Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282403 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #345 : 04.07.12 - klo:22:30 »
Kisumirri, siis en ole vielä saanut sitä, tänään tilasin :) Hyvä, kun sanoit tuosta, pitää tarkastella sitten omaansa, kun sen saa. Kuvassa ainakin näytti vaaleanvioletilta, kunpa olisi! Tosin muistelen, että se edellinenkin José shiftaa vaaleanpunaiseen hieman ja siksi siitä varmaan luovuinkin muistaakseni. Mutta joskus tosiaan, kun sävyjä tulee eri erässä, uudistetaan tms, niin sävy saattaa muuttua kyllä :-\ Mä raportoin sitten, kun se saapuu, että onko violetti vaiko vaaleapunainen!

Edit. Siis tämmöinen on sävyltään se, joka mulla on ennen ainakin ollut: http://thegirlwithabow.com/wp/wp-content/uploads/2011/12/NoWayJose2.jpg

Edit2. Löysin myös jostain juttua, että tuosta on liikkeellä kahta erilaista versiota violetimpaa ja pinkimpää. Äh! Toivottavasti mulle ei tule se pinkimpi. No jos tulee, äiti saa sen, tykkää varmana.
« Viimeksi muokattu: 04.07.12 - klo:22:42 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #346 : 04.07.12 - klo:22:48 »
Mä olen oman No Way Joseni ostanut myös Ebaysta, useampi vuosi sitten. Harmitti kyllä kovasti (ja harmittaa edelleen) sillä se on juuri sellainen vähän tunkkainen pinkki joka taittaa violettiin, ei todellakaan tuollainen kuin Chaosin kuvassa. Olin myyjään aikoinani yhteyksissäkin mutta ei hänellä ollut muita kuin noita pinkkejä versioita.

Samoin olen pitkään haikallut China Glazen White-Kwik-Silverin peittävästä puhtaanvalkoisesta versiosta, omani kun on todella läpikuultava ja kellertävän/beigen valkoinen. Nämä sävyerot on kyllä ärsyttäviä, varsinkin jos ei pääse livenä ostamaan.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #347 : 04.07.12 - klo:22:50 »
Tuossa on kuvat sekä uudesta, että vanhasta: http://boardasnails.wordpress.com/2011/11/04/china-glaze-no-way-jose/

Siinä myyjän kuvassa näyttää ainakin tuolle violetille, toivottavasti todellakin on se!!! Koska tuo pinkimpihän on ihan selkeä pinkki melkeinpä. No jos ei ole tuo violettiversio, ei mun maailma siihen toki kaadu, mutta ihana ois saada tuo yksi lemppari vaaleanvioletti takas, kun vaaleanvioletteja ei ole ja tuossa, kun ois vielä hopea shimmer!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #348 : 04.07.12 - klo:23:02 »
Juuri tuo pinkki mulla on. Toivottavasti Chaos onnistuit löytämään lilan version! Se on kyllä minunkin makuuni nätimpi noista kahdesta.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 05.07.12 - klo:10:24 »
Noi 2 versioo on niin erilaiset, etei mitään järkeä. Meinasin joskus tilata r93:lta Josen, mutta onneksi sanoi, että se on se pinkki, vaikka kuvassa oli lila. En sitten ostanutkaan sitä, koska hinta oli kova.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #350 : 05.07.12 - klo:11:22 »
Tuossa on kuvat sekä uudesta, että vanhasta: http://boardasnails.wordpress.com/2011/11/04/china-glaze-no-way-jose/

Siinä myyjän kuvassa näyttää ainakin tuolle violetille, toivottavasti todellakin on se!!!

Kyllä tuo mun on ihan selvästi toi pinkki  :(
Toivon todella että sä saat sen violetin! Ehkä mäkin sitten uskaltaisin tilata uudestaan jos sitten sais sen  :D

Sitä minäkin ihmettelin kun myyjän kuvassa on selkeä violetti ja sitte mulle tupsahti ihan eri väri.

Poissa Kira

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 05.07.12 - klo:12:10 »
Mistähän nettikaupasta olette ostaneet noita Essien lakkoja? Kun mua alkoi kiinnostamaan se hopeinen hilelakka Essie Holiday 2011 Luxeffects -sarjasta.. :D Niin tuli mieleen, että jos joku juures osaisi vinkata suoraan luotettavaa nettikauppaa mistä voisi tuota löytä ja joka tuomittaa tänne Suomeen. Tai tietty jos tietää Tampereen suunnalta ihan kivijalkakaupankin, niin vinkkejä otetaan vastaan.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #352 : 05.07.12 - klo:12:23 »
Mistähän nettikaupasta olette ostaneet noita Essien lakkoja?

Mä olen ostanut Essieni ebaysta, mutta ainakin täältä saa: http://head2toebeauty.com/

Tuolta olen ostanut paljon China Glazea ja tuotteet on aina olleet todella hyvin pakatuja ja paketti saapunut monesti jo viidessä päivässä  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #353 : 05.07.12 - klo:13:19 »
Tuolta siis tilasin Josén: http://www.ebay.com/itm/220814633058?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Tilasitko sä Kisumirri tuolta? Ei ole paha hinta todellakaan! En vaan tietty tajunnut kysyäkään kumpi versio, kun vasta täältä luin, että on kahta versiota...mutta sen näkee sitten, kun saapuu. Jos ei ole violettiversio, niin mun pitää ostaa Tantalize Me varmaankin :D

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #354 : 05.07.12 - klo:13:31 »
Samalta ostin minäkin joskus viime syksynä. Mutta kerro sitte heti kumman sait  :D

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #355 : 05.07.12 - klo:20:53 »
Onko kukaan juures jo ehtinyt hankkimaan Flormarin uusia hololakkoja? Luin jostain blogista, että niitä on tullut, mutta mietin niitä sävyjä. Löytyykö valikoimasta myös jotain värikkäämpää, tietääkö kukaan?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 05.07.12 - klo:21:10 »
^Apua onko kukaan nähnyt noita Tampereella missään? Kävin tänään Tullintorin Vapaa Valinnassa mutten siellä ainakaan huomannyt.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #357 : 09.07.12 - klo:21:29 »
Pitkään mietin miten keksin merkata itselleni ylös lakat, jotka tarttee peittävää alle (eli mun tapauksessa yleensä mustaa). Lakkasin Color Clubin Aliaksella ja niin upea kuin se onkin niin mun mielestä neljä kerrosta on älytöntä, kolmella pitäs saada peittävä, mieluiten kahdella. Mietin eka, että kirjaan ylös nämä liian läpikuultavat, mutta mies keksi paremman idean: pala keltaista sähkömiehenteippiä lakan kylkeen, niin muistan heti siitä, että tarttee mustan lakan alleen :D Eli merkitsen siis värillisellä teipillä ne lakat, jotka on ohuita luiruja koostumukseltaan, hehee. Helppoa.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 09.07.12 - klo:21:43 »
Kävin muuten tänään täällä tuppukylän Tokmanni-ketjun liikkeessä ja bongasin sieltä nuo Holographic- lakat. Sävyt ovat yllättävänkin hyvät, vaikka ovat enimmäkseen aika neutraaleja sävyjä. Siellä oli kuitenkin lämpimämmän sävyinen lila, vaaleampi laventelilila, marjapuuron värinen pinkihtävä lakka, China Glazen QT:ita muistuttava vähän vaaleampi pinkkikin sävy. Itse ostin läpikuultavan vaalean duochrome- lakan, vaalean lämpimän persikkaisen vaaleanpunaisen ja beigen kullanhohtoisen sävyn.

Tuossa vaaleassa läpikuultavassa sävyssä ja beigessä lakassa ei ole kauhean paljon holoefektiä, mutta tuossa vaaleanpunaisessa on holoshimmeriä eniten. Ihan China Glazen hololakkoihin eivät ne yllä, mutta muuten vaikuttavat hyviltä kahden euron lakoiksi :) Kynsille en ole näitä vielä kokeillut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #359 : 12.07.12 - klo:18:45 »
Nyt täytyy hieman friikkeillä, kun tämä on friikkeilyketju: China Glazen For Audrey :l :-* Todella kaunis sävy! Ja paljon kauniimpi ja mua miellyttää tämä enemmän kuin Essien Mint Candy Apple.