Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282379 kertaa)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #315 : 29.05.12 - klo:20:38 »
Kiitos Gekko ja Ophelia! :)

Ilmeisesti vika on siis Mavalan huonossa ohentajassa. Tuota Seche Restorea voisikin seuraavaksi testata, vaikka mullakin on kyllä kynsilakanpoistoaine aina toiminut ihan moitteettomasti, eikä lakan kuivumisen kanssa ole ollut mitään häikkää.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #316 : 29.05.12 - klo:20:45 »
Seche Restore ehdottomasti ohentajaksi! Todella hyvä ohentaja, kestää tosi kauan käytössä ja pienempi määrä riittää ohentamaan lakan ja lakka pysyy kunnossa. Toki joskus pitää ohentaa lisää, mutta ei joka kerta tosiaankaan, eikä yhtä paljon. Mukana tuleva pipetti on tosi hyvä. Mulla joskus oli Mavalan ohentajaa, mutte tosiaan ollut yhtä hyvä.

Nyt kohta Sechen Restore lopussa ja eBaystä tulossa joku halpisohentaja, toivottavasti toimii, jos ei niin pitää vaan suosiolla ostaa Seche.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 29.05.12 - klo:23:11 »
Tuli juuri muuten mieleen, että elfin Mint Cream on melkein samanvärinen kuin tuo Depend. Siitä mulla ei näköjään ole swatchia, ja elfin sivuiltakin se on loppu... Googlella löytyy jotain.

Mä just heitin roskiin tuon tilaamani Mint creamin elfiltä, siis oli niin huonoa se massa kuin olla ja voi. Tai jos sitä nyt massaksi voi ees sanoa, pikemminkin jotain laihaa litkua. En kyllä suosittele oman kokemukseni perusteella... Ihan kamala vaiva oli saada se kerrostumaan nätiksi kynnellä ilman raitoja, ja sitten se ei kuitenkaan kestänyt yhtään.

Mulla taas ei ole ollut mitään ongelmaa sen kanssa :o Ei ole tarvinnut kerrostaakaan kovin paljoa, että saisi peittävää, kuivumisongelmaakaan ei ollut ja raitojakaan ei tullut. Ompa jännä, kuinka erilainen koostumus samassa lakassa voi olla. Tai no, tuolla hinnalla...
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #318 : 05.06.12 - klo:21:47 »
Oon nyt puoli vuotta käynyt sisukkaasti "mustaa laatikkoani" läpi (joka on kyllä oikeastikin musta ;D) eli niitä uusia lakkoja, joita en ole vielä testannut kynsiini, mutta nyt en jaksa enää! Pitkälle pääsin kyllä, mutta nyt haluan taas lakata millä tahdon, niin ostin eBaystä tosi halvalla niitä semmosia kynsivärikiekkoja 10 kpl, mihin voi testata värit ja sovittaa sormen päälle, niin näin tulee kaikki testattua ja näkee heti sopiiko ihon väriin vaiko ei :)

Ihanaa, kun saa taas vapaasti käyttää mitä lakkoja tahtoo, mutta aion kyllä panostaa siihen, että uutuuksia tulis enemmän/useammin kokeiltua ja käytettyä ja nykyään se onnistuukin, kun oon innostunut lakkailemaan kolmekin kertaa viikossa kynnet. Jopa neljästi, jos oikein hurjaksi alan ;D Päivitäin ei  raaski vaihtaa lakkauksia, enkä jaksais sitä ainaista kynsilakan hajuakaan päivittäin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 08.06.12 - klo:09:22 »
Kynsilakat on ärsyttäviä ja tyhmiä, kun niitä alkaa niin helposti tehdä mieli lisää.  :D Luulin olevani ihan tyytyväinen siihen minttulakkaan, jonka ostin, mutta siitä ei tule siistiä millään, raitoja vaan tulee. Keskiviikkona käväisin pikaisesti Seppälässä, kun halusin piristää tytärtä, jonka lempilakka oli kulunut jo yli puolenvälin (Dependin lila). Sitten se iski, lakkahimotus! Kauheana kivoja sävyjä ja halpojakin ne oli. Itelle en ostanut mitään, mutta tyttärelle yhden sellaisen ihan pienen, jonka hinta oli 1,95e. Hämmästyttävintä tässä on se, että lakka on pysynyt ihan ok kunnossa pari päivää, ilman mitään alus- tai päällyslakkoja ja mullahan ei edelleenkään pysy ikinä mikään siistinä kuin sen max. kaksi päivää.

Mitkä noista Seppälän lakoista/merkeistä on kokeilemisen arvoisia? Onko jotkut erityisen huonoja/hyviä?

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 08.06.12 - klo:09:31 »
^Mä tykkään Models Ownista. Niissä tosin vaihtuu valikoima tosi harvoin, vaikka ei sillä, että yhtään uutta lakkaa tarttis :D Wet n Wildin lakat on myös parhaimmistoa, joskin niissä on myös vähän tylsää valikoimaa. Wild and Crazysta en tykännyt (muuttukos näiden nimi?), niitä sai kerrostaa kamalan kauan, ja Miss Selenet on niin pieniä, että oon ostanut siltä vaan harvoin käytettäviä glitter-lakkoja.

Minttuisista lakoista tuli mieleen muuten H&M:n Bella's Choice, vieläkö se on valikoimissa? Nettikaupassa ei näy. Se tosin on enempi sininen kuin ihan mintunvihreä. Haaveilen muuten Essien Mint Candy Applesta, vieläköhän sen kehtaa ostaa :D
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 08.06.12 - klo:20:33 »
Mie kävin eilen Seppälässä ja sinne oli tullu tosi paljon uusi lakkoja Wet n Wildilta ja Miyolta. Aivan ihania uusia sävyjä! Ihanaa, että Seppälä on ottanu niin paljon lakkoja valikoimiinsa, varsinkin kun kaikki niistä on kohtuu hintasia ja suurin osa myös hyviä.

Maltoin kuitenki mieleni ja kotiutin vaan yhden http://www.alllacqueredup.com/2011/06/alus-365-untrieds-wet-wild-teal-fortune.html#.T9I22LVq3WV :ts
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #322 : 08.06.12 - klo:22:36 »
Oon pitkään haaveillut Essien Cute as a button-lakasta, mutta en ole viitsinyt sitä alkaa mistään tilailemaan. No tänään se lähti sitten Sokokselta mukaan ja nyt on kesälakka  <3.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #323 : 19.06.12 - klo:18:18 »
Saakohan Orlyn Country Club Khaki lakkaa enää mistään? Ebaystä löytyy vaan samannimistä geeliä.  :(

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #324 : 19.06.12 - klo:18:48 »
^
Nailetc:ltä löytyy. :)
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #325 : 19.06.12 - klo:22:15 »
^Mahtavaa! Kiitos, Tiukukello!  :)

Olin ehtinyt jo muodostamaan itselleni jonkinlaisen pakkomielteen tuohon lakkaan. Aina kun pitää haluta just sitä, mitä ei mistään saa.  ;D

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 19.06.12 - klo:23:21 »
Mulle on käynyt Nailetc:n kanssa pari kertaa niin, että kaikkia tilaamiani lakkoja ei ollutkaan saatavilla, vaikka ostoskoriin lisääminen onnistui ja tilaus meni läpi jne. Sitten vaan paketin mukana tulleessa lappusessa luki noitten puuttuneiden lakkojen kohdalla "out of stock :-(". Hyvittivät kyllä lakkojen hinnan ihan pyytämättä, mutta olisin mieluusti tilannut niillä postareilla sitten jotain muuta jos olisin tiennyt... Tästä on tosin jo aikaa, en ole varmaan puoleen vuoteen uskaltanut tuolta tilata, että en tiedä päivittävätkö noita sivujaan ja varastotilannetta nykyään ahkerammin.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 20.06.12 - klo:08:34 »
^Mä oon tehnyt sinne tasan yhden tilauksen. Tilasin kolme tuotetta, joista kaksi oli vääriä :D Sain kyllä pitää ne väärät ja lähettivät oikeat tilalle, mutta en mä toista kertaa oo pistänyt tilausta.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 20.06.12 - klo:21:33 »
Mustaa crackle-lakkaa on hetken tehnyt mieli, ja vähän lakkaavana sekä pihinä innostuin löytäessäni Seppälästä edullisesti mustan Wild&Mild-merkkisen. Kokeilin ensin paljaalle kynnelle, eikä halkeillut, sitten viininpunaisen lakan päälle. Toisin kuin näemmä monissa muissa mustissa crackleissa, tämä on enemmänkin mattaharmaata, kaiken lisäksi lakka haisee todella pahalta.  ::)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 20.06.12 - klo:21:57 »
Mullakin on kaksi Wild&Mildia ja se haju on kyllä aika tyrmäävä! Kirkas lakka kuivuu myös hitaaaasti, glitteri ehkä vähän nopsempaa, mutta muuten olen kyllä tykännyt. Kirkas häivyttää geelien kasvurajaa tosi hyvin ja glitteri nyt on muuten vaan kiva.