Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282503 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #240 : 19.03.12 - klo:17:38 »
Mistä mä löytäisin tämmöisen lakan, jota käyttää mustan lakan päällä?

http://www.stephscloset.com/blog/gallery/id/3703/gosh-rainbow-nail-polish-over-black/

Tahtoisin ihan saman värisen siis.
Inglotilla on kanssa noita flakie-lakkoja eri väreissä. Tuolla swatcheja http://nicslittleworld.blogspot.com/2011/03/inglot-flakies.html  :)
« Viimeksi muokattu: 19.03.12 - klo:17:52 kirjoittanut Kathy »
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 20.03.12 - klo:12:40 »
Mä sain vihdoin ja viimein käytyä kaikki kynsilakkani läpi. Sekoittelin niitä paljon keskenään, joka oli hyvä veto koska omistin useita huonon värisiä kynsilakkoja. Sain aikaiseksi myös täydellisen mintunvihreän, tosin parin kokeilun jälkeen. Sekoittelin kaikki lakat läpi ja ohentelin niitä kynsilakanpoistoaineella taas juokseviksi. Jee, nyt mulla 33 käytettävää kynsilakkaa  ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 21.03.12 - klo:15:48 »
Nubarin Mod Aqua on muuten ihana ja persoonallinen sävy kaikille sinivihreän ystäville. Helppo lakata ja kaksi kerrosta riittää (pitihän se tilata sitten itsekin  ;D)
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #243 : 23.03.12 - klo:16:15 »
Mulla on ihan mennyt ohi, että opin strawberry margarita on näköjään kylmään menevä sävy, laitoin sitä itselle, ja ajattelin, että jee! nyt mulla on ihanat pinkit kynnet, mutta se näyttää ihan kauhealta mun ihoa vasten  :D

En tiedä, minkä takia en oo tajunnut sen olevan tuon sävyinen.

Ostin kans mavalan bronze greenin, ja tämä on ehkä mun suosikkivihreä kynsilakka, jotenkin tosi upea mun mielestä, mutta sopii kyllä enemmän syksyyn-

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 26.03.12 - klo:13:50 »
Ostin Mavalan pikakuivattajan ja se on helpottanut tilannetta jonkin verran muttei poistanut ongelmaa kokonaan.. Vaikka kynnet ovat kuivat, niin silti pinta on pitkään pehmeä kuin voi, ja jos kynnen sohaisee jonnekin, kuoriutuu lakka helposti pois ja kynsiin tulee jälkiä..  ::) *huoh* pitää varmaan mennä pyörähtelemään jonnekin stoccan kosmetiikkaosastolle ja panostaa johonkin vähän parempaan lakkaan joka kuivuu salamana..
« Viimeksi muokattu: 26.03.12 - klo:13:54 kirjoittanut Neriana »

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 27.03.12 - klo:00:53 »
Neriana, jotkut kynsilakat ei vaan ihan oikeasti kuivu. Mulla oli joskus yksi anytimen kynsilakka, joka ei kuivunut ollenkaan kahden kerroksen jälkeen. Siis vaikka olisin ollut 3h paikallani, niin ei kuivu.

Mä muuten lakkaan omat kynteni aina kun katson telkkaria, koska siinä ne kuivuu näppärästi samalla ja ei tuu sohittua mihinkään :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 27.03.12 - klo:07:37 »
Neriana, kuivatatko sä kerrosten välillä? Jotkut lakat tosiaan jäävät pehmeiksi, esim. China Glazet eivät meinaa millään kuivua mun kynnellä pikakuivattajasta huolimatta. :-\

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 27.03.12 - klo:11:38 »
Yhyy, luottopikakuivattajani Sally Hansenin Insta-Dri on nykyään kroonisesti loppu paikallisesta Anttilasta ja tarvitsisin sitä oikeasti asap. Onko jollain vinkata nettikauppaa, josta saisi kyseistä tavaraa nopeasti ja mahdollisimman pienillä postikuluilla? Mitään kolmea viikkoa en ehtisi odotella, kärsin jo nyt tuskia :D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 27.03.12 - klo:11:46 »
Kyllä olen kuivattanut kerrosten välissä ainakin niin, että alla olevan lakan pinta on jo ''kosketuskuiva'' mutta ihan kivikova se ei välttämättä ole sillä siihen menisi niin paljon aikaa.. Ainut lakka mihin olen ollut kyllä täysin tyytyväinen on ehdottomasti wet'n wildin hilelakka joka on suht läpikuultava ja hento; koska lakassa ei ole tasainen pinta niin naarmut ja kolhutkaan ei kynnen pinnassa näy vaan lakka pysyy pitkään hyvänä, ja tämä kyllä kuivuu ihan megakovaksi, mutta se vaatii kyllä hiukan kärsivällisyyttä ja lakka kannattaa levittää esim. illalla juurikin tv.tä katsellessa.. Olisi vaan joskus kiva kokeilla jotain muutakin vaihteen vuoksi :)

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 27.03.12 - klo:22:02 »
Mä kuivatan yhtä kynsilakkakerrosta yleensä vähintään 10, mieluummin 20 minuuttia. Ei ihme että lakkaamiseen pitää varata joku tunti aikaa, mutta näin olen viimein saanut lakkauksen pysymään jotenkin siistinä. En varmaan vaan osaa, mutta en ymmärrä miten jotkut selviää lakkaamisesta jossakin kymmenessä minuutissa. Hyvin harvoilla lakoilla selviän vain yhdellä kerroksella, monet huonommat vaatii sen kolme.

Pikakuivattajien kohdalla olen todennut, että mun ei kannata ostaa kuin Mavalaa. Kokeilin aikoinaan Secheä ja Poshea, mutta nuo menee niin nopeasti paksuksi ja käyttökelvottomaksi että ei kannata ostaa kallista ja isoa pulloa kun vähintään puolet menee hukkaan kuitenkin. Mavalan minipullostakaan en pysty kyllä kaikkea koskaan käyttämään. Lakkaan töiden takia kynnet suunnilleen kerran viikossa, joskus harvemminkin, ehkä muilla sitten menee päällyslakkaa enemmän.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 28.03.12 - klo:00:08 »
^ Hyvin pitkälti samaa mieltä kaikesta. Yleensä annan lakkakerrosten kuivua kymmenisen minuuttia, mutta joskus esimerkiksi koneella näpytellessä aika ihan unohtuu ja kuivumisaika onkin lähempänä pariakymmentä minuuttia. Riippuu toki lakastakin, muistan joskus käyttäneeni jotain Barry M:n (?) lakkaa, jonka annoin kuivua kerrosten välissä 20 minuuttia ja käytin pikakuivattajaa. Silti lakka jäi ihan pehmeäksi ja painui ihan rullalle, vaikka yritin olla varovainen.

Ja Mavadry lienee minullekin paras pikakuivattaja. Käyttäisin mielelläni Seche Viteä sen antavan kiillon vuoksi, mutta kuten garme jo sanoikin, niin ei huvita maksaa Mavalaan nähden kaksinkertaista hintaa, kun puolet lakasta joutuu kuitenkin heittämään pois.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #251 : 28.03.12 - klo:00:24 »
^ EI joudu heittämään pois, kun käyttää ohentajaa!!! Mä olen ainakin Poshet sun muut saanut käytettyä näin ihan loppuun asti :) Sechellä on esim. Restore, maksaa Suomessa 9 € ja saa KICKSeistä.

http://seche.com/products/product-83000.html
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 28.03.12 - klo:00:42 »
^ Voisi toki kokeilla tuota Sechen omaa ohentajaa :) Käytin joskus Mavalan ohentajaa Seche Viteeni, ja tulihan siitä toki juoksevampaa, mutta ainakin omasta mielestäni lakan kuivattava ominaisuus hieman kärsi. Toisin sanoen siitä tuli vain tavallinen päällyslakka, ei niinkään pikakuivattaja :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #253 : 28.03.12 - klo:00:50 »
^ Ahaa okei! Hmmh, mulla ollut tuota Mavalan ohentajaa eikä se ollut niin hyvää kuin tuo Sechen. Mä oon ainakin tosi pitkään Secheä käyttänyt eikä mun Poshesta ole pikakuivaava ominaisuus kärsinyt :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 29.03.12 - klo:12:35 »

Color Club - Blushing Rose

China Glaze - Sweet Hook

Misa - Shake it to the samba

China Glaze - Lemon Fizz

Essie - Mint Candy Apple

Kopsasin karusti toisesta viestinä uusimmat kynsilakka hankintani, joita odotan postin tuovan. En oo ikinä ollut kynsilakoista näin innoissani  ;D Nykyisin kynteni on lyhyet ja värilliset lakathan näyttää hullun makeilta lyhyissä kynsissä! Omistan kohta melki 40 kynsilakkaa  0_0 Tää pastellitrendi on todella innostuttanut mut.

Osaisiko joku neuvoa edullisen OHUEN aluslakan, ja jonkun tosi kestävän ja kiiltävän päällyslakan joka ei miellään kuivuisi purkkiin niin kuin tuosta Poshesta olen lukenut?