Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282377 kertaa)

Poissa Paris

• Haiven
  • *
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #30 : 09.04.11 - klo:18:35 »
Mä olen tyytyny ihan buffauksen/hiomiseen ja piilottanu loput värit tummemmalla kynsilakalla. Tuntuu kyllä että tota kellastumista ei täysin aiinakaan mun käyttämät aluslakat onnistu estämään.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 11.04.11 - klo:21:50 »
Ostin sen Dependin lilan halkeilulakan, mutta nyt en keksi mikä sävy sinne alle ois kiva. Ehdotuksia? Tunnen itseni todella mielikuvituksettomaksi :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 12.04.11 - klo:12:38 »
Apua, en tiedä kuinka muotoilen tämän kysymyksen  ;D

Mulla on aika lyhyet kynnet, ne kasvaa yli sormenpään ja on siinä mitassa nätit mutta sitten aina kolhaisen jonkun kynnen ja joudun leikkaamaan ja viilaamaan kaikki lyhyiksi. En halua käytännön syistä, enkä rahanmenonkaan takia ottaa minkäänlaisia rakenne/geelikynsiä, siis sellaisia kestäviä kynsiä. Olenkin nyt tässä jo aika kauan pyöritellyt sellaista ajatusta että alkaisin käyttämään niitä liimakynsiä/irtokynsiä. Olis kätevää jos voisi aina silloin tällöin, ehkä kerran viikossa laittaa nätit kynnet ja lakata ne kivasti. Sitten parin päivän päästä vaan ottaa ne pois ja on omilla, luonnollisilla tynkäkynsillä  ;D

Kuluttaako se liima kuinka kynnen pintaa? Mulla ei ole mitkään maailman kestävimmät kynnet, mutta toisaalta jos pitää kynnet lyhyinä ja vain satunnaisesti käyttää irtokynsiä niin voiko siitä olla haittaa?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #33 : 12.04.11 - klo:14:26 »
^^ Sininen (tumma tai vaalea), vaaleanpunainen jopa pinkki? Tietty musta ja eri värinen lila käy myös. Niin ja hopea!

Edit. wilma, mä en käyttäis irtokynsiä edes kerran viikossa, se saattaa todellakin repiä oman kynnen pintaa ja sitten menis omat kynnet vielä huonommiksi. Kandee tsekkailla kynsienhoito-ketjua ja sieltä vinkkejä, jotta saisit vahvemmat kynnet, niitä on vaikka mitä, mitkä vahvistaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 13.04.11 - klo:22:35 »
RockQueen: Voi olla että olen kummallinen mutta täällä tuli heti ekana mieleen joku kellervänvihervä väri, sellainen kirkas oliivi  :)

Ärsyttävää kun kynnet kasvavat niin nopeasti, joudun rasittavan usein leikkaamaan n. 0.5 cm kynsistä pois. Pitäisi hommata paremmat kynsisaksetkin, nykyiset vain repivät kun kynnet ovat niin pitkät. Varsinkin nyt keväällä pidän kirkkaista väreistä sekä pastellisävyistä kynsissä. Jotenkin nuo vain näyttävät mielestäni kivemmille lyhyissä kynsissä, joten siinäkin yksi syy käytännöllisyyden lisäksi, miksi pidän kynnet suht lyhyinä.
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 15.04.11 - klo:14:00 »
Mä olen vähän pettynyt. Kuvittelin että tuo China Glazen White Cap on jotenkin tosi peittävää valkoista (joo, googletin vielä ennen kuin tilasin) mutta se onkin ihan läpinäkyvää. Kaveri laittoi sitä omiin kynsiinsä yhden kerroksen ja ihan läpinäkyvää...  :-[
Mä ostin nyt sitten oikeasti peittävän valkoisen: Wild and Crazyn Montana. Tämä ihan oikeasti todellakin PEITTÄÄ ja kiiltää nätisti. Suht helposti levittyi. Laitoin kolme kerrosta ja päälle Mavalan Quick Dry päällyslakkaa pari kerrosta. Nyt on pianonvalkoiset kynnet ja kelpasi miehellekin. :D Sillä on siis ollut joku fiksaatio että haluaa mulle pianonvalkoiset kynnet. Suosittelen kaikille jotka haluavat edullisen peittävän perusvalkoisen. Tekisi mieli kokeilla näihin hilekärkiä mutta ehkä hillitsen itseni, näissä on jo nyt yhteensä 7 kerrosta lakkaa kun on pari kerrosta aluslakkaakin alla.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 16.04.11 - klo:21:53 »
Aah, Nubarin kevätpastellit ovat aivan ihania! Tosin minulla on vaan hyvin vaalea vihreä Baby Sprout ja Yellow Primrose, joka ei ole paljon luonnonvalkoista keltaisempi - saatan tarvita muitakin. Molemmat ovat vain aavistuksenomaisesti värillisiä - ja ehkä aavistuksen harmahtavia. Väreissä on hyvin hienojakoista shimmeriä, joka ei oikeastaan näy, mutta tekee väristä jotenkin pehmeämmän kuin tavalliset pastellicremet. Kaiken lisäksi Baby Sprout sopii ihoni sävyyn tosi hyvin. Hauskan ja jotenkin oudosti vintagehenkisen manikyyrin saa näillä aikaan!  :l
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #37 : 17.04.11 - klo:08:43 »
^mistä ostit niitä Nubarin lakkoja? Yhdellä e-bay myyjällä olis niitä myynnissä ja tekis mieli tilata niitä, mutta odotan häneltä yhä 5 viikon takaista pakettia, joten uutta tilausta en uskalla tehdä ennen sitä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 17.04.11 - klo:11:49 »
eBaysta ostin, enchantedbeautyspot - tuolta ainakin oli tosi nopea toimitus.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #39 : 17.04.11 - klo:19:28 »
^mistä ostit niitä Nubarin lakkoja? Yhdellä e-bay myyjällä olis niitä myynnissä ja tekis mieli tilata niitä, mutta odotan häneltä yhä 5 viikon takaista pakettia, joten uutta tilausta en uskalla tehdä ennen sitä.

Lainaan itseäni. Laitoin aamulla sähköpostia myyjälle, että missä paketti viipyy. Hän vastasi ja mukisematta aikoi palauttaa rahat minulle ja pahoitteli tapahtunutta. Pyysi myös ilmoittamaan, jos paketti saapuu niin voin maksaa sen uudelleen  :) Kivaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #40 : 26.04.11 - klo:16:19 »
Tässä ketjussa voi jatkossakin jutustella yleisesti eri kynsilakkamerkeistä ja kynsifriikkeilystä, mutta perustin lisäksi omat ketjut suosituimmille kynsilakkamerkeille niin niissä voi sitten jutustella ihan merkkikohtaisia juttuja, esim. jos haluaa keskustella pelkästään jonkin tietyn merkin kokoelmista tai vihreäsävyisistä lakoista tai muusta vastaavasta. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 28.04.11 - klo:18:38 »
Sain facial-shopin tilauksen mukana kaupan päälle DHC Nail Make -kynsilakasta sävyn C15, joka on sellainen "karkkimaisen vihertävä". Lakka on aika läpikuultava ja vaati 6 kerrosta jotta väri kynnellä vastasi pullossa näkyvää väriä. Lakka kuitenkin kuivui nopsasti, joten lakkauksessa ei pitkään siltikään mennyt. Tämän perusteella voisin hyvin ostaakin näitä lakkoja.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 07.05.11 - klo:11:30 »
Lila: kehuit nubarin spring gardeneita. Miten on levittyvyyden kanssa? Tilasin tuosta samasta kaupasta, mutta petyin tosi pahasti blue hydrangean sutiin, joka veti raitoja lakkaan. Vaikea selittää, mutta mun oli laitettava kolme kerrosta eikä tulos ole siltikään täydellinen. Oon pitänyt nubaria tosi laadukkaana ja tykännyt sudeista, joten onkohan mulle osunut vain joku maanantaikappale?

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #43 : 07.05.11 - klo:14:53 »
Dependin valkoista halkeilulakkaa on puoli purkkia jäljellä mutta se on mennyt ihan ihme muhjuksi. Se ei levity enää ja sotkee kynnet vaan. Myös se sivellin on ihan kökkö eikä enää levitä mitään. Ärsyttää. Mikäköhän lienee syynä ja innolla odotan tapahtuuko siniselle samalla tavalla.

rockqueen laita valkoista, pinkkiä tai vaikka HMM jotain erisävyistä violettia  :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 08.05.11 - klo:15:22 »
SH: ainakin Baby Sprout - se vaaleanvihreä - käyttäytyi ihan hyvin lakatessa, ja mitään erityistä ei jäänyt raidoittumisesta mieleen. Tai sudista. Meinaankin testata sen ihan vaaleankeltaisen tänään, kerron jos on jotain erityistä. Keltaiset tosin tuppaavat olemaan kaikin puolin rasittavia...