Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282376 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #300 : 27.05.12 - klo:21:45 »
Saako Seppälästä vielä Models Ownin lakkoja? Tahtois pari sävyä...Jos ei niin pitääpä tilata niiden omilta sivuilta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #301 : 28.05.12 - klo:07:42 »
^Saa, mutta hirmu rajoitetulla valikoimalla :-\ Se vielä vaihtelee vähän myymälän mukaan eli jos matkan varrelle sattuu useampi Seppälä, kannattaa käydä tarkistamassa kaikki.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #302 : 28.05.12 - klo:13:46 »
Onkohan Dependin kesän 2012 kokoelma rantautunut jo Suomen Kickseihin? Alizarinen postaus sai himoitsemaan muutamaa sävyä.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 28.05.12 - klo:22:43 »
^ Toi Depend ois tosi hyvä, mutta eihän sitä vaan ole lopetettu? Tuossa linkissä kun se oli löytynyt alehintaan. Pitääkin heti tänään käydä katsastamassa, jos suinkin vaan ehdin.

Itse ostin sen tosiaan alehintaan, empä edes tajunnut ettei sitä välttämättä myydä... Toivottavasti sä löysit mieleises :>
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 29.05.12 - klo:10:02 »
^ Toi Depend ois tosi hyvä, mutta eihän sitä vaan ole lopetettu? Tuossa linkissä kun se oli löytynyt alehintaan. Pitääkin heti tänään käydä katsastamassa, jos suinkin vaan ehdin.

Itse ostin sen tosiaan alehintaan, empä edes tajunnut ettei sitä välttämättä myydä... Toivottavasti sä löysit mieleises :>

Kävin vasta eilen ja eipä sitä ollut. Kicksissä aikani palloiltuani totesin Essien olevan ihanin sävy, mutta liian kallis. joten päädyin Lorkun color richeen nro 602, joka oli pullossa aika tismalleen Essien sävyä. Kommenttia en vielä osaa antaa, kun en ole testannut.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #305 : 29.05.12 - klo:10:49 »
^ Jos sen kuitenkin haluat, kuten pelikaanikin tuosa aiemmalla sivulla jo sanoi, Top kosmetiikasta sitä löytyy. Tuli juuri muuten mieleen, että elfin Mint Cream on melkein samanvärinen kuin tuo Depend. Siitä mulla ei näköjään ole swatchia, ja elfin sivuiltakin se on loppu... Googlella löytyy jotain.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 29.05.12 - klo:12:14 »
^ Ei saa kiusata! Koitan olla nykyisin kunnollinen ja ostaa yhden lakan/sävy (paitsi peruspunaisia, niitä on aika monta ja liikaakin). Vaikka onhan se kiva kun  on mistä valita, mutta koitan silti nyt pärjätä tällä yhdellä.  :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #307 : 29.05.12 - klo:14:58 »
Mikänkälainen mintun sävy sopis kylmäihoiselle? Mulla oli Elf Mint Cream, mutta meni etenpäin, samoin LaFemmen Mint Cream, liian likaisia sävyjä. Liian tunkkaisia sävyjä ihooni vasten. Kai mulle nyt joku minttusävy sopii ;D Ja minttu multa puuttuu kokoelmista kokonaan. Kai se pitäisi sitten enemmän sinertää kuin vihertää, niin sopis, mutta tuntuu, että menee sitten jo turkoosiksi ja niitä mulla on. Essien Mint Candy Applea mietin, jos se ois sopiva ja tarpeeksi kylmä sävy. Haussa ois sekä creme, että metallinen minttu.

Edit. Mietin myöskin Avonin Aqua Fantasya...näyttää kauniilta sävyltä.
« Viimeksi muokattu: 29.05.12 - klo:15:05 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 29.05.12 - klo:16:08 »
Tuli juuri muuten mieleen, että elfin Mint Cream on melkein samanvärinen kuin tuo Depend. Siitä mulla ei näköjään ole swatchia, ja elfin sivuiltakin se on loppu... Googlella löytyy jotain.

Mä just heitin roskiin tuon tilaamani Mint creamin elfiltä, siis oli niin huonoa se massa kuin olla ja voi. Tai jos sitä nyt massaksi voi ees sanoa, pikemminkin jotain laihaa litkua. En kyllä suosittele oman kokemukseni perusteella... Ihan kamala vaiva oli saada se kerrostumaan nätiksi kynnellä ilman raitoja, ja sitten se ei kuitenkaan kestänyt yhtään.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #309 : 29.05.12 - klo:17:03 »
Vaikuttaako kynsilakan ohentaminen lakan kestoon kynnellä?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #310 : 29.05.12 - klo:18:25 »
^ Ei itselläni ainakaan vaikuta mitenkään.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 29.05.12 - klo:19:53 »
Ohenteletteko muuten lakkoja kynsilakanpoistoaineella vai ihan tarkoitukseen tehdyllä aineella?

Mä olen aina käyttänyt ihan vain asetonillista kynsilakanpoistoainetta, mutta nyt tuossa jokin aika sitten ostin Mavalan kynsilakan ohentajaa, kun ajattelin että se varmaan toimisi vähän paremmin. No eipä kyllä toiminut ollenkaan. Annostusohje ei ensinnäkään pitänyt yhtään paikkaansa, vaan ainetta sai lirutella todella reilusti, että sillä oli mitään vaikutusta, eikä aine meinannut millään sekoittua tasaisesti lakkaan. Kaiken lisäksi se hävisi itsestään jonnekin, ja lakka oli seuraavalla käyttökerralla ihan yhtä jähmeää kuin ennen tuota ohentajaa.

Olikohan vika vaan tuossa Mavalan litkussa vai teinkö mä ehkä jotain väärin? ???
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #312 : 29.05.12 - klo:20:14 »
^ Mulla on myös Mavalan ohentajaa, käytän välillä sitä ja välillä asetonillista kynsilakanpoistoainetta. Mavalaa saa tosiaan laittaa reilummin kuin sen pari tippaa ja aika pian joutuu ohentamaan uudelleen. Muista ohentajista ei ole kokemusta kuin tuosta, mutta mulla se kynsilakanpoistoaine oikeastaan toimii parhaiten. Käytän Mavalan loppuun mutta en osta lisää.
Hennatut häntäluumittaiset hiukset 1b M ii.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #313 : 29.05.12 - klo:20:22 »
^^ Mä en käytä ikinä kynsilakanpoistoainetta, oon joskus tehnyt niin ja lopulta se ohennettu lakka ei kuivunut enää ollenkaan. Mavala on mun mielestä aika huonoa, juurikin koska sitä ei tosiaan riitä se pari tippaa ja se pullo on kuitenkin aika pieni. Voisin suositella Seche Restorea. Ei sitäkään riitä mikään kaksi tippaa, mutta mulla on sellainen isompi pullo joka on kyllä kestänyt kauan, ja se oikeasti mun mielestä ihan toimii. Oon jo ties kuinka kauan jatkanut sillä Nail Envyn rippeitä, ja mitään kuivumisen hidastumista tai muutakaan outoa en oo huomannut.

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 29.05.12 - klo:20:25 »
^ Outoa, mulla ei ole koskaan poistoaineella ohentaminen vaikuttanut lakan kuivumiseen. Ovat kuivuneet aina ihan normaalisti.
Hennatut häntäluumittaiset hiukset 1b M ii.