Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282400 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #330 : 29.06.12 - klo:16:52 »
Onko kukaan  pannut merkille Diorin uudempien lakkojen järkyn huonoa sivellintä?! Ehkä kyseessä on oma osaamattomuus - mutta kokeiltuani Sokoksella paria sävyä huomasin, että lakka raidoittuu ensi kerroksella ja on vaikea saada tasaista, kaunista tulosta. Liekö kyseessä puutteelline tekniikka?  ???
Ihmetteln vain siksi, kun kyseessä sentään hintava merkki/tuote... ja halvemmalla sa toimivia lakkoja hyvällä siveltimellä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #331 : 29.06.12 - klo:20:55 »
^ Se uusi sivellin on todella tökerö, Lorkun uusissa minilakoissakin on helpompi, vaikka se levenee kärkeen. Tollainen kärkeen kavennus on tosi tyhmä idea.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 29.06.12 - klo:21:04 »
Lukaisin MUA:n arvioita uusista lakoista, mm. tänään testaamastani Waterlilysta. Kaikki hehkuttivat sen sävyä, ja monet myös sivellintä. Itse en saanut tasaista pintaa useammallakaan kerroksella. En tajua lainkaan, miten se toisilta onnistuu... Mutta olenkin kynsienlaitossa suhteellisen harrastelijamainen  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #333 : 30.06.12 - klo:17:02 »
Mistä saa ostettua Nfu oh lakkoja??

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 02.07.12 - klo:15:17 »
Uusi tuttavuus GOSHin Mystical on miellyttävä tapaus - taupe/harmaa violettiin taittaen hillityllä shimmerillä. Tuo shimmeri näkyy oikeastaan vain päivänvalossa, ainakin yhdellä kerroksella. Täytyy kokeilla vielä toisella kerroksella  <3
Olen vasta vanhemmalla iällä löytänyt nämä tummemmat lakat. FeelUniquesta on tulossa vielä Mavalan kolme minilakkaa, Lagoon, Elle ja Marroon Glace, joista jälkimmäiset näitä harmaanruskean taupe-sävyjä.  :)

1b F/M ii

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 02.07.12 - klo:20:39 »
Mistä saa ostettua Nfu oh lakkoja??

Ainakin Tampereelta, Näytä Kyntesi -kynsisalongista, tai heidän verkkokaupastaan http://www.entitybeauty.fi
1b M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #336 : 03.07.12 - klo:19:07 »
Mitäs muita tuommoisia pieniglitterisiä lakkoja on kuin OPI Pirouette My Whistle mitkä sopis hyvin jonkun toisen lakan päälle ilman, että peittää liikaa? Tai siis tuommoisia, jotka on selkeästi helpompi poistaa kuin kunnon glitterlakat.

Edit. Niin ja mikä on tiedän lemppari valkoinen lakka, joka olis hohtava shimmerinen tai metallinen? Tai siis kummatki hakusessa jossain vaiheessa talvea ajatellen. Eniten käytän China Glazea, mutta OPI:a ja Essie:täkin saa toki ehdottaa :) Olisiko ChG- Frosty hyvä?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #337 : 03.07.12 - klo:19:30 »
Mitäs muita tuommoisia pieniglitterisiä lakkoja on kuin OPI Pirouette My Whistle mitkä sopis hyvin jonkun toisen lakan päälle ilman, että peittää liikaa? Tai siis tuommoisia, jotka on selkeästi helpompi poistaa kuin kunnon glitterlakat.

Esimerkiksi Essie Golden Nuggets on kiva shimmeri/miniglitterilakka, joka ei peitä liikaa. Lisää hileitä ja peittävyyttä saa tietenkin kerrostamalla :)

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #338 : 03.07.12 - klo:20:09 »
^^ Essie Luxeffects -kokoelmasta löytyy ainakin pari tuollaista top coat glitteriä. Jos holoista tykkkää niin esim. China Glaze Nova on kiva.

Ja valkoisista ehdoton lemppari on Orlyn Au Champagne. Ihan sairaan nätti ja levittyy helposti.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #339 : 03.07.12 - klo:21:10 »
Kiitos teille tytöt :) Essien Shine of the Times multa löytyykin, mutta musta se on kaunein mustan ja tosi tummien lakkojen päällä. Ja mä en kultaisista niin pidä, mutta tuo yksi tuosta kokoelmasta on nätti. Mites ChG Fairy Dust? Se on ainakin tosi nätti kuvien perusteella.

Oi tuo Au Champagne on kaunis, samoin Orlyn White Out pitää hankkia ranskiksen tekoon ja ehkä Color Clubin Oooooo La Laa. Siinä ois tarpeeksi valkoisia! Ja mulla ei ole yhtä ainotta valkoista :o Tämä pitää korjata, muttei vielä mikään kiire.

Edit. Niin ja mietin myös ChG:n White Cap:ia, joka on kaunis lakka ja vaikka hohtelee kultaisena, niin ei ole liian kultainen, mutta kyllä mä eka nuo yllämainitut hankin, ehkä joskus sitten White Capinkin.
« Viimeksi muokattu: 03.07.12 - klo:21:25 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #340 : 03.07.12 - klo:23:01 »
China Glazen Fairy Dust on mun lemppari glittereistä. Sopii kauniisti lähes minkä tahansa lakan päälle. Huonommassa valaistuksessa näyttää lähinnä hopeiselta, mutta auringonvalossa loistaa kaikissa väreissä. Nimensä mukaisesti kuin keijupölyä.  <3

Nubarilla on myös kivoja glittereitä. Esim. Dewdrop on todella kaunis.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 04.07.12 - klo:19:44 »
Hei, oon täysi noob mitä tulee kynsiin, mutta haluisin nyt kuitenkin ostaa kaks kynsilakkaa jotakin suht laadukasta, mutta hinnaltaan opiskelijalle sopivaa peruslakkaa. Väreinä olisi voimakas punainen, ei ihan kirkkaanpunainen, mutta ei myöskään viininpunaiseen menevä. Toinen väri olisi joku tällaiselle tummalle (iho kelta/neutraalipohjainen, tukka kylmänruskea) sopiva nude-sävy (ei mielellään kovin pinkkiin taittava nude). Mikä merkki olisi sopuhintainen, mutta laadukas, ja jonka värivalikoimasta tuontyyppiset värit löytyisi ihan tavallisina, ilman mitään glittereitä tai helmiäishohtoa?

Ois kiva jos ne saisi ostettua jostain kaupasta ettei tarttis alkaa tilailla mistään. Paitsi jos joku osaa sanoa iHerbin lakoista jotain, sieltä voin tilata koska sinne menis tilaus muutenkin ja eläintestaamattomuus ois hyperplus (jos sellaisia edes on?). Olipa sekava viesti, pyydän anteeksi. :D
« Viimeksi muokattu: 04.07.12 - klo:19:49 kirjoittanut Harlequina »
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 04.07.12 - klo:20:14 »
^ Tarkista Yves Rocherin sävyvalikoima, kiiltolakoissa on ihania punaisia. Täällä värikartta.
Laatu todella kestävä. Nyt vielä taitaa olla ale, ainakin myymälöissä.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #343 : 04.07.12 - klo:21:10 »
TÄTÄ EI YMMÄRRÄ KUIN MUUT KYNSIFRIIKIT: Mä joskus luovuin omasta China Glazen No Way Josésta jossain mielen häiriössä enkä tiedä miksi. Noh myöhemmin ajattelin sitten, että ostan sen uusiksi itselleni, mutta sehän oltiinkin jo lopetettu. Enkä mistään sitä löytänyt. No, nyt löysin sen eBaystä 10 € posteineen!!! Voi tätä onnen päivää :l Mulla ei ole vaaleanvioletteja lakkoja yhtään, koska musta ne on vähän tylsiä jopa, mutta tuo on kaunis ja siinä on oma "jujunsa", kun on sinertävää mukana auringonvalossa. Eipä tartte enää haikailla tuon lakan perään, ihanaa :-* Joo, oon hullu!

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #344 : 04.07.12 - klo:22:06 »
Joko sä siis sait sen Chaos?
Olen tainnut hankkia omani samalta myyjältä ja mä luulin saavani sen ihanan vaaleanvioletin version, mutta kyllä se on se pinkki   :( Myyjä sanoi ettei hänellä ole myynnissä muuta kuin sitä violettia niin jotenkin ajattelin että oon väärässä..