aiemminkin käyttänyt. Jonkin viikon jaksoin just tuolla tahdilla, että lakkasin parin päivän välein. Samalla listasin kaikki lakkaukset ja kommentoin listaan myös esim. lakkauksen kestoa ja sitä, kuinka paljon oikeasti lakasta tykkään.

Vaikka en saanut koko lakkakokelmaa käytyä läpi, projekti oli hyödyllinen: sain heitettyä roskiin useita vanhoja, pilalle paksuuntuneita pullonpohjia ja laitettua kiertoon lakkoja, joista en niin välitä. Tuntuu, että lakkojen ostelu muuttunut vähän järkevämmäksi, kun nyt hahmottaa paremmin, mitä itsellä jo on ja mitä tulee käytettyä - ei tarvitse ostaa kahdeksatta vihreää lakkaa, kun todellisuudessa tulee mukavuudenhaluisena käytettyä kolmatta viikkoa putkeen nude-lakkoja, joissa ei heti näy pieni lohkeilu...

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 22.01.12 - klo:17:09 »
Minulta löytyy MNY 466, todella tumma "verenpunainen" joka näyttää vähemmässä valossa mustalta. Levittymiseen ja kuivumisnopeuteen olen todella tyytyväinen, mutta pysyvyydestä ei voi kyllä kehua. Kynsien päistä etenkin voi lähteä hippusia pois jo ihan ensimmäisenä päivänä.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 25.01.12 - klo:21:58 »
Mä olen viimein herännyt kynsilakan käyttöön, ennen en tiennyt laaduissa olevan eroakaan, mitään alus- tai päällyslakkaa en tietenkään käyttänyt eli lyhyetkin kokeilut olivat aina rullalla kun en jaksanut odottaa lakan kuivumista ja lohkeilivat niin rumasti jo samana päivänä etten jaksanut vaivautua. Mulla on myös tosi rumat pattisormet ja leveät, liuskoituvat ja lohkeilevat kynnet joten en ole halunnut niitä lakalla edes korostaa.

Mutta nyt sain joululahjaksi sukulaiselta paketin Essie kynsilakkoja, tämän vuoden talvikokoelman. Lakkasin varpaat eri väreillä testatakseni pigmettejä ja värejä ja kokonaisuus oli aika kiva vaikka värit eivät minun makuuni olleetkaan. Lahjoitin ne sitten viininpunaista lukuunottamatta anopille, joka upeissa pitkissä kynsissään käyttää harmaita, huikean vihreitä ja muita minun näkökulmastani hurjia lakkoja.

Siitä viininpunaisesta lakkakärpänen sitten puraisi ja olen nyt perehtynyt aluslakkaan ja pikakuivattajaan sekä leikitellyt räikeillä väreillä parisen viikkoa. Pikakuivattajaa ilman ei tulisi mitään, mutta nyt ei kuivumisessa kestä niin kauaa että kärsimättömänä ehtisin sotkea pinnan  :T

Korallit, pinkit ja punaiset ovat toistaiseksi olleet suosikkeja, olen muutamia laatikon pohjalta löytyneitä ruman värisiä sekoittamalla saanut aika makeitakin värejä aikaan, juuri äsken lakkasin kynnet lämpimällä hotpinkillä, jossa on seassa shimmeriä. Sekoittelin Mavalaa, Essietä ja jotain ikivanhaa Niveaa ja lopputulos on oikein sievä. Ihanaa kun on löytynyt uusi hössötyksen aihe!
Raitoja käpälään!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #201 : 26.01.12 - klo:12:46 »
Oijoijoi, nyt on pakko friikkeillä :l Mulle on tulossa China Glazen Zombie Zest ja Mummy May I?-lakat <3 VIHDOIN! Mun on pitänyt pitkään jo tilata nuo, mutta en ole raaskinut ja nyt luulin, etten mistään enää koskaan löydä niitä. 18 dollaria maksoi postareineen, tavallaan kova hinta, tavallaan ei. 13 € eli ei paha, tosiaankaan. Sittenkään. En halunnut nyt tilata muuta kuin nuo kaksi lakkaa. Nyt ei malttais odottaa! Tilasin MBeauty Loungesta. Toivottavasti tilaus tulee perille ja onnistuu hyvin.

Mites tän kanssa kävi? Ootko jo saanut paketin? Mä oon miettinyt että uskaltaako tuolta tilata, kun netistä löytyy kokemuksia niin laidasta laitaan.

Edit. Ok, kiitti Chaos. :)

No niin. Tämä tilaus tuli, mutta Zombie Zest puuttui (eli kai oli loppunut? siitä ei tietoa ollut) :-\ Juuri se lakka mitä todella odotin. Aivan järkyttävän kauan kesti tilauksen tulla ja kaiken lisäksi ne ei ilmeisesti ole palauttamassa mulle lakan hintaa takaisin, koska sain tämmöisen meilin:

"We inform you about the generation of a voucher to your name from your order.

Here is the code of your voucher : V2562C31095O19742, with an amount of $4.85.
Simply paste this code in your next cart before pay the order. "

Että joo ::) Pistin sinne meiliä, etten ole heiltä enää tilaamassa, että tahdon rahani takaisin. Saa nähdä vastaavatko, koska ne eivät vastanneet aiempaakaan sähköpostiini, jossa kyselin lakkojeni perään, koska tilaamisesta oli niin hemmetin kauan. En siis suosittele, että kukaan tuolta tilaa. En tosiaankaan. Huhhuh. Nyt jäin ilman Zombie Zestiä ja sekös ketuttaa ja paljon! Eli siis saisin alennusta tuon lakan hinnan verran seuraavasta tilauksesta, hitto, mikä taktiikka noilla! EN TODELLAKAAN TILAA!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 26.01.12 - klo:21:22 »
^ Voi itku  :(

Ihmeellistä touhua kyllä, veikkaan että noilla ei ole kovin monta kanta-asiakasta... mutta kiitos tiedosta ja varoituksesta, eipä tuu sitten tuolta tilattua yhtään mitään.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 27.01.12 - klo:07:14 »
^^Tosi ikävä homma. Tuollainen on muutenkin syvältä, mutta varsinkin sitten kun odottaa jotain harvinaista tuotetta, jota ei ehkä saa enää mistään ja luulee vielä löytäneensä sen kohtuuhintaan. Eikä ole koko odotusaikana tsekannut onko sitä muualla, koska luulee sen saavansa.
Kiitos tosiaan infosta, ei vaikuta kovin luotettavalta kaupalta jos eivät vaivaudu vastaamaankaan.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 27.01.12 - klo:23:03 »
Mikä olisi paras paikka tilata revlon colorstay kynsilakkoja? Näitähän ei enää Suomesta saa ja nämä ovat maailman parhaita minun kynsissäni. Paketissa on aina värilakka ja päällyslakka ja jopa kirkas punainen kestää fyysisesstä työssä moitteettomana yli viikon! Kun huomasin että näitä poistetaan niin ostin paikallisesta kaupasta kaikki saatavilla olevat ;D

Onko ainut vaihtoehto ebay vai saako näitä jostain euroopan tullialueen kosmiskaupasta järkihinnalla?

this too shall pass.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 28.01.12 - klo:11:40 »
Mitkä teidän suosikit on ns. mannequin hands-lakoista? Lippmanin Naked näyttää todella kivalta mutta hinta ei innosta.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 28.01.12 - klo:21:15 »
^Opi Coney Island Cotton Candy, Inglotilla on oikein hyvä beige, Zoyan Touch collection kannattaa tsekata: http://www.scrangie.com/2011/05/zoya-touch-collection-nudes-for-summer.html
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 29.01.12 - klo:14:45 »
Sokkarin alesta nappasin kourallisen Mavalan lakkoja ihan puolirandomilla, värit La Paz, Hong Kong ja Toulouse. Tykkään karkkikynsistä ja minsta näissä cremeissä on upea kiilto, varsinkin Sechen lähes muovisella päällyslakalla kuorrutettuna.

Yllättäen La Paz nousi heti ensilevittämällä suosikiksi, aivan mahtavat punajuuripinkit kynnet, täydellinen sävy kellervän neutraalille iholle ja upea peitto. Modernimpi kuin perinteinen pinkki tai hollywood-punainen ja tosi raikas myös, ihana  <3

Olen tosi tyytyväinen Mavalan lakkoihin, värivalikoima ja saatavuus ovat hyviä, hinta sopiva pieneen hullutteluun ja kuivuvat nopeasti. Ensikosketukseni Opin värilakkoihin ei sen sijaan oikein vakuuttanut, kolmekaan kerrosta helmiäispinkkiä Italian Love Affairia ei levittynyt siististi ja lopulta tulos oli todella kehonrakentajamaisen übervaaleanpunainen. Ehkä tämä kävisi varpaissa tai toisen lakan päällä? Täytyy tutkailla.
Raitoja käpälään!

Titi

• Vieras
« Vastaus #208 : 31.01.12 - klo:13:01 »
Minullakin on yksi huono kokemus Mbeauty Loungesta.
Eli tilasin kanssa tuolta Mbeauty Loungesta viimevuoden marraskuussa viisi lakkaa, joista yksi oli Mummy may I? sekä neljä Opin lakkaa. Ja viidestä lakasta menee jo kalliimmat, vajaa 20 dollarin postikulut.
Kun paketti tuli, sieltä puuttui Mummy may I ja yksi Opin lakka, tilalle oli laitettu toinen Opin lakka mutta postikulut otettu kuitenkin viiden lakan mukaan  ::)
Sain alekoodin niiden kahden puuttuvan lakan hinnalle, mutta.... alekoodi ei toimi ja sähköpostiin he eivät vastaa.
Eli eipä kannata sieltä tilata.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #209 : 31.01.12 - klo:22:39 »
^ No huhuh ::) Eli tosiaan sama meininki kuin  mulla oli...En tosiaan tilaa enää koskaan tuolta!

No nyt on tulossa mulle China Glazen Zombie Zest eBaysta 10 dollarilla posteineen, jee :)