Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282802 kertaa)

Poissa bast

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #210 : 01.02.12 - klo:16:16 »
^ Hienoa, että löytyi! Toi on ihana lakka.  :) Vaatii vaan useamman kerroksen ja poistaminen on vähän hankalaa, mutta tykkään silti.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 07.02.12 - klo:07:04 »
Trindin nail repair lakkaa on kyllä ihan pakko kehua! Minulla on luonnostaan todella pehmeät ja liuskoittuvat kynnet, mutta tuo lakka tekee kyllä kynsistä ihan mielettömän kovat ja vahvat. Yhtään liuskottumista ei ole tullut ja lakka kestää kynsissä tosi pitkään hyvänä. Toissa aamuna minulla jäi etusormen kynsi farkkujen vetoketjun ''väliin'' kun suljin housuja ja ehdin jo ajatella että ei perse, nyt sitten halkesi kynsi, vaan ei! Pieni lommo kynteen tuli, mutta se nyt oli aika vähäistä sillä kynsi todella jäi ihan kunnolla vetskarin väliin ja olisi normaalisti ihan varmasti vähintäänkin haljennut.

Lakassa hyvää on myös tuotteen löysä koostumus ja lakka levittyy kynnelle todella nätisti :) Minulla on aina kauhea ongelma saada kynsilakat levittymään tasaisesti ja kynsistä tulee lähes poikkeuksetta epätasaiset ja rumat.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #212 : 07.02.12 - klo:12:38 »
Tuo Trindin kynnenkovettaja on ihan loistavaa, olen käyttänyt sitä jo vuosia. Kokeilen aina välillä muuta, mutta palaan tähän joka kerta.
Saman sarjan värillisiä lakkoja en ole kokeillut.

Sävytettyjä kynnenkovettajia olen kokeillut, ja ne ei musta olleet hyviä. Koostumus on loistava kuten tuossa normiversiossakin, mutta ne sävyt olivat epäonnistuneita. Lopputulos ei näyttänyt hyvältä.
Kokeilin siis hentoa lilaa (jossa lopputulos kalpean ja raidoittuneen näköinen) sekä helmiäistä (jossa liikaa helmiäistä, lopputulos suttuisen näköinen, vaikea saada levittymään siististi).
Se normiversio on siis ehdottomasti ostamisen arvoinen, ne sävytetyt eivät niinkään. 

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 07.02.12 - klo:13:45 »
Minäkin oon käyttänyt jo pitkän aikaa Nail Repairia. Yhdessä vaiheessa kokeilin Nail Repairin voimakkaaseen tuoksuun kyllästyneenä OPI:n Nail Envyä, mutta sillä kynnet katkeili koko ajan ja lakka kellastutti kynnet. Mulla tuskin kasvais kynnet minkään mittaisiksi ilman Trindiä :)

Joku aika sitten otin sen kaveriksi Nail Balsamin. En tiiä, tekeekö se yhtään mitään, mutta kun se sopii tuon Nail Repairin alla käytettäväksi, niin oon sitten käyttänyt. Kynsiöljyjä oon laiska käyttämään, niin ehkä tää balsam osaltaan korvaa sitä.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #214 : 13.02.12 - klo:19:34 »
Muhun on iskenyt kova sinisten kynsilakkojen himo ja mitä erikoisempi sinisen väri, sitä parempi. Vaikka sininen ja turkoosi ovat lempivärejäni, mulla on yllättävän vähän sinisiä ja turkooseja kynsilakkoja. Siksipä ostin viisi lakkaa eBaysta, että saisin tyydytettyä himoni. En olekaan vähään aikaan ostanut lakkoja isossa määrin.

Tulossa ovat siis (kuvat ja linkit löydetty ihan vain randomisti kuvahaulla)
OPI I Don't Give a Rotterdam!
OPI I Have a Herring Problem
Orly Cosmic FX Halleys Comet
Color Club Jewel Tone Blue
Essie Aruba Blue

Edit: eikä näköjään nämä mun kynsilakko-ostokset tähän loppuneet, kun löysin a-england-lakat. Lakkojen hinta on aika korkea, mutta toisaalta tässä kaupassa ei tarvitse maksaa yhtään postituskuluja.

Ostoskoriin sujahtivat
Saint George, sinivihreä holo
Tristam, sininen holo
Ascalon, harmaan violettinen duochrome-holo

Vaikka viimeinen lakka, Ascalon, ei tyydytäkään mun sinisen himoja, niin lakka oli sen verran erikoinen, että se piti napata ostoskoriin myös. Sitä paitsi mulla on ollut kyllä harmaan himotuksiakin ;D .

Onko kellään muulla kokemuksia a-england-lakoista? Ainakin lakkablogeissa näkyivät tämä merkin lakat ihan hyvin edustettuina.

Edit: kirjoitusvirhe kuriin.
« Viimeksi muokattu: 23.03.12 - klo:18:21 kirjoittanut ellen »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #215 : 22.02.12 - klo:17:49 »
Oon  saanut hommattua niin ihania lakkoja mitä oon jo pitkään toivonut, eBaysta löyty China Glazen vanhemmasta Halloween kokoelmasta (ja vielä edullisesti) Ick-A-Bod-Y ja Zombie Zest, eBastä löyty myös Orlyn Fowl Play 8 € posteineen! Ja vielä ystävältäni sain China Glazen Stellan.

Sitten tilailin Head2Toesta: China Glazea kaikki: Foxy, Stroll, Thunderbird, magneettilakat Pull Me Close, Cling On, Instant Chemistry ja Attraction

Nyt voi tyytyväisenä pitää lakkaostamisesta pitkän paussin! Nuo kaikki edellämainitut ovat aivan:

:-* <3 :l
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 28.02.12 - klo:16:29 »
Mistäs Misaa saisi hankittua? Haluaisin yhden lakan kevään kokoelmasta. Ebaystä ei löytynyt ja lakkapuljuista ei taida kannattaa yhtä lakkaa tilata.

Lisäksi Orlyn kevätkokoelmasta yksi lakka houkuttaa, mutta sen löysin suht sopuhintaan Ebaystä, ja Beautybaystäkin saisi, jos oikein himottaisi.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 01.03.12 - klo:04:21 »
Nyt kun mun OPIn Malaga Wine räjähti käsiin (argh, OPIn kiinnijuuttuvat pullot!), niin oisko jollain antaa suosituksia tummasta veren-/viininpunaisesta lakasta? Mitä jellympi, sitä parempi! Malaga Wine oli aika ihana muuten, mutta ei musta tarpeeksi jelly. Oikeen hyytävän tumma verenpunainen siis haussa!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #218 : 01.03.12 - klo:19:49 »
^ Oisko Essien Wicked sellainen? Tai OPIn We will always have Paris.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 01.03.12 - klo:21:41 »
^Kiitos vinkeistä! Kuvien perusteella nuo vaikuttaa potentiaalisilta, täytyy tutustua lisää.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 11.03.12 - klo:15:50 »
Miltä merkiltä löytyisi hopeaan taittava vaalea maitokahvi/nude sävy?  :)

Edit. Myös vaaleansininen tai turkoosi puuterinen sävy etsinnässä jos joku osaa sellaista ehdottaa? Sävyn pitäisi olla sellainen himmeä ja ei kovin kylmä  :P
« Viimeksi muokattu: 11.03.12 - klo:15:55 kirjoittanut Eiffe »

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 11.03.12 - klo:17:14 »
Tuohon nudeen hopeisella shimmerillä tsekkaisin Zoyan Touch-kokoelman:

http://www.scrangie.com/2011/05/zoya-touch-collection-nudes-for-summer.html

oops, ei ollutkaan hopeinen shimmeri vaan hopeinen taitto! Kannattaa ehkä vilkaista kumminkin nuo sävyt, mihin suuntaan noista pitäisi mennä?

Essien Coctail Bling voisi olla tuo puuterinen sininen - vai meneekö liian harmaaksi?

Edit. olin ihan varma, että olin nähnyt myös tuollaisen puuterisen turkoosin vähän aikaa sitten kun harkitsin itsekin sen ostamista: taitaa olla Nubarin Mod Aqua:

« Viimeksi muokattu: 11.03.12 - klo:17:58 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 12.03.12 - klo:15:42 »
Kiitos Lila vinkeistä  :) Nuo molemmat siniset on just sitä mitä hain takaa, varsinkin mod aqua. Ja luulen että noista zoyan lakoista shay voisi olla hyvä. Ei vaikuta liian lämminsävyiseltä ja siinä on ihan tarpeeksi hopeisuutta. Osaatko vielä sanoa mistä nuo kannattaisi tilata?

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 12.03.12 - klo:16:29 »
Olen itse tilaillut nykyisin yksittäisiä kynsilakkaputeleita enimmäkseen eBaysta eri myyjiltä - katson vaan, että myyjällä on melko paljon transaktioita ja hyvä maine.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 12.03.12 - klo:17:12 »
Ebayhin siis, kiitos  :)